- Dell notebook topic
- RAM topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz tzimash #122199 üzenetére
Ket gyerekules plusz egy gyerek. Fabia kilove, Carisma szinten, a 323-mal es a Corollaval egyutt.
Picasso, Multipla stb, de jo allapotut nem fogsz talalni egyikbol sem ennyiert. Esetleg nezz Citroen Evassion, Peugeot 806, Fiat Ulysse, Lancia Phedra ikrekre, vagy VW Sharan (ebbol max a regi, sok kilometerrel)
Kisaruszallitok tobbszemelyes caltozatai is jok lennenek.
Scudo, Jumper stb"Bad reklám is reklám too"
-
kalmanchris
tag
válasz tzimash #122199 üzenetére
Xsara kombit ki kellene próbálni, hátul elférnek-e. Necces. Ph1 ennyiért ok, ph2 többért megy. Picasso tökéletes lenne, de a 600 pénzhez még ide is tenni kéne egy jó állapothoz. Evasion-ból szigorúan 2000 előtti peldányok vannak ennyiért. Laguna1ph2 benzin? 626 még lehet alternatíva, rozsdára kell figyelni! De talán egy 2000 előtti avensis lenne a legtutibb. A keretből kijön, bár nem tudom hogy átírással és vásárlás utáni kötelezők cseréjével lenne ennyi az összeg vagy csak az autóra.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz tzimash #122201 üzenetére
Szerintem a legtöbb alsó-középkategóriás autó alkalmatlan erre. 306 Break, és a Xsara kombi viszont elég szélesek hátul.
De ez attól is függ, hogy mekkora a 3. gyermek, mekkora a két gyerekülés.
5 év alatt, amíg meg lenne tartva az autó elhagynátok a gyerekülést?
Mert ha marad végig, ráadásul mind a kettő, a jelenleg gyerekülés nélküli már nagy lesz ahhoz, hogy a kettő közé kényelmesen elférjen.
Szerintem még a középkategória is alkalmatlan erre, a kényelmi kritérium tartása mellett.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nesa
veterán
válasz tzimash #122205 üzenetére
A picaso jo de en megis az EV1 vonalat utnem meg megbizhatobb szerkezet es lenyegessen nagyobb es egyas mellet nem jo a 3 gyerek akarhogy is nezed kenyelmetlen lesz.
Az a baj hogy ezkbol nincs nagy benzines valasztek.
Ami kozepen van hatul ulles na az akkora mint egy oktavia vezeto ulles.Sgt. Chris
Ezek javareszt szerintem alkalmatlanok a zafira nem 7 szemelyes han 4+2 mint ahogy a touran is, ez hatalmas kulonbseg egy 7 szemelyeshez kepest amit most nem latsz, meg kell tapasztalni.
Legyen mar olyan hogy az 5. ajton is be birj szalni hatra, palane a ha kozepso sorba mondjuk 2 gyerekules van, ultragaz minden ki/be szalasnal ki be pakolni a gyerekuleseket.Es a toloajto a legnagyobb kiralysag.
Nem ertem hogy a grand espace hogy kerul egy listara a zafiraval kb 2-3 meret kulonbseg van koztuk, kb mintha a wagon R+ hasonlitod a phetonhoz mind kettobe van 4 es 5 szemelyes is, de nem egy kategoria.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
válasz tzimash #132192 üzenetére
Mert senki sem akart a lelkedbe gázolni! Belinkeltél 1 db konkrét autót, és kérdezted, hogy ezen látunk-é valami gyanúsat.
Ha azt kérdezed (tőlem), hogy jobb-e egy Zafira egy Citrom Picassonál, akkor a válaszom egyértelmű igen. A Zafira A-t egy igen jól sikerült konstrukciónak gondolom. A francia autók viszont nekem nem jönnek be, ami kevés tapasztalatom van (feleségemnek volt 11-12 hónapig egy 2006-os Clioja), az lesújtó.
Annak idején részt vettem egy tesztvezetésen, ahol a Zafira A-t hasonlítottuk össze a konkurenseivel, elég rég volt már, talán 99-ben vagy 2000-ben. Arra emlékszem, hogy a Renault Scenic kényelmesebb volt, a Fiat Multipla meg jobban kanyarodott. Szóval ha mindenképp francia, akkor szerintem is a Scenic. Ha együtt bírsz élni egy Multiplával, akkor az is szóba jöhet. Arról nem tudok nyilatkozni, hogy milyen formában lehet egy 10+ éves olasz vagy francia. Azt feltételezem, hogy a Zafira stabilabb konstrukció ezeknél.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Kornel
veterán
válasz tzimash #132192 üzenetére
Milyen motorral akarod a xsara picassot?
Egyébként amit leírtal, abból kb. semmi sem igaz (mármint amit mondtak neked)
Testvéremnek 1.8 picasso van, 2003-as, végig a családjukban volt, jelenleg van benne valós 220k km, hihetetlen, de annyi baja se volt, mint egy szivobenzines japan autónak.
Nem vagyok nagy francia parti, sőt...
De ha egy nagy családi autóra lenne szükségem, akkor simán bevallalnam a picassot, de csak benzinesben.
Ez az 1.8-as moci a PSA egyik legjobb motorja, sok autóban szolgált (406,407 is)
Ne hidd el azt se, hogy egy zafira egy méret kategória vele, mert közel sem, a hátsó 3 különálló, kivehető ulesben 3 gyerekkülés is elfér akár, és a csomagtartó is hatalmas.
Vegyesen 7-8 literbol elvan, ami +1-2 liter a hdi-khez képest, cserebe szög egyszerű, és megbízható technikát kapsz.
Ami miatt nekem nem kéne, hogy egy busz megirigyelne a vezető pozíciót, ami benne van, illetve ahhoz képest, hogy 1.8-as, azért nem szedi annyira a lábát.
Összességében viszont ár/érték arányban nagycsaládosoknak 10/10. -
nesa
veterán
válasz tzimash #132195 üzenetére
3 gyerekel olyan 7 szemelyes kocsit vegyel aminek az 5. ajton is be lehet szalni a 3.ulessorba ami nem ilyen az himi humi akarmi.
3 gyereknel en azt mondom hogy 5 fotel eseten maradjon 1200-1500L csomitarto kalaptartoig (nem plafonig) nekem csak 790L kalaptartoig es kevesnek bizonyul plafonig van meg kb az 1600L de ez sovany, havi nagy bevasarlasnal telenyomom a csomitartot 790L es meg labhoz is kell rakni ezt azt, nyaralasrol nem is beszeltem.
Egyik kolega nemreg vett 4 vagy 5 gyerkhez iveco dailyt az már jo, tetszik nagyon, mondjuk ennek hatranya hogy nem sok helyen lehet vele parkolni
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz tzimash #133335 üzenetére
Premacy - néztem, 99 százalékuk porlad sajnos
Tinó - hátőőőizé, valahogy nem az én ízlésem.
Tacuma - hagyjuk is .Picasso pont a mérete/kialakítása miatt maradt fent a listán, Espace-ről ledumált a szerelőm (pedig egy benzin-gáz kombóval el tudnám képzelni a használatát)
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz tzimash #133339 üzenetére
Sajna sok olyan dolog nincs meg a kishaszon változatokban, amit én pl kedvelek (pl letekerhető hátsó ablak).
Mentem berlingóval eleget, nagyon érződik rajta a teherautó alap. Talán még a Roomster volt a legkultúráltabb a hasonló autók közül. Multipláért asszony kinyírna, bár a második szériásból egy kolbászzsírmetál jtd jöhetne. -
-
8th
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs