- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
- iPad topik
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emu
őstag
Sziasztok!
Harmadik gyerkőc érkezése miatt kinőttük a "közlekedő edényünket". Jelenlegi 22 éves Mégane mellé keresünk még egyet asszony pajtásnak, min. feltétel: beférjen 3 gyerekülés a középső/hátsó sorba egymás mellé, és be is tudjuk őket kötni, benzines legyen, és jó lenne egy klíma is. Keret: max. 500e Ft.
Amiket néztünk:
1. Megane-ba beférnek, viszont a csatokhoz nem férünk hozzá, hogy bekössük. Adódott volna, hogy Scenic-et veszünk, de keskenyebb, az ajtókat sem tudjuk bezárni...
2. kereskedésben próbáltak "ránk sózni" egy '97-es Galaxy-t de a középső sorban, a középső ülésnek csak 2 pontos biztonsági öve van. Tudom itt létezik beépített gyerekülés, de még nem elég nagyok hozzá a gyerkőcök. Első légzsák meg nem kikapcsolható, így oda sem rakhatom.
3. fentiekből adódóan megnéztem egy PUG 806-t de középen abban sincs 3 pontos biztonsági öv.
4. Xsara Picasso: méretben meg mindenben ez lenne a legjobb, de egyszerűen ebben az ársávban nem találok autószerű járművet, ha meg mégis felkerül egy, aznap viszik.
5. PUG Partner: ez is megfelelő lenne...ha találnék egyet belőle...Így állok jelenleg, igények még lennének (ISOFIX, elektromos ablakok, esetleg tolóajtó, sötétített üvegek, stb.), de ha találnék valamit amibe beférünk, nem rohad, és műszakilag oké, már fizetném és vinném is. Érdemes lenne még valamilyen típusra ránéznem, vagy várjak türelemmel még egy Partner/Picasso be nem esik?
-
Tewe013
őstag
Sziasztok,
ismerős szeretene kocsit venni, napi munkába járáshoz (<20km). A Fiat, Ford, francia, Seat, koreai kombó kizárva, a keret 1.5M, ha valamivel sokkal jobban járna mehet valamivel fentebb, beltér méretre talán a Polo V lenne a minimum, mert néha többen is ülnének benne, a főszempont a megbízhatóság (senki ki nem találta volna). Tudtok neki ajánlani valamit? -
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #163505 üzenetére
+Zafira A. Multipla volt gázos is, azzal is meg lehet fogni pár forintot.
-
nagyúr
159 sw-ben melyek az ajánlott benyás motorok? Mik a nyugjei a gepnek?
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Egyik kollegam elhatarozta, hogy "visszafele" valt, elege van a modern EGR-es, kettostomegus, csilli-villi, mindig elromlos autokbol.
Es itt jon a csavar: nagy, tagas, kombi-SUV-batár sedan kategorias autot keres, valami sosem elromlo nagy szivo motorral, minel fiatalabb, annal jobb... ABS, klima jol jonne, meg olyan 1980 utani darab, amit nem feltelen kell 3 evente restauralni, mert hiaba nem lehet megolni, de elporlad
En nem vagyok jartas az ilyen birodalmi rombolokban, nektek mi jut eszetekbe? -
zolikaDB
veterán
válasz molnarpeter #163509 üzenetére
Neki olyan 1.5m lenne a plafon, ezt elfelejtettem irni
En C3-as Audi 100 Avantokat mutogattam neki, abbol vesz 2-t, es egyet ujjaepit[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz zolikaDB #163510 üzenetére
C4 A6 Avant kell neki. Lehetőleg egy hengerenként kétszelepes őskövület kétliteres szívóbenzines mocival kézi váltóval. Tágas, kényelmes, nem rohadós, nem elromlós. Vagy vegyen egy fasza 735i-t szigorúan lpg-vel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
-
Pode30
csendes tag
Sziasztok.
Szeretnék venni egy autót munkába napi járáshoz 25km, plusz heti egyszer-kétszer 100km is belemenne.
A keret rá: 1M körül
Ne fogyasszon sokat és ne kelljen egy vagyont költeni a fenntartásra.
Tudnátok ajánlani valamit?Előre is köszönöm a válaszokat
-
-
nesa
veterán
A 806 és ikreibe valóban közepén kettő pontos van, de öv cserével lehet akár három pontos is, viszont nekem az a tapasztalatom 1000x kényelmesebb a mindennapokba ha 2-2-2 be van berendezve sőt nekem sokszor csak 2-2-1 van, az 5. ajtót 2 perc megcsinálni hogy bentről nyitható legyen, így nálunk a nagyobb tudd ki be közlekedni.
Én csak nyaralásnál szoktam az oda és a haza út alatt egymás mellé rakni a 3 gyereket, mert az is baj hogy hiába fér el a 3 ülés ha nem kényelmes a középsőbe bekötni a gyereket, mert magasan és messze van, persze ha olyan hosszú kezed van mint Jar Jar nak nem gond.
Előfordul ha az első gazda kért volt isofix is, ha ez szempont, vagy kihajtható gyerekülés.
-
Emu
őstag
válasz molnarpeter #163506 üzenetére
Köszi a tippet megnézzük a zafirát és a multiplát is
@ (#163520) nesa: ezekről az átalakításokról esetleg nincs valami cikked, vagy képed? Így már érdekes lenne, bár most néztem meg hahu-n, összesen 3db benzines EV1-t hirdetnek, mindet az ország másik felében
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nesa
veterán
Mondjuk nem véletlen ám hogy inkább dízelek vannak, benzinből én nem szívesen etetném az ilyen méretű bódét.
Lancia zetábol nézd hátha több benzines, vagy citroen evasion.Nincs leírás a biztonsági öv átalakításhoz én találtam ki, a hátsó övet kell kicserélni 5m körülire és a gyári pontokhoz van minden bekötve, szóval semmi sufni buhera megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #163533 üzenetére
a TBI az DI motor
"For the model year 2009, Alfa Romeo introduced a new turbocharged Gasoline (Petrol) engine badged as "TBi", this 1742 cc unit has direct injection and variable valve timing in both inlet and exhaust cams. This new engine has 200 PS (147 kW; 197 hp) and 320 N⋅m (240 lb⋅ft) of torque. Eventually this unit will replace GM derived 2.2 and 1.9 JTS units.[5] Also a new 170 PS (125 kW; 168 hp) JTDm diesel became available."
több drón kell ;P
-
nesa
veterán
Ilyen rövid távon gyilkos lesz a benzines fogyasztás szerintem, de ha nagyon optimista vagy számolj +5L akkor olajcserénként az kb 190.000ft különbség kétlem hogy minden olajcserénél motort kéne cserélni. ezek általában régi vágású dízelek nem igazan érdekli őket mennyit mész, lényeg hogy rúgni nem szabad neki.
Dizel 8L körül elvan klimával városba a HDI még ennyit se kér, a benzines még nyáron se fog 12-13 alatt fogyasztani ilyen távon, ősszel- kora télen már benyeli a 15-16L.Hosszabb utaknál már csak kb 3L a különbség de az se kevés.
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
Peugeot 2008 1.2 vti-vel kapcsolatban pár kérdés felmerült ismeretségi körben:
1. vajon 10+ éves korára lesz-e még autó belőle
2. váltóolajat lehet-e cserélni benne
3,van-e valami speckó nyűgjhe, mire kell figyelni -
őstag
Szerintem elég hülyeséget csinál suzuki ezzel a hosszú ideig nem (vagy későbbi gyártási idővel?) rendelhető scross/vitara dologgal. Hétvégén benzinkúton valaki egyenesen megkérdezte hogy nem adom-e el véletlenül az enyém (szép autó felvezetéssel)... Jó pár vevőt azért fognak veszteni ezzel (bár lehet hogy kit érdekel kategória, megy a szekér rendesen).
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen