- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Riasztó topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Steam Deck
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
válasz KAMELOT #114384 üzenetére
Indexes 7er topikba dobd be a kérdést a nagy öregeknek, majd segítenek. Természetesen van velük probléma, nem is kevés, minél öregebb annál több és drágább. Ha jól emlékszem pont abban a topikban is van egy gázos 745i, lehet ez az a kocsi, bár ezek a hülyegyerek felnik nem rémlenek.
Jah meg azért az octaviánál nem sokkal nagyobb az E65 belülről, inkább csak széltében, de nagyon széles a konzol, elveszi a helyet + a bunkerré húzott kasztni. Ha nagy autó akkor superb, mondeo.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
kk831228
addikt
válasz KAMELOT #114399 üzenetére
Na igen a váltó.... Pont annak nem mindegy hogy volt szervizelve előtte... Az 1000 euro a minimum, egy olyan váltó felújítása... Ja és abba nincs szeleptömb, ami magában annyi majdnem... Ez viszont minden automatára fenn áll persze... Akármilyen autót is veszel... Az hogy mennyi baja lesz van, nem lehet tudni sajnos. Azért ez picit más mint egy ford escort... Kb. 20-szor annyi dolog van, ami elromolhat mint egy escortba... Figyelj azt mondom most is, ha összespóroltad az árát, akkor spórolj össze 1-2 misit még tartalékba, amit nem sajnálsz rákölteni... Ha ez megy és nem sajnálod rá, nem lesz gond...
Mindenképp kérdezősködj máshol is mielőtt beleugrassz... Akkor tisztába leszel nagyjából a szetvizelési költségekkel...
Azt viszont gyanítom hogy nem akarsz sokat rákölteni, ha a fogyasztást számolgatod... Aki ilyen autót vesz, általában nem számolgatja...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
AshaNoR
tag
Sziasztok,
Valakinek van tapasztalata 1999 Audi A4 1.6 benzinről?
Tudom-tudom elvileg lomha, mint a bölény,de 400-ért nem bírtam otthagyni..
Elvileg 9-11l között fogyaszt, ez mennyire helyénvaló? -
-
HoaryFox
őstag
Sziasztok! Megvettem tegnap életem első autóját, egy Opel Astra F 1.4 GL személyautót, '92-es évjárat, kicsit a külseje leharcolt 1-2 helyen meg belül jön le a tetőkárpit, de motorikusan kíváló autó. 290ezerért vettem Kalocsán.
Szóval köszönöm az eddig nyújtott segítségeteket!
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
gaborbol
őstag
válasz KAMELOT #114402 üzenetére
Mielott megvenned, menni kene vele amennyit csak lehet, hogy az esetleges kitorolt hibakat vissza tudja rakni, majd bevinni egy hivatalso BMW markaszervizbe, es ott egy teljes allapot felmerest csinaltatni rajta, ugy hogy valamelyik szerelo is menjen vele egy kort.
Mivel nem volt ilyen kocsid, nem tudod ,hogy mi hangzik normalisan rajta, o meg egybol erzi, ha valaminek log a bele.
Megkerdezni, hogy mik a tipushibak, mik szoktak elojonni ezen a konkret modellen milyen varhato koltsegei vannak ezeknek az esetleges javitasoknak. Ehhez meg sem kell venned a kocsid, mar most betelfonalhatsz par markaszalonba es beszelni kell szervizessel, mukafelvetelessel, hogy mire lehet szamitani anyagiakban, mennyi a szerviz oradij a 745-re, mennyiert neznek at alaposan a kiszemelet kocsit. Siman megmondjak a frankot, nyugodtan felhivhatsz par szalont tenyleg papirral ceruzaval szepen leirni ki mit mondott.Az atvizsgalas valoszinu nem lesz olcso, de ez majd ad egy valos kepet, hogy mi varhato a jovoben,
Mit kell cserelni a kocsin- mi szar rajta jelenleg, ezt szepen be lehet majd alkudni a vetelarba, biztos lesz rajta ez-az. Na meg szokod kicsit a premium szerviz oradijjat is. Ezekbe a kocsikba, olyan szintu technika van, hogy lesz olyan, hogy viheted majd barkihez, hozza se szagolnak gyari diagnosztika, meg szerszamok nelkul es akkor mar csak a szalon marad.Ezeket a kocsikat nem megvenni nehez,hanem fenntartani. Toltalcaron millio ilyen cikk van, hogy mi penz megy az oreg csucspremiumba, mert az ara ugyan leesett az eredeti ar tizedere- huszadara, de a fentartasa meg mindig annyiba kerul.
(6-7 evig dolgoztam BMW markaszalonoknak, sajnos nem egyszer voltam tanuja a keseru valosagnak, amikor vagy mar egy eleve szar kocsit vettek, vagy a vasarlast kovetoen par hettel-honappal jott a sokszazezres- arajanlat a javitasra, vagy csak javitas arra szintre, amikor meg eladhato a kocsi a kovetkezo madarnak.)[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz kk831228 #114403 üzenetére
De azért mégis jó olcsón mászkálni! Próbálok környezettudatos lenni azért veszek LPG-t. Dízelben csak a turbó nélküli jó. Azért nem mindegy mennyit költök el üzemanyagra. Benzin 1,40eu gáz meg 0,56eu. Az a fele! Mindeképpen utánakérdezősködök még máshol is! Köszönöm szépen az infókat. Kell a nagy hely és a kényelem csak ilyen kocsik jöhetnek szóba. Ennyi a max amennyit szeretnék a kocsira kiadni + természetesen tartalékban is lesz pénz az esetleges költségekre, ha felmerülnének! Amúgy a kocsi BMW szervizben volt szerelve. Egész szerviz history benne van a könyvecskében!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #114414 üzenetére
Pont úgy, mint a környezettudatos 745-ös.
Kamelot úr, egy E65-öt nem tankolni nehéz, az a legkevesebb. Szóval ha már az sem menne, szerintem ne erőltesd, ha nem akarsz te is egy lenni a sok belét húzó, karácsonyfaként világító műszerfalas BMW tulajdonosok közül.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Akkor faradj be a legkozelebbi markaszalonba es nez meg mi van kiirva a falra. Van harom kategoria minimum, de van ahol 4-5. BMW modell 1-3 , aztan 5, aztan 6-7 itt vagy benne van az X vagy nincs es van ahol a legnagyobb motor meg extra penz.
Minden munkafazis maximalva van 12 perces blokkokra lebontva a gyar altal, ez alapjan kapod a szamlat felszorozva az adott tipus oraberevel. Lassan 5 eve nem melozom ott, talan 5-7 ezer fortint plusz kulonbseg van-volt egy harmas meg egy hetes oradijja kozott?
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #114415 üzenetére
Azért ha már ilyenben gondolkodom akkor van kb. ugyan ennyi tartalékban. Nem kell mindjárt betojni, hogy minden héten elromlik majd valami! Vásárláskor jön egy csajszi ismerősöm édesapja aki 30 éve autószerelő! Kipróbáljuk átnézünk mindent. Ha megfelel akkor elviszem!
(#114414) MunezXBK: Csak azért írtam mert nekem 1,8 D van nem TD
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #114419 üzenetére
Az a durva, hogy egy mezei szervizben fizettem 7.500/órát.
-
gaborbol
őstag
válasz roberto211 #114419 üzenetére
Lehet nem pontosok ezek a szamok mar, de 1-3 ra talan 12500+afa , 5-os talan 15K+afa, 7-esre meg talan 17-18K+ afa remlik. Nem tudom mar, hogy volt, de volt valami olyan, hogy ha nagy motoros volt akkor automatikusan atesett az eggyel nagyobb kategoriaba.
(Ezek, par eves magyaroszagi arak)[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz MunezXBK #114421 üzenetére
Hat az is igen, de gondold el h amit te kifizettél jelen esetben 7500at ,az a BMW nél 2 típus közti különbségnek az összege.
Szerencsére az én szerelőm nem óradíjba dolgozik. Legalábbis nálam. Pedig ő is maszek tehat sima mezei szerviz.
Mondjuk mind a 3 autót oda visszük plusz szoktam oda küldözgetni embereket, meg család is oda viszi összes autót igy gondolom nekem ezért csinalja jo árban mind a hármat.Múltkor lengokarcsere,gömbfejcsere,gumiharang cserére plusz leugrott beallitatni futomuvemet kért rá kemény 5 rugót.
gaborbol: Brutal árak az tény. Főleg 7esre. Ismerősöm nem rég vett par eves (2-3 talán ) 5 ös BMW -t. Akkor az óradíj miatt nem irigykedek Biztos zsebbe nyúlós mulatság egy 5ös is. Öve meg ráadásul a nagyobbik motorral rendelkező ha jol emlékszem akkora 530 talán. Nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #114415 üzenetére
Ja bocs kifelejtettem nem márkaszervizben lesz szerelve ha gond van. Van nagyon jó autószerelőm + komáromban van villamossági szerviz is azok angyon jók ott! Franc fog fizetni 40euros óradíjat +meg a szerelést! Múltkor egy 530D BMW-ben cseréltek komplett motor + sebváltót. 600euro volt az egész művelet!
Meg tudod ilyen váalsztási lehetőségeim vannak!
2004 FOrd mondeo 3.0 V6 manual 3900eu
2002 BMW 745i lpg....7500eu
2004 BMW 745i lpg....9000eu
VW Touareg 4,2 V8 lpg......7000eu
2005 Merci S 500 lpg......15 000eu
AZtán tudom vannak Octaviák 7000 környékén de az megint manuál. Optimálisat kell választanom! Maximum amit kiadok a kocsira az a 9000eu több nem![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Def26
félisten
Mit jelent ez?
"forgalomból ideiglenesen kivont jármű, magyar okmányokkal"
Kell tőle félnem? Lehet valami bibi?
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Typhoon47
őstag
-
válasz KAMELOT #114429 üzenetére
Most akkor magyarországon veszed, de külföldön melózol, hogy mindent euróban írsz?
Meg amúgy 190 ezer forint az nem pont kevés egy motor + váltócserére. Igaz, kb a fele a 4 nyári guminak.
Az S500 is ugyanott van elektronika terén, mint egy E65. talán még egy kicsit jobb is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz aero. #114432 üzenetére
Én ilyet amúgy max akkor vennék, ha lenne egy műhelyem, ahol szerelgethetem hobbiból, úgy biztos hatalmas feeling, de leharcolt prémiumot mindennapi használatra, és úgy, hogy márkaszervízbe kell vinni, az kisebbfajta öngyilkosság (ha meg nem márkaszervíz, akor meg nagyon jó ismerősnek kell lenni a szerelőnek, akinek a tudásában 110%-osan biztos vagy, különben könnyen jöhet az análvonat, fék nélkül).
Arról nem is beszélve, hogy az lpg-vel szerintem ez pont a lényegét veszíti el, valamirevaló bmw-fan ilyener csak a fejét fogja, no meg tényleg kérdés, hogy az átalakítás milyen színvonalon készült, és hogyan sikerült.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gzbotii
veterán
Újra, kicsit másképp:
'96-'00 közötti Audi A3, 1.6-ról mik a vélemények, tapasztalatok?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz gzbotii #114434 üzenetére
Egy 1,6-os, VW alapú szívó benzines motor, kötve hiszem, hogy bármi buktató lenne vele, itt a kompromisszum inkább az erőben van, gondolom ugyanazt a 100-110 ló közötti teljesítményt tudja, mint bármelyik másik szívó benya a múlt század végéről.
Szerk.: Ahogy mondani szokás, ez is csak egy Golf, csak karikás a hútőrács díszítése. Cserébe mondjuk pofásabb is, meg talán kicsit jobban ki van stafírozva, de ez nyilván függ a konkrét példánytól is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #114435 üzenetére
Értem. Nem vagyok egy versenyző típus, most ami van egy 91 lovas B Corsa, meneget, gokart feeling megvan, de nem nagyon szoktam nyúzni, főleg városban -erő szempontjából megfelelne. Fogyasztásra írnak még sokat, de a jelenlegi is beveri a 9-10et. Főleg, ha kezdem lámpától-lámpáig taposni másképp kb 7,5-8L városi
Ha meg vadulni akarok ott a céges 1.9 TDI Gold[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
KAMELOT
titán
válasz Kornel #114431 üzenetére
Igen azt írtam....600euro volt a munkadíj a gyerek az ilyen őrült valahonnét szerzett 3000euroért 3.0 dízel motort az 5-ös BMW-be váltóval együtt! Amúgy meg szétnyírta a gyűrűket és a 2 henger elszállt neki!
(#114432) aero.: Szlovákiában élek és szlovákiában veszem a kocsit, így az átiratás csak 66euro más költség nincs + kifizetem a biztosítást egész évre!
(#114433) peterkeT: A szerelőben 1000% megbízok! LPG meg be van írva a kocsi könyvébe hivatalosan. Ahol szerelve volt garanciát is vállalnak az LPG-re. Továbbá talán 5% teljesítménycsökkenés van LPG-vel amit észre sem venni! Én is tankolnék V-power racing 100-at csak az 1,60euro / liter!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Kornel
veterán
válasz KAMELOT #114438 üzenetére
Szerintem a tobbiek csak azt akartak jelezni, hogy ha azt szamolgatod, hogy 1,6 euro a benya literje, akkor ne vegyel ilyet, mert ez lesz a legkisebb tetel az uzemeltetes soran.
Hiaba "csak" 600 eur volt egy motorcsere munkadija, ha egyeb hiba miatt is 100 eurokat hagysz majd ott, mire rajonnek mi az, nem beszelve az alkatreszarakrol.
En kb. azt is meguntam, hogy a mondeot allandoan szerelohoz kellett hordani, pedig a motor meg az elektronika hibatlan volt... Egy ilyen bomos meg sokkal bonyulultabb, tobb hibalehetoseget rejt, nem beszelve az alkatreszarakrol, gondolom nem bontobol akarod szervizelni. -
matyi19
őstag
Szép napot!
Elgondolkodtam, egy Citroen C5 vásárlásán.
Le tudná valaki írni hydractive 3+ pontos müködését?
Arra lennék kiváncsi, hogy a rendszer automatikusan állitja a hasmagasságot, vagy szabadon, manuálisan is állitható? Úgy tudom, 130(??) km/h-nál egyes szintre ereszkedik a hasmagasság, és 10 km/h alatt négyes szintre emelkedik...
Ha mondjuk egy erdei/kátyus úton 10 km/h fölött tudok menni, és négyes vagy hármas szinten szeretném használni az megolfható?
Illetve, a külömböző szinteknél mennyi a hasmagasság mm-ben?
Valamint, többe kerül egy ilyen rugózási rendszer karbantartása mint a sima mehanikus rógóé? -
válasz KAMELOT #114438 üzenetére
"Én is tankolnék V-power racing 100-at csak az 1,60euro / liter!"
Na pont erről beszélek - ez a visszás, hogy prémium autó bivalyerős motorral, rogyásig extrákkal, de a tankoláson jó lenne spórolni. Remélem azért számodra is egyértelmű az ellentmondás...
Ezzel együtt, ha tetszik, vedd meg, de továbbra is tartsd szem előtt, hogy ha ezen elromlik valami, ez nem egy Astra, aminél talán csak a folyami kavics egyszerűbb szerkezet, sokkal valószínűbb, hogy drága mulatság, és rendkívül munka- és időigényes folyamat lesz az alkalmankénti szervizelés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
KAMELOT
titán
válasz parandroid #114441 üzenetére
Sima benzines van benne ott mi romlik el?! VIccet félretéve számolok ezzel, úgyhogy jól meggondolom, de SAJNOS nekem ilyet kell választanom. Többi az vagy nem tetszik vagy kicsi a hely a lábamnak. Ami meg jó lenne abban nincs automata sebváltó!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #114441 üzenetére
Pontosan.
Régen rossz ha egy tizenéves prémium-ot LPG szettel árulnak, már ebből következtethető, h volt legalább 1 olyan tulaja, akire kicsit nagyobb volt a mellény, mint amit elbírt volna.
De a diszkófelnik is mindent elmondanak..KAMELOT
Betegágy, horror szerviz és alkatrészköltségekkel.
Ha belefér, h 1-2 éven belül rálocsolod az autó vételárának még a felét, akkor vedd, de ennyiért sokkal ésszerűbb döntést is hozhatnál, mint egy tizen éves 7-es.
Superb pl kifejezetten nagy lábtérben mindenhol, sokkal fiatalabb, üzembiztosabb, mérföldekkel olcsóbban fenntartható példányt kapsz.
Illetve, ha már mindenképpen nagy prémiumban gondolkodsz, előbb vennék mondjuk egy GS300-at 3 körül."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
viharhozo
addikt
válasz matyi19 #114440 üzenetére
Nem tudom, mennyit segit, nekunk volt regen C5-os (2003-08). Annal a hasmagassag allithato volt manualisan is (talan harom fokozatban) annyi megkotessel, h bizonyos sebesseg folott nem engedte az emelest. Ergo ha ezt atlepted, automatikusan ultette az autot.
300k km-rel adtuk el, ennek a rendszernek sose volt semmi baja.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
KAMELOT
titán
válasz runner 125 #114444 üzenetére
Prémium nem fontos. Superb-k vannak csak nem automata. GS300 annyira nem jön be nekem!
(#114443) Gergőke88: Még nem döntöttem el, azért is jöttem ide, hogy megkérdezzem mi az ábra! Mostmár elgondolkodok rajta, hogy hosszabb távon meg e éri nekem majd! És ha mégis ilyet veszek akkor nem jövök ide sírni, nem vagyok a rinyálós típus!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
werszomjas
őstag
válasz matyi19 #114440 üzenetére
Itt franciát nem szabad venni , ha komolyan érdekel C5, itt próbálkozz.
Van ott szerelő is, utolsó kérdésre tuti infot tud mondani.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
gzbotii
veterán
Peugoet 206 tenyleg ennyire megbizhato lenne mint a TC nepitelet szerint ?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz gzbotii #114449 üzenetére
Anyum azon tanult vezetni, nem volt olyan ora amikor rendben lett volna a kocsi. Forgalmi vizsgat majdnem el kellett halasztani mert nem indult a vas Tobbnyire elektromos nyugjei vannak, igy erdemes mindent tuzetesen vegig nezni rajta vasarlas elott, illetve en radugnam valami diagnosztikara mindenkepp. Amugy nem eszik sokat, pofas kis auto
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- alza vélemények - tapasztalatok
- Automata kávégépek
- Suzuki topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs