- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Androidos tablet topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #1417 üzenetére
Nem tudom, eredetileg mi volt ez, de "sztrítracsing" TT volt, 320ló volt, csak a szakszerű tuningtól kicsit elolvadt a fél motor, utána, emlékeim szerint 240ló lett "csak". Bár határ szar egy autó a TT az én véleményem szerint, mindig volt valami baja.
Meg ami gond, hogy nem lehet vele "úgy" elrajtolni, mert elég jó gumik voltak rajta, és nem kapar el, tehát erő volt, tapadás volt,ezért ha kicsapod a kuplungot, akkor a leggyengébb láncszem, mindig a kuplung, ami csúszik.Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen