- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen SSD-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#10726912
törölt tag
válasz kalapacsolok #77732 üzenetére
Vegyél használt gumit előre és hátra is. Vagy vegyél kettőt egyszerre az újból. S abból is a legolcsóbbat, amihez az alap minőséget rá mered bízni hosszabb távon.
De a 17-es kerekeket ne cseréld le kisebbre, az tényleg vétség
Elfogadható lehet még, ha veszel lemezfelnit az alu helyett, az alut eladod és a különbözetből veszel új gumikat (rengetegen járnak dísztárcsával, tojni rá). -
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #77753 üzenetére
HE? Mi lenne ha hanyagolnál az
idiótanem minősítem inkább szélsőségeiddel???
Mi bajod a használt gumikkal? Szerinted az összes használt gumi kuka és csak kuka állapotút lehet venni? (nem csak TE tudsz ostobán reagálni. b+ ha már trollkodásról van szó...) Mi bajod az egyszerre egy pár új gumi vásárlásával?
Ki mondta, hogy egy kis dudor nem számít? Elárulom: TE! Most...
Mentsruációs görcseid ellen szedj gyógyszert. Ne ide írogass!
Ha lehet, hanyagolj a megnyilvánulásaidtól. Köszönöm. Inkább írd le (a kérdezőnek), hogy Te csak új gumit vennél, a használtban nem bízol. MERT.
b+ -
-
a_tesz
Korrektor
válasz #10726912 #77752 üzenetére
De most komolyan, inkább vegyen ki tudja, milyen előéletű használt gumit, ráadásul feleslegesen nagy méretben, mint váltson egy értelmesebb, elérhetőbb árú felniméretre, amire megvehet egy új gumit? Mi a baj veletek, emberek? Főleg, ha be is vallja, hogy nem teheti meg, minek ezt erőltetni? Akinek telik rá, nyugodtan vegye meg a 20 colos malomkereket, vegyen rá prémium gumit 600 000 Ft-ért, de akinek ki vannak számolva a dolgai, ne a biztonságot áldozza fel a szépségért.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
TaaT
veterán
De most akkor mindenki hulye aki használt gumát vesz?
Nekem pl soha nem volt új guma egyik kocsimon sem.
Give them hell Ukraine!
-
#10726912
törölt tag
válasz a_tesz #77756 üzenetére
Megállapítható az állapota és az élet kora is a guminak. Ő tudja, hogy mennyije van, az is egy alternatíva, amit Te mondasz, én inkább megvennék egy jó állapotú 17-est lemezfelnire akár, így megoldva a gumi cserét, ha spórolnom kell, Te újat mondasz (az is felnicserével jár), az is lehet járható út...de ha pl vesz 2 éves gumi szettet 17-esben, akkor ott fog tartani biztonság terén, ahol két év múlva (ha jól tudom, vállalható szintű ez a vissza lépés), de a 17-es helyett nem nézegetném a 15-ös gumikat meg felniket...akkor inkább menjen az egész kocsi és vennék olyat, amire 15-ös való. (ha 15 colos felni való a kocsira gyárilag, ami van az usernek, akkor természetesen cserélje nyugodtan, csak a gyári 17-es helyett ne tegyen 15-öst).
Hajtépő alternatíva: 15-ös lemezfelni vásárlás, használt kis dudoros gumiszettel, tükör behajtást vezérelje a gumiszett és a CNG-t adják mellé ajándékba -
Én sem értem mi a baj a használt gumival ha megvan a bordamélysége és nincs elfékezve Én sem szoktam újat venni mert ami még 6-7 mm télire jó -még ha csak 1 szezonra is. Újat akkor veszek majd ha lesz zsém mellé egy erdőt is ültetni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
a_tesz
Korrektor
válasz #10726912 #77760 üzenetére
Nézd, nem szeretném a kollégát ekézni, mert nem tudja, mi a különbség a 16" és a 17" között, de ilyen kiinduló feltétellel én inkább azt mondom, hogy vegyen meg egy biztosan új gumit, minthogy rásózzanak egy "jó ez még tesvírem" használt szettet, aztán feltekeredjen vele egy fára. Mellesleg a C4-re, mint kompakt autóra tényleg nagy szükség van feltenni a 17-es kereket, mikor jött ki gyárilag 15-össel is. A félreértések elkerülése végett, tudom, hogy a Golf 4 is ugyanígy kompakt, tudom, hogy van köztünk olyan, aki 18-as kerékkel használja, de neki ez hobbi, másnak meg csak eszköz, és úgy is áll hozzá mindenki.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
TaaT
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #77735 üzenetére
HI!
szerencses ember vasarnap m3 bevezeto egy felbolond krokuszos miatt, tegnap ulloi utnal masik felbolod q55os miatt, mit ezekn tukor meg index:- (((
amugy nelm is elol van ajobbik es azota is imadom mert vizen nem uszok fel, pedig jartunk vel par erdeke shejjen:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#10726912
törölt tag
válasz a_tesz #77762 üzenetére
Én csak saját szemszögemből tudok tanácsot adni, hogy én mit tennék a helyében. Azt, hogy mit fog venni, azt már neki kell tudnia. Az alap műszaki dolgokat ha nem tudja megszerezni magának, az ellen nem tudunk semmit tenni.
Ha használt gumit vesz, vigyen olyan embert magával, akit ismer és aki ért hozzá.
(nekem is meredek volt az ilyen szintű nem tudása a gumikról, de el kell fogadjuk, hogy van ilyen...inkább segítsünk neki tanácsokkal, legalább jött, kérdezett, ez is jobb, mint amikor megy és megveszi minden tudás nélkül az akármit. Ne riasszuk el, és nme sértsük meg emiatt. Nem mellesleg én nem mernék elindulni egyedül használt gumit venni, vagy az ismerőstől veszem, akiben megbízok, vagy viszem magammal valakit, akiben megbízok. Lassan már ragad rám valami, de egyszerűen nincs szemem hozzá, nem bízok saját magamban A tudás kezdete a nem tudás tudása! )
U.i: Mivel mondtad, hogy a C4 kijött 15 colos kerekekkel is, így természetesen szerintem is mehet a kisebbre váltás (csak a tükrök behajtását is vezérelje ).
TaaT: A rendszer hibájáról nem ő tehet!
neduddki: Igyál valamit, feltűnően olvasható vagy[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz #10726912 #77765 üzenetére
Mivel kérdezett, ezért legalább tisztában van vele, hogy nem tökéletes a tudása, emiatt én azt gondoltam, hogy segítek neki. Én pedig szintén a saját szemszögemből az ő lehetőségeihez képest a legjobb megoldást választottam, mivel ő is felhozta a kisebb méretre váltást.
A tükröket meg le kell a p...ba szerelni, csak feleslegesen növeli a légellenállástEz a gumikérdés egyébként sajnálatosan alul van értékelve itthon, nyilvánvaló okokból, sajnos pont elég régóta dolgozom már járműdinamikai témakörben ahhoz, hogy ez nyilvánvaló legyen. Az én véleményem az, hogy gumin, féken sosem kéne spórolni, és jó lenne, ha az emberek vezetni is tudnának, vagy legalább tisztában lennének a közúti cselekedeteik következményével.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-v-
addikt
válasz kalapacsolok #77710 üzenetére
Más irányú, felsőfokú, tudományos végzettségem ellenére
Mi vagy? (nem baszogatás, tényleg érdekel )
Bazeg ez a télim egy mekkora szar Egész hazafele úton kattogott az abs-em ... az oké, hogy bekopott a sárga ebc de semmi extrát nem csináltam, sima tötymörgős hazajövetel a hegyen át ... végképp csalódtam ebben a gumiban, ha nem lenne szar (túl nagy) méret, akkor is mennie kéne (Bridgestone LM32)
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Tudom, hogy nem baszogtatásképp kérdezted, de akkor is
a_tesz: Saját magamból és még sokakból kiindulva tudnám azt mondani, hogy a biztonság terén nálam konzervatívabb embert nem hordott a föld. Én vagyok az, aki őrült módon tudnék örülni az automata rendszerek elterjedésének. Hihetetlen mód örvendenék, ha a buszok úgy lennének össze rakva, hogy egyszemélyes kabinokban utazhatnánk. Vagy GPS alapú sebesség felügyelet lenne a kocsikba kötelezővé téve. A biztonsági felszereléseket alapvető csere kötelesre tenném: díja lenne, mint a kötelező biztosításnak és a fékrendszer, futómű, illetve a gumik állapotát központilag felügyeltetném és szabályoznám. Senki illetve kevesen értik: Életekkel játszik mindenki, aki 90 helyett 130-al megy, aki mehet bármilyen műszaki állapotú autóval..és még sorolhatnánk.
De pl ha már ilyen rendszerrel kell élnünk: ha azzal spórol, hogy olcsóbb használt gumit tesz fel, ráadásul 15 colost, azt a pénzt költheti másra...családjára. Vagy akár a fékekre is... -
Ez erős volt. Ha odateszek eléd egy diamux kapcsolást akkor tudni fogod? PEdig lehet hogy az elmúlt években vígan telelfonáltál rajta és mégsem várta el tőled hogy ismerd-értsd. És mint tudjuk , nem az a hülye aki nem tudja, hanem aki nem kérdez.
Valahogy mostanában elkezdett mindenki menstruálni a fórumon...
(#77770) Tiger.huhhhh : csak a második vagy a fórumon...engebb hamarabb hülyéztek le amikor a teljesen automatizált motorkocsik után sírtam
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
HI!
orom nenzi hogy nelkiulem is mijen lekesen tugyato kgyilkoni egfymastk, kivaloanszorakozk nehagyatok abba:- )))
udv
neduddki
mod: over: nem etesz hoizza igenis egy kompak totor akoll a 20as felni /35os gummeldikkel oszt slussz!!!...
a_tesz: neked meg smmi kozd a jarmidinizehez igfensi lofax hajpolas a draga premijum ummeldi magyarodzagon tleen nyaron jo a kinnyai gummedli me keveset otoznak...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-v-
addikt
válasz #10726912 #77765 üzenetére
legalább jött, kérdezett, ez is jobb, mint amikor megy és megveszi minden tudás nélkül az akármit
Nem azért de itt a lényeg, beszéltem minap volt osztálytársammal, halljátok olyan meredek dolgokat hallottam ... pedig mindig szoktunk diskurálni a forma 1-ről stb. stb. az ember nem is gondolná .. aztán kiderült úgy vitte szervizbe az autóját, már azért csattogott mert annyira nem volt benne olaj, ömlött a hűtővíz, amit két ásványvizes palackból munka után után töltött mindig, hogy akkor így még hazaér ... check engine világít, nem baj jó az úgy, még gurul az autó stb. stb. És ez nem az első meg nem is az utolsó eset amit hallok.... kezdem azt érezni, aki jön és megkérdezi a világ legnagyobb faszságát autó ügyben, az kb. az autótulajdonosok 50%-ánál már előrébb tart = ilyenformán nem igazán érdemli meg, hogy kigúnyolja bárki ....
(#77773) TaaT:
Bocs de akinek jogosítványa van az értsen már valamilyen minimális szinten a kocsihoz, persze tudom ez túl nagy elvárás.Igen, sajnos az ...
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #77771 üzenetére
Pedig annyira egyértelmű...
20 alkalomból egy, mikor van kedvem vezetni akkor, mikor kipihent vagyok és nyugodt. S sosem mehetek úgy, ahogy szeretnék...csak tegyem robotként a teendőm: gáz-fék-kuplung, szétnézzé meg össze, és viseld el a többi autós baromkodását, akik a 90-es sebesség korlátot is soknak találják, de 80-al jön a következő a seggedbe, rád tapadva a lakott területen, kiugrálva előzni akarok alázni akarok szándékkal, rosszul beállított lámpákkal vakítva a tükrökön keresztül...és még sorolhatnánk. Bár lenne normális tömeg közlekedés, reális áron, simán azt választanám Tizedét használnám a kocsinak. S ehhez csatolnám még akár az üzemóra figyelő rendszert...ami megmondaná, hogy mikor vagy köteles ezt és ezt és...emezt is kicserélni és a többi.
S ha mindezek mellé kapnánk egy-egy terepet, ahová el lehetne vonulni "rajkodni"...HM!
(#77776) TaaT: A kocsihoz ért. A kocsi részegységeihez nem...Problem? Ne menjen el gumisnak, mert nagyon megverik..de ennyi
Gondolj bele: mennyi új, friss jogsis kerül ki tizenévesek közül. Ők sem tudják, hogy a gumi nem mindig nyúlik, főleg nem az nem, amit nem a Durex gyárt Azon hogy meglepődne némelyik, ha rá lenne írva: 0.5 coll
S nem tágulna semmit a drótperem miatt[ Szerkesztve ]
-
Az a baj h Te nem akarod felfogni amit Te magad írtál. A "minimális" szubjektív fogalom. Amíg nem okozott balesetet, nem ölte meg magát addig "minimális" szinten ért hozzá. És ne gyere a mert még okozhat-tal mert mentem összefosom az inam a röhögéstől. Oda is el lehet jutni akkor kis akarással hogy azért nem szállok vonatra mert félek hogy rázuhan egy repülő.
A következő mi lesz? Elvárod hogy mindenki tudja hogy hogyan működik a CR dízel? Esetleg ha nem tudja hogy mi a kettőstömegű akkor nem kaphat jogosítványt? Vagy tudok jobbat: ha nem tudja fejből az összes autómárkát ,típust és műszaki adatot -pl ahogy Te- akkor lőjjük a Dunába mert nem is ember, nem beszélve a jogosítvány használati képességéről?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #77778 üzenetére
Úgy veszem ki mintha szerinted helyén való lenne ahogy emberünk begurul a gumishoz és hót komolyan "felrakja az asztalra" a 17-es felnit meg a 16-os gumit hogy majd jön értük nem soká.
Te miért dízelt tankolsz az ólródba? Miért nem jó a benzin? Pedig még olcsóbb is.
Give them hell Ukraine!
-
Nem, nem azt mondtam hogy helyes ha ilyet tesz, hanem azt h nem várható el mindenkitől hogy mindenhez értsen amit használ! Ne tulajdoníts nekem olyat amit nem mondtam...
A picsának igaza van Ha szőke volt akkor Balázs egy hülye f@sz mert telitankolva kell odaadni, utána meg a kislány letérdeli
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #77780 üzenetére
Ha nem várod el hogy minimálisan értsen valamihez amit használ akkor jönnek az ilyen problémák, én azt mondom ezt jobb még az (autós)iskola padban megelőzni.
És igen, muter most kapott okostelefont, hát vannak bajok. De ez az én problémám hogy megtanítsam neki a használatát.
Give them hell Ukraine!
-
deicide
veterán
válasz #10726912 #77777 üzenetére
Terep az van, kicsit kiszakadsz a városból és lehetőségek tömkelege akad állatkodni. Most, hogy a nyári gumi virít a kocsin, előszeretettel megyek keskeny hegyi üres aszfaltcsíkokra vezetni tanulni és feszegetni a technika határait. Élvezem.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Nkboy
senior tag
-
-v-
addikt
válasz #10726912 #77770 üzenetére
Senki illetve kevesen értik: Életekkel játszik mindenki, aki 90 helyett 130-al megy
Hahaha.
Let me ask you somethin' man, voltál már életedben vezetéstechnikai tréningen? Voltál már versenypályán, hogy kipróbáld az autód és saját határaidat? (ha nem tudod hol vannak a határaid, azt sem tudod milyen közel vagy hozzájuk). Tisztában vagy vele (= próbáltad már) száraz/vizes/havas/jeges úton hány méteren áll meg az autód satuféknél 50-ről/90-ről/130-ról etc.? Álltál már keresztbe az autóddal, tudod milyen sajátkormányzási tulajdonságai vannak? Mi történik gázelvételkor, kanyarban fékezéskor, terhelésváltáskor?
Tudod mit kell csinálni, hogy kell reagálni, ha az autód túlkormányzott/alulkormányzott lesz?
Próbáltad már az autódban az ABS-t / ESP-t stb. hogy milyen helyzetben mikor és hogyan avatkozik be és mire számíthatsz? Tudod hogy változnak az autód tulajdonságai meg a fékút ha nem egyedül hanem többen ültök az autóban? Pörögtél már életedben a havas parkolóban hogy kipróbálgasd wtf?
Tapasztaltad már a fizikát saját testeden? (én ültem már autóban frontális ütközéskor - igaz kis sebességnél, de pont ezért tudom mennyire sok akár egy 50-es tempó is ha tényleg komolyra fordul a dolog - zakóztam már bicóval 70-nél stb. stb. ezek a dolgok nagyon kellenek ám ahhoz hogy tudja az ember, a 8. kerületben miért is relatív gyorshajtás néha ha az 50-et tolod neki az egyirányúban stb.) Fejeltem már le úgy a sziklát, hogy szarrátört a bukó a fejemen, meg fejeltem le úgy is a betont, hogy nem volt bukó rajtam ... rájön ám az ember mennyi is az annyi, nézd meg Schumachert, nem csinált semmi extrát, nem vakmerősködött, aztán mégis mekkora szarban van ...
Voltál már igazi vészhelyzetben, ahol nem rajtad múlt a dolog, és megtapasztaltad mennyi is a valós reakcióideje az embernek? Tudod hogy viselkedik az autód szervó nélkül ha netán leállna a motor? Mekkora féket kell nyomni, mennyire lesz nehéz tekergetni a kormányt?Ezt most csak azért kérdezem - egyébként teljesen egyetértve Veled abban, hogy mindenki tartsa be a szabályokat - mert szerintem többet számít biztonság szempontjából az (meg minden más amit írtam fent), ha valaki ismeri a saját és az autója képességeit, tökéletes műszaki állapotú autóban ül, amin új gumik vannak, és felelősségteljesen előrelátó módon vezet - adott esetben igen, a 90-es táblánál 130-cal - vagy többel - hajtva, mint az, hogy valaki betartja a 90-et, de a szarrászervózott fék és kormány meg a csendes kényelmes autó által keltett hamis biztonságérzetbe ringatja magát, és valójában totál fingja sincsen hol is áll a meg tudok állni-vége van a dalnak skála két vége között. Sokszor az általad elhangzott szavak (magadra ne vedd ám ha nem a te inged) olyan emberek szájából jönnek, akiknek fingjuk nincsen semmiről, és kb. arra képesek vezetéstechnikailag, hogy ne fulladjanak le a pirosnál az autóval. Valahol rendben van, hogy rájuk - a leggyengébb láncszemre - kell méretezni a szabályokat, valahol meg azt gondolom, hogy inkább a minimum szintet kéne növelni (= ne kaphasson jogsit mindenki, én igenis bevezetném a kötelező vezetéstechnikai tréninget, meg valami alkalmassági vizsgát hogy a kibaszott Józsibácsikat meg Marinéniket és hasonló forgalommal inkompatibilis elemeket kiszűrjük).
Nekem mielőtt feltolták az M0 déli hídra a fix trafit, ott rendszeresen leforgott a negyedik. Tudod kit veszélyeztettem vele? Az ég világon senkit.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Értem én, hogy minimális szintet vársz el egy erre tévedő autó tulajtól-használótól, egyéb kategóriástól. De ezt a minimális szintet Te szabod meg magadban
Pl engem is leverhetett volna a gumis, mikor mondtam neki:
"Józsi jöttem, hoztam a gumikat, lecseréled?
Persze, lebeszéltük, gyere, mert utánad megyünk el itthonról! Hol a gumi?
Ehun!
Te. Ez xarrá van menve...ezt akarod feltenni? Ezért vártam Rád 10 perce...?? "
Elnézést kértem tőle vörös fejjel, barom voltam, hogy nem néztem meg, a gumis Józsi szemében meg kb örökre megmaradtam annak az embernek, aki a 17 colos felnikre fel akarta erőltetni a 16-os gumikat
Azóta nem estem ebbe a hibába, de ezer egyéb dolog van, ami simán megszívathat. S nagyon sok nő van pl (egyedül álló autó tulajok), akiknek nem gond, ha 80 litert eszik az 1.6-os SEAT-juk 600KM-en (két napja tudtam erről hírt, nem vicc, ismerősöm), akiknek nem gond, ha két liternyi olajsár van a motorban olaj helyett, vagy ha a 4 gumi 4 különböző nyomást rejt, és még sorolhatnánk...
Van az a műszaki analfabétizmus, amit törvényben szabályoznék, de az a rendőr esete a szőke nővel:
Hölgyem, ön elgázolt két gyalogost a zebrán!
Miért, egyszerre csak egyet szabad? -
-v-
addikt
válasz bitpork #77771 üzenetére
Na jó de te azért akarsz automatizált motorkocsit hogy csak a seggedet kelljen mereszteni a kocsiban és semmit ne kelljen csinálni
(#77778) bitpork: hát ebben tökre egyetértek, pláne egyre jobban abba az irányba mennek az autógyártók is, hogy te ne értsél semmihez, lassan olajszintet nézni meg izzót cserélni se tudsz ...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
"kezdem azt
érezni, aki jön és megkérdezi a
világ legnagyobb faszságát autó
ügyben, az kb. az autótulajdonosok
50%-ánál már előrébb tart =
ilyenformán nem igazán érdemli
meg, hogy kigúnyolja bárki ...."ezzel nagyon egyetertek
mas, csak hogy en is bizonyitsam a sajat hulyesegemet: mi van akkor, ha "tul sok" olaj van az autoban? kifolyik/karosodik/egyeb?
most volt olajcsere, raneztem a nivopalcara, es nem lattam rendesen, mert ugye most meg tiszta uj az olaj es eleg "szoke" de mintha a max. szint felett lett volna. ilyenkor mi van? hibalampa nem vilagit.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #77789 üzenetére
Na még mindig oda akarod hordani az autót szervzelni?
Ha picit van túltöltve no para ... ha _nagyon_ túltöltik az gáz, de olyat ott biztos nem csináltak, szóval szard le - focus 1-nél 7.5 deci van a min. és max. között, szóval eszerint nézd a mennyivel van túltöltve dolgot (1-2 deci az nem számít)
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Jogsival rendelkezők nagy része nincs tisztában azzal, amit leírtál, pedig szvsz nagyon kellene a jogsihoz, hogy megfelelően tudja kezelni az autót szélsőséges helyzetekben.
Amíg tanultam vezetni a legjobban engem az zavart amiket leírtál, nem tudtam hogy fog viselkedni az autó szélsőséges helyzetekben. Forgalmi előtt én is biztosan bevezetnék egy kötelező vezetéstechnikai tréninget, ahogy te is írtad, tudja meg a tanuló milyen érzés, ha hirtelen elveszti az uralmat az autó felett. Szar érzés, szerencsére én versenypályán tapasztaltam ezt meg, ahol nem kellett félnem semmitől (110-el nem fékezünk bele egy nagy pocsolyába szakadó esőbe ), de azért egy pillanatra előjött a pánikérzés.
A szabályokat meg ugye az ügyetlenebbek szintjére próbálják megírni, értem ezalatt főként a sebességhatárokat. Nincs olyan a valóságban, hogyha elég XP-t szerzel akkor te autópályán 250-el is mehetsz 130 helyett.
Én leginkább éjjel félek kicsit vezetni, felénk sok a vad, kint is van a tábla, az erdőből bármelyik pillanatban eléd ugorhat pár szarvas (szinte minden héten van vadgázolás), aztán nem olyan vicces, ha benéz a szélvédőn. Ilyenkor általában 90 helyett mindenki 60-70-el megy errefelé.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
#10726912
törölt tag
Offba lesz, ezért szerintem nem baj, ha külön válaszolok
Én tudom, hogy NEM tudok vezetni, nincs meg az a szintű technikai tudás, amiket te felsorolsz, nem pörögtem sehol kocsival, még motorral is szinte eldűltem oldalra, nemhogy elborultam volna vele és még sorolhatnánk.
A sebesség betartását pont azok miatt szeretném, akiknek halvány béka fingja sincs a vezetésről a kocsi kezelésről. S a többi dolgot is miattuk, miattunk, szeretném.
A kocsi egy eszköz. Közlekedési eszköz. Nem a rajkodás végett van, nem azért, hogy cikázz a sávok között, és nem azért hogy letold a sokliteressel a trabantot az útról (bár ilyen esetben komoly a csábítás ). Abban megegyezhetünk, hogy a reflex nem elegendő a balesetek kikerüléséhez, kell a rutin, amiből talán soha nem elég, kellene a magas szintű oktatás, amiről Te beszélsz, és kéne millió dolog, hogy Ne legyen gond, ha valaki gyorsabban megy a megengedettnél. De amiről mi beszélünk bitporkkal, az ettől még nagyobb szintű beszabályzás: kötelező távolság tartó radar, amit csak akkor kapcsolna ki az automatika, amikor indexelnél, olyan automata rendszer, ami veszélyes vagy tiltott helyen megakadályozná a sáv elhagyást...soroljam még a borzalmakat?
Az autó vezetés érdekes mód, ha saját magad viszed a-ból b-be, az szimpla magánügynek minősíthető. Ha más másokat viszel pl egy busszal, akkor már nem magánügy, akkor má az má nagyon húdekomolyám!
pedig egy másfél tonnás kocsival is lehet embereket ölni egy buszba csapódva...
Szóval Te ne vedd személyeskedésnek a 130-at, mint úristenbűnt, nem, nem az...
Maga a rendszer léte hibás.
Egy taknyos, akinek nincs felelősség érzete, egy friss jogsis, akinek nincs rutinja (pedig régebben ugye volt ilyen "oktatás" a jogsi megszerzésének procedúrájában), beleülhet vagy átülhet egy 60 lovas gépsárkányból egy 200 lovas (vagy több) autóba. Vagy 0 tudással ülhet bármilyen autóba, csakmert van jogsija.
Én vagyok az egyik ember a földön aki abban lenne a mérce, hogy Nekem Ne legyen jogsim, és azoknak se, akik nálam kevesebbet tudnak.- Pedig vezetek 7 éve és az utasok (család utaztatása, kollégák munka helyre szállítása, stb) szerint jól vezetek
Remélem érted, mit szerettem volna mondani.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Még mindig parázva emlékszem vissza egy téli, havas, szürreális pillanatra, Sukoró előtt egy S kanyarban egy tompa puffanást hallottam a kocsi hátuljánál, azt hittem, elpattant valami, de asszony szólt, hogy áá, semmi csak egy őz futott neki a hátuljának, de ment tovább. Na most az autó 4 méter kb, ki lehet számolni, hogy mennyin múlott, hogy nem a szélvédőn nézett be. 60-al mentem és nappal volt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest