Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bigmasterg #32993 üzenetére
Tényleg? Menj ki kunmadárra. Idén augusztusban a profin lekezelt pályán a komolyabb ezres sportgépek mentek a döntőben 9,6-10sec között negyed mérföldön. Szabyk a hajszállal több mint 600lóerős versenykészen (folyadékok + sofőr) 1tonna feletti fwd Ford Fiestával ment 9,3-at. De oké vonatkoztassunk el a gyorsulási versenyek világától mert ahogy Szalacsi mondaná "speciális téma". Ezt mivel magyarázod? Padon 420 lóerő az autó és mivel napi használatban van semmi sincs kidobálva belőle. Sofőrrel együtt durván 1200 kiló. Csúnyán elpicsázza a seggrakétát pedig a súly/lóerő aránya rosszabb a gördülési ellenállása, a homlokfelülete, a hajtási vesztesége, légellenállása nagyobb mint a motoré. Nem kizárt, hogy az én látásommal van a probléma de én nem azt látom, hogy egyenesben a motor lenne a jobb.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen