- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
megema
őstag
Próbált már valaki vákuumos horpadásjavítást? Egy ismerősöm megcsináltatott így kisebb horpadásokat és pár nap múlva újra megjelentek...
Nekem mindenképpen egyszerűbb lenne, mint kikalapálni. Gittel pedig nem szeretném kitöltetni. Sajnos az első tulajnak hála elég szokatlan helyen keletkeztek horpadások...
-
nagyúr
-
8nemesis8
veterán
Mit lehet tudni a KPM műszaki vizsgáról?
Valóban szigorúbb, mint egy normál műszaki? -
ati012
senior tag
válasz 8nemesis8 #10660 üzenetére
Szerintem a kézifék nem egy hűde fontos dolog, berakod 1-esbe és az is megfogja.
Én is így rögzítem a gépsárkányt általában.Ha a vizsgáztatóban van egy kis tartás, akkor inkább rálép a fékpedálra, mintsem hogy megbuktassa a kocsit.
Te is ki lennél akadva ha a kézi miatt bukik az autó...
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Szplöttyy #10666 üzenetére
Nem szigorított műszaki vizsgán voltam a Mozaik utcában. Nem volt semmi szivatás. Az ügyintézés viszont kicsit szívás.
Először regisztrálsz a portán, majd befizeted a díjat, euztán beállhatsz a kocsival a telepre, majd vizsga, aztán kiállsz, leparkolsz, és ezután adják oda a forgalmit.rip and tear, until it is done
-
SaNyEe
aktív tag
válasz ati012 #10661 üzenetére
Ez most hótzihertutikomoly?
1. Minek terhelni ilyesmivel az erőátvitelt, mikor erre a célra ott van a knézifék
2. Az egyesbenmegfogja az autót móccer max az alföldön működik parkoláskor . . . meg tök sík helyeken.Azon vagyok kiakadva, hogy műszakilag nem megfelelő autók rohangálnak az utakon (nem bontószökevény). Kb 0 idő egy kézifék bowden feszítés... Nade mindegy.
-- end of transmission --
-
ati012
senior tag
válasz 8nemesis8 #10667 üzenetére
Mikor külföldi autót magyarosítasz az első műszakinak a KPM-nél kell történnie. Tudtommal.
SaNyEe: hótziher. Igaz alföldi vagyok. Pécsett nem tudom hogy megy ez.
Bovdent nem lehet a végtelenségig feszíteni, egy idő után nyúlik az is és cserélni kell. Mazdámnál is ez volt.Szplöttyy: most NKH v. KPM vagy mi annak a sz0patós műszakiztatónak a neve?
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz 8nemesis8 #10667 üzenetére
Külföldi autót először mindenképp a NKH-hoz megy!
(#10668) zoo8800:
Ez irányban nincs tapasztalatom, de jó hallani!
De ha fólia,sportdob,utólagos turbó, egyéb dolgok miatt került oda a "tuningautó", és nincs ott ismerős(mindenkinek van, de ha épp nincs) akkor lesz*opatnak rendesenSmoke & Torque
-
ati012
senior tag
válasz 8nemesis8 #10673 üzenetére
Nem tudom most mi a neve, változik össze vissza.
Vagy adott esetben elősegítik hogy forgalomba lehessen helyezni, mert akkor legalább regadót fizetnek utána...
Ezt a mondatod viszont nem értem.
Reg.adót neked kell kifizetni, tudomásom szerint az okmányirodába.
Ha VAN-os verdát veszel akkor viszont nincs reg.adó, ha jól tudom. -
8nemesis8
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
válasz 8nemesis8 #10673 üzenetére
Hát ez olyan dolog, hogy "hivatalosan" külföldi autó először hozzájuk, hogy ne jöjjön be minden roncs, meg a szigorított is arra van, hogy ha valami engedély nélküli módosítással elkapnak, akkor oda küldenek, hogy "jobban" nézzék át, mint a sima műszakin, hogy pl kiderüljön, hogy hátra felraktál egy tárcsafékes hidat, hogy jobban megállj. Tehát elvileg, azért szigorított műszaki vizsga, mert szigorúbb, több mindenre kiterjedő, a valóságban, úgyis van ott a haver haverjának a haverja, tehát, mindegy is. Ha csak simán műszakiztatni viszed oda, akkor, az itt olvasottak alapján, semmi gond nincs, max annyi, hogy nincs ilyen, hogy "húzzátok már le a két első ablakot" "lámpát légyszi ne kapcsoljatok"
Smoke & Torque
-
8nemesis8
veterán
válasz Szplöttyy #10678 üzenetére
Miért ne menne?
Igaz, hogy a nyomaték nagyobb részét 3000-res körüli fordulaton adja le.
De mindenki mondja, hogy elég dinamikus kis autó, habár még tény, hogy nem vezette. De adatok alapján nem tűnik rossznak, sőt...Milyen alternatívát javasolnál 5-600 környékén?
Mert ennyiért szerintem ez a legjobb vétel vagyis olvasottak alapján, meg tetszik is[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz 8nemesis8 #10679 üzenetére
Csupán annyit mondtam, hogy a 60lovas nem megy. Viszont megbízható, és keveset eszik. A 80lovas nyilván jobban megy, de még mindig "nem megy", viszont többet fogyaszt(tudtommal), és megbízhatatlanabb is. Talán ez túlzás, de nagyobb az esély egy meghibásodásra. Én 600ért nem ajánlanék semmit, mert én nem vagyok normális ember.
(#10681) Dare2Live:
Ez aztán korrekt![ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Dare2Live
nagyúr
válasz AMD Power #10649 üzenetére
Hónapja megbüntették az egyik munkatársamat. Biciklivel volt, volt nála első hátsó lámpa, volt a biciklijén + macskaszem, volt rajta fényvisszaverős mellény, volt rajta bukósisak... de nem volt csengője.
10.000Ft.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
8nemesis8
veterán
válasz !Overdose! #10686 üzenetére
Nekem ez hatalmas lenne.
Teljesen be vagyok zsongva már ettől a sok autónézegetéstől, ahogyan egyre többet olvasok egyre jobban bizonytalanodok el, mert tuti sok baromságot is olvasok...
-
!Overdose!
őstag
-
8nemesis8
veterán
válasz !Overdose! #10689 üzenetére
Én is így gondolom, bár még nem tapasztaltam a teljesítményét, de sokat dícsérik azért, ha picit pörgetve van akkor rendben van teljesen, ha gyorsulás kell.
Egyébként meg kis súlyhoz pont jó.Bár már tesztelném szívesen, hogy lássam mennyire van ez így.
-
Qru
MODERÁTOR
2004-es Avensis 2.0 D4-D-ről mik a tapasztalatok? Haver ilyet nézett ki magának.
Mondjuk enyhén baljós jel, hogy kereskedésben van és fehér színű...#nincsbennetarcsi
-
aphra2
aktív tag
A baljós jel a kuplungszett ára lesz , ha odajut , (nem is írom a múlthéten ügyfél mennyit fizetett) ,.... a motorral alig van gond, egyébként rohadt drága hozzá minden, ha töri akkor meg nincs hozzá kasztni cucc, vagy csak alig , és heroin áron.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Qru
MODERÁTOR
Hmm, kellő képpen el lettem rettentve, tovább adom neki. Máshol a kettőstömegű lendkerék cserét említették még mint igen-igen drága mulatságot...
#nincsbennetarcsi
-
Naveno
tag
Ilyen 1.6-os első szériás Leonokról mi a véleményetek?
1M környékén gondolkodom valami hasonló kocsiban, főleg a Golf4 alapra épülő darabok tetszenek: Octavia1, Leon, Golf4:) Ezekből a háromajtós Leon az, ami még tetszik is.
Nem kanyarvadász autó lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs