- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Merevlemezek megbízhatósága, élettartama
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
-
Kornel
veterán
válasz haddent #137400 üzenetére
Nem mondtam, hogy nem mindegy, annyit mondtam, hogy vicces
Nyilván nem mindenkinek ugyanaz üti meg az ingerküszöbét.
Szabonagyur forumtars sajnos már többször próbált szajkarateba bonyolódni velem, erre javasoltam, hogy az autós topic talin egyszerűbb az ilyeneket megbeszélni.
De ugye van aki csak számítógép mögül meri leírni a véleményét, pedig nagyon jó kezdeményezés az, hogy a sok kocka élőben is véleményt cseréljen.
Bar a dizeles tábor nem nagyon képviseltette magát 😉 -
zoo8800
veterán
válasz spiky03 #137388 üzenetére
+1 a T-Jet Bravora/Puntora
Nem igazán kényes/költséges motor (nem láncos, hanem szíjas vezérlés, nem változó szelepvezérlés, nem közvetlen, hanem szívócső-befecskendezés, hengerenként 1 gyertya, stb) emellé igencsak kellemes karaktere van. 2000-től húz rendesen. Szerintem próbálj ki egyet, aztán majd meglátod...rip and tear, until it is done
-
haddent
addikt
válasz zoo8800 #137404 üzenetére
Nem vitatkozni szeretnék, nekem is szíjas van... de nem pont a láncos a "menőbb", mert azt ergó sose kell cserélni, csak ha már annyira csörög, hogy megsüketülsz, akkor is csak magad miatt? Ill. a VVT alapvetően nem ördögtölvaló dolog, nem? Sőt, kifejezetten kellemes, hogy picit "simít" a karakteren?
-
footy
addikt
válasz haddent #137401 üzenetére
A turbos az 120 lovas, a szivo 95 ha jol emlekszem. Bar itt nem a loeron van a hangsuly, hanem a nyomatekon ami: 206Nm(turob) VS 128Nm(szivo). Dombra felfele kell a nyomatek
(#137405) haddent
A lancos motor zajosabb(akkor is ha nincs megnyulva a lanc) es ha cserelni kell a vezerlest dragabb mint a szijjas.
(Mondjuk a VW-n es BMW-n kivul mindenki meg tudja csinalni normalisan(elettartam) a lancot) -
haddent
addikt
válasz zoo8800 #137407 üzenetére
Igen, a
fosCSíííTSI motoroknál mert ott a tescos bicikliláncot használták, nem vezérműláncot
De attól még alapvetően, én úgy tudtam, hogy a láncos a kevesebb nyűg, nem kell rá figyelni. Persze ez visszafele is igaz, a szíjasat ha kicseréled időben akkor tudod, hogy jóvagy.Mondjuk mi most vettünk barátnőmnek egy Nissan Primerat, láncosat. Check engine ég, hibakód tengely-jeladó. Csak imádkozunk, hogy valóban csak a jeladó legyen, és nem egy megnyúlt lánc miatt észleli hülyén a tengelyt, mert akkor az nem 10-20 ezer lesz, hanem 100+
footy igen persze, de mihez képest? Arról volt szó, hogy erősebbet, jobbat kér. A turbós már eléggé luxus, de persze, hát nyilván jobb
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Kornel #137391 üzenetére
Civic találkozó talán jobb? Amikor honda nap van lacházán a hányinger kerülgetett a sok felmatricázott bazári homasita tuningos trombita kipufogós rozsdaboglya szartól. És feszítenek benne az 60 kilós kisgyerekek mint ha most estek volna ki valamelyik halálos iramban filmből. Nevetséges. Most mondjam, hogy a hondások a legalja és annál nincs már lejjebb? Nem mondom. Pedig így van...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Kornel
veterán
Mondtam, hogy nem így van?
Sőt.
Ha láttad volna még írtam is, hogy azok is megernek egy misét.
Amúgy pár méterrel arrébb VAG gyűlés volt valamelyik este, ott az volt a menő, hogy kinek füstöl jobban a verdaja. Biztos a smoke&charm kemény magja lehetett. 😂
Szóval bármelyik "csoportrol" el lehet mondani hasonlót, csak szét kell nezni. -
Kornel
veterán
Hogy ON is legyen ma
Simán vennék én is egy 1.4 T-JET-et, ha lenne normális kaszni hozzá.
Bravo nekem sajnos nem jött be sehogy se.Integrale:
Itt meg délután, fényes nappal a meki mellett a polusnal turaztattak a kokszos tdi-ket.
G2, G3, seatok, meg volt valami régebbi GTI is, ahogy messziről néztem.
Tuti a smoke&charm-bol szabadultak 😉Haddent: ebben egyetértünk.
Viszont meselhetnel egy kicsit a melodrol, így leírva nem hangzik rosszul.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137411 üzenetére
Szerintem mindent lehet kulturáltan, és nem kell hozzá gyárinak maradni. Lehet sportdob (nekem is az van..), lehet húzott tdi, lehet ültetett ereszcsatornás honda, minden, csak ésszel. Ma is jöttem be dolgozni, előttem a TDI VAG megelőzte a TDCi Fordot miközben éppen 3 Ikarus busznyi füstöt baxott oda elém. Erre a Ford is lepadlózta azt a szakadt szart és még 2 Ikarust éreztem oda magam elé. És mindkettő jött be dolgozni.. Nem szóltam egy szót se, csendes típus vagyok, kerülöm a konfliktust, de aztán még ott mosolygott meg örült is magának. Ja a pláne a sztoriban: autóipari cégnél dolgozom, ahol nagybna azon ügyködnek, hogy minnél jobb kibocsátás legyne, hibrid autók stb ..
De ugyanilyen amikor hajnal 3 -kor a szakadék pizzafutár süvít sikít 10 percig, mert annyi idő mire a kanyarbol kigyorsul 50-re a gyári 60 ló amiből maradt 40 benzinfaló.
Ja meg a #BimmerPride, de arról már nem is merek mit írni
Ezek nem valóak az utcára..Integrale Haláli Siralom
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Kornel #137416 üzenetére
Remélem igazad lesz a Nissan Primeránk esetében Munkámról részleteket nem szabad, de nyugtasson a tudat, hogy nem is tudok nagy titkokat, én programozó vagyok Annyi talán nem titok, hogy BOSCH, és hát nem csak mikrókat meg hűtőket gyártunk, hanem ESP, ABS, ECU dolgokat is, megfordul itt mindenféle tesztautó, multkor járt itt Tesla is stb. Érdekes, de nekem az autó az ott kezdődik, hogy nagy szívóbenzin, vagy 2JZ turbo, szóval nem hoz lázba
-
Kornel
veterán
válasz haddent #137417 üzenetére
Asszony is bosch-os, bár ő csak könyvel😉
Szoktam is szivatni, hogy ha tönkremegy valami a verdaba, az úgyis bosch lesz, tervezett élettartam, stb. 😂
Nissanra azért nem eskudnek, mert szerintem az már a francia házasság utáni idők terméke, így ugye eléggé visszavettek a tartossagbol pont abban az időben.
Szívott itt az egyik kolléga a váltójaval...
Amúgy melyik primera-rol van szó? -
goldnarmz
aktív tag
válasz spiky03 #137385 üzenetére
Hidd el, PII-ből átülni bármilyen, nála korszerűbb, nagyobb autóba maga lesz a megváltás! Akár egy Bravo is.
Kb. 3 hete ültem át 9 év Punto II után egy kommersz 1.6 szedánba, és azóta szidom magam, hogy miért vártam ilyen sokáig! Pedig nekem a nagylámpás 16 szelepes verzió van. Nincs szívem eladni, korához képest patika állapotú. 3 dolog hiányzik azért belőle: 5 literes fogyasztás, 1 ujjas city servo, pontos és könnyen pakolható sebességváltó.
Egyébiránt baromi puritán verda a PII(B) egy modern, nagyobb autóhoz képest. Ám ez meglátszik a szervizköltségeken is.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #137396 üzenetére
Nem kötött beléd, mert igaza van. Ezt az ellenségeskedést jó lenne kiírtani már innen. Tényleg én sem értem, hogy mi a gondod a Corsa tulajokkal, vagy a típussal, mert kicsik és gyengék egy Civik 1.8-hoz képest? Egyébként, talán van még kispolszki, Lada, és bogár találkozó is, ha jól tudom. Őket sem kellene lenézni.
(#137416) kornelka: A zajszigetelést meg tudták oldani? Az új Corollán lehet, hogy már jobb a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Bocsánat tudom hogy ez nem a milyen autót adjunk el topik:
Szóval ha eladom az autóm, megvan a írva az adásvételi, akkor a vevőnek odaadom a forgalmit, törzskönyvet.
Ezután irány a biztosító a kötelezőt lemondani?
A súlyadót még erre az évre én fizetem ha jól tudom.Nos mi történik akkor ha az illető nem íratja át az autót a nevére, és történik valami (bűn-)cselekmény az autóval?
Nálam kopogtat a rendőrség és az adásvételivel igazolom, hogy az autó már nem az enyém?
Más dolgom nincsen?20 éve a Prohardveren
-
BigBlackDog
veterán
válasz odrif #137422 üzenetére
Igen, elvileg így megy a dolog. A teljesítményadót (súlyadó emlékeim szerint már nincs, legalábbis mifelénk) mindig az fizeti az adott évre, akinek a nevén van a jármű az év elején. Én csak a biztosítás lemondásig jutottam el eddig, de igen, ha nem íratja át a kedves vevő az autót, akkor a Nálad maradt adásvételi példánnyal tudod igazolni, hogy mikor adtad el a járművet. Ezért fontos, hogy ne csak dátum, hanem időpont is legyen rajta.
Nem esküszöm meg a fentiekre mind, de majd valaki kijavít, ha bolondságot írtam.
-
veterán
válasz #94529552 #137387 üzenetére
Köszi!
Ettől függetlenül nem árt egy szívóbenzineshez képest óvatosabban eljárni vásárláskor: meg kell hallgatni hidegindításkor. Ha pedig új vezérlés kell az 1.4 TSI-be, akkor 215 €-ért KOMPLETT GYÁRI szettet kapsz "okoskerékkel" és minden csetvasszal együtt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz haddent #137425 üzenetére
Köszönöm az építő kritikát, sajnos VAG márkaszerviz nem ad az alkatrészekhez linket a honlapján, ha befáradsz, ott 80-90 ezer Ft ugyanez.
Magyar alkatrészkereskedő jobban tetszik?
Gugli a barátunk, ez a cikkszám: 03C198229C
(#137427) B-L-A-C-K:
autohaus-moebus (11799 ) Informationen zu autohaus-moebus
100% Positive BewertungenGondolod, hogy 11 799 vásárló 100%-ban pozitív értékelést ad, ha kamut árul az eladó?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
spiky03
veterán
válasz goldnarmz #137420 üzenetére
Köszi neked is az infót.
Igen valahogy én is így gondolom.
De valahogy a 6-os Golf felé hajlok inkább, az jobban tetszik. És jó lesz belőle a sima turbó nélküli is.
Én soha sem használtam a city servot a Puntoban.
Mondjuk nekem a váltója pont nem tetszik, mert hosszan jár, de az igaz, hogy mindig a megfelelő sebességbe ugrik. Csak 1x-2x volt, hogy félreugrott.Igen eddig nem volt sokba a szerviz, főleg, hogy csak meg kellett venni a cuccokat hozzá és após megcsinálta.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz spiky03 #137433 üzenetére
6-os golfot csak ajánlani tudom, 2 éve van nálunk egy 1.2 TSI, kötelezőkön kívül nem kellett hozzá nyúlni még (130e van benne). Mondjuk persze ettől függetlenül lehet sz@r , mert másnál lehet nem így üzemel, de nálunk ez a tapasztalat.
(#137428) focvis: Azt nem figyeltem, akkor csak nem gagyi.
[ Szerkesztve ]
-
spiky03
veterán
válasz B-L-A-C-K #137434 üzenetére
Köszönöm neked is az infó.
Igen ezt olvastam itt korábban, hogy neked/nektek az van.
Én is ebben bízok, hogy nem lesz vele gond.@(#137435) Gergőke88
Igen? Miért?
Még akkor is ha pl frissen volt szervizelve?
Mert az átnézetésre arra elvisszük az fix, ami elvileg 10-12 ezerbe van.@(#137436) rbalint88
Lehet majd ránézek azokra is, hogy milyenek vannak.
ThxSuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
nagyúr
Úúúúúúúú Huhuhuuuuuu De nagyon nyálcsorgós!!!!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #137441 üzenetére
Amennyire en tudom a frissitett motorokat csak a kovetkezo generacioba raktak. (Motorkod alapjan Golf6-ba nem raktak csak lancos motort.) Ezert irtam, hogyha mar benzines Golf akkor a 7-es.
[ Szerkesztve ]
-
spiky03
veterán
válasz MunezXBK #137445 üzenetére
Hát én vigyázni fogok rá, meg karba is lesz tartva, mint a kis Puntesz.
Csak ugye kérdés, hogy az előző tulaj/tulajok hogy vigyáztak rá...
Ezért lehet mégis jobb választás lesz a sima verzió turbó nélkül.De majd hétvégén felvázolom a lehetőségeket apósnak.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen