Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Az mitől van/lehet, hogy a kocsi meleg motornál azt írja ki, hogy alacsony a hűtővíz szint. Megnézem és tényleg a minimum alatt van. De ha hideg motornál nézem meg akkor pont a maximumon van a folyadék szint.
Most áthidaltam azzal, hogy még többet töltöttem bele (amit amúgy nem lenne szabad tudom, mert csökken a tágulási tér)... szóval mi a helyes megoldás?
Gondoltam arra, hogy a tágulási tartálynál a kupak van elrepedve vagy nem zár jól ezért elpárolog a felmelegedett hűtőfolyadék. P.Hungáriától szerváltam egy új kupakot de azzal is ezt csinálja.Maga a szint nem csökken, tehát nem folyik el sehol, mert stabilan tartja a szintet, ha kihűlt a motor akkor megint a maxon van a folyadék szint (vagyis most picit felette). Csak egyszerűen ha meleg a motor beesik a minimum szint alá és visong a technika, hogy baj van babám. Kissé zavaró...
5letek?
#nincsbennetarcsi
-
Na ez egy jaó felvetés. Múlt héten volt nyomás tartály csere Gazsiban. Pattra fel lett töltve, és egyik reggel nekem is ezt csinálta! Viszont windózos módra, egy újraindítás után nekem megszúnt a hibajelzés, és azóta sem gyött elő...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hdman
őstag
Találtam a transporterben egy volkwagenes mappát, ha valakinek kell, és mond rá egy jó árat, viheti. Akit érdekel, PÜ.
Erről lenne szó: [link]
Kicsit poros, meg a képen vizes az eső miatt, de nagyon szép állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-
!Overdose!
őstag
válasz KAMELOT #33050 üzenetére
Számomra ízléstelen, de hdman is lerandázta. Nem célom fénykép alapján megítélni az átépítés minőségét, mert nem is lehet, de a stílus, hát... Szerencsére már kezdenek eltűnni ezek és egyre jobban előtérbe kerülnek a gyárias megoldások. Egy E36-ra nem kell más csak egy M-packet, egy szép felni és egy kis csüccs.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Anulu79
addikt
Na és az ilyen benzinesekről van valakinek tapasztalata? Mennyit ehetnek? Nem Pesten használnám. Vagy netán jobbak a 2000-es benzinesek?
hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ambiente_ev_vegi_kiarusitas-6469653
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Balupapa #33061 üzenetére
Megvettem volna a kettőből valamelyiket, ha nem lettek volna ilyen foskazánok.
Most mit szólsz be, jó az a púp hátul, legalább kényelmesen fel lehet benne állni pakolás közben
Nézegettem VW LT-t is 2,4 vagy 2,5 sor5 szopódével,árban kb. ugyanennyi lett volna, viszont öregebb pár évvel, és 300+ km-rel. Az már brutál nagy, nagyon magasan van a hátulja és nincs fellépő. Anélkül meg befelé mászni kell, kifelé meg ki kell ugorni. Garantált izületgyilkos
!Overdose!: +1, ez valóban nagyon szép, elférne a garázsba
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #33054 üzenetére
Az néha nekem is megoldja (már mint egy reboot), de nem mindig. Most egyelőre átvertem a vezérlést azzal, hogy túltöltöttem de nem ez a jó megoldás...
Még garis a kocsi de nem szívesen vinném be a márkaszervízbe.1: kilopják az alkatrészt a kocsiból
2. nélkülöznöm kell eleve a kocsit már pedig az nekem munkaeszköz...#nincsbennetarcsi
-
qdak
addikt
hello 1 nagyobb teljesitmenyu (2x akkora bar) benzinpumpa, befolyasol vmit ? ha arra cserelek ?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
-
aphra2
aktív tag
Jól működő nyomásszabályzó szelepnél nem kéne változásnak lenni, kérdés , hogy tudja-e kezelni a pl 2x akkora nyomást,... tehát eltudja-e engedni.... ha nem akkor túlfogyasztás, (dús keverék)
Nálam 3,5 bar a gyári benzinnyomás, de az ac szabadon 6 bar nyomást tud , (lemértem) a nyomásszabályzó szelep feladata hogy mindig az előírt értéket biztosítsa.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
lajafix
addikt
válasz Anulu79 #33063 üzenetére
városban 10et(pest 11-12), autópálya kb 9, országút 7. (a 125 LE-s, 1.8 kombival 8 év tapasztalata, nem versenyzős tempóval, de nem is überspáren tötymörgés)
ez a példány kicsit gyanús GHIA logó ott van a hátsó ajtókon, közben ambient alapverziót hirdetnek. A belsö térrél sincs kép.
mivel nagytestű szivóbenzines, 900e-nél többet ne adj érte, nem vagy te teréz anya. Soha nem fogod tudni annyiért eladni, amennyit gondolsz érte. szerintem ennél a szedánformánál az 5 ajtós meg a kombi jóval praktikusabb s az 5 ajtós szebb is. egy darab itt is van: [link]
a 2000es motor jobb. nem eszik többet az 1.8 nál
Rock'n Roll
-
Integra
titán
válasz hobizoli #33014 üzenetére
jaaa, te a tipikus fotelhuszár vagy, mindig elfelejtem, én kérek elnézést.
én meg ráülök a motoromra és lenyelezem. első kézből tudom, hogy mi és hogy megy a való életben az utcán. na erről ennyit.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TaaT
veterán
Melós verdánál nem a külső a fontos, haver alatt majd szétesik a kettesgolf de az hozza neki a pénzt (ételfutár)
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz Integra #33079 üzenetére
A fizika (hálistennek) elég objektív dolog, mindegy hogy a motorról vagy a fotelből nézed, ugyanaz
Az utcán viszonylag ritkán látni mellesleg olyan súly / le arányú autót, ami 9-10s -et tud, tehát nem pontosan értem, mit szoktál látni. Hogy le tudod gyorsulni az átlag utcai autókat? Na de szerintem ejtsük ezt a motoros témát, autós totyik ez.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
ülj fel te is majd valamikor egy erősebb modern kétkerekűre, hamar átértékelődsz. egy ilyen motor ellen 700-800 lovas erővasak kellenek. de szerintem ez teljesen rendjén is van. porschék ferrarik és a többi gyári standard gép nem ellenfelek.
az pedig, hogy mit ír le a könyv? kit érdekel? senkit. kimész és játszol, csak ez számít.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Anulu79
addikt
válasz lajafix #33076 üzenetére
Akkor a benzins ugrott. Egyébként a hírdetést csak a típus miatt linkeltem be. Nem is foglalkoztam azzal, hogy konkrétan milyen az autó. De lehet, hogy bekozkáztatok majd egy dízelt.
Kp.-ra nem tudok venni kocsit. Az enyémet szeretném becserélni valami nagyobbra merg hiteles vagyok még egy darabig.Egyébként mennyi éves km megtételre érdemes megvenni? Én kb. 10-15.000 km-t megyek max. egy év alatt.
-
DJ WOKKY
addikt
válasz whitezo88 #33039 üzenetére
üdv.
Sajnos a 320d -nél nem találtam x20y-al egy bmw-t sem. az e46-al sem sokat. De ezzel kaptam néhányat a használt autón.
Pont azért kéne nekem egy pontos jelzés, mert amiket találok azok 4 hengeresek. De ha jól tudom vannak itt már 6 hengeresek is, vagy csak 5-ösök volnánake46-nál meg már csak 5 fokozatú a váltó, nem 6. Most elírás van ,vagy valóban nem találni 150le, 6 seb. manuális váltós 320d bmw-t ?
320d (e46)[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
Attól csak nehezebben indul ha visszaengedi, feltéve ha utána már teljesítí az előírt értéket , alacsonyabb benzinnyomásnál van nehézkes(ebb) indítás , egyébként alapból a legtöbb ac rányom a gyújtásráadáskor, hogy meglegyen az üzemi nyomás, majd egy relé leállítja.
Mérni kell a nyomást indításnál, fordulaton, és menetközben is, ha ilyen gond van,.. van erre műszer.
Sokszor nem is az ac a hibás hanem a vezetékek , relék , és már nincs megfelelő fesz az ac-nak , ezért nem is tud úgy tekerni, ergo kevesebb a nyomás.
Ahogy Lenin mondta anno,... mérni...mérni...mérni..Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
DJ WOKKY
addikt
Még egy olyan kérdésem volna, hogy milyen dolgokat tudhatunk meg diagnosztika során, amit egyébként nem. Gondolok itt bármilyen belepiszkálásba, valami cseréjébe (nem csak a jelenlegi hibákra, amit kidobhat).
-
qdak
addikt
-
hdman
őstag
Occsó M6-ot valaki? 1-2 kisebb karc előfordulhat
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
ha nem kuka a motor, még meg is érheti, ha valaki össze tudja magának rakni.
visszatérve a tegnapi vitára, tényleg túlzó volt a 6 literes átlag 130-nál, most jöttem egy 180 km-es etapot pályán óra szerint 130-al végig, gps 120 pont, 6,3-at ír a bc, ténylegesen 6,5 körül van. vasárnap visszaút után mérek egy tele tankot is. a múltkor valószínű hátszél lehetett, amikor a pillanatnyi fogyasztást néztem, most erős oldalszél volt, ezért nem is nyomtam neki jobban, főleg a gyári virsligumikon. ami érdekes, hogy gps 100-nál 5 körül mozog még, mondjuk ott nem is forog 4000-et. szóval sry mégegyszer
-
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen