Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz bitpork #116187 üzenetére
Azert a premiumsagnak megvannak a koltsegei. A 2,5tdi-n nem annyiba kerul egy vezerlescsere mint az 1.6-on, a legrugo csereje sem annyi mint egy hagyomanyos gatloe.(ezek ugye kopo dolgok) Aztan meg ott van az hogy en akkor szeretem az autot ha 100%-os , valaki (nem te) pedig boldogan el van akkor is ha valami kattog vagy folyik az olaj kicsit,de en akkor mar hulladeknak latom az egeszet. Nem attol romlik el hogy audi vagy lexus, viszont javitasnal meg van a premiumsag felara. Foleg itt ausztriaban.
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #116198 üzenetére
205/55 r16, 70k
Ujan 120-130 korul megy.
En se annyiert vettem, de szerintem jo aron adom azert. -
darál0w
Jómunkásember
astra valakinél a sor végén, valakinél, elől...ez miért van? ennyire megoszto?
egyébként én inkább az ázsia vonal felé huznék...de látom a focust is nagyon mondjátok...ez meg ennyire jo lett az utobbi időben?
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
válasz footy #116202 üzenetére
Azért meg kell említenem, hogy egy légrugó ( a példa kedvéért ) minimális odafigyeléssel, akár 10 évet is megszolgál. Tehát csak hosszútávon érdemes veszteséget kalkulálni. De mondhatok én bármit, akkor sem fogod elhinni nekem, hogy égbekiáltó különbségek nincsenek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz focvis #116206 üzenetére
Forumtars mar viszi, ha megse jonne ossze szolok.
Szerintem egy hasznalt gumiert ez az ar korrekt, nyilvan jo allapotu, de akkor sem uj.
Illetve ha hirdetgetnem 80-ert, akkor talan valamikor honapok mulva elvinnek.
Szerencsere nem bukok sokat rajta, jutanyos arom szereztem ujan. -
-
footy
addikt
válasz bitpork #116205 üzenetére
Ha Magyarország élnék akkor lehet allroadom lenne vagy lexus GS, de ausztriában nagyon drága mulatság az ilyesmi. Ott kezdődik a dolog, hogy az adó+kötelező nekem a 105lóerőre 630euró(és ez már mindenféle bónusszal) 210lóerőre pedig olyan 1600-at kellene fizetni. A másik, hogy nem ismerek semmilyen maszek autószerelőt, tehát marad a szakszerviz, ebből a nem márkaspecifikus az 75 euró/órától indul, az audi pedig 110 körül van. Ehhez jön még a magasabb fogyasztás(4,9 helyett 8) ami évi 30e km-nél ugyancsak kb 900euró többlet.
Ha semmilyen terven kívüli javítás nincs, akkor is kb évi 2000 euró többletkiadás lenne.[ Szerkesztve ]
-
DrDobos
őstag
válasz bitpork #116210 üzenetére
Hát ez nagyszerű.. ismerősnek volt egy sport változat, ő azt mondta szerette, mert odalépett neki és ment, de ugyanakkor mintha a kaszni nem éppen ezt akarta volna, dobálta össze-vissza..
És akkor más autó tulajdonképpen kezdőnek? Bár nem érzem magam nagyon kezdőnek..
Samsung Galaxy A55 5G
-
kenguru99
aktív tag
válasz blt.62 #116181 üzenetére
Az autonavigator.hu letesztelte a nyári melegben a téli gumikat. Siralmas eredménnyel. Néhány vészvékezés hatására cafatokra szakadt a futófelület.
Kégaléria 14-15-16-os képek. -
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116033 üzenetére
Sziasztok! Korábbi kérdéskörre visszatérve (1-1,5 millió körüli kombi, 80 km/nap ingázás) egy 2000-2002 körül BMW E46 320d Touring mennyire lenne jó választás? Teszteket olvasgatva elég sok hibába bele lehet futni (porlasztócsúcsok, turbó, kuplung, kettőstömegű, pillangószelep, összetett lengőkarok stb.). Érdemes mondjuk 1 millió körül behozatni egyet és félretenni 500 ezret egy első szervizre, vagy ezért az árért inkább egy kategóriával lejjebb nézelődjek? Egy 318i vagy 320i esetleg jobb választás? Köszi előre is a válaszokat.
Hosszútávon mennyire drágább fenntartani, mint pl. egy Focus Mk2-t vagy egy Astra H-t?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Sutee89 #116219 üzenetére
Nem érdemes behozni 1M-ért 320D-t, mert nem 500k-t fogsz rákölteni Persze kérdés, hogy meddig akarod megtartani, tegyük fel csak 1 évig, akkor ha behozol egy épkézláb darabot és szerencséd van akkor kihúzhatod az 1-2 évet komolyabb hiba nélkül, ha nincs akkor megkotlik valami és fizetsz. A jó 320D-k általában 2milla fölött vannak, alatta nagy szerencse kell hozzá. A 320i az egyik legjobb, ha nem a legjobb motor az e46-ban, de a jók nagy többségben nem 1-1.5 között mennek.
Hosszútávon jóval drágább a fenntartási költsége a focusnál vagy a h astránál, nem egy kategória. Prémium, ezt pedig az alkatrész árakon és a munkadíjon is tapasztalni fogod.
Nem elrettenteni akarlak tőle, mert nagyon jó autó az e46, csak kicsit több pénzzel kell nekiesni. A futóműve, ereje, jóval több vezetési élményt ad egy H astránál.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116220 üzenetére
Hat az az evjarat elvileg a 320d böl nem problemas es most gyorsan raneztem a 2000-2002 közötti 320d kre a mobile-n es a legdragabbak mennek 6-7000 ezer euroert. Szoval egy 2000-2001 es 320d 1-1,2 Millioert akar lehet jo nem?
Jo nyilvan nem 100% problema es költsegmentes, de azert nem biztos, hogy tul skat kell ralocsolni.
(en sem vennek mondjuk ennyi idös dizel t de kinek mi az izlese/mire hajlando a penzet költeni . Ezert vettem en is a H astrat az 1.7 dizellel es erre is raköltöttem mar kb fel millat vagy többet, pedig semmi baja nem volt kb. (ami baja volt az egy hibas erzekelö, kb 20k huf....) Gumik, felni, akku, vezerles, olaj, fekbetet, csomagtarto talca, kiegö xenon, xenontrafo apro szir szarsagok, aztan hoppp....es akkor ez "csak" 7 eves es nem 14-15...es csak opel, nem bmw
(#116224) Integrale Azert emberünk a mindenkinek 320d felkialtassal, remelem bekerül az evvegi best of ba
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116227 üzenetére
Majd elolvasom, most csak atfutottam. Azert ha az ember 15 ev körüli dizelt vesz, legyen az akarmilyen marka, ott erösen kalkulalni kell ilyenekkel.
Ezert irtam, h en sem vettem inkabb egy joval fiatalabbat, cserebe, kisebb kategoriat. Ha valaki megis 15 eves dizelt akar, akkor az azert nem lepödhet meg azon, hogy 2x annyit ra kell költeni, mint egy fele olyan idös opel astra H ra
-
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #116220 üzenetére
Azért nem kell itt szárnyalni több milliókig..
e46 simán nehozható 1,3ért és olyan ami korrekt darab..
Ami bontóból visszacsúszott az 6-800e..
Összekevered az itthoni árakkal valószínűleg.
2000-2002 e46 ot bőven talál 1,2 m ért kint...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #116231 üzenetére
Amit be kell papírozni kb 200-250k Kötelező szerviz vezérlés olaj szűrők csere.. plusz ha nem látott még dieselt nem ismeri a típus akkor drága mulatság lesz ha pl a pillangószelep beesik a szívósorba és szépen rendet rak a blokkba+turbóba.. (van rá megoldás de részlet kérdés) Kint a nepper meg nem fogja neki leszedni a szívósort stb... persze lehet kint annyiért jó autót venni de azt be kell hozni és papírozni az meg már nem 1,3
-
nagyúr
válasz roberto211 #116231 üzenetére
Összekevered az itthoni árakkal valószínűleg.
Igen én arra gondoltam, hogy itthon 2M+ egy jó e46 320D. Kint olcsóbb, de amit tresh is írt, azt bele kell kalkulálni.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116233 üzenetére
Azert ez hogy "Igen én arra gondoltam, hogy itthon 2M+ egy jó e46 320D" igy nem jelenthetö nagyon ki
A 320d e46 1998-2006 ig van. 2M ert egy 1998 as 320d az maga lehet a tökely egy 2006 os evjaratbol mar kevesbe raadasul a motorok is valtoztak es 2004 töl van asszem a hengerfal es lanc problemas valtozat
-
nagyúr
(#116234) Declare igaz
Csak úgy elmélkedés szintjén, anyukámnak mit ajánlanátok 500k környékén? Fapad 2003-as 1.0 swiftje van, úgyhogy elvárás az nem sok van. Biztonságosabb autó kéne, mert amióta csattant kicsit fél az autóban. Szervo feltétel, klíma, el. ablak jó ha van, de nem gáz ha nincs. Jöhet 3-4-5 ajtós, kombi nem kell. Kis ccm-es benzin kéne neki, keveset megy vele évente. Fontos még az olcsó fenntarthatóság, a jó alkatrészellátás, ez ugye a swiftnél 5*-os volt. Faternak is rá kell bólintania.
- Punto kilőve, fater nem vesz olaszt és franciát
- Megane ugyan ezért kilőve, pedig mind a két autó jó lehetne...
- Yaris nem nagyon van épkézláb darab 5-600k környékénTippek?
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz tboy93 #116235 üzenetére
Pedig a Mégane tökéletes lenne a leírt célra. Biztonságos, kis fogyasztású, de mégse tetű lassú, olcsó alkatrészek stb...
Ugyan csak 1 éve van anyukámnak ilyenje, de a tapasztalatunk alapján megbízható.Faterodnak mondd meg nyugodtan, hogy elfelejtheti a sztereotípiákat, még mindig vicc ez a 3F-es szabály. Környezetemben elég sok a francia autó és mindenki meg van elégedve a sajátjával.
Esetleg Fabia/Polo, Dacia Logan? Nem nagyon jut eszembe más.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
nagyúr
válasz kalmanchris #116236 üzenetére
(#116236) kalmanchris Lol Amúgy faternak fastrája van, anyám utolja vezetni, nem szereti azt az autót. 323f-hez mennyire macera mondjuk egy bontott lökőst találni?
(#116237) Declare oh, kösz a tippet, topic zárható
(#116238) raczger Hiába magyaráztam neki Egyébként ha már francia, a clio is jó lehet nem? VW-től kicsit ódzkodom, fabia jó lehet, kösz a tippeket srácok!
(#116239) rbalint88 Cseszheti a bukókeretet amikor 50-el rátoltak az álló autóra egy másikat és az ütközés erejétől kiszakadt az ülés a helyéről a swiftben... Meg is lett a hatása, nyaki gerincsérv
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz tboy93 #116240 üzenetére
323f-nél csak a szokásos mazda probléma lehet gond, a rozsda. Szerintem bontott lököst nem nehéz találni (mazda csoportba is sokszor tesznek fel olyat), nem annyira ritka autó. Vegyen egy V6-osat
Cliot nekem nem ajánlotta ismerős, nagyon szereti a Renault-kat, de azt meg a Thaliat nem ajánlotta még ő sem. Már nem emlékszem az okára, 1 éve már annak.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116219 üzenetére
Az E46 touring lifestyle kombi, a masik 2 pedig igaslo. A vezetesi elmenyben nyilvan sokkal jobb a bmw es a zajcsillapitasa is sokkal jobb. A hetkoznapi eletben(ebben az arketegoriaban szvsz.) viszont inkabb az olyan dolgok szamitanak, hogy fenntarthatosag, csomagter merete. Ilyen szempontbol szerintem a bmw eleve kiesik a magasabb alkatreszarak(majd valamelyik BMW fan biztosan radir hogy nem is igy van, meg linkel valami utangyartott lengokarszettet joaron az ebayrol, amirol majd beepites utan derul ki hogy egy szar, vagy 2 honap utan megadja magat) es a csomagter(kisebb mint egy honda jazznek ) miatt.
A kuplungot, turbot es kettostomegut, a dieselnel nehezen tudod kikerulni.
A legnagyobb baja ezeknek az E46-oknak ugyanaz mint a passatnak hogy a piac nagyreszet nemetbol/olaszbol behozott lerugott darabok alkotjak. (A jon nem lehet akkorat szakitani mint a szaron ami csak jonak tunik, ugyhogy nem kerdes hogy a nepper melyiket fogja behozni.)
Amit viszont nem vetnek el, az az 1-es Ceed, ami mar van 1,5M korul akar szervizkonyvvel is. Kettostomegu nincs benne, a befecskendezoi felujithatoak(Bosch). A km ora allasa ne riasszon meg, lehet hogy az E46-oknak is ennyit mutat a km-oraja de azokban altalaban a duplaja van.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Ja, egyik ügyfél vett új dájzel A6-ot, 2hét alatt bele rakott 3e km-t.
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz tboy93 #116235 üzenetére
Swiftért mennyit szeretnétek kapni?
Keresek valami jó értelemben vetten "igénytelen" gépet, minimális fenntartási költséggel. Ne rohadjon nagyon, legyen sok műszakija, pozitív ha van téli kerék. Horpadás, szépészeti problémák egyáltalán nem akadály.
Még nagyon bizonytalan vagyok az egész kérdésben.[ Szerkesztve ]
-
g4bb3r
tag
Hali.
Kezdek célegyenesbe érni az egyik kocsival, átnézés megvolt etc. Kérdés adásvételivel kapcsolatban: mi az aminek benne kell lennie tutira? (közben megnéztem sablonokat)Egy ismerős azt mondta fél év garit kell vállalnia az eladónak akkor is ha magán. Ez igaz? Nyilván egy ilyen vitás esetben nem sok esély van behajtani bármit de talán jó ha benne van (ha tényleg van ilyen).
Ha jól tudom akkor azonnal kell rá kötni kötelezőt. Adásvételivel furikázhatok 2 hétig mielőtt átíratnám, ugye? Csak lehet a héten már nem lesz időm papírozni..
Esetleg ajánlott biztositó kötelezőre? Nézegettem múlt héten, Allianz volt közepes áron szimpi+havi pár ezerért adnak assistance szolgáltatást is (lerobbanás esetén trailer etc.). Minden tanácsot szívesen fogadok
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs