- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
- ASUS notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #46749 üzenetére
Éjjel nincs ott forgalom és rajtunk kívül csak egy taxi állt a lámpánál a külső sávban. Különben is a BMW-s arc kezdett emberkedni cimborám csak helyre tette (egymás után 2x). Ilyen trófeát amúgy is vétek kihagyni főleg, hogy ő kezdeményezett. Amúgy a hátsó hajtásnak hála nem orrnehéz a kocsi és a futóműve is elég jó. Hátul független felfüggesztése és többlengőkaros futóműve van, nem sima hosszlengőkaros mint az fwd hajtásúaknak. Az elég szép kanyarsebességet tudott már széria állapotában is slick gumival meg le se lehet rugdosni az útról.
(#46765) hobizoli: Igen. Az lesz az. Már a mérésen sem volt százas a kocsi. Azzal úgy ahogy volt még elment versenyezni és fél másodperccel maradt le egy 290lovas WRX-ről úgy, hogy negyediktől felfelé végig csúszott már a kuplung. Már a rálocsolt kóla sem segített vissza kellett venni a teljesítményből.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
probizz
tag
A papa bírságát elengedték. Csak volt hatása a cikknek. [link]
-----------------------------------
Nagyon rámentek most a stoptáblás "csorgásra". 5K-ra büntettek pár napja azért, mert nem 0-ra álltam meg, hanem bearaszoltam a kereszteződésbe pár km/h-val, hogy lássak is valamit. 2 cimborámat is megbüntették mostanában ugyanezért 7K-ra és 8K-ra. Tudom a szabály az szabály, de szerintem gyakorlott sofőr tiszta helyzetekben nem áll meg 0-ra, hanem lassan kimászik, hogy szét tudjon nézni (sok az ilyen kereszteződés). Ez a gyakorlat és ezt nagy szeretik büntetni. "Milyen tábla volt az xy utcai kereszteződésben, ahol áthaladt?" stb.
[ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
Sziasztok!
Vannak olyan autók amelyeknél előtör a "szerelem első látásra" effektus, csak ne legyen semmi szerelnivaló rajta azért. Az én kocsim egy első szériás Hudson Hornet coupe. Egyszerűen gyönyörű autó. Annyi a gond a beszerzésével, hogy amerikai, tehát haza kellene hajóztatni és valószínűleg hazakocsikázni mondjuk Rotterdamból. 13.000$ (3 millió Ft) egy kocsi, ennyit simán kiadnék érte (ha lenne miből, ugye), csak nem tudom, hogy a szállítási költség mennyi lenne. Plusz milyen papírok kellenek, hogy idehaza is vezethessem.
Továbbá, sehol sem találtam róla adatot, hogy mennyit eszik, azért ez sem elhanyagolható adat. Az a baj, hogy az angolom csapnivaló és nem nagyon tudnám megtalálni ezt az adatot.
Jaigen, az I6-os elrendezés az milyen alakar lenni?
Kösz a segítséget előre is!
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
EQMontoya
veterán
válasz Mister_X #46771 üzenetére
L6 = line6, mint ahogy elottem is irtak.
A szallitas nem lesz olyan sok, gondolom, par ezer usd, mondjuk 2-3. Ami huzos lesz, az a vam+afa, mivel EU-n kivulrol jon az auto. Ez olyan 30% a vetelarra, tehat eleg fajdalmas. Majd utana vagy regadozod itthon (halal, ekkora mocira a legfelso kategoria, vagy fel guriga), vagy OT-s forgalomba helyezes, amihez viszont olyan allapot is kell. Az viszont draga is, tehat beszopod vele, mikor vamolod. Nem nagyon eri meg szerintem, csak ha nagyon nagy a szerelem. A vetelar ketszerese alatt szerintem nem nagyon fogsz megallni vegosszegben.Same rules apply!
-
Arcképgyáros
megrendeltem minden égőt a kocsiba még helyzetjelző kellene előre
-
Mister_X
nagyúr
Kösz mindenkinek a választ! Akkor spórolok majd, megveszem, egy évre rá hazahozatom és leregisztrálom mondjuk Ausztriába (csak olcsóbb), aztán keresek olyan állást, amivel tudom finanszírozni a benzinköltségeket De ez akkor is egy szép autó.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
8th
addikt
válasz Mister_X #46781 üzenetére
Miért nem célzol meg valami elérhetőbbet amiből sokkal több fut még odakint? Ez már odakint is keményen kult autó ezért megkérik az árát rendesen és az alkatrész sem olcsó hozzá főleg, hogy gyári alkatrész utánpótlás évtizedekkel ezelőtt megszűnt. Persze meg lehet kapni a legutolsó kis alátétig hozzá mindent de ha bármire szükséged van a típusra specializálódott műhelyek arany árú termékeit kell megvenned, semmi más lehetőséged nincs. Ha nincs a zsebedben felesleges 7-8 milliód erre inkább hagyd az egészet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Bigemperor
senior tag
Nana, ahogy Integra is mondja "ízlések és pofonok."
Szerintem meg százszor szebb, mint az ufó. Nekem nagyon tetszik a sedan forma, nem praktikusan pakolható, de nem zöldségesmercinek vettem. Az enyém tiptronic rendszerű aut. váltó, az egyik legmegbízhatóbb és legelnyűhetetlenebb változat a szakértők szerint! Ráadásul a javítása se enné le a gatyát.
És a beltere is sokkal modernebb, szebb, igényesebb, mint az agyonhájpolt vw golf, fóka és hasonszőrű társai.[ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
Ahogy számolom, durván 100.000 készült belőle. Nekem tetszik, 3 millió egy darab és nekem kell egy. Ha valami más kellene, akkor nyílván nem rugóznék ennyire rajta. Az európaiak ilyet nem tudnak/tudtak gyártani. Aztán egy ilyen veterán értéktartó cucc, ha csak dísztárgynak szánnám (pff...), akkor behozná az árát idővel. De az biztos, hogy én kocsikáznék is vele. Jobb, mint egy Ferrari Oké, túl sok Verdákat nézek, öcsém miatt kb. végtelenítve megy egész nap.
@Typhoon47: 5 millióból tehát ilyet vennék Csak akkor tényleg kell egyetemre mennem, mert a fogyasztása tényleg durva lehet
A kocsival kapcsolatban: tök mindegy, hogy milyen oktánszámú benzinnel etetem? Megelégszik a 95-össel és 98-assal vagy megéti 100-assal hajtani?
Más technikai kérdés még: ha aksit cserélek benne, akkor már nem lesz veterán? Vgy egyáltalán egy '53-as kocsiban van aksi? Szerintem egy légkondit tuti szerelnék bele meg egy rádiót, amire raknék egy Retrós előlapot és nyomatnám a Sh-Boomot meg a Put On Your Sundayt
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
m3tr0
senior tag
válasz Mister_X #46786 üzenetére
Tehát kb. középiskolásan te amerikából akarsz Hudson Hornet Coupet...Majd kinövöd.
Addig amíg veszel egyáltalán autót sok víz lefolyik a Dunán...Nekem meg a 64-es és 67-es Mustangok a szerelmeim...de nem hiszem,hogy valaha is veszek egyet.
Ha lesz 5 milliód tuti nem ez lesz az első autó amit megveszel belőle.
Jézusom...kik járnak ide.Pff,jóhogy azt nem kérdezi meg,hogy a bal első kormányösszekötő mennyi hozzá...
Persze nincs ezzel baj,hogy az embernek vannak vágyai,álmai...deén se írogatok a Honda topikba,hogy az NSX mennyit eszik..és milyenek az alkatrész árai..stb.[ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
Nyílván nem ez lenne az első autó, amit megvennék, de 5 millióért (szállítással, papítokkal) tuti ezt vennék. 67-es Mustangok nekem is tetszenek, de azért nem Hornetek Még a '68-as Camaro tetszik, azt láttam már élőben is. Ami ezekben a benzintemetőkben tetszik, az a hangjuk. Amikor felbőg a motorjuk és kilőnek, mint a rakéta...
Alkatrész árat meg ilyeneket hol kérdeztem? Arra voltam kíváncsi, hogy mennyibe kerülne Ámerikából hazahozatni és forgalomba helyeztetni. A fogyasztásra meg azért kérdeztem rá, mert sehol sem találtam infót és hátha valaki okosabb...
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
Nyílván, ha lesz fölös öt millám, akkor arra költeném, ami nincs - Hudson Hornetre Persze mellette biztos lenne egy másik kocsi is a hétköznapokra és ez rgy "alkalmi" kocsi lenne, de akkor is. Nagyjából 10 év múlva lennék ott, hogy "na, most veszek egy Hornetet". Vagy hamarabb, ha normális állást találok és szerzek diplomát.
Nem tudom, hogy pont Coupeból volt-e V8-as, de lehet, hogy az csak a NASCAR-os Hornetekben volt, nem?
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
zoo8800
veterán
-
m3tr0
senior tag
válasz Mister_X #46793 üzenetére
1951-54-ig 5 literes sorhatos motor, első generáció.(neked ez tetszik, Verdákban ilyen a bíró úr)
1955-57-ig 5 literes sorhat és 5.2-es V8-as, második generáció.MunezXBK: jaaa nem. Csak ilyen fiatalkori álmokról beszélünk úgy,mintha most lenne aktuális...Amerikábó behozni autót 5-6-7 millióért...majd 10 év múlva...LOL.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen