Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Psychonaut
addikt
Módosítottam az előző hozzászólást, belinkeltem egy Audi A5 és egy BMW 3 kabriót is.
SZERK: szerintem döntsd el, hogy kabrióban gondolkozol, vagy nem. Persze lehet mindkettőben is, csak másért vesz az ember egy kabriót, mint egy sportautót. Kabrió is lehet sportos persze, húzatni is lehet őket, de például tartósan 130 felett menni nem élmény nyitott tetővel. És ne érts félre, egyáltalán nem beszélek a kabrió ellen, sőt, szerintem abszolút verhetetlen feelingje van, és én nem is gondolkozom másban saját autónak sem.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Ez a Pajzs cucc, ez mennyire "járműre szabott"? Szóval ha lecserélem a kocsit, akkor át tudnák pakolni a másikba? Mondjuk csak beszerelés költségen. Vagy akkor buktam a 120k-s összeget, tekintve, hogy egy használt 500k-s kocsinál ezt sosem kapnám vissza, ha ~5 év múlva eladom (illetve akkor már nyilván amúgy sem érne annyit).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Integra
titán
akkor neked rx8 kell, max kukázod pikk-pakk, megvolt, szép volt, jó volt. de tudd, hogy vödörrel fogod locsolni rá a pénzt. sajnos. ez ilyen. ja, és még egy s7gen ctr is oda-vissza agyonveri
vegyél egy sti-t, vagy evo-t.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
alapvetően kiszerelhető és betehető az új autódba. de lekell gyártani hozzá a motortérben az új vasalást, mert az minden autóban más és más. a pajzs szerelésekor azt a műhelyben minden autóhoz azonnal gyártják és szerelik be.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
m3tr0
senior tag
A Mazda MPS szerintem is kajak..de a Megane Rs az nagyon bejövős, soha nem voltam oda a franciákért de az nagyon kéne.
Octavia RS szintén bejön..abban van valami elegancia is..bár nem mintha egy 3-as coupe nem lenne.
Bmw-t nem is tudom miért hagytam ki amúgy,abszolúte bejön szintén.RX 8 -cat ne. Nem olyan nagyon jó az a wankel. Már tárgyaltuk a múltkor,hogy milyen...
Integra: 5 millióból nem vesz 2008-as vagy fiatalabb Evo-t vagy Sti-t...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Psychonaut #35151 üzenetére
Az asszony akar kabriot, amig nincs gyerek. Tok igazad van, kabriozni nem annyira erdemes gyorsan -- voltunk egyszer az Alpokban egy Megane Cabrioval, 1.5 dizel motor , en majd' meghaltam a hegyeken, de a parom irtozatosan elvezte a joidot, es a - kenyszeruen - lassu kanyargast .
Integra: igen, igazad lehet. A helyzet az, hogy egy RX8 annyival olcsobb lenne, mint mondjuk egy 3-er, hogy a kulonbseg felet ralocsolva is ugye jol jovok ki .
Az van, hogy sosem volt meg sajat autom. Vezettem eleget, de sosem volt meg a nevemen kocsi. Emiatt ugy erzem, hogy penz ide vagy oda, tul nagy lepes egy harmas BMW. Egyszeruen nem lenne pofam elso autonak venni egy ilyet, akkor se, ha jo regota dolgozom mar, es nem vagyok egy tizenhat eves papakedvence. Fura.
EVO/STI nem jo, kenyelmetlen. EVO-ban nem ultem, de az STI nem igazan jo mindennapos hasznalatra. Zabal, kicsi, nyekereg a fek amig nincs bemelegedve, mittudomen.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
m3tr0
senior tag
-
harry
veterán
válasz Integra #35154 üzenetére
Mekkora összeg lehet? Mert ha nem sok, még akár be is vállalnám az egyszeri nagyobb kiadást, ha később is használható. Bár valami azt súgja, ez nem ilyen egyszerű.
Talán dobok nekik egy levelet, hogy erre milyen mód van, hátha tudnak árakkal szolgálni, vagy valami biztatót mondani.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Integra
titán
azért ilyen olcsó az rx8 mert egy szutyok
vegyél hármast, és szard le
szerinted én mit gondoltam mikor úgy döntöttem, hogy veszek új bmw-t? hónapokat kattogtam rajta, hogy vajon kell e és hogy az 600rr mellé miért és amúgy is... baszki, megdolgoztam érte, megérdemlem, mikor, ha nem most, amikor erős vagyok és jó korban és meg is tudom úgy ahogy ülni?
na, ennyi, éldd az álmaid ha rám hallgatsz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szerintem hívd fel őket, az pontosabb és sokkal több mindent megtudsz velük beszélni, egyszerűbb is én ezt tenném. biztos hogy mondani fognak rá egy teljes szerelési munkadíjat illetve a plusz anyag díjat. írd meg ha megtudod, kíváncsi vagyok én is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
harry
veterán
Ha már itt tartunk, váltózárat át lehet építeni, vagy az inkább típusfüggő? Már a képek alapján is, elég eltérőeket látni (váltó bot mellett, bal/jobb oldalán a zár, stb), így gyanítom, itt erre kisebb az esély.
Integra ja lehet holnap délelőtt felhívom őket.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
profi91
tag
válasz profi91 #35165 üzenetére
ejjha, ezt jól összehoztam.
Szemezgetek valami hasonló autóval.
Lényeg: dízel, 5l alatti fogyasztás, nem hátrány, ha kombi, de a 4-5 ajtós a favorit, csak német érdekel, olasz-francia sohatöbbé, max 7-800.000 forint.
Ebbe pl ha jól látom, kesztyűtartóban egy taxi matrica látható(díjtáblázat). Emellé 193.000-et oda hazudnak.
Mit ajánlotok?
Klíma mindenképp kellene.
G astra, Passat amiket nézegettem, esetleg 4-es golf.
Ismerős szerelő a B vectrától óvott nagyon.Az igazi egy 5 ajtós, 1.9 tdi 4motion 4es golf volna, manuállal. 800-ért.
-
Integra
titán
dehogynem, megvan most újítom fel majd kompletten, el nem adom, világ egyik legjobb autója, mai tucat szutykok a közelébe sem érnek. nem autót veszek bmw-t (az nem érdekel, de az audi meg a merci sem), hanem motort
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Psychonaut
addikt
És akkor esetleg egy olcsóbb modell első autónak nem jön szóba? Bár közel sem egy kategória a fentebb tárgyalt modellekkel, de egy Opel Astra H kabrióval is jól kijöhetsz, a feelinget az is megadja. "Opel sosekopel", de viccen kívül, nekünk szinte csak az van családban, és nem igazán volt gondunk velük, nagyobb motorral dinamikus is, és szerintem hosszabb távra is simán elmegy.
SZERK: amit linkeltem, abban 200 lóerő, sportfutómű, meg gyakorlatilag minden, ami kellhet.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Itt van még Pajzsék véleménye az ilyen egyedi megszakításokkal kapcsolatban:
Tegyük fel, hogy a gépjárművédelmi kialakítás egysége „jól el van dugva” annak érdekében, hogy a tolvaj azt ne találhassa meg. Sőt, csak egy titkos kapcsolóval, egy rejtett kapcsolóval lehetséges a gépjárművet elindítani még akkor is, ha kéznél van a gépjármű indító kulcsa.
Ebben az esetben a tolvaj nem fogja keresni és nem fogja érdekelni, hogy mit és hova építettek be a gépjárműbe.
Miért is?
Azért, mert neki erre nincs szüksége. Ugyanis egy gépjárművet illető típus ismerettel, illetve felkészültséggel rendelkező tolvaj a védelmi kialakítás által alkalmazott úgynevezett elektronikai megszakítási pontokat, más szóval az immobiliser pontokat áthidalja.
Ezt hogyan tudja megtenni?
Ehhez szükséges a gépjárművet illető típus ismeret és a felkészültség. Ennek köszönhetően a tolvaj tudja, hogy mit kell tennie ahhoz, hogy áthidalja az immobiliser pontokat. Ezek után persze ellopja(ák) a gépjárművet.Ez azért elég egyszerű műveletnek állítja be az "immobiliser pontok áthidalását", mennyire reális ez? Szóval ennyi erővel, tényleg nem ér sokat a kapcsoló, vagy csak jobb fényben tűnik fel az ő cuccuk, ha ezt írják?
Sajnos nem értek hozzá, de azt gondolnám, hogy ha egyszer meg van szakítva egy áramkör, akkor azt muszáj zárni ahhoz, hogy bármit is kezdjen vele, nem lehet csak úgy "áthidalni". De sajnos nem értek hozzá. Mondjuk nyilván nem mindegy, hol szakítjuk meg / hol van a kapcsoló. De ha teszem azt a motortér rejtett zugában csinálunk egy elágazást a vezetéken, és szépen elvezetve visszük el valahova a kapcsolót, akkor én azt jónak gondolnám...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
qdak
addikt
hat sztem 1 reszt ezekbol a felkeszultekbol azert nincs annyi, pl omega forumon olvasgatva, irtak h immos omit nem nagyon lopkodjak el, 1 gyereknek probaltak aki forum tag, irta h lebontotta a rablo majd az egesz muszerfalat de nem tudta beinditani, bar nekem 20K ert kiiktatnak az immot, szoval lehet aki eltudna lopni, de az mar laptop + kabel kell, azt meg ketlem h a lopo neki allna ott cuccolni vele
melesleg ha meg az oninditot rovidre is kotne aki lopni akarja, azzal se megy semmirre, mert az uzemanyag ellatast is kikapcsolja.Psychonaut: sose kop el csak elrohad
bar az ujjak mar tuti nem[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
_NCT
őstag
Ezért írtam tegnap, hogy motortérzár kell, tehetsz te az autódba bármilyen immobilisert vagy rejtett kapcsolót, a motortérben hozzáférnek a tiltási pontokhoz, megkerülik és beindítják az autót. Hidd el egy valamirevaló tolvaj ezeket perceken belül kiiktatja. Ezért írtam tegnap, hogy keresd fel Kovi Alarm-ot, nekem rengeteget segített megérteni a dolgokat és sokkal olcsóbb, mint egy pajzsos védelem. Ugyanakkor minden autóra egyéni megoldásuk van, nem az a tipikus vágjuk bele a dolgokat, az ügyfél minnél gyorsabban fizessen.
Nekem is furcsa volt elsőre, hogy rendszerben kell gondolkodni. Motortérzár + váltózár/rablásgátlós immo szerintem neked bőven elég lesz az 500k-s autóra. Esetleg még zárdugózás vagy UV gravírozás miatt a tolvaj nem a tiédbe fog belekezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Psychonaut #35171 üzenetére
A G Astra Coupe gyonyoru, a H sajnos nem az en vilagom.
Koszi, jelentkezem, ha van valami
while (!sleep) sheep++;
-
zoo8800
veterán
válasz profi91 #35167 üzenetére
Egyik sem fogyaszt 5L alatt, esetleg csak országúton használva...
Az Astrán szvsz az nem taxis matrica, azokat jobban látható helyre szokták rakni.
dJ Peer a te embered, ő akart hugyészaré G4 TDI-t venni, majdnem sikerült is neki[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Na tessék, az igazi b@rom: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
zolikaDB
veterán
Nekem tetszik: Rover 75 kombi 2.0 diesel
-
m3tr0
senior tag
-
Psychonaut
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Psychonaut #35182 üzenetére
Az ilyenekért nem kell grúziába menni, itt is vannak.
-
-
harry
veterán
Pajzs nagyon védi a cuccukat, hogy egyedi motortérzárakat fejlesztenek, az övék különb rendszert alkot a többi megoldásnál, nem tudom, ez mennyire lehet igaz, és egy külön immo + motortérzár mennyivel lehet gyengébb, de biztos, hogy ez is megnehezíti a dolgokat némileg.
Árban talán azt mondanám, hogy 50k-t rászánnék, de akkor a váltózár mellé más nem fér, így azt akkor talán nem... ezek alapján kéne akkor egy immo, motortérzár (ez már alapszinten jó is), és mondjuk egy UV gravír. Bár nem tudom, ez árban mennyi, avagy mennyiért kapni egy normális indításgátlót. Gondolom ezek mind valamilyen vezeték nélküli módon kapcsolhatók, ebből nem lehet gond öreg, lemerülő aksi esetén?
Nekem annyira nem szimpatikus a zárdugózás, bár ha van indításgátló a kocsiban, úgyis csak távirányítóval tudom indítani, szóval végül is nem lehet gond ez sem.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
_NCT
őstag
Transzponderes immo-t nézzél az úgy 40k körül lesz, az alatt nincs értelme. + motortérzár ami ugyancsak 30-40 körül van. 70-80 körül lesz alap védelmed + 20k körül UV gravírozás. 22.500-at mondott 24db UV jelölésre a cég, amit korábban linkeltem.
De írj több helyre is emailt, kérj árajánlatot és megmondják a frankót
-
Integra
titán
nem nagyon lopkodnak pajzsos autót. próbálkoztak már vele, ezt a cég is mondja, de nem vittek el tudtommal egyet sem. kérdezz rá erre is, nagyon gyors és határozott választ fogsz kapni rá. ja és váltózár sem kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #35194 üzenetére
mert szét kell roncsolni az autó elejét ahhoz, hogy bejussanak a motortérbe. inkább másik autót fognak ellopni és nagyon, nagyon sok autó van, amiben nincsen pajzs. a pajzs euro tax alapú visszafizetési garanciát is ad az autókra, ha azt a szerződést kötöd meg. öregem autójára is volt ilyen, mikor sokat járt vele romániába. évi 50rugó, nem nagy történet érte.
de van haverom aki a 800k-t sem érő transzporterébe is belevette a 150k-t érő pajzsot, mert neki az a munkaeszköz, ha ellopják, nincs szállító autója és rakás pénzt bukik. a kis dugó autótól alepukkant szarig mindenbe raknak, nem lehet definiálni a célcsoportot. jó kütyü nagyon és az újabb generáció fogyasztása már szinte jelentéktelen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
giigz
veterán
A pajzsos autó a földhöz van betonozva? Furcsállom, hogy még egyet sem loptak el, ha valaki nagyon akarja, felrakja trélerre, és ott lehet pajzs...
-
SyntaxeError
tag
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
-
hobizoli
nagyúr
válasz SyntaxeError #35199 üzenetére
hujeseg
darabokban tobbert eladjak, es nem is kell jarnia a motornak hozzafelteszik trelerre amin lopott rendszam van, fenykepezd le az autot ugy, semmit nem ersz vele
elviszik egy elektromosan lefoldelt helyre, onnan se GPS se mobiltelo radio jel se semmi nem jut ki es szetszedik darabjaira nyugodtantöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen