- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Így építsd a billentyűzeted!
- Mini-ITX
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
malloc
csendes tag
Sziasztok!
Bár inkább csak passzív tagja vagyok a fórumnak, de köszönöm az eddigi válaszokat/ötleteket.
Úgy tűnik megtaláltam az igazit és hétfőn már az enyém is lesz a kis Mazda 3-as
Csak meg akartam osztani az örömömet és megköszönni az eddigi segítséget.
Első autóm lesz szóval mostantól biztos több kérdésem lesz Hozzádok.Köszi Mindenkinek!
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Typhoon47
őstag
Na megnéztem őt és vezettem is, mert ugye múltkor mikor mentem nem volt ott a főnepper, akinél voltak a kulcsok. Német import autó 256k-val, ami absz. hihető, valszeg valós a futásteljesítmény benne. Vezetett szervízkönyv (nem hamisított) egészen 230k környékéig. Őszinte autó, törve nem volt. Rákötöttük a diagot is, nem dobott permanens hibát, csak logból volt egy két nyűgje a szintezőnek, de az mindegyiknek van. Legnagyobb hibája ugye a múltkor is leírt rohadás a két első ajtó alján.. most megnéztük belülről, háát.. nem rohadt át, de nem menthető szerintem, nincs az a lakatos, aki ezt már megcsinálja örökké jónak.. max pár évre visszacsiszolja befényezi.. Továbbá a manual váltó egész egyszerűen egy fos ebben az autóban.. audi mércével mentem oda, de a kulisszája nagyon nem volt az igazi, nem volt feszes.. mondeo után (igaz abban csak 140k van) váltogassa ezt akinek két anyja van. továbbá kopások, letörő műanyagok voltak a belső tér jellemzői, szokásos audi betegségek.. a bőr viszont hi-bát-lan volt! összeszedve egyáltalán nem volt rossz autó.. sajnálom a váltó miatt.. még gondolkozok rajta..
Ja és ezt a neppert mindenkinek ajánlom!
Továbbá ha valaki tudja, hogy hogyan képes rohadni egy galvanizált, cinkelt(!) audi allroad ajtó az legyen szíves írja le"Education is important but big biceps are importanter"
-
szokeherceg: Hát a vezérlés cserét olvashattad Munznél. Plusz 20k nálam. Az adagolós jó, de egyszer szart tankoltak bele akkor sokba fáj. Adagolót szokták emlegetni, a passatomon volt is cserélve (2006-ban volt 450k a felújított). Az első futómű nem szereti a magyar utakat, de 50-100k között lehet venni hozzá utángyártott lengőkar szettet. Elfogadhatóan gyorsul, viszont a quattro nehezebb és többet eszik. Erre még jün ha automata.( ezek együttesen garantálják a +2 litert). A véhat szereti orrán száján nyomni az olajat, ami könnyen orvosolható, viszont a szerelők szeretik megkérni az árát, mert nehezebben szerelhető. Nekem passatban a v6 légtömegmérője doszt tönkrement.(min 30k /db). A quattronál a a meghajtás olaját is figyelni kell. Automatáknál, az olaj csere esszenciális, mert egy éget váltó felújítása 3-400k, bontóban meg 150k körül van plusz beszerelés.
A nyomatékot nagyobb tartományban adja le érzetre, nem pörgős (nálam olyan 3500 körül kifúj és csak szakadékban hátszéllel gyorsul már). A szelepszárak szintén könnyedén csere érettek lesznek ha sok a km, innen könnyű a futást megbecsülni ha az óra keveset mutat. A reggeli hideg indítás télen árulkodik az adagoló állapotáról. Az a6 vonalon előfordul beázás, ami gyári tervezési bibi ( nem röhög!). Az automata eszi a féket, évi 40k környékén 1-1,5 év a csere stílustól függően.
Passat 2 kerékkel, olyan átlag 7,8-8
Allroad 4 kerékkel átlag 9,5-10.Megnézéskor hidegen a nívópálcát meg kell nézni nagyon, mert nepperék szeretik túltölteni hogy halkabb legyen a motor.
Mit hagytam ki?
Typhoon47: Most értem vissza az egyik megnézéséből, vannak képek meg nemsokára kerekítek leírást is! Holnap jön a másik.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Typhoon47 #29858 üzenetére
Nah!
Csak a leglényegesebb képek. Sajnos éppen a sötétedés határán értem oda.
Ehune.Dióhéjban:
-Egy moslék a plüss kárpit benne. Fingom nincs mivel locsolták meg, de broáf.
-A BC xenon szintező hibát dob élből.
-A székek minden irányban elektronyosak, és működnek.
-Az ülésfűtést nem tudtam kipróbálni, mert arra a kárpitra nem ülök! Viszont elől hátul.
-Nem tudtam kipróbálni a lámpamosót, mert nem volt benne nyál. A bal oldali viszont nem záródott rendesen.
-A jobb oldali lámpa búra tetején egy vékonyka csíkban elkezdett mattulni.
-A kocsi murván állt, láthatóan előkészítve rám ( mert ugye előre be kellett jelentkezni) viszont majd 3 órát késtem a megbeszélthez képest hogy ne legyen meleg)
-Pöc-röff.
-Alatta, a murva miatt értékelhető nyomot nem láttam.
-A túlnyomás tartályban a kivezető csövet nyomogatva a hangon kívül más nem volt. Na jó az alján vmi.
-A pótkerék láthatóan többször volt használva, retkesen be volt baszva a helyére, a kompresszora nélkül.
-Alatta volt az elakadásjelző...
-A légrugó mozgott, le fel, megérkezésemkor a legalacsonyabb szinten ült a kocsi. Ottlétem 30 perce alatt, a murva miatt, látható magasság vesztés nem volt.
- A klíma a külső hőmérséklet miatt nem gazán tesztelhető.
-A külső festése gyk hibátlan, az első lökhárító fényezetlen műanyagján van egy kb 20FT-s nagyságú karc.
-A képen látható vonóhorog csati van rajta, ami ugye Osztrák v Német- itthon nem műszakiztatható csak átalakítóval aminek nyomát nem láttam.
-A 6-s cd tárnak nyoma nincs a kocsiban.
-Beázásnak nyomát nem láttam.
-A murva miatt nem tudtam a futóművét megnézegetni mert nem fértem be alá.
-Próbakört nem tudtam menni mert a nepper apukája volt csak ott. Helyben kapcsolva a váltó nem rángatott.
-A gumija nyári, 2-3 mm, és esőmenő. Valami ilyesmi. Elfelejtettem megnézni a márkát, de cserés.Amit még elfelejtettem: az elsősegély csomagot megnézni
Holnap de nézem a szegedi kereskedésben lévőt.
Én ezt a bele miatt tuti nem venném meg, de nem is én akarom most már
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #29859 üzenetére
-Az ülésfűtést nem tudtam kipróbálni, mert arra a kárpitra nem ülök!
Tudom, nem poénnak szántad, de ezen jót röhögtem...elképzeltem, hogy az ülés fűtést bekapcsoltad, aztán próbálsz hozzá érni az üléshez, kb olyan iszonnyal, mintha hete döglött macskát akarnál simítani.... -
-
-
-
-
TaaT
veterán
Ez olyan 15K volt, de ha nem ennyire ganés akkor kevesebb sztem
Balupapa: Vidéki vagyok
"ules legzsakos kocsira lehet venni vmi trikót v huzatot?"
Vannak lufis ülésre való huzatok is
dJ Peer: Gyári minőségű üléshuzatok ára kb az ülés használt piaci árával vetekszik
De ha van jó varró ismerősöd és tudsz minőségi anyagot szerezni akkor olcsóbban kijön...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
DJ WOKKY
addikt
ez igen, szép varázslat történt
(#29866) Balupapa: XVII. ker. Baross u. Bocskai I. utca.
Ha gondolod akkor talán még egy kis kedvezményt is intézhetek a tulajjal, kolléga volt anno a jardon
Én mindig ide hordtam. Persze az árakat nem tudom, mert soha nem engedte h kifizessem.
Korrektül megcsináltak rajta mindent, még az alvázat és a gumikat is szépen leápolták.[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Milyen autót vegyek?
- Diablo IV
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen