- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz Bdanyy #78300 üzenetére
Ugyan. Egy szót nem szólok. Legalábbis én.
Teljes mértékben elhiszem, hogy ez az ő valós tapasztalatuk. Az enyém konkrétan pont az ellenkezője, magán és céges szemszögből is. De ettől még nekik is pont ugyanúgy igazuk lehet.Ebből is csak az jön le, hogy abszolút, az égvilágon semmi értelme nincs (az esetek többségében) személyes tapasztalatra hagyatkozni. Mindig, minden típussal kapcsolatban van, akinek van egy rakás pozitív tapasztalata és van akinek meg egy rakás negatív. Innentől kezdve a kettő szépen kiüti egymást és azt kapjuk eredményként hogy a vélemény / tapasztalatok értéke majdnem nulla.
Én pl gyerekkorom óta azt hallom, hogy francia autót soha! Legalábbis amire visszatudok emlékezni. No de akárhányszor itt ez elhangzik a fórumon -mert nem ritka -, biztos, hogy pár órán belül jön 10-15 megbízható fórumtárs, akik biztosítanak arról, hogy a francia autók milyen megbízhatóak és alapvetően semmi probléma sincs velük. Na most akkor ezek után próbáld meg ezen véleményeket beépíteni a döntésedbe, megítélésedbe.
Erre is biztos sokan harapni fognak meg anyázni, de vissza lehet olvasni a fórumban, el lehet olvasni más véleményeket kb azonosak, kisebb nagyobb különbséggel. De a lényeg, hogy egyértelmű döntést ez alapján nem lehet mondani.Az elmúlt 1 évben kisebb-nagyobb megszakítással keresgéltem használtautót. Olcsóbbakat, drágábbakat. És mindig minden aktuálisan kedvenc típushoz megnéztem a hozzászólásokat, véleményeket, tapasztalatokat.
Hihetetlen miket lát az ember. Mikor adott típuson és évjáraton belül egyik szerint megbízható az autó és csak az alap dolgokra kellett költeni, a következő szerint meg egy rakás szar és állandóan szervizbe hordta. És ezek árnyalatai találhatók meg szinte kivétel nélkül az összes típusnál. Na ezek után próbáljon az ember egyéni tapasztalatra picit is hagyatkozni?
A részletek ismerete nélkül nemsokat érnek az ilyen vélemények. Enyém se, másé se. Mert ha mondjuk xy úgy szidja a dízelt, hogy rendszeresen hidegen és rövidtávokat ment, majd csodálkozott, hogy állandóan szervizbe kellett vinni, akkor az megint más kategória. De ez ugye a legtöbb esetben nem derül ki.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #78287 üzenetére
Ne forgasd ki, amit írtam, mert nem ezt írtam. Nem gyári szalon új állapotról beszéltem, hanem funkcionálisan hibátlan állapotról. Ami egy ~10 éves autónál megtartható-fenntartható állapot, ha nincs eltiporva, és megadják neki ami kell.
Kisarkítani meg két pólusra ezt felesleges, hogy vannak a bontószökevények meg a szalonúj.
Szerintem felesleges ezt tovább ragozni, egy módon lehet továbblépni: próbaképpen fogd meg annak a 200 megkímélt állapotban levő 700k- Fókának azt a körülbelül felső 5%-át, az kb. 10 autó, és nézd meg őket. Ha a megnézés, átnézés után vállalod azt mondani rá, hogy ez egy megbízható, jó karban lévő gondozásmentes autó, akkor beszélgethetünk tovább. Az a gondom azzal, amit írsz, hogy úgy látom, nincs rálátásod, de a véleményedhez ettől függetlenül mereven ragaszkodsz. Szerezz rálátást először. Addig tényleg csak a fingot reszeljük, és szeretném is ezt lassan befejezni, nincs ebben több már.
Azt írod, hogy a saját kocsid beszerzését is profikra bízod. Akkor miről beszélünk?! Honnan ez a határozott vélemény?!
A kocsimra vagon pénzt költöttem, tény és való, de nem műszaki gondokra. "Szerelésre" "javításra" ennek 10%-a sem ment el, a többi gumiszett, casco, autófelszerelés, meg a rezsi. Ne keverd a dolgokat
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #78302 üzenetére
Én nem a te szavaidat forgatom ki, hanem általánosságban azokról beszélek akik hasonló véleményen vannak, mint te.
Az előbb idéztem a kollega freudi elszólását. Tökéletesen leírja a helyzetet mégha nem is ez volt a szándéka vele.Nála csak az új tökéletes állapotú gumi létezik, meg a 10 éves... Olvasd csak vissza, komolyan. Tudom, nem erről vitázunk konkrétan, de szemlélteti mi az amivel nem értek egyet veletek. Abba bele se gondolt, hogy akár egy két nyarat futott jó minőségű gumi is lehet kiváló. Főleg futásteljesítmény függvényében. Plusz gondolom ő se, te se vált évente, kétévente gumit.
Nem én húztam meg a határt. Nem én mondtam, hogy ez alatt szar, afölött már jó az adott autó. Én csak azt mondtam, egyik sem lehetetlen, az esélyek különböznek, de látatlanban egyiket sem lehet biztosra megállapítani.Érted? Tehát ez zavar engem, hogy nem látom, hogy hajlanál arra, hogy vannak köztes állapotok. Hogy nem csak a patent hibátlan autó lehet jó autó, mert olyat csak pár évesben kapni több millió forintért.
Elbeszélünk egymás mellett és ez a legnagyobb gond. Neked is kb az az egy db valós gyakorlati tapasztalatod van, tehát te sem fogtál meg 200 megkímélt 700k-s Focust és próbáltad ki mindet. Ahogy én sem.
De konkrétan nem erre, hanem arra gondoltam, hogy egy ilyen autó értékét nem csak a rossz műszaki állapot csökkentheti! Ezt próbáltam ecsetelni a fentiekben és ez valamiért számotokra elképzelhetetlen.
Egy ilyen autó értékét csökkentheti ha nem sérülésmentes, ha javítva lett valamelyik elem, ha cserélve lett, esetleg újrafújva a lökhárító ha van rajta pár horpadás... de akár az alacsony extrák is vagy épp a nagy motor, magas kilóméter stb... De ez még nem jelenti azt, hogy tuti műszakilag is el lett hanyagolva! Én csak erre célzok, érted? Valószínűleg a többsége tényleg szar, de ez nem egyenlő azzal, hogy az összes.
És nyilvánvaló, hogy a magasabb árkategóriában nagyobb eséllyel találsz műszakilag is korrekt autót, ezt sosem tagadtam. Ahogy azt se, hogy a tárgyalt olcsóbb kategóriában azért ki kell fogni a korrektet. Csupán azt mondtam, hogy nem lehetetlen és nem élből elvetendő. Csak az esély kisebb rá."A kocsimra vagon pénzt költöttem, tény és való, de nem műszaki gondokra. "Szerelésre" "javításra" ennek 10%-a sem ment el, a többi gumiszett, casco, autófelszerelés, meg a rezsi. Ne keverd a dolgokat"
Oké, így már más.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz Dany007 #78287 üzenetére
És meg sem bírom hallani az olyan márkákat, mint a Sapphire, Gigabyte és főleg az Asrock.
Bahahahahahaha, szeegény, ez mondjuk akkor a legjobb, amikor köztudott, gyártó által elismert, hogy egy adott terméket (vagy termékcsaládot) csak a Sapphire gyárt, de az MSI/Asus/akármi matricával többet tud.
-
JanR
addikt
válasz Dany007 #78301 üzenetére
Na igen, ez is relatív kinek mi jön be. Én egy Omega B-t hajtok 4 éve. Tettem bele 110e. km-t és benzinen, meg olajon kívül mást nem látott a motor (na jó, a generátorban csapágycsere volt). Maximálisan meg vagyok vele elégedve, meg az egész autóval. Ezzel szemben ha egy Omega B-s topic-ot, vagy fórumot olvasol, sorra írják a típushibákat, meg ócsárolják, hogy mennyire megbízhatatlan autó. Nekem a Ford az amivel csak negatív tapasztalatom van, így azt biztos nem vennék magamnak Jó ha az ember utána jár a kiszemelt autónak, amit venni akar, hogy mik a típus hibák, mire kell odafigyelni, de nagyon-nagyon véletlenszerű a használt /mostanában már új is/ autóvásárlás. Ki lehet fogni és bele lehet nyúlni is. A legdurvább meg az, hogy az unokatesómék Hondája rakoncátlankodik, szóval én arra is tudok negatív véleményt mondani, pedig 3 évesen vették , nagyon, de nagyon kevés km-el
-
Dany007
veterán
Egyetértek. Nekem is Omega B-m van még. 500k plusz km van benne az óra szerint. Műszakisan kaptam gond nélkül. Következő műszakin direkt kértem, hogy minden ami problémás cseréljék / csinálják meg. Fékbetéteket / féktárcsákat cseréltek. Kész. Pont.
Mostmár több, mint 3 éve használom napi szinten, 110k-t mondjuk nem raktam bele, töredékét sem. De tényleg nem volt vele gond.
Szóval erről a típusról nekem is pozitív véleményem van. De itt is számítanak a részletek. Nekem egy kétezres benzinmotoros van. Állítólag ez az "elnyűhetetlen" fajta. Persze ettől még én is elhiszem, hogy más típusoknál lehetnek problémák bőven. -
boogie84
veterán
Üdv urak!
Németben ill Ausztriában kötelező a téli gumi használat? Vagy ez hülyeség? Ha nem az akk meddig kötelező?
Csak mert kb eljutottam addig h a szopatás csúcsára érve talán találtam magamnak autót amit talán még meg is tudok venni.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
kalmanchris
tag
Macskák is érzik a tavasz eljövetelét. Minden reggel azt látom, hogy össze van járkálva, meg le van pisálva az autó... Szeretem én az állatokat, de a macskák ebből már kiszorultak.
-
Dany007
veterán
válasz kalmanchris #78314 üzenetére
De azok talán nem rágják szét a gyújtáskábelt. Nemúgy mint a nyestek meg a többi hasonló dög.
-
válasz kalmanchris #78314 üzenetére
A macska nem állat, hanem egy isten aki szerint az ember az ő háziállata...biztos h macska volt? Nekünk a városban nyestünk van és a /""&#@{#5%/ minden egyes este megmássza a kocsit
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
sNORh
addikt
Nekem a vectran tanultak keg maszni a kismacskák..
Tiszta karc volt az eleje, mert nem tudtak felugrani.Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
kalmanchris
tag
-
Tomikapc
aktív tag
Na ma megnéztem a gastrát, amit találtam itt a környéken 600 pénzért. Nagyon egyben van, a jövöhéten megnézzük autoszerelő ismerőssel is, aztán lehet, hogy nyélbe ütjük az üzletet. 1,2-es 75 pacis. Nem versenyautonak veszem. Láncos a vezérlése, ez pozitívum nekem.
Tomikapc
-
JanR
addikt
Mivel Opel topicban annyira nem válaszolnak, itt is megkérdem:
Opel 3.0 V6 CDTI motorrol van valakinek valami tapasztalata? Nézegetek egy gépjárművet ezzel a motorral, de még sosem volt dieselem és benzin párti is vagyok, csak azért na, mozgatja a fantáziám az a 380nm
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
isuzu teheroto dizel annk minden aloyeel /az mi???:- )/ es hatyranyaval , de legabb nem opel hosszutavra otopajjazni
udv
neduddki
mod: amugy kereso: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
JanR
addikt
válasz neduddki #78324 üzenetére
Mi az, hogy "de legalább nem opel" Mi baj van az Opel-al? Az 1.9 és 2.2 diesel motort kb 18 km körzetben elkerülöm, a 3.0 V6 az amivel szemezgetek, de még így is benzin párti vagyok, a fogyasztás ellenére. Na meg asszony is leírta, hogy Őt most nehéz lesz lebeszélnem a 2.0T-ről
-
mycso
veterán
Ford dieselekben valaki otthon van?
Adott egy 2013-as (MK9) fiesta 1.6 tdci (95/205) econetic (5gang, start-stop) trend felszereltségű.
Enni nagyon jól eszik, ha tapossa neki az ember (kell is, mert amúgy autózhatatlan) akkor is 4.5l/100km simán hozható.
A váltója minden fokozatban marha hosszú. (egybe mentem 520km-ert, a computer 4.5 átlagot mutatott, 22.6litert tudtam tankolni)És akkor a probléma, hogy nagyon nem megy...még annyira sem, mint egy 1.4-es 75lovas szívó benzines. Semmilyen fordulat tartományban nem érezni, hogy esetleg ott megindulna. Nem nekem kevés félreértés ne essék, hanem tényleg nem megy.
Emelkedőn, kisebbeken is teljes halál....max, ha visszaváltogatok 2.-ig és forgatom 4000-ig. Egyébként füstölni nem füstöl, a motor hangja kissè nyers, de talán mindegyik tdci ilyen.
Illetve a turbo hangját semmilyen fordulaton nem hallom (kiszállva az autóból álló helyzetben).
Ennek ilyennek kell lennie?Jövőhéten, elvileg megy szerelőhöz, ha tudják fogadni, mert van kis futómű probléma is, meg még pár apróság.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-v-
addikt
Ennek ilyennek kell lennie?
Biztos, hogy nem.
11.7s a 0-100, 1750-től ott a 205Nm annak az autónak tök fürgének kell lennie azzal a motorral.(nézd meg mennyi az 50-100 vagy 80-120 vagy valami ilyet meg szoktak adni általában negyedikben, azt könnyű lemérni, és ha gebasz van ott kiderül hamar, hogy súlyos másodpercekkel több)
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Pedig az 1.9 CDTI az egy nagyon jó olasz motor, én inkább azt nézném, mint a 3 literes szopórollert (Renaultokban szinte mindegyik kivétel nélkül hengerfejes lett, tök ugyanez a V6 Isuzu motor).
mycso: álló helyzetben nem is fogod hallani a turbó hangját. El kell vinni szervizbe, ez az autó még garanciális kell legyen.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
Az adatai alapján én is így gondolom, hogy legalább úgy kellene mennie, mint a 106lovas 1.5dci megane-omnak, vagy jobban.
mod.: kössz, ez eszembe sem jutott, egy ilyet mérek valamikor. Ez jó ötlet( #78328) joamilestoné: persze még garis, akkor megy majd szervizbe.
Miért ne kellene hallanom állóban??
Megnéztem pár yt videót, bár ugyan ilyet nem találtam, valami hangjuk van a tdci turboknak, na az a hang ennél nincs.
Illetve álló helyzetben az enyém is szépen fütykörészik.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
lsc
nagyúr
Egy "kis" GM visszahívás? Azért kíváncsi lennék a h astra gyújtáskapcsolója bírja-e?
Az élet kegyetlen .
-
KiLlHeIm13
csendes tag
Sziasztok!
Átlagos fizetéssel rendelkezem, ezért olyan autót kerestem ami nem eszi le rólam a gatyát
Sokan ajánlották a Golf III-at, keresgéltem pár hétig és találtam egy patent kis gépet.
Vélemény?[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz KiLlHeIm13 #78331 üzenetére
Nem venném meg ezzel a motorral, rém korszerűtlen őskövület, hiába 1,4es és csak 60ló nyáron nem lehetetlen kihozni 8 litert városban (vegyes fogyasztás 6-7 között de ott papás tempó és kisváros országút inkább) , télen akár a 10es se elképzelhetetlen rövidtávon. Volt ilyen motorral szerelt autóm, egyetlen előnye hogy tartós 90nél tényleg nem eszik sokat, cserébe lusta/rugalmatlan.
Akkor inkább már egy 1.2 16V 80PS Bravo....
-
-
blt.62
őstag
válasz bitpork #78316 üzenetére
Szio!
Végre haza értem én is már keresni akartalak. Találtam egy kocsit és ezzel kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni tőled. 2002-es Audi A6 2,5 TDI (csak az i betű a piros) 6 hengeres. 300 ezer km van benne,automata váltós, bőrös, elektromos ülés állítás (memória nincs benne),ülésfűtés elöl,tempomat,stb. GPS nincs benne, valamilyen gyári telefontartó van, a rádiónál láttam, hogy nem az a nagy digit kijelzős, és a könyöklő alatt lévő kódoló nem működik. Szürke színű, szép a belseje viszont a kormány kicsit kopott. A hátsó lökhárítón van egy kicsi sérülés,és a jobb hátsó kerék felett egy kicsi horzsolás. Viszont a hátsó lökhárító színe kicsit sötétebb, de azt mondta a szerelő srác, hogy ez a festék a műanyag miatt mutat sötétebb árnyalatot. 6 sebességes tiptronik váltó van benne. 250 ezer km-nél nagy szervizt csináltak rajta. Az eleje már a modernebb kinézetű, alól is van rács. A motorvédő alól hiányzik. 1,5-re tartják, de 1,3 lenne a vége. Quattro a gép, 180 LE.
Szerinted ez a motor és váltó meddig bírhatja még? Évi 5-6 ezer km-t megyek.
Nem tudom mennyit kérhetnék a picassomért, mert beszámítaná, a többi meg hitel lenne.
Mondjuk a műszakit meg kellene csinálnom, (féktárcsa,betét kell) eredet vizsgálat,átíratás,biztosítás. Ez még biztos egy 100-as. A súlyadóm meg az évi 12 ezerről ugrana 24 ezerre ha a LE-t nézik.
Véleményed?MegtorloXp
-
hobizoli
nagyúr
válasz KiLlHeIm13 #78331 üzenetére
Golf3-bol vagy 1Z 1.9TDI-t nezz vagy 1.6i 8v-t...
na meg kurblis ablak kb hagyjal mar kategoriaennyiert sulyos evekkel ujabb 1.6 16v vagy 1.9JTD Bravo-t kapsz mar, kevesebb futassal, fenyevekkel jobb motor meg valagnyi extra lesz benne
több drón kell ;P
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs