- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- RAM topik
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #35943 üzenetére
Egyetértek. Szörnyű az az összeállítás. Vezettem anno én is pár 10-100km-t egy ilyen 1.2 három henger csoda Fábiát. Az egy dolog, hogy nem megy, de ahogy ezt előadja az még pocsékabb. Nekem is egy igen vékonyka autó van a seggem alatt jelenleg, de kapásból 100kg-al könyebb, 10LE-vel erősebb és egy hengerrel több (206 1.4). Ha egy ilyen Fábiába valaki anno klímát is rendelt és ne adja az Isten egy meleg nyári napon 4-en akartak benne utazni, nem tudom elképzelni hogyan tudtak értelmes keretek között eljutni A-ból B-be.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest