- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Revoltek #137149 üzenetére
Ezeket merem ajánlani. Ilyen van családban és ismerős körben is. Nagy gondok nincsenek velük. Teljesen az F astrára épülnek, nem jellemző a rohadás. Cserébe nem megy, eszi is a benzint.
kornelka: Ami a családban van 0km-es kóra óta megvan, 2003-ban lett véve és nincs egy deka rozsda se rajta. Esténként mindig garázsban állt, de az év minden napján használva volt.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #137152 üzenetére
Ugyanúgy rohadnak, mint az F astrák.
Apámnak ilyen volt, 8 évesen vette rozsdamentesen, és 15 éves korára teljesen átrohadtak a küszöbök és a kerékjárati évek, 120k huf-ért ment el.
Garázsban tartott autó volt, és teljesen sérülésmentes.
Biztos van ellenpélda is, de ez szemem láttára rohadt porrá. -
Integrale
veterán
válasz Speeedfire #137152 üzenetére
Tudtommal inkább a Kadettre, de aztán lehet, hogy az F Astra is a Kadett E-re épül, mint ahogy anno sok modell az elődjére. (Golf 3 a 2-re, Renault Megane a 19-re stb)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Speeedfire #137152 üzenetére
DAEWOO lanos van az egyik volt osztálytársam édes apjának, több százezer km van már benne de még mindíg megy
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nagyúr
válasz Speeedfire #137156 üzenetére
ecotec
-
mdani01
aktív tag
válasz Speeedfire #137152 üzenetére
Inkább szvsz ehelyett egy Swift. Sokkal szebbeket lehet kapni.[link]
iPhone 6S SpaceGray
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #137113 üzenetére
Hát szerintem inkább kérdezd meg a Renault topikban, mert a nagy részét rosszul tudod ezeknek.
Ugyanúgy ráköltheti a vételárat bármilyen használt autóra (szélsőséges esetben). Mondom én is ph2-est néztem jó párat, és rohadtak. Egy megkímélt, nem rozsdálódó Xsara magánszemélytől véve nem rosszabb egy neppertől való Megane-nál, sőt... Szerintem. -
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #137163 üzenetére
A Megane-t rajtad kívül ajánlotta valaki? Hát, nem! Egyébként ki mit ajánl, az attól függ, hogy mit hajt. Általánosságban persze. Akinek olasz van azt, akinek japán az meg azt. A kevés kivétel meg erősíti a szabályt. De nincs ezzel semmi gond, ilyenek vagyunk, de nehogy ebbe most beleköss .
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #136657 üzenetére
Az előzményekhez visszakanyarodva...
Annyi történt azóta hogy megnéztünk pár 2008-2009-es SX4 Sedan-t (1.6 GS), de a döntést sem érdemes elhamarkodni, így nem ugrottunk bele egyikbe sem. Holnap megyek egy 2009-es Focus Sedan-t (MKII 1.6 Trend) meglesni, elvileg ez nagyon patent állapotban van. Esetleg más ajánlat, vagy ajánlott autó lenne-e még ebben a kategóriában?
2008-tól.
Lehetőleg 100 ezer km alatt/körül.
Sérülésmentes.
1.5-2.0 szívó benzines.
Hátul el lehessen benne férni 182-185cm-el, elől 188cm-el.
Kettős tömegű lendkerék nélkül.
Klíma.
Esetleg tetősín és vonóhorog."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
huliganboy
addikt
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137170 üzenetére
Köszönjük szépen ... elsőre 370k írtam majd javítottam 300 ezer km -re !
Szóval már értem hogy miért nincs a bal oldala "belülről" lefényképezve !
Szerintem ezekben az autókban 2M - 2.5M között mind 300 ezer fölött vannak, magyar szerviz könyveset pedig nem véletlen hogy drágábban adják
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz huliganboy #137170 üzenetére
Miert, mit vártal ennyiért?
Pumma:
Ha visszaolvasol éveket, mások által is igen csak ajánlott a kategóriában a megane.
Nekem személy szerint nem volt, de ismerősi körben igen, és gond nélkül futottak.
A ph1 még rohadosabb volt, ph2-t még személy szerint nem láttam rohadni, ami nem volt sérült.
Egyébként ennyiért szvsz a legjobb lenne egy jó swiftet vennie, és még tartaléka is maradna.[ Szerkesztve ]
-
huliganboy
addikt
válasz huliganboy #137170 üzenetére
Ja igen a barnát is lekértem, nah ott is vannak érdekes dolgok.
Ezt a tapasztaltak mivel magyarázzák?
4 hónap minusz 25.000 km?
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137173 üzenetére
A legérdekesebb hogy CRTDi -kén árulják a PDTDI ... sz*rt !
(#137174) huliganboy
Ennyi pénzért 1000X inkább vennék egy B5.5 amiben valóságos a Km !
Arról nem is beszélve hogy ismerőseim (sok Passat b*zi) azt mondják hogy a B6 -s Passat a legrosszabb ami valaha is létezett a VW családnál !
(#137176) huliganboy
Abból gondolom hogy 2008 -s Passat idejében még nem létezett a CRTDi motor !Bár ki tudja lehet ebben tényleg CRDi lenne
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137176 üzenetére
Különben igen ... ez 99% biztosan PD TDI !
Kicsit utánanéztem és 2008 májusában jelent meg a CRTDi ez pedig 2008/1
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz huliganboy #137173 üzenetére
'14-ben jött be, akkor lőtték vissza 161-re, aztán lehet, hogy most csak megszokásból
azért aki felmegy mobilére és elkezdi összenézni a kinti kínálatot az ittenivel, annak feltűnik, hogy amit ide megéri behozni, abban mindig több a futás, mint az itthoniakban. Amiket itthon ilyen évi 20-25ezer km körüli futásokkal próbálnak elsütni szervizkönyv nélkül, abban legalább a duplája van.
2011 utáni Volvokba ástam bele magam mostanában, egy-két elszigetelt 130-140ezer körüli esettől eltekintve a legtöbben 170 fölötti futás van. és itt 3-4 éves autókról beszélünk, nem 8-10 évesekről. Ezekben a Passatokban 300 alatti valós futás már azért a kínálat felső felét jelenti. Hozzáteszem, én mernék akár félmilliós futású autót is venni, ha az állapota jó. -
w333
félisten
válasz rbalint88 #137178 üzenetére
Egyetértek ...
Hozzáteszem, én mernék akár félmilliós futású autót is venni, ha az állapota jó.
B6 -s paszulyt is ?
B 5.5 szvsz tartósabb és megbízhatóbb konstrukció (olyat bevállalnék)
(#137181) huliganboy
Mondom ismerősi körömben szinte mindenkinek Passat van, de a B6 -t nagy ívben elkerülik és akiknek B5.5 volt azok mind B7 -re váltottak vagy RS Octaviara, meg sem fordult a fejükben hogy B6 -t vegyenek szóval ha ők nem tudják akkor senki, de szerintem a topikban ezzel mindenki egyetért !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
válasz huliganboy #137181 üzenetére
Egyébként mi tetszik benne (tényleg kíváncsi vagyok, hogy Téged mi fogott meg a B6-ban)?
-
huliganboy
addikt
válasz BigBlackDog #137182 üzenetére
Hát ha én ezt így el tudnám magyarázni Szóval nem tudom.
A Golf tetszik, de kombiban egyszerűen nem tudom elviselni, direkt megnéztem ma élőben is az V-t. rbalint88 ajánlotta az EXEO-t, nah ez tetszik. Ami még talán bejövős az AUDI, de ott megint elég "híg a leves". A BMW-ről meg korán lebeszéltek...
Szóval itt tartok, pontosan sehol még..
-
w333
félisten
válasz rbalint88 #137183 üzenetére
Na igen B5.5 V6 TDi + egy jó kis Tiptronic és készen is vagyunk !
Ilyen szemeteket lassan 500k -ért is lehet kapni !
Szerk.
Pontosan ilyen áron a 159 -s Aftától a Volvo S60 -íg minden van amivel sokkal kevesebb a hibalehetőség, pénztárcabarát de mégis jó autók !
Szerk.2
Kollégámnak B5.5 (4Motion) van 2.0 PD -s kicsit meg van chipelve, de ahoz képest hogy 1600kg. az autó elég szépen szedi a lábát (6 sebességes váltóval)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #137172 üzenetére
1-es Swiftek tán nem rohadnak? Valaki azt írta, hogy egyenesen elporladt az eleje, a kereszttartók, merevítők, stb. Éveket? Te viccelsz. Olvass inkább te vissza tíz éveket Azok úgy sem számítanak, mert minden változik. Főleg az autók jelenlegi állapota, ami az egyedüli lényeges. A Megane 1-nél figyelni kell a rozsdára, van drága okoskerék, problémás hátsó híd, stb. Ezeket ne felejtsük.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137184 üzenetére
Alfa 159 miért nem ?
Ha ennyi pénzem lenne biztosan bevállalnék egy ilyen vadállatot
Ilyen áron elég nagy választék van az Alfa 159 körül, semmivel sincs több gond velük mint a Passat B6 -al, sőt
Vagy esetleg még Volvo S60 vagy V70 ? jó kis D5 motorral !
szerk.
Ami még nekem tetszik az a Skoda Scout ... hahun. 1 db nincs fent !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137188 üzenetére
Nagyon finnyás vagy
Akkor ott a másig véglet ami a 159 ellentéte pl. a Volvo V70 !Na bameg ... esetleg valami Mondeo vagy Pug 407 ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
szerencsére az enyém kéziváltós volt, viszont 4motion. becsületére legyen mondva, soha nem hagyott ott, csak a pénzt kellett bele vasvillával lapátolni
159 nem hiszem, hogy szóba jönne, tágas autóra van szükségük 2.4 jtd polgári használatra minden szempontból sok, az 1.9 16V bőven elég és érezhetően kevesebb manna életben tartani.
Volvot pártolnám én is mondjuk EZZEL elég komoly közúti mészárlást lehet végrehajtani
-
w333
félisten
válasz Dinter #137190 üzenetére
Csak annyi hogy ilyen szakadt sz*rok helyett 1000X inkább egy A Vectra !
(#137191) rbalint88
Na kollégámnak full ugyan ez és szintén 6 sebességes kézi váltó (ha jól tudom 2005 évjáratú), van már benne 280 ezer körül és még nem volt cserélve kettős tömegű ... nagyon szereti eddig még soha nem volt vele gond, azt a szép nikkelezett tetősínt viszont még télen lelopták neki
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
#94529552
törölt tag
Mert millió km van ezekben, 137000 kereken(hány x), valamint a kiabálás a leírásnál alul, azok nagyon elriasztó dolgok. Meg amiket itt írtak, hogy orrnehéz, kényes és drágán javítható futómű, stb. Az automata váltója se jó pont, biztos volt (
egyszersem) olaj csere benne? Ki tudja, ha megvennéd, nemsoká ilyen lenne.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137170 üzenetére
Köszi, meg is spóroltál nekem egy utat, egy sörrel megyek... Pedig ebbe már kicsit bele éltem magam...:/
Amúgy nem tudom hogy fogunk így kocsit találni, mondjuk még ~2 hónapom van, de az összes ilyen lesz tuti...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz B-L-A-C-K #137194 üzenetére
Amúgy nem tudom hogy fogunk így kocsit találni, mondjuk még ~2 hónapom van, de az összes ilyen lesz tuti...
Ilyen áron 300 ezer Km alattit nem nagyon fogsz kapni !
Megbízható és kevés km -el szerintem H Astra Caravan ... most kérdés hogy megelégszel egy alap felszereltségű de megbízható autóval amiben kevés km. van, vagy keresel egy fullos valamit amiben ugye csilliárd km. van és egy pénznyelő ... nehéz döntés az biztos !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137196 üzenetére
most kérdés hogy megelégszel egy alap felszereltségű de megbízható autóval amiben kevés km. van, vagy keresel egy fullos valamit amiben ugye csilliárd km. van és egy pénznyelő
Ugyan ez a kérdés rád is vonatkozik ...
(#137197) B-L-A-C-K
Ha szerencséd van igen ... viszont azt ne feled attól hogy relatíve kévés km van benne az még messze nem jelenti azt hogy nem lesz sz*póroller !
Láttam én már széthajtott "XY" autót 100 ezer km -el, és láttam már olyat is ugyan ezt a típust (XY) amiben 500 ezer km. és hibátlan !
Ráadásul B6 -nál elég nagy a rizikófaktor, DSG váltó ha elszáll 4-500k a javítás !
Szóval ki kell fogni, annyi biztos hogy egy H Astra -val kevesebb a gond !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
B-L-A-C-K
titán
Természetesen tudom nem jelent sokat mennyi van benne, kifelejtettem azt át is nézették cakk pakk szervizben, annyit mondtak korának megfelelő jó állapotban van...Lényeg a lényeg ahogy írtad ki lehet fogni, meg be is lehet szopni vele. Én csak azt a ~20 ezer kilométert amire kell addig ne szopjam be...
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #137163 üzenetére
En biztos elobb vennek Xsara-t mint Megane-t. Egyreszt szerintem a Megane belterenel nem sok csunyabb keszult, kidudorodik, behorpad, szurke, sotetszurke, meg sotetebb szurke es fekete, furcsan asszimmetrikus, szar muanyagok stb stb
Xsaranal a hatso futomu betegeskedhet X km utan, de ~annyi a felujitott hatso hid, mint amennyibe neked egy gatlo kerul, szoval ez ne legyen kizaro ok.
Motorokkal nincs baj, 1.6 es a 2.0 HDi szerintem kifejezetten jok.
Szomszedom viz-gaz es futes szerelo, volt egy 1.6-os Xsaraja, B4 TDi Passatot cserelt ra, 400e km beleszaladt gond nelkul, aztan lecserelte egy Berlingora, az mar kozel 500-nal jart amikot motorcsere, hatso hidat mind a kettoben kellett mar javitani, de nem betegagy, sot.
A forma ugyan szubjektiv, de egy FL Xsara kifejezetten pofas es elegans.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Battlefield 2042
- Linux kezdőknek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen