- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #129001 üzenetére
Kell hozzá egy megfelelően skálázott manométer a hozzá való redukciókkal(direkt dízel motorhoz). Kiveszik az izzító gyertyákat és megtekerik üresen a motort, de az izzÍtó helyére betekernek egy nymomásmérőt. A mért kompresszió pontosan megmutatja a motor állapotát. Egy rendes dízel motor 30Bar hengerenkénti nyomással rendelkezik új korában és 18-20 bar az elhasználódási limit gyártótól függően. Ha a kettő között van és nincsenek nagy eltérések a hegerek között, akkor a motor állapota megfelelő.
Kb 50 euró egy ilyen mérés. Szerintem megéri.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen