- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Szerintetek ez a G Astra mennyire vállalható? Ezzel a 101 lovas 1.6-ossal vannak nyűgök, vagy csak a szokásos olajcsipegetés?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
deicide
veterán
válasz Tothgera30 #113655 üzenetére
Ha X16XEL motoros, azzal nekem az EGR-en és a 10000km/+1L olajon kívül más gond sosem volt. Megy és kész.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #113655 üzenetére
azt azért tegyük hozzá, hogy elég lusta motor. bár papíron ott van benne az erő, semmi kedve nincs, hogy ki is jöjjön a motorból. érdekes módon 3000-ig egész tisztességeset tol, aztán csak küzd. de lehet, hogy csak az általam vezetett konkrét példány volt ellustulva ennyire, aztán az aktív használó véropelesek majd megmondják a tutit.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #113647 üzenetére
Nem tagadom, eddig minden esetben sikerült belenyúlni a jóba, persze ehhez hozzátartozik h inkább az adott kategória tetejéről keresgélek.
Ha nem is parkolóban, de ráérős perceimben meg szoktam nézni a kedvelt típusokból az aktuális kínálatot. Legyen az kettő vagy négy kerekű, benzines vagy diesel.Ránéztem, az a probléma velük h 99%-uk automata, 6,5 alatt nem találtam olyat, amire rámozdulnék. Az 1.6-os, 2.0-s motorral ismét kerülném, a kézi D5 kis futással meg qrva drága belőle.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tepenzed
őstag
Nagyon szeretem a golfokat, de a keret miatt csak a 4-es golf jöhet szóba. Szerintetek pl ez mennyire lenne alkalmas első kocsinak? Gondolkodtam G astrán is,de nem kell nekem akkora autó,egyelőre csak egyedül használnám:
[link]Ez az 1 év garancia kicsit fura, ez mit takarhat?
igazából azért néztem az 1.9-et, mert a gyakorin találtam ezzel kapcsolatban sok hozzászólást, hogy az 1.6 és 1.4-es nagyon rosszul sikerült motor lett a 4-es golf esetében és hogy ebből az 1.9 tdi a legjobb, de a dízelest valóban nem szeretem én sem és nem teszek meg olyan sok km-t sem
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz tepenzed #113666 üzenetére
Ha szereted az alacsony fordulaton ébredő nyomatékot, akkor vegyél dízelt.
Én 150 lovas 1.9PD-t vennék G4-ből. Megy mint a barom. Cserébe fogyaszt 5-5,5 lityit.Én sem megyek sokat egy hónapban, mégis dízelem van. Az 1.9 PD még jó konstrukció.
Első autónak én nem vennék 1.6-ot- Buta fejjel anno 1.4-es G4-em volt. Azóta 130lovas passatom van. Ez alá nem adom a jövőben.
Nem száguldozni kell, de ha szükség van rá, legyen benne tartalék.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Morris #113667 üzenetére
Na ha van kelletlen motor, akkor a 150 lovas PD az. Nem lehet vele szépen autózni. Ha csak rendesen haladni akarsz, akkor nem tudsz elég kicsi gázt nyomni, csak "bólogatósan" lehet vele menni, amikor meg elkezded tiproni, akkor kiderül, hogy 3000 fölött csak a nagy világfájdalom van, szóval gyorsan is csak bólogatva lehet menni, mert 3000-ről elváltva még pont nincs ereje. Egy 105 lovas sokkal kellemesebb karakterű motor, de a 130 lovas is, azokkal jó fordulaton menni. Tudom, hülye dolog, de én nem szeretem azt a karaktert, amit a 150 lovas PD-nek csináltak. Több olyan G4-et is próbáltam, mindegyik ilyen volt. Ebből lett végül a 180-as GTI, mert kisebb teljesítményű PD-ből nem volt jól felszerelt 200e km alatti a GTI árának másfélszereséért sem
-
őstag
válasz runner 125 #113658 üzenetére
Köszi azért Sajna v70-ben tényleg még ritkább a jó kombináció (manuális d5/2.5t), én sem nagyon látok...
Mondjuk ez az s80 széria egyszerűen tetszik, hiába praktikusabb a v70.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz rbalint88 #113668 üzenetére
Be kell kapcsolni a klímát es mindjárt kellemes lesz.
Az én 130 lovas pd-m is kezesebb klímával. Mondjuk hozzá lehet szokni óvatos pedál kezeléssel.
Anno mentem egy 150lovas pd sharan-nal. Azt a kasztnit is szépen vitte a motor!
Igaz ez nehéz bódé, másképp alakul a súly/lóerő arány.[ Szerkesztve ]
-
válasz Tothgera30 #113665 üzenetére
Én a kombi 1,6 G Astrával (2006, Classic 2, Twinport, 105 LE) óra szerint 140-es utazót szoktam tartani a német utakon, az olyan 133-134 kmph, még az osztrákoknál sem valószínű, hogy bántottak volna érte, akkor evett 7l körül 100-on. Ha nagyon siettem (és mielőtt elkezdték szétverni az A3-at gyakorlatilag teljes hosszában, és lehetett), akkor szoktam 160-ra tenni a mutatót, az GPS szerint 150 volt, és még mindig megálltam vele 8 liter körül 100 km-enként. Egyébként 4000 RPM körül még egészen kellemesen elindul és húz, igaz, nemhogy messze nem megy, de nagyon hamar elfogy az ereje.
Vezettem életük második felében járó 1,4-eseket is (200-250k km már mindegyikben benne volt), nem sokkal éreztem őket gyengébbnek, mint az 1,6-ost (azért igen), viszont a fogyasztásukon látszott, hogy többet erőlködnek szegények (pedig ezek mind csak ötajtósok voltak, ami kicsit könnyebb is, mint a kombi).
Ja, olajfogyásom sose volt, igaz, az én autóm már gyakorlatilag a G Astrák hattyúdala volt, egészen utolsó sorozatos modellek között készülhetett.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
footy
addikt
válasz tepenzed #113666 üzenetére
Miert kellene tobb szazezret elkolteni vasarlas utan egy szivobenzinesre?
Hibalehetoseg szempontjabol a ket auto kb ugyanaz.
En azert vennem a Focust, mert jobban tetszik(ez szubjektiv) kellemesebb karakteru es kisebb fogyasztasu a motorja es jobb a futomuve.
A dieselnel viszont benne van a pakliban hogy vasarlas utan PD-elem/turbo/kettostomegu csere befigyel.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #113655 üzenetére
Sztem ennyiért meg kevesebbért is találsz racionálisabb választást.
pl: [link] nem ismerem az autót, csak példaként -
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #113671 üzenetére
Köszi... Bőven elég lenne...
#113675 Kickass: Persze Isuzu féle diesel örök élet, de azért jóval több km van benne, és összességében kopottabb autó. Konkrétan nem vagyok Opel párt, sőt... csak hirdetések között turkálva nem tűnt rossznak. De hasonló árban érdekel hasonló kategóriás autó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
viharhozo
addikt
Nem ertek a hasznaltauto-kereskedelemhez, de az ujautok arai elegge elszalltak, ugyhogy ismerkedem.
Van egy adott evjarat, adott tipus, adott felszereltseg. A mobile.de-n van ilyenbol mondjuk otszaz, a legolcsobb 15000 euro. Mondjuk a nepper egy honapja hozta be, akkor 300 volt az euro, nyilvan nettoert, tehat az onktsge 3,645M. Erre jon meg a magyarositas, ami durvan 150k, be kell hozni, a kamuceget mukodtetni kell, legyen rajta haszon is, ergo egy ilyen auto 4,3M alatt nem fog kikerulni, es szerintem meg optimista voltam.
Ha 3,8-3,9-ert latok ilyet, akkor 100%, h ez egy romma tort kocsi kikupalva, vagy van meg vmi trukk, amire nem jottem ra?
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #113677 üzenetére
Elő...csak nem úgy, ahogy elő van adva.
-
veterán
válasz mdani01 #113681 üzenetére
A 2.0 turbót nem merném használtan megvenni:
1. új autó létére ismeretlen okból rendszeresen világított a check engine lámpa, cseréltek benne kábelkorbácsot, az sem oldotta meg
2. ezeket a hülyegyerekek már széthajtották
3. derekasan fogyaszt, nálam a minimum 8, maximum 20 liter volt teljes tankolást figyelembe véve, az átlag olyan 11-13 liter volt, örültem ha megvolt 400 km egy tankkal.Magával a G kupéval annyi bajom volt csak, hogy a keret nélküli ablakon fütyült a szél 100 felett, illetve valódi alumínium a váltógomb - télen hozzáfagy a kezed, nyáron égeti.
Szvsz az 1.8 lehet a legjobb választás belőle.
-
Gergőke88
addikt
válasz focvis #113682 üzenetére
Nekem 1.8-as Coupe van.
Fogyasztas varosban nyaron 8 korul, telen rovid tavon 10. Palyan 140-150 kozott 7.5l.
Alkatreszek hozza gombokert vannak, es nekem az olajt sem eszi (220e km van benne 2001-es, 3 eve van nalam).
Ha van kerdes csak nyugodtan
1.8ban sima gomb van[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #113674 üzenetére
Az oké hogy te megcsípted a tutit, de ez nem azt jelenti hogy ha a kolléga megvesz egy random dieselt akkor neki sem kell cserélni 4 évig.
Mi volt rémisztgetés a hozzászólásban?
Amúgy nem értem miért kell erőltetni a dieselt, a kérdező nem is akart azt[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz footy #113684 üzenetére
Nem kell eröltetni. Csak a hülye berögzült közhelyek kezdik egyre inkább idegesíteni a dízel tulajokat!
Én is megcsíptem a tutit! Tudom ..... it's miracle!
Mondom ezt úgy, hogy benzinest akartam én is venni.Köszönik szépen a PD elemek,a turbó és a Kettőstömegű is rendben van. 13 éves szarfos passat.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #113688 üzenetére
Latod nalam a turbo halt meg hamar, pedig amikor megvettem meg mukodott.
Szerencse, hogy nem az adagolo.
Ha meghal, amire azert van esely, ahogy nalad is, az 200k-ba biztos fajni fog.
Tudod, hogy mikor fog bekovetkezni?
En nem, szerintem Te se
Kettostomegut azert lehet erezni, azt alairom. -
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #113692 üzenetére
Egy cr-nel ez igaz.
De sajnos egy vp44-nel mar nem ilyen egyszeru a helyzet.
Hibakodot se sokan tudnak olvasni rajta az orszagban, nemhogy javitani.
Ecu meg gyakorlatilag nem tarol semmit se rola, csak alapveto dolgokat.
[link]
Megjegyzem, a markaszervizekben se vallalnak ilyet.
Par szakszerviz ert hozza, arat mar irtam, de idopontot se holnapra adnak.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #113694 üzenetére
Live erteket probapadon tudsz olvasni ezekbol.
Kocsibol biztos nem.Mod: van obd csati, amin az alapveto infokat tudod kiolvani, mint fordulatszam, sebesseg, sot, meg a map szenzoron keresztul a toltonyomas is, illetve egyeb szazfajta dolog, csak a klimamnak vagy 50 hibakodjat tudja tarolni, DE a befecskendezesrol semmi infot nem tudsz kiolvasni vp44-nel, vagy azelottrol. Ugy kepzeld el, hogy az adagolonak kulom agya van, megkapja az inputot az ecutol, es az vezerli a befecskendezest, stb., es a legtobb adatot vissza se kapja az ecu.
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz Kornel #113695 üzenetére
Vp 44 nel tulajdonkepp az agya donti el mit alit, a VE nel meg minden szinte mechanikus, es nincs konkret agya, viszont az ecuba itt is befuthat ez az el lehet rajta elhelyezni szenzorokat pl gazpedal alas jelado nekem is van, es a prlaszto csucsrol is jon kabel az ecuba a tuloket jelado... felesleges bizbaszok csak a sarga lampat villogtatjak ha ugy adodik.
Azert hala egnek a vp44 se halalozik feltetlen minden nap, a legtobb os TDI-be is ez van, amelyikbe meg nem raktak a helyere VE-t
-
Kornel
veterán
Ezt probaltam meg en is elmondani.
Persze a vp44 is megkapja a maga inputjait, gazpedaljelado, meg stb., csak sajat maga vezerel, nem az ecu.
Mondjuk az kva nagy, hogy feltoltam a toltonyomast 1,5 barra, es ugy huz, mint egy mozdony
Kar, hogy csak 1,5 barig lat a map, es nem is nagyon talaltak ra megoldast, hogy massal jo legyen, mert igy elveszi az uzemanyagot az adagolo, amint 1,5-ig elmegy a toltonyomas.[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest