Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz 426os #222311 üzenetére

    tipuson belul is lehet mas a stablilizatorok es lengescsillapitok/rugok hangolasa

    pl regebben a top-of-the-range modellben vastagabb keresztstabrud volt, ez az nagyobb kanyarstablitast adott eleve barmi mas okositas nelkul is egy erosebb torzios rugokent mukodve, mert a u.n. bodyroll hajlam csokken miatta
    ezert is hivjak angolul antirollbar-nak (=ARB)
    ma ez vmikor mar egyezik az osszes kivitelben

    ....meg korabban puhabb hangolasu futomuvek voltak minden autoban

    anno a 185 Marea SW-be is beraktuk a 182-s Bravo HGT elso stabrudjat, ami 16 helyett 22mm-s es egy fold volt az is, csak attol is, pedig a rugok/telok maradtak es a hatso stab is a gyari 12mm-s maradt
    ...es akkor az Eibach meg csinalt hozza elore 25mm, hatra 20mm-st is

    azzal is lehet ezen javitani, hogy a gumi szilenetek helyett PU-kat raknak be

    pl ezzel a rugozasi komfort nem valtozik, de a kanyarstabilitas jelentosen tud noni

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák