Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
hű, ha ezt amiatyánk meglátja..... nehogy ragadós legyen az ötlet..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Qru
MODERÁTOR
A hangos zene hallgatás kocsiban témához: [link]
Ha volt már akkor sory.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #34314 üzenetére
Ne félj, azért tudnak még rendesen zabáló gépet összerakni az öreg kontinensen...
#nincsbennetarcsi
-
válasz Kornel #34315 üzenetére
Jó is a legózás, de legyen már egy minimum méret. Azt is értem h fejlődünk meg minden, de a gyártástechnológia fejlődésével az alkatrészek egyre kevésbé túlméretezettek, és sokkal kevesebbet bírnak a régiekhez hasonlítva.
Az meg hogy hányan vannak tisztában a turbós motorok üzemeletetésével ( kb mint a kettőstömegű kikímélésének a lehetőségével), vicc kategória.
bájoló: én sem állítom h rossz a turbó, de csak ésszel alkalmazva. Ha annyira kell a feltöltés, ott van a jaguároknál sokszor alkalmazott kompresszor.
Qru: Remélem is h nincs mitől félnem Bár a Q szériából csak a 7 amit még úgy ahogy elfogadnék, de jó a tudat h nem csak nekem hiányik a nagy vas.
hobizoli És akkor hogy fog egy 1.8-s sor 4 hozni 200-250+ LE-t, ami mondjuk egy bálnánál azért már presztizs kérdés? Amúgy meg természetesen nem technikailag beszéltem a nagy turbóról, csak arra akartam utalni, hogy lassan a hajszárítóba is turbó van, csak a méret a különbség
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
válasz bitpork #34311 üzenetére
az, hogy te a nagy tádé traktoraidból pöffeszkedsz nem fedi a jelenlegi realitást a legtöbb ember számára. a realitás az, hogy egyre szigorúbbak a környezetvédelmi normák, és kénytelenek egyre komolyabban venni a gyártók is a kisebb fogyasztást, mert az embereknek egyre kevesebb erre a pénze. azt hiszem ez a topic is tökéletesen megmutatja, hogy igen, a kis fogyasztás, a kis motorok a trend (nincsen másra pénz). nem véletlen készül ennyi kis benzines turbo, próbálják a nagyobb motorokat kiváltani hasonló menetdinamikával és terelni a fogyasztókat vissza a benzines felé.
te agyvérzést kapsz, ennek ellenére nagyon helyes, hogy ez a trend, még akkor is, ha a gyártókat kvázi rákényszerítik a fogyasztók, ahogy a súlcsökkentésre is.
a cikk pedig azért szomorú, mert tökéletesen megmutatja, hogy a polgár egy dolgot akar, spórolni, az állam meg pont telibe szarja, mert nem tud (és nem akar) spórolni és a polgárral fizetteti meg a mohóságát és a vízfejét.
a turboval sincsen baj, nekem újszerű közel 100e km után is a turbo. teljesen megbízható. az emberek meg majd megtanulják, hogy hogyan kell a turbo motoros autóval bánni. ha nem, akkor azok is mennek a szemétdombra, de azt hiszem, ez eddig is így volt minden autóval, amire nem vigyáztak és nem szervizelték rendesen. azért nézz meg majd egy 2 literes turbot, hogy mekkora az a turbo rajta, megfogsz lepődni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vjpeti
csendes tag
válasz bitpork #34318 üzenetére
A kompresszorral annyi a probléma, hogy sokkal rosszabb a hatásfoka. A turbófeltöltő a kipufogógáz mozgási energiáját hasznosítva segít be a feltöltésbe, míg a kompresszor hajtása plussz energiát igényel. És ráadásul csak elvben egyszerűbb kompresszort tenni a motorra. Nem véletlenül használnak turbófeltöltőket inkább. De egyébként egy átlagembernek nem való. Én pontosan tudom, hogy ha nem hajtod a kocsit, mész pályán 120-130-al, NEM* is tölt a turbó, mégis pirosra izzik a leömlővel egyetemben, a feltorlódott kipuffogógáz hő és mozg.energiája miatt. Autóbuzik pontosan tudják hogy nem szabad ilyenkor leállítani, de egy átlag sofőr nem, nála egy turbó nem bír ki 100.000 km-t sem.
*saaboknál nem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integra #34321 üzenetére
Na itt van a kutya elásva. Ahelyett hogy megtanítanák az embereket rendesen bánni a kocsijukkal, és valami módon tudatossá tennék őket az állagmegőrzés és gazdaságos üzemeltetés terén, megy a fogysztói társadalom szemete: cseréld le mert jobb-frissebb technika! Könyörgöm, lehet h a rége nem a legtisztább, de egy új és egy újjabb előállítása (tervezés-pilot- kivitelezés) sokkal jobban terheli a környezetet...és itt kapcsolódik be bájoló megjegyzése- az a pár autóbuzi tudja mit hogyan, de a többség addig lát hogy megveszi a nagy környezetterheléssel legyártott vadonás új csodát, majd szarrá hajtja és megy a levesbe (rosszabb esetben meg valaki megveszi és kínlódik vele tovább, még több környezeti kárt okozva)
Az én szememben jobb megoldás a gyárihoz közel álló állapotú régebbi, tudatos kezeléssel.
Az meg hogy én traktor párti vagyok, és abból is a nagyobbak megszállottja, nem tudom hogy jön ide. Ne kezdjük el megint az egymás zsebében turkálást, a másik meg- illetve elítélését. Mind különbözőek, vagyunk, engem speciel nem érdekel ha másnak bentley-ferrari-vittoménmire fussa, és ebből eredően az sem hogy csak egy trabant v lada áll a háza előtt. Én megdolgozom a sz@romért, és élvezem, mások realitását figyelmen kívül hagyva- ezért bocsánatot kérek, de het 6 nap és napi 12-14 óra munka után gondolom ennyit megengedhetek magamnak,
kornelka: ott a BKV. Erről Sándor György jut az eszembe mindig: Miért nem öntjük az ételt rögtön a wc-be: Minek az a köztes tortúra?!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
válasz Kornel #34323 üzenetére
most az, hogy minek költeni, megint más kérdés. mindnekinek más és más.
ilyen válasz lehet az, hogy mert megdolgoztál érte, megengedhetsz egy életszínvonalat és jól esik. és eldöntöd, hogy kifizetsz x literrel többet mert belefér és nem fog hiányozni. ha havi 50-100k-val több az üzemanyag, az sem érdekel. ez teljesen automatikusan történik, mikor az adott szintet eléred. belekóstolsz és jó és ezt a szintet tartani akarod.
egy nap neked is eljön ez és nem azon fogsz sopánkodni, hogy minek, hanem azt fogod tenni, hogy kiadsz havi 50k-val többet....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
whitezo88
nagyúr
Na jo volt kicsit driftelgetni a hoba bar egyzser majdnem beragadtam a keresztezodesben
-
Integra
titán
válasz bitpork #34325 üzenetére
senki nem turkált a zsebedben, én biztosan nem, mert pont nem érdekel, ellenben picit visszatetsző, mikor arról beszélsz, hogy fúj downsizing és pontosan tudni rólad, hogy az átlaghoz képest nagyobb autókat üzemeltetsz. érted? elég másról beszélek, mint amire te ki akarsz lyukadni
a pénz nagy úr. ha te is kisebben gondolkodhatnál, mert kevesebbet apríthatnál bele, valszeg nem fújolnál ennyire a kisebb motorokra. ez ilyen egyszerű. bántanak téged a kisebb és tisztább üzemű turbos motorok? nem. akkor mi a problémád? addíg jó, amíg a legtöbben ilyen kis turbo vagy szívó benzinesekre váltanak, illetve lpg-cng motorokra. mindenki örül annak, hogy keményen dolgzol és talán sokakat pozitívan befolyásolhatsz, hogy ők is keményen hajtsanak. de azért legyünk már a realitás talaján ha nem gondtovábbra sem értem mit akadsz ki ezen, ugynais nézz körül a dízel gépparknál, 80% egy roncstemető, amiről a rendszámot lekellene azonnal venni. abban is van turbo. vagy a dízel turbója jó turbo a benzinesé meg fúj? a karbantartás nem a turbora korlátozódik, hanem kapásból a tisztes olajcserére és a kopó alkatrészek szakszerű cseréjére. a turbo itt csak egy kis történet. szóval tényleg nem értelek.
azt pedig te is pontosan látod, hogy szép, jó állapotú idősebb darabból egyre kevesebb lesz, mondhatnám azt is, hogy 5-10% az, amivel érdemes foglalkozni, a többi roncstelep. tehát így is, úgy is az új autók lesznek alapvetően. tudatos kezelés ide vagy oda....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kornel
veterán
kinek a pap, kinek a papné, volt már "benzintemetőm" is, még egyszer nem lesz
de ez nem jelenti azt, hogy bkv-zni fogokgyerekek, minek vitázni, menjen inkább mindenki csúszkálni egyet a friss hóban
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Azért kíváncsi lennék ezek a kisköccentis, soklóerős motorok mennyire lesznek tartósak
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Bdanyy
addikt
Most hogy itt szóbakerült, egy pl 1.8T VW motorral szerelt autó is akkora kockázat mint egy ugyanolyan típus TDI-vel?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
zoo8800
veterán
válasz zolikaDB #34330 üzenetére
A Renault és a Ford gyárt 3 hengeres turbó benzinest.
A VW 3 hengeres PD TDI-t gyártott.Laraxior
Nézd meg, hogy a régebbi turbós benzinesek mennyire voltak szétesősek. Kb. annyit bírnak majd a mostani csigások is.
Néha felbukkan 1-1 még megmaradt 1.8T VW, Audi, és az 5 hengeres svéd vasak sem mentek mind szét[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
válasz Integra #34328 üzenetére
A problémám megint az hogy a Realitást Te határozod meg. Mindenkinek meg van a saját kis világa, hagyjuk meg nekik ne akarjuk megmondani a tutit
Persze h kifogásolom a downsizing-ot, mert a nagy motorok fajna vagyok! Ez logikus és természetes szvsz.
A Gazsi turbója már valóban kétélű. Megmondom őszintén h egy kompresszorral boldogabb lennék, de még egy kisebb teljesítményű turbóval is, mert nekem a mostani teljesítmény is kihasználatlan az idő legnagyobb részében. Én a kényelem miatt vettem meg elsősorban az motorkocsit. Más kérdés hogy egy ennél kisebb motor valószínűleg kikönyökölt volna már ekkora súly alatt.
Azzal viszont nem értek egyet h kevesebb pénzből csak kis autókat lehet fenntartani. Ott van egy scorpio, omega v sok más, picipézes nagy autó. Kényelmesek, jók, és törődni ugyan úgy kell vele mint egy kicsivel. Azt aláírom h nem ugyan annyi a költség, de nem is vészes.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
!Overdose!
őstag
válasz Laraxior #34331 üzenetére
Mi számít sok lóerőnek? A legtöbb downsized turbo motor 100 le/liter körüli teljesítménnyel bír, egyáltalán nincsenek kihegyezve. Már 30 évvel ezelőtt is léteztek közel 1000 le/liter teljesítményű motorok, igaz nem kellett sokat kibírniuk és nem vonatkoztak rájuk euro normák sem (F1).
Ha nem lesznek tartósak az nem azért lesz, mert downsized turbo-k, hanem, mert ilyet akartak gyártani.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TaaT
veterán
válasz Bdanyy #34332 üzenetére
Egy amerikai fazonnak 10+ éve van VW szervize az usankában (plusz VW vörsönyautókat épít), szerinte a 1.8T a legrosszabb motor ilyen téren, a 2.0 8V meg a legjobb... persze a G4-ekről volt szó...
szerk.: ilyen downsize-ing témakörben mindig a régi micsu colt prosija jut az eszembe...
1.5 szívó 100le, 7.0l/100
1.5 turbo 150le 7.0l/100[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
qdak
addikt
leccives hatarozza meg vki mi az a hangos ?
mert ezt nem tudom konkretan merni, anyamnak a tv is hangos, haver meg mindig felcsavarja nalam a zenet, akkor most hagyatkoozzunk az epp igazoltato rendor fulere? alap hifi nem lehet hangos?
lol mar, dugoba en is fel szoktam tolni, me unalom van vagy sietnek es megnyugtat.(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #34260 üzenetére
Másik golf7 teszt.
Valószínűleg én vagyok a csóró , de a régebbi generációk nem olcsóbbak voltak (oké hogy elég jól felszerelt)? -
hobizoli
nagyúr
balesetveszélyes az is, amikor a gyalogdroid nem ám a zebrán megy át, a 2x1 sáv plusz két oldalt buszöbölnél, ráadásul teszi ezt a kerületi rendőrség épületétől 15m-re, mert megteheti büntetlenül, és megszokta, hogy nem is veszik elő érte amúgy sem soha
ha meg ledudalod, akkor meg megáll és néz rád abból a nukuikú fejéből, hogy miaf@szhe'..?
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen