- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DeFranco #117001 üzenetére
Nem kisbuszra gondoltam, csak egy kis családi, kompakt egyterűre (amilyen a Mazda 5, a Corolla Verso, a Grand C-Max, vagy a Grand Picasso). A középkategóriás egyterű (Sharan/Galaxy/Alhambra) már a következő kategória, 3 gyerek alatt kicsit tényleg túlütés jellegű, a kisbuszok (Vivaro, Transporter, Vito, és társaik) meg már kimondottan nagycsaládhoz illenek).
Sajnos az a trend, hogy a kombik egyre inkább összemennek (legalábbis beltérben, kívülről meg egyre nagyobb benga állatok lesznek), ráadásul sikerült a magas övvonallal a passzív biztonságra és a sportos dizájnra hivatkozva jelképes méretűre összenyomorítani a hátsó ablakokat, hajrá, lehet bepakolni a gyerekeket a barlangba. Ráadásul valahogy a csomagterek is egyre szűkebbek és furább alakúak, ablak meg végképp nem jut rájuk, pedig szegény kutya azért igényelne némi fényt, még ha nem is fotoszintetizál).
Imádtam a Mazda 6 formáját, meg igazából a Mondeo is tetszett, a szívem vérzett értük, de inkább vettem kompakt egyterűt, mert annyival komfortosabb a magas üléspozíció és a jelentősen nagyobb ablakfelületek miatt. A két pótülés már csak hab a tortán. Ja, és kicsit olcsóbban ki is jött, mint egy középkat kombi.
"ha jön a második gyerek, akkor vagy normalizálunk ezen a normalizálatlan poggyászmennyiségen, vagy felrakok egy tetőboxot. ennyi."
Másfél évtized tapasztalatával hadd áruljak el egy titkot: nincs olyan, hogy túl nagy csomagtér. Akármekkora nagy hodállyal jársz, mindenképpen tele lesz. Mondjuk ez visszafelé is működik, ha esetleg kénytelen leszel beférni egy kisebb autóba, meglepő módon úgyis sikerülni fog, csak egyrészt nem esik jól, másrészt időigényes, harmadrészt családi konfliktusforrás ('mert te bénán pakolsz', 'minek hozod, úgyse kell', 'mondtam még othon, hogy rakjuk be, de nem', és társaik).
Mondjuk mi valószínűleg nem voltunk már otthon sem normális család, mert elég sokat mentünk, most meg pláne, de az is tény, hogy amíg a kis- és minikategóriákban a magyar tesztelők azon akadnak fenn, hogy a hátsó ülésen a Skoda Citigoban, vagy a Toyota Aygoban, az új Twingoban, vagy akár egy Yarisban kicsi a hely hátul, és ezért nem lehet sikeres a magyar piacon, mert nem fér(nek) el hátul a gyerek(ek), addig tényleg nemigen van miről beszélni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs