Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Ha Mazda 5, akkor 1.8 I MZR (85kW, 115LE), vagy megér 1400 EUR felárat a 2. I MZR DISI (110kW, 150LE)? Mindkettő hatos váltóval, utóbbinak papíron a fogyasztása (9,3/6,0/7,2 vs 9,0/5,7/6,9), és a károsanyag-kibocsátása (168 vs 159 g/km) is kisebb. Egyáltalán szól valami ezek ellen a motorok ellen? Az 1,8-ast próbáltam, érzésre mintha jobban ment volna, mint a G Astrám (1,6, 105 LE), kb 10%-kal kevesebb km volt a használt példányban, amit kipróbáltunk, mint a miénkben. Sajnos 2,0-s pillanatnyilag nem volt elérhető.

    Másik opció még mindig az Octavia az 1,4 TSI-vel, ami jól hangzik ugyan, de kicsit tartok a kis lökettérfogatú turbós motortól, akármilyen jókat lehet találni róla.

    Szóval a sima szívó benzines játszik a turbós benzines ellen, ráadásul kombi a hétüléses egyterű ellen, utóbbi előnyeit ellensúlyozza a magasabb fogyasztás, viszont egy teljesen más világ, amitől egyelőre teljesen le vagyunk nyűgözve.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák