- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Hobby elektronika
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
koxos:8]
senior tag
Az octávia RS-ről mia véleményetek?
Mennyire pörgős kocsik, illetve minőségben milyenek?
Van belőlük gyári gázos változat is? -
lollerblade
csendes tag
Hali!
350-400e Ft környékén milyen autót ajánlotok?
-
Zewa
senior tag
válasz koxos:8] #951 üzenetére
Jóbarátomnak van egy 2008-as dízel RS-e. Ugyebár alapból 170paci az ővé kapott egy egyedi programot illetve nagyobb befecskendezőket. Fogjuk rá hogy megy.
Az elmult egy évben nem votl vele probléma. Patent autót vett, biztos 62e km-el. Jól összerakott kocsi de a 18"-os kerekekkel iszonyat kemény.
1.8T-s RS-re gondolsz? Gyári gázról én nem tudok de ezt a motort el-el gázosítják.
Rosszat még nem ahllotam vele kapcsoaltban. Benzin átlag fogyija olyan 11-12liter.Yushchenko: Látom kötöd az ebet a karóhoz miszerint 1.4 lezabálja a gatyádat.
Alig fogyaszt többet az 1.2 12vnél de te tudod. lelked rajta.lollerblade: Mik a feltételek? Olcsó fenntartásS? Fogyi? teljesítmény? ....? Méret?
Amugy Swift![ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
koxos:8]
senior tag
Fateromnak egy 2,5 éves Superb-e van, azért néztem az octáviákat, mert ugyanolyat nem vennék családon belül.
Azt is itt kérdeztem még, fél éve vette meg azóta semmi baj nem volt vele.
Igen azt Én is néztem, hogy nagyon jól néznek ki 18-as kerekekkel, és egy komolyabb felnivel.
A sima octáviától gondolom ez sem szerviz igényesebb.Árban mondjuk nincs nagy különbség az rs és a superb között. -
Yushchenko
őstag
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
Yushchenko
őstag
válasz Napfénysüti #957 üzenetére
Nekem is hasonló reakcióim voltak, gondolhatod.
Remélem az eredetvizsgán kiütne ha probléma lenne, külön a kérésemre skoda márkaszervizbe megyünk...
-
runner 125
nagyúr
válasz Napfénysüti #957 üzenetére
..lehet, csak szimplán ILI-564 volt és a nejnek nem tetszett, mert a férj pont egy Ilivel csalta meg.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
slett27
addikt
Opel Astra G téli gumi (Nokian) 185/65 R15+felni
Ezt szeretném eladni, de sehol nem viszik el. Sem vatera, sem hasznaltauto. Kérlek adjatok tippeket.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
mokus1
addikt
Én pont tegnap láttam őt a kis Vespával. Meg is jegyeztem hogy jó nagy paraszt pedig eddig szimpatikus volt. De ha ő kis ivbe jobbra fordul ki egy babakocsis és gyerekkel sétáló nőt nem enged át a zebrán jöhet felőlem fehér lovon is de engedje át.Na ő inkább nyél gázon elment a kis pöcsköszörűvel...
-
koxos:8]
senior tag
Néztem a C kategóriás merciket és a 3-as bömbit is.
Jól néznek ki, és bele is férnének az árba, 2-3 éveseket néztem, de a szerviz miatt nem biztos, hogy jól járnék velük.
Haverom vett egy lve egy x5-öt 4,5-ért, már 9-ben van neki.
De mint tudjuk hülyeségre nincs gyógyszer, lehetett tudni, hogy szopó lesz az a kocsi. -
Atomgeszi
veterán
[link]
Erről mi a véleményetek? -
Atomgeszi
veterán
Meg már második motorcsere... Nem tudom. Nem akarok felülni a szopórollerre. Ha itt lenne közelbe már rég elmentem volna megnézni, de sajnos ország másik végébe van.
Meg ahogy nézem ez a központi injektoros motor lesz. 90 lovas csak. 16 szelepes jobb lett volna(bár gáz szempontjából fene se tudja melyik bírja jobban , ha már motorcsere meg minden).[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Atomgeszi #971 üzenetére
"Két éve a motor kicserélve"
Gondolom amikor a mérnökök ezt a benzinmotort megalkották nem gázüzemre tervezték. Hogy azzal is üzemeltethető az csak egy dolog. A gáz bő ~150 fokkal magasabb hőmérsékleten ég el mint a benzin. Ez hosszútávon kétlem, hogy nagyon jót tenne a szelepeknek... mod: Áhh hülyeség, hiszen köztudott, hogy egy gázautó sosem romlik el.
[ Szerkesztve ]
-
koxos:8]
senior tag
válasz dízelracer #973 üzenetére
Ezeket a gyárilag gázos octáviákat, hogy csinálják?
Szval ugyanannyi gari van rájuk mint a simákra? -
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #973 üzenetére
Ez beallitas kerdese, irtam mar, csak lathatoan igen nehez felfognod.
több drón kell ;P
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #975 üzenetére
Ja igen nehéz felfognom. Akárhogy is ragozzuk a gázüzem csak utólagos belemókolás a gyári technikába. És akkor választhatsz, hogy vagy csomagtartód nem lesz vagy pótkereked (tudom xy éve nem kaptál defektet kár, hogy ez semmit sem változtat a lényegen), plusz zárt helyekre be sem mehetsz a kocsival. LPG-s kocsival mindenképpen kompromisszumokra vagy kényszerítve egy sima benzineshez vagy dízelhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
Van "gyári" lpgs Yaris. Aban valójában egy LR rendszer van és egy modositott ECU. A kocsi pedig 80-90%gáz 10-20%lpgvel megy.
A probléma, hogy ilyenről kb hírből se hallottak a hivatalos! LR (LandiRenzo) márkaképviseletnél. (Pécsen mentem be anno ~féléve)szerk: Egyetlen egy van amúgy tuti MOon, Olasz importbol. [link]
Amúgy egy örök vita, hogy a magasabb égéshő vagy az lpg légnemüsége miatt jön elő a "Valve Seat Recession" kb minden kis (2000ccm<) alatti új Japán/Koreai modellen. De pl TSIk se bírják a gázt sött az újabb Ford benzinesekről is olvastam hasonlókat(ha jól emlékszem 1.6os mociról néztem infót).
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
mokus1
addikt
válasz dízelracer #976 üzenetére
Ez ferdít.Ha belemokolod a gázt az autóba és kapcsolható a benzin/gáz akkor szerintem bemehetsz ha benzinre kapcsolsz.
-
Yushchenko
őstag
Na, megvettem a fabiat
-
giigz
veterán
válasz Yushchenko #983 üzenetére
Tolj le vele gyorsan pár száz km-t
-
Yushchenko
őstag
Hát igyekszek, csak az a baj, még van céges autóm.
Nagy bajban vagyok amúgy, ezt a kocsit vettem meg: [link]
De ezek alapján nem tudom kitölteni a biztosítós papírt:
A gépjárműben van indításgátló? - gondolom ez az immobiliser
A gépjárműben van riasztó berendezés? - gondolom tudnék róla ha lenne XDA metál fényezés különlegesnek számít?
-
hobizoli
nagyúr
Többlet üzemanyaggal csökken szabad oxigén mennyiseg, és ezzel csökken a kipugázhőmérséklet, simán le lehet vinni benzinnel is 700 fok alá padlógáznál
Ugyanezt a csinálják az ECU-k is, amikor becsörren a benzinüzemben a motor, egyből ráad üzemanyagot, hogy hűtse meg egyben elbutítja az előgyújtást isEgyébként benzinüzemú autóban is lehet 950 fokos a kipugázhőmérséklet és akkor elolvad a szelep-szelepülék meg a dugattyú benzinnel is olyan kocsiban, amiben sosem volt LPG. Szegénykeverékes üzem hátulütője, meg nem is harap úgy, és előnye, hogy nem is eszik annyit.
Főleg turbós autónal lehet ebbe könnyen belszaladni, ahol a levegőmennyiség az égéstérben változó. Egyik injektor jobban eltömödik a kosztól, és nem ad be elég benzint az égésterbe a nyitási idő alatt, és máris hellóbelló padlógáznál, amikor betölt nyomásra a csiga és eleve AFR 12-re dúsítva kéne az anyag nem jön elegendő, úgy átég a dugattyútető, mint a szar, szó szerint lefolyik a gyűrűknél az aluminiumtető
[link]
[link]
Van is egy régi mondás erre:
The engine loves the rich mixture.Úgy kell beállítani, hogy még ereje is legyen, de pont ne legyen baja tőle. 16:1 AFR felett mar erezhetoen gyengul az auto, mondjuk nem eszik meg gazt adsz nem is ugrik "úgy", de lehet arcolni, hogy enyim csak 6.2-t eszik bi-bi-biiii, nem 6.7-t.
Pesze ehhez látni is kéne a AFR-t végig...Sok szabad levegőnel (oxigénnél) az játszódik le, mint amikor a parazsat megfújatja a kovács, és a sárgán izzó parázstól átvett sok hő miatt a patkó is sárgán fog izzani, és ezzel alakíthatóvá válik, mert melegebben csökken a mechnikai stabilitása. Ha nem fújatná meg akkor hidegebb lenne, és sokkal jobban kéne ütnie. Melegen viszont a kisebb erőhatás is jobban hat rá.
Amúgy léteznek hűtött kipuffszelepek is,egyátalán nem új dolog, huszonharmincéves mutatvány a szeria utcai autókban is, csak egyes fillérbaszó gyártók leszoktak róla, mert "drága".
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #988 üzenetére
Telen lassan melegszik be, kormol, büdi, es a modern precizios diizelek meg tele vannnak szopofaktorkkal.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #990 üzenetére
Eza potkerekmania mar-mar beteges szinteket er el.
Amibne gyarilag csak derfektjavito keszlet van ott mia helyzet?
Meg mintha nem lenne gumis kb akarhol.Hova allhatok meg hova nem kb leszarom, ha lukas a benzintank abbol is kifolyik a benzin es begyullad, ha vki ego csikket dob bele.
több drón kell ;P
-
lollerblade
csendes tag
13000 km ???
-
Yushchenko
őstag
Amúgy ma hallottam a rádióban, hogy kötelező lesz a műszaki vizsga gáztartály beszerelésekor...
-
dízelracer
senior tag
válasz lollerblade #992 üzenetére
Kizárt.
-
runner 125
nagyúr
válasz lollerblade #992 üzenetére
Inkább 130, de korrektnek tűnik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
-
koxos:8]
senior tag
Én holnap megyek nézni egy gyárilag gázos octaviát 2008 12. havit.
Majd megnézem, hogy mit tud a gázos motor.
Elvileg 27000 van benne, és az újabb kaszni. -
Zewa
senior tag
válasz dízelracer #990 üzenetére
Be kell látnod azért hogy az LPG erős alternatíva.
Hivatalos, fizetős, LPG kitiltós mélygarázsban kétszer voltam de az is Jürgenisztánban ahol nem voltak kitilva a gázos tütük. Számomra ez nem indok.
Sok újabb autóban csak defektjavító kence van, pótkerék nincs vagy feláras. No.. ott sem lettek még öngyilkosak az emberek.Mondom ezt úgy hogy első autónak legszívesebben egy 1.9TDi-vel járogatnék mert nekem elég illetve olcsó'é van bele a Züzemanyag.
Guri1885: 1.4-es Szívó döbbenet?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Lokids
addikt
Elvagyok keseredve. Nem lehet kapni normális erősebb fajta kocsit jópénzért.
Leon/toledo/octavia 1.8T még 8-10 évesen is nagyon drága.Néztem még, hogy renault lagunából is volt erősebb fajta, de azt nem emrek venni. Rossz a híre.
Lehet mégiscsak marad nekem a swift sport... Az viszonylag fiatal és 1.7-2-ért már lehet kapni.
If you chase two rabbits you will lose them both.
Új hozzászólás Aktív témák
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Xbox Series X|S
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DIGI internet
- Fogyjunk le!
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Fotók, videók mobillal
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen