- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yushchenko
őstag
Egyébként kíváncsi lennék, hogy kinek milyen "hasznos" cucc van a kocsiban? Nekem most a leghasznosabb cuccom egy asszisztencia biztosítás
BTW... fabia kalaptartó pöcköket honnan lehetne szerezni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Yushchenko #1314 üzenetére
Bontó?
Hasznos cucc? Autoklub kártya, meg egy porraloltó. Kb ennyi.
#nincsbennetarcsi
-
zoo8800
veterán
válasz Yushchenko #1314 üzenetére
Van még pár hónap garancia a kocsin.
Ha meg valami kézzelfoghatóbbra lennél kíváncsi, akkor a turbo elég hasznos nekemrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Yushchenko #1317 üzenetére
Pótkerék híján csak defekt javítóm van.
rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Yushchenko #1317 üzenetére
Azért egy defektjavító nem árt ha nincs pótkereked. Az ilyesmi a legrosszabkkor szokott jönni. Én is cseréltem már kereket az útszélen zuhogó esőben.
#nincsbennetarcsi
-
lorcsi
veterán
ez komoly hogy iylet feltesznek és enyniért?
van aki ezt megveszi?
tényleg szívesen elbeszélgetnék egy iylen vevővel..mi járhat a fejében
biztos szereti a kihívásokat[ Szerkesztve ]
-
makaveli666
senior tag
szerintetek ezt érdemes megnézni, vagy nagyon kamuszagú?
-
MPowerPH
félisten
Mi a gondod ezzel?
spurika: BMW benzin sor 6 a legjobb a világon. És elég neki 8 is, nem kell túlreagálni a fogyasztását. A diesel meg hiába spórol meg 2l -t 100km -en, ha utána egy nagy szervize 3x annyiba kerül, mint a benzinesé. Részecskeszűrő, porlasztócsúcsok, turbo, mindegyik egy vagon pénz. Amit megspórolsz fogyasztáson, annak a többszörösét ráköltöd a szervizre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lorcsi
veterán
ne már..csak én látom..?
érvényes nagy szerviz után?
-ez így hihető ?meg a felsorolás hogy mi lett kicserélve..ugyan már..
a motorban meg 500e+ km van..és tíz évnél is több...anyni hogy felpolírozták és kivaxolták...színte már csak ez tartja össze
aki ezt megveszi szerintem 3 év alatt minimum 2 millát..de inkább 3at is rákölthet, mert a felsoroltak fele sincs benne kicserélve valójában
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
"aki ezt megveszi szerintem 3 év alatt minimum 2 millát..de inkább 3at is rákölthet, mert a felsoroltak fele sincs benne kicserélve valójában"
Az megeshet, a vétel után pedig biztosan az árát még ráköltheted. Ellenben a piaci ára stimmel, ennyiért mennek most ezek a Mercik. A többség már rohad, még ha szemmel nem is látod, mert eltüntették. Állandó elektronikai és motor probléma jellemzi, és garantáltan lerobbansz vele az út szélén, vagy a házad előtt. Tapasztalat, a céges E220CDi és E320CDi után.
zoo8800: Az automata 10 alatt nem eszik, ez köztudott. De egy jóféle manuál igen. Normális tempóban 8,2l/100, előző nyaralás 7,5l/100 körül lett vele. Odafelé 70l -el 950km körül mentem. Met itthon tankoltam, és amikor odaértem, mentem a kúthoz.
Nekem most 7.9, 1 hónapos adat ez.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lorcsi
veterán
ha vonóhorgot tetetek az autóra miket kell utána megcsinálni?
myilen papírmunkákat?
újra kell műszakiztatni ? -
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #1328 üzenetére
Milyen kasztni milyen motor pontosan (M50 ? M54 ?)?
(#1331) zoo8800: Én úgy vagyok ezzel, hogy a 206-osom is fixen megeszik városon kívül 7L körül, városban 8.5L körül. Ha haladósabbra kapcsolok, akkor mindenhol +1-1.5L. Ha nagyon kinyomom a szemét akkor akár 12-13L is simán elmegy, cserébe viszont nem gyors.
Ha 2-4L-el többet kérne az új, viszont ha kell akkor menne is, ráadásul nagyobb kulturáltabb járású is, akkor szerintem simán megérné. Természetesen ez csak az én igényem, ráadásul mindösszesen csak 10-15e éves távval.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #1330 üzenetére
Meglepő, de országúton, 80 körül gurulva, előzgetések nélkül simán kijön annyiból. Cserébe városban eléggé el tud borulni sajnos...
-
spurika
senior tag
válasz MPowerPH #1323 üzenetére
Nagyon jó a benzines is kedves BMW001 kolléga.De a legutolsó 320D mel 300000-et mentem le kötelező szervizeken kívűl nem sok bajom volt vele.80% német autópályás km de180 nal.nekemis volt benzinesem azért tudom a különbséget.Az 2 akár lehet 5-6 liter is.A fent említett alkatrészek közűl egyikre sem volt szükségem.mert BMW.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #1340 üzenetére
Neki M52B28TU E39, nekem M50B25TU E34...
-
spurika
senior tag
válasz hobizoli #1338 üzenetére
Mondjuk hogy melyik motor kinek a fejlesztése inkább ne bonyolódjunk bele.Mert arról soha senki nem beszél ha a PSA konszum nem találja fel a HDI-t akkor még lehet nem volna:TDCI.PDTDI,D4 és társai.Egyiknek sem volt egy normális közös nyomócsöves dizele.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
hobizoli
nagyúr
válasz spurika #1343 üzenetére
Nem hat, mert mind a Fiat eredetu.
"Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI."
több drón kell ;P
-
spurika
senior tag
-
zoo8800
veterán
válasz spurika #1347 üzenetére
A PD és CR motorok szinte egyszerre jelentek meg, az 1990-es évek végén. És no fene, mindegyikben a Bosch volt a fő beszállító.
Nem koppintott itt senki senkiről, megvették a Bosch fejlesztést.Persze, olyan is van, hogy autógyárak közösen fejlesztenek motort, mint pl. az 1.6 és 2.0 TDCi és HDI.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen