Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
Valamint tudja esetleg valaki, hogy egy 1.6os Mitsu Carisma mennyit ehet városban?
Van egy ismerősnek eladó... -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #131897 üzenetére
részben igaza van a 01malacnak abban, hogy 100%-os biztonságot nem ad semmilyen átnézés. obd-s hibaolvasást csinálnék, alánéznék, motortérbe jó alaposan, aztán hadd szóljon. sajnos azt egy szerelő se látja, hogy pár nap múlva megreped a blokk vagy elkókad az ecu vagy átugrik/elszakad a vezérlés. a használt autó vásárlása mindig lutri. és lehet, hogy pék-cukrász hozzáállás, de ha viszel egy tételes checklistet, odamész egy másik kósza autóbuzival, alaposan, nem a vásárlási láztól besózva átnézitek, akkor olyan nagyon nem baszhatnak át.
nekem eddig a 8 autóból, ebből 6 releváns (Golf1 és BMW535iM nem, mert azok hobbiautónak lettek véve) az elsővel nettó átvertek - autópiac, négyet átnéztem és azokkal nem volt különösebb dráma, egyet megnéztem szerelővel, na azzal szoptam a legtöbbet.
A runner125 elvei alapján való vásárlás -részben- adhat jobb eredményt, de inkább úgy mondanám, hogy a kitűzött keretnél bőven olcsóbban vegyél autót és rakasd rendbe, akkor tuti a nyugalom. persze egészen addig, amik a ki nem cserélt 6803 alkatrészből nem szarik be valami... szóval LUTRI.
ha nyugalom kell, akkor go to szalon, tessék új autót venni. ha nem jársz sokat, akkor KIA a nyerő. -
nagyúr
válasz rbalint88 #131903 üzenetére
Új autóra nem áldozunk, az felesleges luxus. Itt arról van szó, hogy aki nem ért annyira a kocsihoz, hogy maga nézze meg, álljon alá, az 1 hetet tuti csúszik, mire leszervez mindent, és addig nagy esélyel beesik egy 1bites, és buktál esetleg egy jó autót, csupán azért, mert nem akarsz lutrit venni. Engem csupán ez bosszant, semmi más.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #131904 üzenetére
Mert én mennyire értek a kocsikhoz? De most komolyan, egy beszélő disznó ?!
A TIR-t segítettem TaaT-nak megírni, és ha ismered a kereső funkciót akkor nézd már meg ugyan miket javasoltam eddig mindenkinek... (azon túl hogy szeretni kell, mert gondolom a következő kötekedés ennek kapcsán van betárazva, mindenhol az hogy át kell nézni-nézetni!)
Az hogy vannak szituációk amikor kell a tökösség, nem egyoldalú tapasztalat, hanem tény kérdés. Pont Te és sok más ember vételről való lemaradása támasztja ezt alá - objektíve.Az meg hogy neked nem jött össze, ne az én meg más hibája legyen már Vállald fel hogy lassú volttál és kész. Semmi baj nincs ezzel. Ahogy a bölcselet is tartja, jobb sokszor gyávának lenni mint egyszer halottnak.
(#131903) rbalint88 : kikérem magamnak az 01 utalást
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pőze
aktív tag
Sziasztok! Hamarosan tervezem megvenni éltem első kocsiját. Végre úgy alakul az élet, hogy össze jöhet a régi vágyam. Imádok vezetni és az autókat is de műszakilag nem értek hozzá.
Nyitott vagyok mindenre igazából csak a francia márkák nem érdekelnek annyira. A lényeg az lenne, hogy egy kis fenntartású értelmes kis kocsit vegyek ami megbízható is.
Eddig a békalámpás toyotákat nézegettem és egy Mitsubushi Coltot.
Minél kisebb annál jobb mivel elég durvák itt az adók a kocsikra de azért jó lenne ha kényelmes is lenne valamennyire mert 2 méter vagyok. Személy szerint nekem nagyon jó kis opciónak tűnik a Colt. Nektek mi a véleményetek?
-
yodamastah
őstag
Béka corolla maga a megtestesült szürkeség, de maximálisan ajánlom mint olcsón üzemeltethető, megbízható alap autó. Itt a népítélat amit írtam róla [link] ez anno kikerült a totalcar heti merítés válogatásba is
Itthon nehéz jó békát találni, mert rá van állva egy (vagy több?) cég a jó állapotú idősebb toyotákra, viszik ki őket afrikába. Az enyémet is ők vették meg, percekig volt fent hahun a hirdetésem.
2 méteresen mindkettő szűkös lesz
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Erről mit gondoltok? [link]
Beszéltem már a sráccal, azt mondta, hogy lekérdezhető a kilométerállás, olaszból jött az autó, egyébként nem tűnik rossznak a képekről, bár ez sokat nem jelent, ma néztem meg egy jó kis 2.0dCi-t, mondom ha úgy van el is hozom, erre csomagtérajtónál beázás nyomai (szőnyeg szétmállva, rakományrögzítő gyűrű magába rozsdásodva mozdíthatatlanul), ülésfűtés gombja beesett ahogy megnyomtam, de a legjobb, hogy alig volt benne fagyálló, mondtam is a csávónak, hogy ez hogy van tesó?, mire közölte, hogy önthetek bele neked, hogy megnyugodj...hát köszi Féktárcsák is cserések lettek volna, szóval elköszöntem.Ez az 1,9-es már DPF-es, ez mennyiben növeli a szopófaktor nagyságát?
Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #131903 üzenetére
részben igaza van a 01malacnak abban, hogy 100%-os biztonságot nem ad semmilyen átnézés. obd-s hibaolvasást csinálnék, alánéznék, motortérbe jó alaposan, aztán hadd szóljon
Az a baj az ODB-vel hogy ha nem típuspecifikus software-t viszel, akkor csak a motorvezérlőt tudod olvasni, azt se 100%-ban. P.l. DPF telítettséget, befecskendezési értéket, meg hasonló dolgokat csak a típsu ismeretében és megfelelő programmal tudsz nézni és ez csak a motor, emelett még ott vannak a (váltó ha autómata) biztonsági(pl.:légzsákvisszajelző led kikötve), komfort és szórakoztatóelektronikai rendszerek, amikre simán el lehet tapsolni 100ezreket.
Az alánézés pedig csápos emelő nélkül megint elég trükkös, de mondjuk ha én alánézek, akkor csak annyit látok, hogy rohad-e vagy nem. Az újabb autóknak le van burkolva az alja még az se látod hogy folyadékot veszít-e valahonnan. Azon túl én hiába rángatom a stabilizátor pálcát, nem tudom megmondani, hogy cserés-e vagy az kis kotyogás még oké.A runner125 elvei alapján való vásárlás -részben- adhat jobb eredményt
Azzal meg az a gond, hogy sokszor csak az eladó hiszi azt hogy az övé a legjobb a piacon ezért árazza fel az autót.a kitűzött keretnél bőven olcsóbban vegyél autót és rakasd rendbe, akkor tuti a nyugalom
A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.Ne érts félre nem kötözködni akarok, csak szerintem a használtautó vásárlás tele van buktatókkal. Igazából irigylem azokat akik ilyen lazán állnak hozzá, mert általában ők csinálják a jó vételeket.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz footy #131910 üzenetére
A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.
Itt a farkába harap a kígyó, lehet hogy lehetne jót venni annyiból de arról ugyanúgy nem fogod tudni biztosan hogy jó, ezért nem veszed meg drágán (goto "inkább olcsóbban de én tudom mit és hogyan csináltak meg rajta") Ördögi kör
Egyébként felesleges ezen vitatkozni, mindenhol ott a szerencsefaktor, lehet jól megnézve is jót meg rollert venni, ugyanígy lehet első ránézés alapján is bármit.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
LógaGéza
addikt
Lexus dízelmotorokkal mi a tapasztalat? Ilyeneket nézegetünk, csak nem tudjuk mennyire merjünk belevágni. Csak jó lenne a hátsó hajtásnál maradni W203 után
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Acheron
őstag
válasz LógaGéza #131913 üzenetére
Nem igazán ajánlott. A 2009 előtti 2.2 D-CAT motorokkal voltak problémák (egy az egyben a Toyota motort tették át bele, csak jobb hangszigeteléssel), keress rá, itt is többször volt szó róla. Nem véletlenül vette ki a Lexus a palettáról - a márkához mérten aránytalanul sok panasz volt rá.
-
LógaGéza
addikt
válasz Acheron #131916 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Akkor melyik dízel motorral ajánlottak a hátsó kerekes Lexusok, ebben az árkategóriában?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
Acheron
őstag
válasz LógaGéza #131917 üzenetére
Amennyire én tudom, ez az egyetlen dízel motor, ami Lexus -ba került - előtte - utána csak benzines vagy hibrid hajtás volt, van. De ezek jobban is illenek a Lexus -hoz
Ha IS -t nézel, akkor 2.5 benzines jó választás (3.0 még jobb lehet, de az fehér holló mifelénk), az automatáját különösen dícsérik.(#131918) bitpork: Lexusnál ezt kötelező megjegyezni
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Ez lenne a kiszemelt példány, ismerősé.
Ez már a Renault váltós? Fogyasztásra mennyit érdemes kalkulálni? -
runner 125
nagyúr
válasz LógaGéza #131917 üzenetére
A 150 lovas már vállalható, de az csak a frissebb, 2010 körüli darabokban lesz.
IS-t kizárólag V6-os benzinmotorral illik megvenni, teljesen baráti a fogyija, nézz rá.
mod.
..és még vissza se olvastam.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
LógaGéza
addikt
válasz bitpork #131918 üzenetére
Én magamnak tuti azt vennék, de szüleimnek traktor kell
Akkor nézegetjük tovább a B8-as A4-eseket, esetleg a faceliftes MK2 Octaviákat Ezeknek van valami típushibájuk, amire figyelni kellene?Fogorvosomnak van egy RX450h-ja, párszor már utazgattam vele, érdekes egy gép biztos. Eszik azért ahogy kell, de előzésénél ahogy nyom egy parkettát, és a két villanymotor meghúzza az akksikat az érdekes egy élmény
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qtya123
őstag
válasz LógaGéza #131913 üzenetére
Bakker, sosem néztem meg az IS220d árát. Nem gondoltam volna, hogy gyakorlatilag majdnem egy millával olcsóbb, mint a benzines társáé! Egy patika IS200-nál meg pár százzal drágább.
Amúgy tényleg méltatlan volt az a motor bele. Csodálkozom is, hogy annyian megvették vele mégis. Mikor látok a forgalomban egy 2. gen. IS-t, 10-ből 8 dízel. -
rbalint88
addikt
válasz footy #131910 üzenetére
- józanabb emberek ráfókuszálnak egy típusra/márkára és azt böngészik. talán egy vagy két típushoz nem akkora tétel beszerezni a megfelelő kábelt és programot (pl fiat csoportnál a multiecuscan fizetős változata 50 eur és az kb mindenre jó a megfelelő kábellel).
- általában a drága autókra nem is repülnek rá olyan gyorsan, azt nyilván el tudod vinni márkaszervizbe is átnézetni, ami ugye sokszor szintén szart se ér, amikor nem veszik észre, hogy a fél kocsit elvitte a vonat...
- kitűzött keretnél bőven olcsóbbat venni=inkább pár évvel öregebbet, esetleg kicsit kisebb motorost, pár extráról lemondani vagy az újabb típus alja helyett a régebbi tetejét megcélozni inkább. nem szarból várépítésre gondoltam, hanem pl múltkor volt fent egy 2010-es alfa159sw, névre írva megállt volna 1,9M-ból, miközben ebben az évjáratban nem kapsz 2,5 alatt. mindezt azért, mert ebben bevallottan 350e km volt, azokban meg ki tudja mennyire valós 100-150-ek vannak. a zsebedben maradó 600k-ból azért rendbe lehet szedni ezt-azt, amik akár a többiben is 1-2 éven belül elfáradhatnak.
- baromira nem állok hozzá lazán, realistán állok hozzá. de pl az alfámat két hónapig kerestem, megnéztem az összes kép alapján használhatónak tűnő pesti és környéki autót (kb 40db), beszéltem az összes jó vidékivel (+30db), majd megvettem egy sopronit kb húsz perc alatt, mert az őszinte darab volt - sok km, használt beltér, parkolási karcok, viszont hibátlan mechanika- olcsón. 1,5M-ig néztem a típusokat (147, 156 és GT), végül a feléért vettem, mert a többi mind kikezdhető volt mechanikailag és esztétikailag sem hozták azt, amit azért a pénzért elvártam. ha másfélre feltornászom a mostani árát a felújításokkal, akkor kb új autóm van, ami a típuson belül eléggé fullos (kvaritka gyári xenon, BOSE hifi, tempomat) -
őstag
Sziasztok!
Csak nagyon érdeklődés szinten: Peugeot 406, 1.8 benzin. Annyi infóm van, hogy kényelmesek, és a dízelekre szokták mondani, hogy jó konstrukció, viszont annyit nem mennék vele (évi 10-15k). Van valami amit tudni kellene róla?"... and I hope you have a great day!"
-
runner 125
nagyúr
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #131881 üzenetére
Most mikor eladtuk ősök autóját este 6-kor raktam fel a hirdetést hahu-ra, reggel 8-kor már el volt adva, aláírt szerződéssel a kézben könnyes szemmel integettünk utána.
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #131933 üzenetére
1.6-os mondeo...
Felejtsd el.
Minimum 2.0! -
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #131911 üzenetére
Subaruuu???? A nevemen szólítottál!!!! Milyet néztél?
mod:
BigBlackDog: Fiat Punto.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tzimash
őstag
Hali,
Ezen a Xsara Picasson első ránézésre láttok valami kivetnivalót?
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz BigBlackDog #131933 üzenetére
Nekem volt 1,5 évig ilyen 1.6 125 lovas Mondim ('08-as évjárat, kombi), nyelezni kell, hogy haladjon - akkor viszont meglepő módon tud menni, lehet vele előzni is akár. Kb. 120 ezer kilométernél adtam le, az olajat nem fogyasztotta még.
Ha az előző tulajok is így használtak, akkor kicsit neccesnek érzem a motornak a 290 ezer km-t.Szerk: nagyon sokat forog: 140-nél 4000 rpm, ez ez ára, hogy ne legyen döglött a motor. Egy Fiestában szuper kis motor lenne, ebbe kevésbé passzol.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Akkor Mondi kilőve, normálisat nem talál az ember.
(#131946) SzlobiG: Dízelt meg nem akarok alapból. Nem megyek én annyit, ráadásul rövid távok is lesznek.
Viszont a 2008-as (május) MK8 Honda Civicről mi a vélemény? Olvastam egy-két helyen, hogy az MK8-ak eleje nem igazán sikerült jól.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #131945 üzenetére
Mondiból dízelt kell venni, vagy ecoboost, de abból meg rohadt kevés van így marad a dízel.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #131945 üzenetére
Nem lett szép A facelift-es már okés.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #131949 üzenetére
Amit egy honda guru (szervizuk is van) sractol tudok, az annyi, hogy nem egy csapásra javitottak a tipushibakat, hanem folyamatosan.
Tehát a széria elejei 2006-os és 2007-es példányokat lehetőleg kerülni kell, ha nem voltak orvosolva a hibák.
Tipikus hiba a beazo hatso lampak, nálam nincs, pedig FL elotti, de már 2008-as.
A csúnya elején még egy typeS maszk segít, 50k huf-30k a hibátlan gyári beszámitva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs