- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Lacy6 #113428 üzenetére
Szerintem a sedan az egyik legrosszabb kasztni verzió ami van. Rosszul pakolható , sűrűn kicsi nyílással. Nekem a kis 5 ajtós Cliomba hiába volt csak 230l csomagtartó a nagy nyílás miatt és a dönthető ülések miatt belefért egy rohadt nagy hűtő. A Classic Poloba egy nagyobb bőrönd alig fért bele. Hiába volt 450l. Az Astraba belefér egy komód is pedig csak 360l.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Promi
aktív tag
válasz runner 125 #113447 üzenetére
Az új Opel Astrákat be sem tudod indítani ha nincs benyomva a kuplung.
-
roberto211
őstag
válasz Promi #113453 üzenetére
Ez minden új autónál igy van szinte. Mikor voltam tesztvezetni az új vitarat , mellettem ült a suzukis csaj.
Indítom semmi. Gyújtás van, indulni meg nem indul. Ramnez a csaj. Mondja nem tudja mivan nem csinált ilyet meg sohaMondom lehet,hogy kikellene nyomni a kuplungot és úgy indítani nem ? Azt mondja. Jaja ,de.
Egyből beindult
Szerintem ez valami biztonsági funkció vagy előírás az új autoknal, nem tudom
De pld en a regi stiftemet nem mindig indítom ugy hogy kinyomom kuplungot. Mondjuk ez beindul mindenhogy.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #113457 üzenetére
Erdekes, nalam ez nem jott elo, mivel mindig kinyomom a kuplungot inditas elott
Ha van benne kettostomegu, ha nincs.
Leallitasnal ugyanez. -
deicide
veterán
válasz roberto211 #113459 üzenetére
Ezért voltam én is bajban, az F Astra-n a rutin az volt, hogy a váltót megrángattam és utána indítás.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Vesztor87
senior tag
válasz hobizoli #113463 üzenetére
A beidegződéssel nem lehet mit tenni Sokszor veszem ki üresbe ha pl mögöttem nincs senki, és látom hogy ott a kereszteződés/bekötő út stb. ami miatt úgyis lassítani kell, de hiába gurulok üresben, ha fékeznem kell akkor is kinyomom a kuplungot
A Lacetti szerintetek milyen autó? Elég fiatal van belőle elég olcsón. Ültem 1x egy ilyenben rövid távon, kényelmes és csendesnek tűnt. Amit leszűrtem eddig, az az hogy ez egy megbízható, de semmi extra autó kicsit nagy fogyasztással, és kevés dinamizmussal. Mondjuk az 1,4/1,6 ra gondolok itt, annyira nem is vészes az a 11,6/10,7-es 0-100, nem tudom milyen karakterisztikájú a motor.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #113465 üzenetére
a kezifeket viszont csak ritkan hasznalom, ha megallok a pekseg elott 1percre es vki mas is van az autoban akkor a klima miatt jar a motor, na akkor kezifekkel all
amugy siman sebessegben van hagyva csak
mondjuk ezert is inditok fek+kuplunggal elevetöbb drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #113468 üzenetére
ez ugye kocsitól is függ, ültem már olyanba, ahol csak 1200 körül adta vissza a befecskendezést, érezni, hogy mikor.
apámnak nem lehet megmagyarázni, hogy használja a motorféket, mindenhol kigurul üresben, mert szerinte úgy fogyaszt a kevesebbet.
saját tapasztalat, több kocsin is, hogy aktívan használva a motorféket, nem csak a fékkel spórolsz, de simán lehet hozni vegyes fogyasztásban a gyár által megadott értéket.
persze nem kizárólag a motorfékkel, hanem ésszerű, előrelátó, dinamikus vezetéssel. -
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #113466 üzenetére
Jó, de pl mész 100-110-el, tudod hogy ott le fogsz kanyarodni, kb 20-ra kell visszalassítani, és hagyod a motorféket, akkor elég hamar megállsz, míg üresben elég sokat gurulsz, akkor is jobb a motorfék? Gondolkodtam már ezen, de nem tudom melyik a nyerő. Lehet egy 1,0-ás Swiftnél nem nagy motorfék van, de pl az ,1,8-as dízel Ford amit néhanapján vezetek az elég szépen lassul motorfékkel.
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #113465 üzenetére
"ha fékeznem kell akkor is kinyomom a kuplungot"
En egyszer majdnem igy rohantam bele eg hondaba 1 hetes jogsival.
Betétem nem volt olyan jo, csak ug fékezni meg nem mertem mert féltem hogy lefulladok ezért kinyomott kuplungal fekeztem. Igen am csak ez ilyen 60-70kozott volt tapostam mint állat a féket es épp h nem mentem bele. Motorfék 0 volt ugye kinyomott kuplungal azóta 60 fölött csak fek utana nyomom ki a kuplungot ha mar lelassult elegge.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #113470 üzenetére
ja, Marea-n kiprobaltam, a Westend hatso nyitott parkoljabaol van az a meredek lehajto, aki Bp-i biztos tudja
na ott a motorfek megfogja azon lefele, siman visszalassul fel nelkul is alapjaratig
pedig 1400kg a bode
a Punto az meg siman gyorsul is ott lefele motorfekkel gurulvatöbb drón kell ;P
-
válasz Vesztor87 #113470 üzenetére
"Jó, de pl mész 100-110-el, tudod hogy ott le fogsz kanyarodni, kb 20-ra kell visszalassítani, és hagyod a motorféket, akkor elég hamar megállsz, míg üresben elég sokat gurulsz, akkor is jobb a motorfék?"
Az megvan, ugye, hogy másképp lassít a motorfék kettesben, mint ötös-hatosban? Én olyan autópályalehajtóknál, amit ismerek, és tudom, hogy mi benne a kb optimális sebesség, gyakran eleve úgy fékezek, hogy egy darabig hatosban gurulva közelítem meg, majd visszateszem négyesbe, és gy gyakorlatilag nem kell a fékhez nyúlni, mire lelassul arra a 60-as tempóra az autó, amivel a másik útra be kell sorolni, addigra meg pont ideális a 4-es fokozat.
Egyébként ha nagyon lassul, finoman rálépsz a gázra, ha van board computer, ami méri a pilanatnyi fogyasztást, akkor látod, hogy milyen viszonylag kis mennyiségű üzemanyagot küld csak a motorba. Gyakorlatilag még mindig jobban jársz, mint ha üresben gurulnál.
Arról nem is beszélve, hogy az új autók nagy része már nem szabadonfutó Wartburg technológia, a Miniben pl ilyenkor a fékerő-visszanyerés tölti az elektromos rendszert.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #113473 üzenetére
+1
volt ladától kezdve ezres swiften át, több újabb suzukin keresztül, toldedo1, mondeo 3-ig pár autóm, mindegyikkel lehet optimálisan használni a motorféket, persze kezdetben megszokást igényel, ha átülsz egy másikba, de meg lehet találni mindegyikkel az optimumot.
én mindegyik autómmal tudtam hozni eddig a gyár által megadott vegyes fogyasztást nagy átlagban, sőt, sokszor alul is múltam, pedig nem vagyok mozgó útakadály a forgalomban, sőt...mod: most nyáron beállt 5,5-re a 1550 kg-os mondeom fogyasztása, vegyesben, kb. fele bp-el.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #113447 üzenetére
A gyari futomu szerintem egyaltalan nem kemeny, nekem be is kerult egy eibach pro kit rugoszett, igy sokkal feszesebb a futomu, nekem igy jobban tetszik. Ha atmesz a katyun es nem hallasz rendellenes koppanast akkor nincs baja. Nezd meg, hogy egyenesen fut-e az auto, nem huz-e valamelyik iranyba, tekergesd ki teljesen a kormanyt mindket iranyba, ha ropog akkor feltengelycsere. Ha van ido rakd emelore a kocsit es nezd meg a gatlokat, hogy folyik-e az olaj.
Legzsakkal mi a pontos kerdes? Tudtommal akkor nyilik ha be vagy kotve, viszont erdemes rakerdezni a honda markaszerviznel, hogy erintett-e a takata legzsak buliban, ha igen akkor vissza kell vinni es ingyenes legzsak csere. Abs-nek nem szokott baja lenni, ha satuzol es rugdossa a labad a pedal akkor mukodik.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz tboy93 #113475 üzenetére
Az lett volna a kérdésem hogy hány és milyen a szériafelszereltség, merthogy a tulaj hölgy szerintem nem tuti hogy tudja.
Az ABS-szel kapcs. ugyanez a kérdésem. Nem teszteltem a meglétét, nem satuztam bele a próbaúton.
Alvazszam alapján ki lehet ezeket keresni, vagy csak a markaszerviz tudja?Jó lenne tudni milyen koppanás a normális es mi a rendellenes... Tudom, nem lehet szöveggel leírni.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
nagyúr
válasz j.bravo #113476 üzenetére
Nekem csak 2 van, faceliftben nem tudom pontosan hany legzsak van. Egyes NFL darabokban (altalaban amelyikben van tetoablak) 6db legzsak van, de ezek nagyon ritka verziok. ABS alapfelszereltseg, valoszinuleg ha nem vilagitott a visszajelzo lampaja akkor rendben van az is. Alvazszam alapjan passz, hogy ki lehet-e keresni, egyebkent sem egyszeru a honda markaszerviz, tulaj nelkul kvazi semmit nem adnak ki, miutan megvettem az autot, azutan sem mondtak meg, hogy az elozo tulaj mennyire torte meg. Mondanam, hogy meghallgatom neked, de jovo hetvegeig nem erek ra sajnos. Ha nagyon nem ertesz hozza, akkor kerd meg a szerelod hogy egy 5-osert menjen veled.
-
Vesztor87
senior tag
válasz parandroid #113473 üzenetére
Persze, tudom. Mondjuk ez egy lassan 20 éves Focus tddi amit szoktam vezetni. Itt nincs az mint öcsém régi Swiftjében volt, hogy a világból kigurul Na mindegy Fedcom/elektromos visszatöltés? Ez egy őskövület, nem ismer ilyeneket Fogyasztást nem tudom, nem én tankolom. 1x néztem fogyit, egy 2,0-ás Rs Cliot vezettem, ott 6,4 volt az átlag De sosem néztem egyiknél sem.
Na de előző kérdésemhez vissza térve, milyen kocsi a Lacetti?
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Érdeklődés szinten feltennék egy kérdést, mert kíváncsi vagyok a saját elgondolásom mennyire jön össze a topickéval.
Dízel autó, közepes méretű, sedan, max 600e ft. Műszakival, extrák lényegtelen.
( a gyűjts még hozzá, vegyél normálisat - jellegű hsz-ekre most nincs szükség. )
-
deicide
veterán
Na, most nyomtam neki rendesen. Azért szomjas a torka ilyenkor, de ez így van rendjén.
Sukoró-Székesfehérvár-Zámoly-Gánt-Oroszlány. Az óra GPS-e nem vette a max-ot, ami a 4. fokozat vége volt. Az órát a néhány fehérvári piros lámpánál leállítottam, azért mond az többet. Kár, hogy a pulzusmérőt nem vettem fel, árulkodott volna róla, hogy mennyire élveztem. Szereti a tempós kanyarokat, ragad az ívre. Egyszer mindenkinek ki kellene próbálni egy relatíve erős autót.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hobizoli
nagyúr
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #113485 üzenetére
Ezért is inkább linkeltem. Bár egy képet talán ki lehet magyarázni, egy videót már nehezebben.
Sebaj, huligán vagyok, vállalom. A vasárnap reggelt viszont azért választottam, hogy csak magamban tehessek kárt, a forgalom az közel zéró volt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #113488 üzenetére
Autópályán egyébként egyáltalán nem. Annyira steril 200-nál is, simán lehet beszélgetni. Kanyargós utakon azért más, persze, ott érezni, ha nagy sebességnél ráteszed az ívre. De egy pillanatra sem éreztem soknak, egyrészt mert a szembesáv is autózható volt, lévén senki nem jött, másrészt az útvonalválasztás is direkt volt, viszonylag frissen aszfaltozott, tükörsima borítás..
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Szeptemberben jár le majd az első év a kgfb-men. A jelenlegi biztosító (köbe) netrisk alapján majdnem a legdrágább lenne hosszabbítás esetén. Ha viszont újat kötök náluk, akkor a legolcsóbbak.
Vajon fel kell mondanom a jelenlegit vagy simán előrendelem az újat és mindenki boldog?
-
Land
veterán
Használt autó szavatossága, jótállása ugyebár fél év.
Ha bedöglik a váltó 1-2 hónappal a vásárlás után és egy váltós szakember leírja a váltó szétszedése után a szakvéleményét, hogy jelen esetben a hiba már a megvételkor megvolt, akkor tudok ezzel valamit kezdeni a korábbi tulaj felé? Áthárítani rá a költséget, felezni a költséget (váltó+javítás) stb... Úgy gondolom egy váltó bőven beletartozik a fő alkatrészek kategóriába. Magánszemélytől vettem adásvételivel. Ha nem lenne 200k ennek a javítása, akkor nem érdekelne, de így. Plusz ezen felül is vannak dolgok, amiket ki kell cserélnünk az elvileg "hibátlan" tiptop autóba. A szervizkönyv pl 1 fajta tollal van végigírva és egy szerviz töltötte ki. Lehet nagyrészt kamu. Lehet ezzel is meg lehetne fogni az ex tulajt.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz tboy93 #113493 üzenetére
Már a vásárlás után 1 hónappal napról napra rosszabb volt. Már 3 szerelő után azt mondom sajnos, hogy váltócsere lesz.
De ha van olyan szakvélemény, hogy a hiba már benne volt az autóban a vásárláskor, akkor sem tudok semmit tenni?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz Kornel #113495 üzenetére
Eladta a váltó halála előtt és megszívtam? Ennyi? Egyébként nem recseg, nem ropog, nem ilyen hibája van. Melegedés után (kb 20-30 perc) baromi nehezen mozgatható a váltókar, a sebességekből is nehezen lehet kivenni meg betenni. Csak melegen, minden fokozatban. Járó és leállított motorral is. Kuplung, kulissza, bowden hiba kizárva, olajcsere volt.
(Beírtam hátha valaki találkozott ezzel a hibával.)
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Kornel
veterán
elvileg a váltó ugye fő alkatrész.
de.
ki az, aki arra vállalkozik, hogy kijelentse, hogy a hiba már vételkor megvolt?
egy olyan egységnél, amit mint írtam, akár pár száz méter alatt is le lehet amortizálni, ha valaki falábú.
perre lehet vinni, de előtte egyeztess egy ügyvéddel, akinek nem érdeke, hogy perelj, tehát nem azért mondja, hogy perelj, hogy neki meglegyen a pénze rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen