Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz gooool #131018 üzenetére

    Ekkora keretbol mar kijon egy jo 156 vagy 147. 2001 utaniakat nezz, faceliftes kivul belul, de meg nem a nagylampas (2003).
    Benzineseket nagyon meg kell nezni, kenyes, de normalis hasznalattal es karbantartassal azokkal sincs nagy nyug.
    Dizelek jobbak, vagy V6. 900 korul lonek egy jonak tunot, elvinnek egy szakit, mondjuk akit fentebb is emlitettem, a maradekbol meg lehet cserelni ezt azt.
    A futomu nem ezekre az utakra valo, de annyira nem rossz mint a hire, csak nem a 10e ft-os lengokart kell venni bele, aztan darabonkent cserelni amikor koppan, hanem ugyan ugy mint a Passatnal is irtak a sracok, gyakorlatilag egyben le kell cserelni mindent.

    Elektronikai hibak 90%-a kontakt problema. Elkuldom a szamat Neked is (de lehet mar megtettem regen) o el fogja mondani elfogultsag nelkul, hogy mire figyelj es mit vegyel. Benzinesrol valoszinuleg le fog beszelni, ugyanis itthon ritka a normalisan karbantartott TS, JTD-k meg toleransabbak. Szoval nem nyugos, csak kenyes a TS.
    Nekem az 1.4 10 ezrenkent megkapja az olajat, es elindulunk vele barhova barmikor. Van, hogy havi szinten belekerul 3-4e km.
    Tukorleeses az mitosz, ahogy a csukott ajtonal nem nyilo kesztyutarto is.
    Csomagtere nem nagy egyiknek se, 147-e vicc inkabb, hatul sem fogsz Superbnyi helyet talalni, passzos, de nem vallalhatatlan.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák