- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hurenzon
senior tag
Mi a vélemény Honda cr-v ről ?
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #115942 üzenetére
És a IV Golf az jó autó? Az 1,4-es benzinesre azt mondják hogy marha gyenge, az 1,6-os meg iszákos, az 1,9 sdi tetű de megbízható (64 ló 12 mázsához? ), az 1,9 tdi megbízható, csak ha 4-5-600k-t futott (és 150-200k-t futottnak adják el) nem biztos hogy jóféle. Autonavigátor azt írja hogy megvenni, és fenntartani és drága. Igaz ez?
Első genes fl-es Fóka? Abból a szép állapotúak mennnyiért vannak? Ez milyen lehet? -
Declare
őstag
válasz Laraxior #115936 üzenetére
autos topicba valo ez inkabb
Nyugaton sokkal kiepitetebb a halozat, mint otthon.
CNG 1,15 euro körül az LPG 0,6euro körül megy
-
Declare
őstag
válasz oliwire #115956 üzenetére
es ez az 1.2 tsi motor mar kinötte a gyermekbetegsegeit? A kezdetekben par eve ezek katasztrofalisak voltak
Amugy van a csaladban is egy ilyen kombi dizellel, seatos puritan kopogos fekete müanyagok, de "cel autonak" abszolut rendben van. Ezerszer inkabb, mint egy dacia
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz oliwire #115958 üzenetére
Par eve kapott egy baratom egy skoda t 1.2 tsi vel. Területi kepviselö, sokat megy, de 1-2 ev alatt 0 ra irta. Gyakorlatilag 60k km töl kezdve jobbara cserekocsival jart. Benzinszag az utasterben az alap, turbo elhalt, lanc megnyulott, olajnyomas lampa az gyakran bekapcsolt.....katasztrofa. Kb hetente veszüzemmodba allt az auto neki valahol. Ilyen 160k km ig huztak, akkor összefoltoztak valahogy aztan eladtak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz oliwire #115960 üzenetére
Benzines motort nem kell melegiteni, azzal indulni lehet egyböl, dizelt hidegben kell melegiteni egy picit, de ott is azt mondjak a nagyok, hogy jobb ha megy a kocsi, csak nem szabad terhelni. Meg ez a hütes is azert nagyobb megterheles utan van. Persze a fordulattal ovatosan kell banni, amig hideg, de azert ennyire nem kell tulparazni.
Nem vadul hasznalta, az biztos, normal hasznalattal es jol vezet. Sem elötte, sem azota nem volt baja az autoival, pedig sok 100k km-t tett mar joparba (dizelbe is). Viszont nyilvan nem ültem mellette nem tudhatom, mindenesetre a bizalmam megcsappant az 1.2 tsi irant.
Volt egy cikk a neten, ahol a problemas, kerülendö motorokat gyüjtöttek össze es abban is benne volt az 1.2 tsi.
Azota lehet mar orvosoltak a bajokat, azert kerdezem.
-
Integrale
veterán
válasz oliwire #115960 üzenetére
Ezek az 1.2 TSI köztudott problémái, gyakorlatilag bárkinél bármikor jelentkezhetnek. [link]
A turbonál elsősorban nem a lapátokat kell melegíteni, hiszen az gyakorlatilag azonnal áthevül, az olajnak kell elérnie az üzemi hőmérsékletet, hogy legyen rendes kenése.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Declare
őstag
válasz Integrale #115965 üzenetére
Viszont ezek szerint az ujak talan mar rendben lesznek/vannak
(#115966) footy nekem a tsi es tsi között van különbseg. A 2.0, 1.8 (jo ezzel voltak allitolag bajok) szvsz jok, az 1.4 tsi kezdeti beegsegei sem voltak veszesek, de ez az 1.2 tsi ez egy katasztrofa volt.
(#115969) focvis ez igy van szerintem is. Olajcsere idöben (nem 30k-nal) es egy pici oda figyeles.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz oliwire #115960 üzenetére
2003. óta - egy évet leszámítva - csak turbós autóm volt/van. Arra kell egyedül vigyázni, hogy ha rendesen meghajtottad, utána engedd kicsit visszahűlni / lelassulni a turbót. Pl. gurulj ki, ha pályán toltad neki és ki akarsz állni a kútra.
Összesen egy turbóm halt meg csippelt turbódízelen, de azt is a 30 ezres olajcsere számlájára írom. Azt diagnosztizálták, hogy eldugult a turbó kenését biztosító cső.
Amit írsz, hogy felmelegítjük alapjáraton a lapátokat... jajj, ne már. Hidegen nem kell talpalni, ahogy más autót sem, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Declare #115968 üzenetére
A második 1,4 TSI-met gyűröm (Octavia 2. FL, illetve most Golf 6), szeretem nagyon, szerintem tolerálhatók a "nyűgjei". Fontos, hogy mindkettő sima turbós.
A kompresszor-turbós 1,4-esről a VW szalonban is azt mondják, hogy sajnos betegágy. Most vett egy ilyent a szomszédom. :-(A magam részéről újra TSI-t veszek, 3. generációsat. Ez már szíjas vezérlésű és a közvetlen mellett szívócső-befecskendezéses is, így a láncnyúlás és a szelepkormolódás veszélye is kizárva. (nagyon remélem, hogy újabb meglepetés nem jön )
-
Declare
őstag
válasz focvis #115972 üzenetére
En is szeretem a TSI ket dinamikus, jol fogyaszt. Sajna nekem az autopalya miatt es a benzin többlet ara miatt nem igen volt alternativa. Viszont egy CNG gazos verzioban, az adokedvezmennyel együtt mar akar alternativa is lehet, ha autocserere kerül a sor. Mondjuk az GTE golf lenne ami mindent vinne, dehat az 10 misi
-
runner 125
nagyúr
Szép lett az új Superb, meg minden, de azért na, nem tudom mennyit gondolkodnék ezen tények tudatában:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FrankMonzano
őstag
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #115977 üzenetére
Multkor le lettem oltva a facebookos honda csoportban, hogy 870-ert draganak talaltam egy 5gen civicet, ami meg csak patika allapotban sem volt 23 eves autoert kis rozsdaval azert meredek annyi penzt kerni. Ez a 6gen is hasonloan tularazott
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Typhoon47 #115922 üzenetére
Köszönöm az infókat.
5 vagy a 4 személyes van belőle neked ?
Én az 5 személyesben gondolkodok, gondolom a család szerint kényelmes mindenhol.
Én szeretek "lágyan" vezetni de nem papásan (26 vagyok), szerencsére otthon és az iroda mellett is van parkolóhely/ház kialakítva, viszont városba nem tudom mennyire lehet gáz vele parkolni.
Most egy 5-s jettával járkálok. -
!Overdose!
őstag
válasz FrankMonzano #115977 üzenetére
Legfeljebb sosem adja el. Ő dolga.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
Hiunday sonatarol mik a velemenyek? Ismeros akar ilyet venni 2.0 motorral.
-
footy
addikt
válasz tboy93 #115982 üzenetére
Jo minosegu amerikai piacra szant szedan. (ez erzik a fekeken es rugozason is) A fogyasztasa az atlagtol picit magasabb, viszont elromlani nem igazan szokott rajta semmi. A zajcsillapitasa pedig a felsokategoriat idezi. Egyebkent a 2008-as FL-en jobbak a fekek es a futomu is, valamint a belter is sokkal emeszthetobb, csak az ritka mint a feher hollo.
-
MPeter87
őstag
válasz runner 125 #115976 üzenetére
Nem tudom miért erőlteti a VW is ezt a fényes fekete műanyagot minden modellben, annyira tré gagyi hatást kelt... Már csak emiatt sem lesz újabb VW konszernes modellem.
-
Typhoon47
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vesztor87 #115954 üzenetére
1.4 nem ajánlott, 1.6SR jóság. 1.9SDI már 68 ló (pl. Golf 3-ban, Caddy 2-ben volt 64 lovas), ha páran utaztok csak, kevés csomaggal. Nyugis közlekedésre alkalmas, az autópályát viszont inkább csak átvészeli (3000rpm 120-nál), vidékre korrekt. Ugyebár ebből csak adagolós van, nincs kettőstömegű (TDI-nél már igen), PDTDI még egy hajszállal drágább/kevésbé olcsó fenntartású. Ha nem volt törve, nem igazán rozsdásodik, viszont a kerékjárat alján - az első keréknél - összegyűlik a piszok, ott tud megindulni rohadás, illetve a csomagtérajtó nem bírja annyira. Alkatrész van bőséggel, minden faluban bontanak lassan egyet, de ha jó helyen veszed, az új alkatrész is emberi áron van (saját tapasztalat: Autó-nom Kft nagyon olcsó, de a partnerautó is, csak tőlük még nem rendeltünk). Megvenni drágább valamivel az embléma miatt, de a szép példányt mindenhol meg kell fizetni (a sok osztrák-olasz-német importhoz óvatosan kell hozzáállni, ott is áraz a piac).
-
BoB
veterán
válasz dedike #115963 üzenetére
De én nem 5, hanem 4 milliót írtam
Áfástól 4, tehát áfa nélkül kicsivel több mint 3.
Lehet hogy szar a Dacia, de ember méretű autó ennyi pénzért meg nincs máshol.
Mennyit veszíthet ez az árából? 3 évig akarom megtartani, utánna menne. El lehet majd adni vagy nem kell majd senkinek sem?
Mert ha nem nagyon akkor kénytelen vagyok valamilyen kisautót nézni
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Declare
őstag
válasz Typhoon47 #115989 üzenetére
En mar a story elejen elvesztettem a fonalat a phaeton-t varosba kombinaciotol. A 26 eves kor meg meg dob az egeszre egy lapattal, de hat ettöl szep az elet, hogy nem vagyunk egyformak viszont, amit irtal az valoban megfontolando, hogy szegeny V8 dizel, hogy fog reagalni erre a hasznalatra, föleg ennyi idösen
Nekem az 1.7 cdti ben is tömödik a reszecskeszürö, pedig azert ez 2-3 havonta legalabb ki van tisztitva az autopalyan...
-
FrankMonzano
őstag
válasz tboy93 #115978 üzenetére
Vicc kategoria a szememben. Ennyiert 7gen facelift elotti civicek porognek nem is lelakva. Csak erdekelne, hogy mit gondol a tulaj ilyenkor? Van fent egy 4-es golf is, masfel misiert tette fel a forma, eltelt 1-2 honap erdekes mod mar 1.19nel tart. Ő az
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Erről mi a véleményetek? [link]
-
!Overdose!
őstag
válasz oliwire #115997 üzenetére
Az 1.5 jobb és ha van légzsák az még inkább egy ennyire kevéssé biztonságos autóban. Én ma már nem vennék 6gen Civic-et. Szép volt, jó volt, akinek van az használja, de eljárt felettük az idő és a piac árazása nagyon lassan veszi ezt tudomásul. Ha ragaszkodsz a Civic-hez, akkor inkább egy faceliftes angolt nézz 1.5-ös motorral. (MB3 alvázkód, D15Z8 motorkód) Sokadjára nem fejtem ki, hogy szerintem miért jobb az MB, mint az EK, ha érdekel, akkor a Honda topikban megtalálod többször is a hozzászólásaim között. Ha nem ragaszkodsz, akkor ajánlanék inkább egy 4 csillagos Punto II-t vagy Polo 6N2-t, esetleg Megane-t. Mindhárom beleférhet a keretbe.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
j.bravo
addikt
válasz !Overdose! #115998 üzenetére
7gen civic már oké biztonság szempontjából (is), ugye?
Whatever.
-
footy
addikt
válasz j.bravo #115987 üzenetére
Ahoigy Integrale irja joval lagyabbak, amit en szemely szerint altalaban nem banok, viszont ennel mar egy kicsit tenlyeg hullamzos hajos. El tudom kepzelni hogy a fekezesnel kitorhet az auto feneke.
Egy idoben nagyon ra voltam kattanva, de nekem draga lenne az ado ra es a fogyasztaskulonbseg is eleg jelenetos evi 30ezernel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen