- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Egy baratom keres autot. Mit ajanlanatok negyfos csaladnak, max. 800k (ezen felul meg maradna penz szervizre, stb.), kb. 500 literes csomagtarto, sportossag, stb. nem szamit, csak a megbizhatosag?
En Skoda Fabia kombit mondtam elsore.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Octaviaval az a gondom, hogy sok (3-4) evvel idosebbeket lehet csak kapni ugyanazert a penzert. Megeri ez?
Focus nem hangzik rosszul, de szerintem nehezen fognanak ki belole egy jot ennyiert. Egyebkent csak kombi johet szoba barmibol.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
DeFranco
nagyúr
ó, hát itt feleennyi keretből audit vesznek, mertazprémiuméstiszteletetparancsolmegnéznekbennehogyvagyvalaki
érdemes azért futni vele egy kört, hátha rá tudnak dobni egy százast, és tudnak jól alkudni... a tavaly márciusi tapasztalatom nekem is az, hogy 900 alatt mind ráfizetős történet belőle, de hátha
re:szerk: a kombival jár még pár hátrány, pl. hogy valószínűbb, hogy sittet szállítottak benne, meg kinyomták a belét, de tény, hogy praktikumban verhetetlen, csak még nehezebb jót találni (amikor én kerestem, mert eredendően azt kerestem, akkor konkrétan nem volt egy sem)
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
És? Az Octavia is bírja, nagyobb, jobb helykihasználás, kényelmesebb, komfortosabb beltér (szerintem) Én halkan benyomom a Nubira II kombit, 2003as évjárat pl, ott már 550.000 Ft-ért is van kombi, aminek 550literes a csomagtere - és jóval nagyobb, mint a Fabia. Alkatrész is van hozzá normális áron.
(#72160) emvy: közepesen alacsony lány? Ez most valami RPG kategória? Ezt az állításod alá is írom, a gond csak az, hogy a leírtak alapján a Fabia az kicsi nekik, mert nem fognak kényelmesen elférni, ha nőnek a gyerekek. Valami nagyobb kategóriájú/méretű kocsi kell nekik, ha hosszabb távon gondolkodnak. Mod3: igen, nem szépek, de ha megfelelően karban tartod, akkor nem is fog elromlani (lásd após gépe, az már kapott hideget/meleget, de elmegy még mindig). A sima, nem kombi változat is 400 literes csomagtérrel rendelkezik, mivel a pótkerék mellett minden sz*r elfér
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
nagyúr
Ket kisgyerek, egy kozepesen alacsony lany. A srac 180, szoval az nem idealis, nyilvan.
Melack: ja, de most itt 2003 koruli Octaviakat allitunk szembe 2007 kornyeki Fabiakkal, az majd' ketszer olyan oreg gep, nyilvan nem ugyanolyan allapotuak altalanos esetben. Daewoo jo tipp, utananezek.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
-v-
addikt
Focus klubon hirdetnek egy szép 2.0 ghiát, elvileg valós a km, szép állapot. Kicsit túl van az áron, de alkuképes, azt írja.
Igaz, a csomi határeset egy 4 fős családnak.. ha csak nyaraláskor gond, akkor tetőbox, de ha sokat megy együtt a család hétköznapokon is, akkor lehet kevés a csomi.
Amúgy tényleg kevés a jó focus .. -
nagyúr
válasz szőröscica #72162 üzenetére
Avensis az szerintem orultseg, ilyen arban csak szarra hajtottakat lehet kapni, tenyleg. 406-ot nezek mindjart.
while (!sleep) sheep++;
-
DeFranco
nagyúr
khm... ok, elfogadom, és most teljesen fókától függetlenül általánosságban:
mindenki ilyen kocsit akar, 800 körül, megbízható, lehetőleg kombi 4 személy szállítására alkalmas (középkategória vagy C osztály vagy hogy hívják ezt), nem baj ha nem sportos csak menjen ki a világból olajcserével kopó pótlásokkal
egy ilyet ha leejtesz, nem ér földet most
szerinted mennyi esélyük lesz bármiből kifogni egy jót, ha nem ügyesek és nem kapnak segítséget?
@[rvilike]: ejha...
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz DeFranco #72165 üzenetére
Yepp, ez az a kategória, ami eléggé népszerű, válságkombi vagy mi volt anno amit írtak a keresési feltételeimre
(#72166) kornelka: ha nem hajtod, nem fogyaszt. Ezzel a motorral ez mondjuk kínszenvedés, kollégának ilyen van, csak "rövid" kivitelben. Nem egy fürge ürge úgy se...
(#72169) emvy: meg a Megane I ( - giigz hová tűnt, read only??? ), Daewoo Nubira, Dacia Logan (ez tényleg ki is maradt eddig). De városban is kell erő, mert anélkül el lehet veszni...
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
nagyúr
válasz DeFranco #72165 üzenetére
Semmibol, de adott penzert a legjobb auto kb. mindig az, aminek nincsenek extra elonyei. Ha mar jol nez ki, vagy jo a marka hirneve, vagy mittudomen, akkor az plusz erteket jelent, ergo adott penzert szarabb autot kapsz. Ezert nezek olyat, ami szarul nez ki, nincs semmifele presztizse, gyenge, igenytelen. Ez az auto kb. jelenleg a Fabia, esetleg 206 SW.
Varoson belul lenne egyebkent hasznalva 99%-ban, nem autopalyan.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
DeFranco
nagyúr
akkó dácsia meg dévú
nem viccelek, ha olyan kell, ami szarul nez ki, nincs semmifele presztizse, gyenge, igenytelen, de amúgy elmegy győrből záhonyig, akkor lógané meg nubiró
szerk: Most bocsmá' Melack, nem úgy gondoltam, érted, na... nem akartam leszólni eskü nem úgy gondoltam...
szerk2:
suzukinak szerintem ilyen árban ilyen modellje talán nincs is, meg lopják, opelt lopják meg ára is van, fordnak ára van, meg kevés a jó, vw drága, seat stb. szintén, mi marad? fiat, francia meg román és koreai
a fiatok franciák torka ennyiért véres, a románt meg a koreait meg ha ennyiért eladják, akkor azzal már baj van, mert valószínűleg műszakin cseréltek benne olajat egyébiránt meg tankolták, a karbantartás meg kimerült a wunderbaum kicserélésében
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz DeFranco #72171 üzenetére
Hazamegyek, megsimogatom Ödönt és odasúgom neki, hogy számomra ő akkor is egy szép autó
Amúgy egyetértek, ezek a kocsik annyira le vannak nézve, hogy értékük az anyagköltségben ki is merül.
MOD: Tudom, hogy hogy értetted. Elismerem, hogy nem egy Ferrari/Insignia/Mazda design
(#72174) MunezXBK: Megane 0.5? Én lemaradtam a facelift/nem facelift résznél.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Kornel
veterán
-
Melack
veterán
válasz DeFranco #72175 üzenetére
A közvélekedés az még ennél is rosszabb.... Volt, aki megkérdezte, miért vettem taxis kocsit :S Hát mondom ez pl pont nem az volt, de mindegy. Meg miért nem vettünk egy Fabiát, az legalább valamit tartalmaz...
Ennyi kilóméter (6.000km) és szervíz után is kedvelem a kocsit. Kényelmes, és lehet bele pakolni. ( Tegnap vettünk pár dolgot a babának, és a csomagtartóba pakoltunk azon felül is. És még mindig volt benne hely )Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
footy
addikt
válasz Kornel #72180 üzenetére
Le kell fóliázni a B oszloptól és jól néz ki. A futóműve pedig parádés. (ha jól emlékszem a nürnburgringen hangolták). Amúgy a fabiahoz képest ég és föld, minden tekintetben.
joamilestoné
Én úgy emlékszem ebbe is rakták a renault féle 1.9dci-t a váltóval együtt, ami megint nem volt a legjobb darab.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ha már benzin kell városba, akkor egy mondeo 2.0 ghia?
-
hdman
őstag
Majdnem megvettem egy egy E91-et a napokban, amiről kiderült (by BMW márkaszerviz) hogy 140e km helyett 329e van benne. Agyamat eldobom, komolyan mondom...
Egyébként az autó belülről szinte szalon állapotban volt (mondom ezt úgy, hogy kb 20-25db-ot néztem meg az elmúlt hónapokban, magasan verte mindegyiket). Hogy a fenébe lehet ez? Taxi volt, üléshuzattal, korményvédővel? Vagy kicserélték a teljes belsejét? Csak állok és nézek magam elé, hogy ilyen létezik..
LOL, akkor a tobbiben mennyi volt, 500?
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz atos19881101 #72187 üzenetére
Bazz, a komplett eleje lemaradt
Bmw topikbol masoltam ide, en most egy darabig nem veszek semmit.
Sopron city :)
-
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #72189 üzenetére
...azért egy E91-et én sem vállalnék be, ha még látszólag rendben is van, de az órában láthatóan fake (majdnem 3x-os) az állás.
Eleve a tekergetés már sunyiságra ad következtetést, s akkor ki tudja még mit szeretne nepperünk eltitkolni pár ezer ft haszontöbblet reményében."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #72191 üzenetére
+1
Teljesen más lenne a szitu, ha bevallottan 300k-t futott volna az autó és a márkaszerviz szerint becsülettel elvégeztek rajta minden egyes szervizt. Ez már rég nem az 500k-s kategória, ahol örülj, ha jó állapotú autót kapsz...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz runner 125 #72191 üzenetére
Én nemrég láttam egy 390k-t futott kúhetet. Simán lehetett volna az órájában 80k km. Nem érdekel ha 999k-t mutat is, mert átnézetem, és az a döntő. Szvsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hdman
őstag
Sracok, engem sem a km zavar, hanem a sunyisag...
runnerrel ertek egyet, +1.
De itt egy masik:
Csináltunk pár éve egy terepjárót pár ezer km volt benne, hozzánk olajcserére hozták. De előtte máshol kapott egy teljes karosszéria fóliázást, ülések, korrmány ki, lefóliázva elcsomagol, használt beszerel. Szerinted mennyire örült neki az új tulaj 3 évesen 40 párezer km-el amikor levették róla a fóliát és visszatették a belteret? Szinte makulátlan volt. Az autó kétszer ment BP-Bamakót, plusz pár amatőr terepbajnokságot a köztes időben..
Sopron city :)
-
!Overdose!
őstag
"Mert ugye állapotott vettem nem km óra állást."
Nálam ez azt jelenti, hogy nem feltétlenül baj, ha 3-400k km van egy autóban, ha cserébe leinformálhatóan végig szervizelték, jó esztétikai és műszaki állapotban van és az árába bele van kalkulálva a futásteljesítmény is.
Ha a fenti autó vissza van tekerve 100k km-re, attól még persze ugyanaz az autó marad, de nyilván nem ugyanazon az áron, hiszen az óratekerés fő motivációja a haszonszerzés és többek között ez az ami felett nehezen tudok elsiklani. A másik a valódi, hiteles szervizkönyv illetve szervizszámlák, amik általában ilyenkor a kukában végzik, pedig néha több információt hordoznak, mint az olajcserék pontos dátuma. (gyári visszahívások, garancia keretén belül elvégzett szervizek stb.)
Személy szerint például szervizkönyv, kezelési utasítás és az összes gyári kulcs nélkül sem szívesen veszek autót. Azt sem bánom, ha a garanciaidő letelte után már nem volt vezetve a szervizkönyv, de ha ezek közül nincs meg valami, az már minimum gyanakvásra ad okot. Nálam.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #72195 üzenetére
De nem érted, h mit írtam.
Nekem sincs problémám a nagy futású prémium autókkal, amelyeknek az órája tükrözi a valós km-t.
Teljesen más lenne a felállás, ha eleve 340k km-rel hirdetnék (..csak kérem szépen akkor nem lehet rajta akasztani 8 kilót), esetleg végig vezetett szervizkönyvvel (bár manapság már szart sem ér, én éppen ezért fotóztatok mindent a szervizesemmel, illetve fotózok magam is, ha valamit cserélek), de itt szó sincs erről, konkrétan utólag derült ki h az esetleges vásárlót vastagon át akarták bszni, mert 200k-t elcsaltak a futásából. Noh erre írtam h felőlem agyon lehet szilikonozva, tűnhet úgy h svájci orvos tulaja volt, de ha már eleve átveréssel indul a vásár, akkor az ember bizodalma egyszerre megdől. Legalábbis én biztosan nem vennék olyan autót, amiről már a vásárlás előtt tudom h palira akartak venni.emvy
Annó még válaszoltál nekem egy ilyet:
"Nagyon szep auto - de van meg valaki, aki komolyan gondolja, hogy kizarolag szoftveres kulonbseg van ket kulonbozo teljesitmenyu hajtasrendszer kozott?"
Alapos kutatómunka után sikerült utánajárnom a motor különbségeknek és kijelenhetem 100%-ra, h a gyengébb -130 lovas - 2.4 D motor 1:1-ben ugyanaz, mint a jelenlegi 163, 185 LE-s D5, csak szoftverben van különbség.
Volvo Vida 2013-ban minden alkatrészt átnéztünk, a váltóig minden ugyanaz. (porlasztócsúcsok és a turbó is), illetve forumokon több Volvo-s szerelő is megerősített benne.
Erről a korai cikkek is beszámoltak konyhanyelven: 01, 02, 03.
Cikkszám szerinti eltérések a váltótól indulnak, mivel a 2.4D-be 5 gangos kézi került, míg a D5-ökbe már 6 sebességes van.Ezért is fog kapni első körben egy gyári szoftvert, amivel tudni fogja a D5 motor 185 LE-s teljesítményét, ha valamiért mégsem jön az össze, akkor a svéd BSR-hez fordulok, akik ezt ígérik:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen