Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Balupapa #29357 üzenetére
Minden ford ghia lesz amikor felkerül a hahura De részben igazad van, de más világ. Tudom tudom VW, ott krómkilincs, meg indexes tükör. De összegzésben, szvsz nem ezen múlik. A legnagyobb bajom ezekkel az egybe öntött müanyag ajtókárpit, de igazából azzal sincs baj, meg felül van olyan széles, (fusion-ben legalábbis) hogy kényelmesen lehet kezet pihenteti rajta felhúzott ablakokkal is.
Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
HI!
aszongya P=M*omega /marha bitpor
tk most eppen hozzajarul:- )/
M=1750Nm
n1=1550 1/min=25.8 1/s
n2=4000 1/min=66.7 1/s
omega1=2*pi*n1=162.3 1/s
omega2=2*pi*n2=418,9 1/s
P1=M*omega1=284kW=386lo
P2=M*omega2=733kW=996loAzt nem ertem minek bohozkodik a focvagen a w16 8 literes Veyron motorral???:- )))
udv
neduddki
mod: bocsanat javitva:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Dani82
senior tag
van itt vki aki szigetszentmiklóshoz közel lakik, dieselt tankol, nem kell neki áfás számla és szeretne olcsóbban tankolni?
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29366 üzenetére
Hát igen, itt inkább a használati tárgy, míg egy hondnál pl az meg "több mint használati tárgy". De ha megnézed, a spórolás, legalább látszik az áron is. Újonnan jóval olcsóbb volt egy ilyen fiesta mint egy kategóriatárs japán(kiv. suzuki) vagy egyéb német. Mondjuk egy akkor Clioval nagyjából egy árban lehetett, én a Cliot vettem volna, de csak mert szeretem.
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
azet jobb a szijas, mert tervezett cseres
nem a orokelet+1nap tevhites, mint a lancosazaz van a szijcsere km oraallaskor es vagy akkor vagy elotte kicserelteted
a lancos meg joooooooaz, a zsigában sem kellett soha cserelni
jah a 100Nm meg 60lojjhoz volt egy duplasoros lanc benne
az sosem tudta azt ugy megterhelni, hogy baja legyenlancot meg ezen tevhitek miatt altalaban csak akkor szoktak cserelni, amikor iszonyuan zorog mar, vagy amikor 3 darabban jon ki, de akkor mar a hengerfejjel egyutt cseres
nem mellesleg nemtom mibe mennyi a lanc, de 20k alatt nem igen szokott lenni, nekem csok % nelkul is 2600Ft (igen, kettoezerhatszaz) a Dayco vezermuszij kisker bruttoban
ennyiert szerinted hol nem szarom le, ha cserelni kell?200k km futas alatt kerul 11k-ba (se) a 4 szij
több drón kell ;P
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29380 üzenetére
Engem mindig zavar. Egyedül mikor ~20centi hóba mentem a semmi közepén egy alapvetően földúton, talán ott segített irányban maradni, de meglettem volna anélkül is. Ha nem adna hibakódot a műszerfalon, és nem idegesítene, kivettem volna már a biztosítékát. De nem is tudom melyik dobozba van, meg lusta is vagyok. Majd egyszer.
Smoke & Torque
-
-
_NCT
őstag
válasz Szplöttyy #29379 üzenetére
Mivel eddig még nem volt autóm így kb 15k km van a lábamban, szóval előfordulhat, hogy lesz olyan szituáció, mikor esetleg jól jönne. Főleg mostanában a fagyos, csúszós időszakban. Nem mondanám, hogy falábú vagyok, inkább csak a rutin hiánya az ami miatt kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
No srácok ,kipróbáltam a pug 308 ast 1.6 os motorral.
Mondhatnám ,hogy igencsak meglepődtem. A váltója szinte tökéletes,olyan mintha német autóban ülnék,a moci teljesen jó a kormányzása is nagyon tetszik . A futómű is keményedett a 307 hez képest.
A kárpit is kellemesebb az üléseken . Nekem nagyon megtetszett.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
Szplöttyy
senior tag
Így lehet hogy nem ártana! DE! Ha van érzéked a vezetéshez/érdeklődsz a dolog iránt, mihelyst csúszossá válik picit az út, kimész egy elhagyatott placcra, és játszol. Fékezel, kanyarodsz, megcsúszol, megpördülsz. Éjjel egy üres tescorauchan parkoló, pl. Lényeg, hogy "benne" legyen a lábadban, hogy mit kell tenni. Viszont, ha sikerült leadni az igényt, eddig a fiestáig, akkor miért nem nézel meg egy MK4 Swift-et? Hasonló árban szépet kapni már belőle. Esetleg C Corsa? De inkább nem is írok semmit, mert csak még több autó kerül a látóteredbe, és télen a megállóban fagysz majd meg
(#29386) bitpork:Jó, csak én "Állítható törlési sebességű ablaktörlő berendezés" ként ismertem, esetleg még állítható intervallum
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #29381 üzenetére
Érzek némi ellentmondást.
Ha téged mindig zavar, akkor gyakran fékezel akkorát, hogy dolgozzon az ABS. Na most ha nem lenne az autóban ABS, akkor gyakran fékeznél akkorát, hogy blokkoljon a kerék. Oké, nem vagy falábú, úgyhogy ilyenkor egy kicsit visszaveszel. De mi szükség lenne erre az egészre? Miért lenne jobb ABS nélkül? Komolyan nem értem...Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29388 üzenetére
Nézd, én elég állat módjára vezetek, és ABS nélkül, tudok úgy fékezni, hogy forognak a kerekek, bár kicsit nyikorognak már, és intenzív a lassulás. ABS-el, is néha sikerül, de rendszerint szépen "belekattog" egy párat, és nem lassulok. A másik, hogy van itt felénk egy körforgalom, éjjel rendre nagy tempóval jövök be, kicsi csúszás, és jövök ki, namost bent ha netán tolná picit az orrát(és természetesen borzalmasan alulkormányozott sajnos) vagy csak játszanék és picit ráfékezek, hogy induljon a feneke/behúzza az ívre, akkor mikor milyen kedve van, van hogy beledarál egy párat(talán mert a belső íven lévő hátsó kerék a levegőben van ) amitől csak beinog és tolja az orrát tovább. 150fölötti intezív fékezésnél meg ígyis úgyis úszkál a feneke, úgyhogy ott is felesleges az abs. Nem azt mondom, normál használattal fel se tűnik hogy van-e vagy nincs, mert úgysem fékezel akkorát. Sőt, ha normálisan vezetnék, még lehet dicsérném is. De így csak ront a helyzeten. És ez nem kivagyiság, mint a "Nem kell a légzsák, legalább férfiként halok meg" szöveg, egyszerűen érzem, hogy zavar.
Smoke & Torque
-
kk831228
addikt
válasz !Overdose! #29388 üzenetére
Üdv!!
Hóban-jégen sokkal rosszabb ha van ABS ,pl sokkal később áll meg az autó cserében viszont irányitahtóbb marad.
Igazából szerintem se sok értelme van. (az adott szituáció határozza meg hogy kell-e vagy nem)
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Ne brékeljetek mán az abs-n. Havan, van ha nincs akkor meg nincs. Balesetmentességhez a legfontosabb hogy a vezető észnél legyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29393 üzenetére
A BMW-kben a DSC kapcsolója kikapcsolja az ABS-t is nem? Vagy csak az E38-ban nem működött? Mert ha DSC-t kikapcsoltam, asszem ABS sem volt. Félreértés ne essék, nem ellenzem az ABS-t, normál használat mellett jól tud jönni, DE:
1.Nélküle sem halsz meg mindenképpen, csak azért mert nincs, még nem kell lemondani egy autóról
2.Nekem személy szerint az én vezetési stílusomhoz nem való.Smoke & Torque
-
kk831228
addikt
válasz !Overdose! #29393 üzenetére
Persze hogy ki tudod... Nem is erről volt szó. Nem azt mondtam én se hogy hülyeség.
Adott helyzet határozza meg hogy kell-e vagy nem. Az autó kora sem mindegy.
10év után már jönnek elő az elektromos problémák ,ilyenkor már nem annyira előny a sok elektronika...
(#29397) MunezXBK: Általában ezek összhangban vannak. Nekem meg abs-esp...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MunezXBK #29395 üzenetére
A Dynamic Stability Controll asszem, tartalmazza az összes menetbiztonsági motyót. És a BMW-sek nagyon büszkék rá, hogy teljesen kikapcsolható, ami igaz is. Annó egy WDB203-as mercivel próbáltuk, kikapcsolva az ESP meg minden, engedett is driftelni, de a megpördülés előtt, visszakapcsolt mindig. De még az "öreg szar" W124-es mercikbe is visszakapcsol 60km/h-nál a kipörgésgátló.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen