Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaaT
veterán
válasz Tökmindegy #28700 üzenetére
De akkoris párhuzamosan parkolunk nem így, duplán buzi a tulaj
Ha olyan g*ci gazdag lennék hogy megengedhetnék magamnak egy ilyen roadstert lehet el sem hoznám a szalonból azt a motorháztetőt...
"Te ennek kurblis az ablaka" meg a tükre
Give them hell Ukraine!
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #28684 üzenetére
Csináld, én benne leszek aktívan, ahol csak lehet, segítek, ténykedek, mond el, mi a teendő, mi az elképzelés, hol s hogyan.
Mivel ez itt eléggé off lehet, ezért írok privit. Másoknak is javaslom ugyanezt, akit érdekel, írjon bitpork-nak!
CSINÁLJUK.
Ez másoknak is szól itt,tisztelt fórumlakók! Sok mindenre elb.sszuk ezt az időt, s pénzt, ennek töredékét ne sajnáljuk arra a lehetőségre, hogy az össze fogás hatalmának előnyét érvényesítsük! -
Kornel
veterán
azzal a kocsival szerintem jól fog járni, okosan használva 6 literrel eljárhat vele vegyesben is.
-
hdman
őstag
válasz Tökmindegy #28700 üzenetére
Utálom a deviáns egyedeket + ehhez még hozzájön a cseppet sem megfelelő mértékű feltűnési viszketegség
Én is féltem az autómat, és próbálok körültekintően parkolni, előre gondolkodni, hogy ne legyen baj, de eszembe sem jutna igy, két helyen keresztben megállni.
De ha a tesco parkolóban a leghátsó helyeken csinálja, akkor respect, de az ilyen állatok általában a roki parkolót célozzák be.
btw, ha vmi nagyon zsir, vagy egyedi fényezésű kocsim lenne, akkor tuti nem a "harctéren" állnék meg
Sopron city :)
-
giigz
veterán
Ja még annyit, hogy ha a kuplungot kiengedem, elindul az autó.
-
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Varoz
őstag
Én ugyanezt tapasztaltam a fékkel is. Bár nem mindig sikerül.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
válasz Tökmindegy #28711 üzenetére
Gondolom azért írta, mert múltkor biztosra volt állítva, hogy egy 90 lovas benzinessel se lehet elindulni gáz nélkül.
A hibrid témához: tök jó, hogy minden benzines luxus-hibrid többet fogyaszt, mint a dízel változata, de azokra 76 ezret kell majd csak perkálni.
[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
A múltkor kérdeztem, hogy elindul egy kismotoros benzines autó, ha kiengedem a kuplungot, mint pl. egy dízelesél?
Na erre jöttek a válaszok, hogy dehogy bírja, lefullad.
Én meg megosztottam a tapasztalatomat, hogy nem fullad le, ha kiengedem, elindul, nem fullad.
-
Tökmindegy
senior tag
Azt is beszéltük,hogy alapjárat függő is a dolog,Meggurítani finoman meg lehet de ha teljesen felengeded a kuplungot és nem játszol vele akkor az le fog fulladni ,nem úgy mint egy dajzel. Erre mérget vehetsz.
giigz
És haladtál is vele felengedett kuplunggal 1 esben gáz nélkül?
Videót kérünk!
Vagy mekkora az alapjárati fordulatszám? Ja azt nem tudod ,írtad nincs benne műszer. Jó lenne tudni ám.
Lehet fel van tekerve.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #28718 üzenetére
Igen, az alapjárat biztos sokat számít, mert mint írtam is, nekem valami probléma lehet az alapjárattal, néha magasabban jár a motor...
Szerk.: Elkezdtem kiengedni, akkor elindult, aztán jött a gáz, szóval nem próbáltam teljesen kiengedve. Holnap kipróbálom majd azt is, de akkor már lehet, hogy tényleg fulladás lesz belőle. Igazából nem is volt pontos amit írtam, mert nekem konkrétan ennyi elég is, hogy ha engedem ki, akkor érezzem, hogy elindul, és akkor adok egy kis gázt is... Tolatáskor viszont teljesen kiengedtem, és nem fulladt le.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
hdman
őstag
Akkor van még mit tanulni, Ottó úr 32-33nél már 5-be vált
Legyen ő a topik mintaképe, sőt kéne egy banner, ahol óvó tekintetét a topiklakókra veti
Na asszem megyek aludni
Varoz: kár, mert akkor mennék kipróbálni, marha zsir dolog lehet egy trakesszal kidriftelni a terményt
Mi pár éve egy bombardier quaddal csapattunk a szántásban, az is nagy fun volt....
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
g@bo
nagyúr
sziasztok
szeretnék egy kis csöves autót venni.
daewoo matiz ( 2000 től ) olyan 300 400k körül látom őket amit lestem még
ford ka ( 2000 es már drágább jóval mint a matiz.. )
renault twingo
fiat seicento
és még 1-2 matchbox jellegű gép.szóval kisatót keresek 300 400k körül, km órát ahogy látom ki lehet fogni 70-80k kilométerrel is, de 160k is akad, azt már sokallom ez pl [link] pofátlanul jó vétel volt -valakinek, elvitték sajna- egy öreg bácsitól, még a köszübön se volt igazán karcolás... de ilyan állagút nem nagyon látok, ha pl matizt nézek.
urak, javaslat, tipp?
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
HI!
kecskemeti illetosegu otoszereto tud vki aki ha szonga lecserelte az olajat akkor el is cserelte?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
giigz
veterán
válasz bitpork #28720 üzenetére
Más
Ez az eddigi leggyengébb autó, amit vezettem, 140-200 LE-höz "vagyok szokva", így furcsa volt, hogy padlót adok, és akkor sincs az a "na mostmár leveszem a gázról, mert sok lesz így városban" Az allroad más volt, meg most az XC70 is más, de hát ez van, a célnak ez is tökéletes, hétvégénként meg majd elkérem a Volvo-t, aztán meghajtjuk.
-
g@bo
nagyúr
válasz MunezXBK #28729 üzenetére
nem, relativ csóró.
ebből a pénzkeretből ez jön ki, továbbá fenntartási ktg se mindegy, matizzal régen megjártam horvátországot is, nem volt hobbit érzésem.giigz, tudom, kollegám 5 kilóbol vett egy citroent, valami nagyobb dögöt, 100k plus km, 10 éves. árban nem nem vészesek... de nekem kis költségvetésü, második családi otó gép kellene.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Én ezekből talán a matizt venném, legalábbis szvsz az a legmegölhetetlenebb, legigénytelenebb (jó értelemben persze). Ismerősnek a legrégebbi verzió van, szimulátor2-nek hivja, azt hiszem ez mindent elmond De birja és birja. Másik ismerősnek az új van, 0,8 vagy 1,0 motorral, automatával súlyosbítva, meg van vele elégedve, csak ebben a kombóban sokat fogyaszt.
A többivel nincs tapasztalatom, max annyi, hogy 10+ éve hátul ültem egy twingóban
giigz: volt már kép a verdáról? Ha nem, akkor gyorsan pótold, kiváncsi vagyok!
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Szplöttyy
senior tag
Ennyi pénzből eszedbe ne jusson ilyen gyárilag is ganyédombnak tervezett fost megvenni!Viszont ha mindenképp ezek, akkor matiz, érdekes de rohadnak, de más bajuk nincs. Ford Ka-val annyi tapasztalat van, hogy havernak volt, 130e az órában, és elég sokmindent kellett cserélni a motorban, injektort, stb, aztán mikor eladta, akkor bevallotta neki az előző tulaj(mert ismerősök)hogy igazából 350-ről tekerték 120-ra.
Más: Ez a lefulladás/elindulás. Én a suzukival, ha kvázi leugrok ak uplungról gáz nélkül, akkor fullad, de ha csak nagyongyorsan felengedem, leesik a fordualt kb 200-ra világít a töltés-szervó-abs hibajelző majd hamar felküzdi magát alapjáratra és minden a régi Viszont egy Micu Grandist(6speed manuális, 2.0PD motor) konkrétan 50km/h-nál fullasztottam le. 8kerbe jöttem, egy 60-70el, lassítottam, kuplung lenyom, ~40km/h, csak 5be felejtettem, gázadás, kuplung fel, pakk, megállt, én meg gurultam ki a villamos elé Ha alapjárat alá esik a ford szám, elzárja az üa-t és leáll. Érdekes, mert a a legtöbb autót, ha 15nál berakod 5-be, se áll le, csak ~200rpm és remeg meg széthullik, és tán olajnyomásod sincs, de kuplungbenyomásra viszaáll az alapjárat. Szóval fura ez. De egy biztos, dízellel könyebb indulni.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
giigz
veterán
Mi történik akkor, hogy 30, 50 vagy akár többnél belerakom 1-be?
-
Hát, nem hinném, hogy neked 50-ig tart az 1-esed (bár nem lehetetlen). Szóval ha nem, akkor a szelepeknek kakukk (a motor túlpörög a leszabályzott értéken túl), talán a dugattyúk is megsínylik. Ha meg addig tart akkor ránt egy k*rvanagyot és felpörög 6 ezerig, ami megintcsak nem tesz jót a motornak. Amúgy 1-est csak állóhelyzetbe szoktunk kapcsolni, megsúgnám.
Próbáld ki amúgy, 20-nál rakd ki 1-be, lehet kicsit krákogni fog a váltó, meg lesz ellenállása.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szplöttyy
senior tag
Felesleges ott egyesbe kapcsolni, de nem lehetetlen,de valsz. reccsenni fog. ~20km/h alatt már lehet. Ha túlpörög a motorod, az önmagában nem végzetes baj, de "nemkéne" Egyszer egy 1.3as Space Star-al haverom(mivan kurva szarul ment a kocsi) addig váltogatott vissza, hogy a 6200es revlimitt helyett 8ezerig leforgott(japán autó, elorázva a végtelenig, de minek) kigyulladt pár hibajelző, elég rekedt hangja volt, de amint 6200alá esett a fordulat mintha mi sem történt volna. De azért nem javallott, nagyon nem.
Smoke & Torque
-
giigz
veterán
Nem akarom én berakni, csak egy Golfhoz vagy Focushoz, Astra-hoz képest olyan pontatlannak érzem a váltót, hogy nem érzem biztosnak a váltásaimat, persze sejtem, hogy mibe megy bele Szóval ha pl. 70-ről lelassítók 30 körülre, és be akarnám rakni 3-ba, és véletlen 1-be rakom, ezért kérdeztem... De próbálok figyelni a dologra.
-
-
Szplöttyy
senior tag
Mostanába mikor a melóból jövök haza fáradtan szoktam érdekeseket váltani. Multkor jöttem az M1/M7-en, 110nél padlóztam, és "mivan ezzel b*zmeg ez nagyon megy " aztán rájöttem hogy 4edikben van Meg volt már hogy lámpánál álltam 1-be, nyomtam a féket, és leléptem a kuplungról, mert azthittem üresbe van
Smoke & Torque
-
tothm
őstag
Sziasztok!
Egy barátom felajánlott nekem egy Renault Lagunát.
2002-es, garantált 160e km.
8 légzsák :Vezetőoldali légzsák – utasoldali légzsák – oldallégzsák – ABS (blokkolásgátló) – állítható hátsó ülések – függönylégzsák – hátsó oldal légzsák – kikapcsolható légzsák
– állítható kormány
– CD-s autórádió
– centrálzár
– manuális klíma
– elektromos ablakok
– elektromos tükör
– ESP (menetstabilizátor)
– fedélzeti komputer
– fényszóró magasságállítás
– fűthető tükör
– guminyomás-ellenőrző rendszer
– hátsó fejtámlák
– hűthető kesztyűtartó
– ISOFIX rendszer
– ködlámpa
– könnyűfém felni
– középső kartámasz
– kulcsnélküli indítás
– manuális (5 fokozatú) sebességváltó
– bőrülés
– pótkerék
– sebességfüggő szervókormány
– szervokormány
– színezett üveg
– ülésmagasság állítás
Ami még kell rá: gumik, decemberben lejár a műszaki.600ért odaadná! Szerintetek megérni megvenni?: Mi lehet ennek a piaci ára?
üdv -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen