Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
EQMontoya
veterán
-
válasz EQMontoya #53455 üzenetére
Valahogy felötlött lelki szemeim előtt a Get Carter című film, csak nem Travolta meg DeVito kellene a poszterre hanem egy baszott nagy slag
(#53457) DeFranco: az én hibám, nekem addig nem szkrollozik a szaros egerem
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz tomcsi23 #53456 üzenetére
Igen, olyan 1500-1550-től jön a vonat feeling, és 3000 valahányszáznál van a nyúlmókus csúcs.
Néha megforgatom 4000-ig is de felesleges, akit nem hagyok ott 3000 fordulatig, azzal kár harcolni..
Persze szigorúan megírt szoftal, a gyári szoft nyúlt, mint a takony..[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
hobizoli
nagyúr
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz whitezo88 #53462 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy nem próbáltam ki, de a zember szoftosodik, kényelmes lesz, már nem mozgat a street fighter üzemmód...
(annó persze kettes góf, 1.3I hengerenkénti injektoros a K-jetronik elődjével szerelt 80 lovas gyári 4 sebességes rövidváltós szörnyel más volt... ) (a régi szép idők... Porche system ha jól emlékszem talán a polo-ból szedték ezt a technikát?)"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz hobizoli #53465 üzenetére
Eddig egy 1.4 GT turbóban sikerült besz@rni, a kolléga kevésnek érezvén a 120 gyári pónit, belefaragott egy 1.7 turbó motort, ami előtte egy volvóban éldegélt...
(hát mit mondjak??? felsírtam. )[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz hobizoli #53467 üzenetére
Azaz.
Picit lett írva a motorvezérlő, így kb.150-160 ló. Arra a csöpp kasznira.
Egész jól megy. Ha Felsőgöd felé látsz poroszkálni egy fehér, oldalán vékony piros csíkkal közlekedő R5-öt, ne állj le vele..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz hobizoli #53469 üzenetére
Nem tudom milyen a súly/LE arányod, neki szerintem jó...
Beteg a Csabi barátom, de van még arrafelé egy két érdekes ember, szintén éldegél arrafelé egy cliós is, neki kb. 200 ló jelenleg a clió ugyanezzel az 1.7 turbó volvó motorral. (szerk.: ez egyébként a Rönyó motorja,asszem a 340 vagy a 380-as volvóból való? rákerestem, 440.)[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
nagyúr
245/40R19 98Y gumik csereje: gondoljatok egy naaagy szamra, es szorozzatok meg kettovel.
(Lassan aktualis, eleve kopottak voltak, amikor vettem, es mar sokezer km belement az autoba..)
while (!sleep) sheep++;
-
Dr.Zoo
senior tag
Ha megvárod míg 1.6 lesz, akkor -ha nincs szerencséd- elpatkolsz.
Csúszol, és közben látod az előtted lévő szemeit, amint konstatálja, hogy nem, Te nem fogsz megállni... :
Sajnos személyes tapasztalatom mondatja ezt velem..
Szar érzés, mikor figyeled a visszapillantót, és látod hogy ez nem tud megállni..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dr.Zoo #53470 üzenetére
teny, hogy a R5 nagyon konnyu, 800-820kg, a PGT meg 1t feletti
de a R5 ECU-ja eleg butacska, karbis a keverekkepzese, kicsi a intercooler-e, konnyen tulmelegszik, mert a vizhutoje is kicsi, ecceruen nem fer el benne semmi, annyira zsufolt az eleje
a toltonyomast a R5 turboja nem sokaig birja 1bar felett, mig a PGT turboja az 1.5bar-t is befujja, leven 1.3bar a gyari overboostjo, nyilvan lehet tenni ra masik turbot, de a benzinellatast karbival eleg szopofaktor muvelet allitani, foleg ugy, hogy nyomas ala kerul a karbi is
azert ennel mar az UnoTie is fenyevekkel kifinomultabb volt, es sulyban az kb ugyanannyi es hasonlo idoszakbol valo160-170LE korul a 1.4 R5 GTT-nek vege van, PGT-bol van 220LE-s setup is gyari belu motorral
sot, itthon van egy jopar ez felett is
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz Dr.Zoo #53477 üzenetére
Multkor az A8-ason befekezett a sor, en siman megalltam (sot, kicsit meg engedtem is a feken, hogy a mogottem levo ne erkezzen a seggembe). A mogottem jovo megallt. Ezek utan hangos csuszast hallok, nezegetek, hogy mi van, visszapillantoban latom a fustot... valami koszlott Datsun felig oldalvast csuszott a mogottem levo auto fele, mar vartam a csattanast (meg a masodikat, amikor nekem loki a koztunk levo autot). Aztan megallt.
while (!sleep) sheep++;
-
hobizoli
nagyúr
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz hobizoli #53479 üzenetére
Ha jól rémlik, valami injektoros motor (vagy központis, vagy hengerenkénti, bár az életkorát nézve központis) került bele.
Hogy hogyan volt képes abba a pici motortérbe belevarázsolni az 1.7 motort, nos az jó kérdés.
Igazából egy csavarhúzót sem lehet bedugni, emlékeim szerint nem a gyári csigát használják..
Ha érdekel a téma, elballagok az Ombréhoz, és belefényképezek a motortérbe..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dr.Zoo #53488 üzenetére
de ha benne volt a motor szivokent, akkor belefer
amugy kivulrol egyatalan nem biztos hogy nagyobb az az 1.7-s motor
a hengerurtartalom nohet a lokethossztol is, akkor meg a blokk oldaliranyban nem lesz nagyobb, mert nem kell bele nagyobb furat, mint pl az 1.4-be van
egy kb ~1cm-l hosszabb loket meg mar kiadja 4 hengerben osszesen azt a plusz ccm-tpl enyem fajta motorban az 1.3-bol letezik olyan is, amiben nagyobb furat van, mint nemelyik 2.0 literes motorban
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
blt.62
őstag
Sziasztok! Szerintetek a citroen picassomnál, ha teli tanknál lenullázom a km számlálót, utánna ha rátankolok akkor mindig nullázni kell? Vagy csalni fog ha nem nullázom?
MegtorloXp
-
!Overdose!
őstag
200.000 km-es vezérléscserés nagy szerviz előtt állok és két tételen hezitálok:
- szervofolyadék csere: elvileg nem kell cserélni, de nemrég Csikós írt egy kormányműves cikket és a mester szerint érdemes.
- vezérműtengely szimmeringÉrdemes vagy ne bolygassam ami jól működik?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #53492 üzenetére
HI!
szervot kia franba ellebn a szimeriongnek van baja? nincs akkor meg:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #53492 üzenetére
Nem egy nagy dilemma. Kicseréled mind a kettőt, abbol nem lehet baj, de....bizony csak eredeti a gyár által alkalmazott szimeringet vegyél.
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #53493 üzenetére
Szerintem kellemetlenebb, ha 10 000 km múlva szét kell szedni a vezérlést a szimmering miatt, úgyhogy egy gyári beszállítótól származóra szerintem cserélje ki bátran. Főleg, hogy 200 000 km nem három év alatt jön össze általában, ki tudja, volt-e előtte cserélve.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
neduddki
nagyúr
válasz a_tesz #53495 üzenetére
HI!
azert ha nicns semmi bugja a szimeringnek az nem 10Mm mulva fogja megadni magat, de tolem megsavazhassuk:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincs, az EGR csak ismét megeteti a motorral a kipufogó gázok egy részét, nem égeti rá az olajat a motoblokk belsejére.
A tdi-ben látott nagyméretű koszlerakódás a szjvósorban van, nem a karterben. - a szjvőcsőbe is az oda bejutott olaj ég meg, aminek ott nincs mit keresnie, mégis mindegyik turbós motor szívósorában van egy pici olaj.
-
!Overdose!
őstag
válasz neduddki #53493 üzenetére
Természetesen nincs semmi baja. Gondoltam, hogy ha már úgy is le van véve a szelepfedél szelephézag állítás miatt, akkor egy úttal lehetne cserélni, de igazából még az árára sem kérdeztem rá. A szervofolyadék 5500 Ft körül van. Úgy számolom 200k alatt megállok munkadíjjal együtt. Amit a szokásos dolgokon kívül cserélni kell:
- két első lengéscsillapító (Kayaba)
- két első féktárcsa és fékbetét (EBC)Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ubiquiti hálózati eszközök
- alza vélemények - tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hardcore café
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen