- Melyik tápegységet vegyem?
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Dell notebook topic
- Hobby elektronika
- iPad topik
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viperator
őstag
válasz hobizoli #123451 üzenetére
Az aláírásodban lévő cucc (www.diyautotune.com) nem parasztvakítás?
Ezért tettem fel a kérdést fentebb (a sok cucc közül), hátha érdemes.... Viszont a többi cucc számomra valami nem stimmel.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
hobizoli
nagyúr
válasz Viperator #123455 üzenetére
aha, az
az egy valos idoben irhato motorvezerlo ECU
egy notebook-l menet kozben "chiptunningolhatod" vele az autot
a gyari ECU-kat helyettesititurbo, nitro vezerlest is tud, 3bar turbonyomasig hasznalhato, de ra lehet tanitani nagyobb MAP szenzorral karajabbra is, ha ez nem lenne eleg, elektronikusan szabalyozza a beallitott a gorbe alapjan az rpm-hez a turbonyomast akar, rajtprogram, teligazas valtas meg hasonlo okossagokat is el lehet vele kovetni
V12-s motorig hasznalhato, szélessávú lambda szondaval, ExhaustGasTemp szenzorral kiegeszitve eleg jol be lehet loni vele egy tetszoleges konfiguracioju motort
szoval nagyon nem egy sima kis chip csak ez
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #123459 üzenetére
az MS3 mar olyat is tud, hogyha be vannak kotve bele az ABS kerekszenzorok is, akkor ha a beallitott merteken tul megy a elso-hatso tengelyek kozotti kereksebesseg diffi, bebutitja a gyujast par fokkal, hogy visszatapadjon a meghajtott elso/hatso kerek, vagy a beallitott megengedett slip-g...
...mert mit er az ero ha nem uralod
több drón kell ;P
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #123462 üzenetére
nem Jövőre. idén marad a stock 2.0. Futóműnek hála, jobban lehet terelni, mint a gyári futóműves 2.9 v6-ot. És a hátsóhoz még nem is nyúltam. Ezen lesz a sor az idén. 2017-re meg lesz 2.3 motorkarbi és ez az autó ki van maxolva.(legalábbis, amire kell)
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #123445 üzenetére
Nem a pénzről szól a dolog. Egyszerűen kabaré, hogy egy másik országba kell áttrélerezni a kocsit minden alkalommal ha valami baja van. Egy elektronikával és összetett technikai megoldásokkal vastagon teletömött olasz prémium luxusautónál sanszos, hogy megteszi majd párszor "lóháton" azt az utat. Ezzel szemben a lerohadt mercidet begurítod szépen a legközelebbi márkaképviselethez és szia. Megcsinálják, értenek hozzá. Ez a nem mindegy. Tőlem nyugodtan vehet maseratit (mindjárt kettőt, hogy amíg az egyik... ) akinek arra áll fel csak másoknak ne ajánlgassa.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz footy #123466 üzenetére
Nem is kell, hogy minden nap azt szögeljenek. Képzést megkapták rá gyári szervízprogram alapján meg tudnak csinálni rajta bármit. Az is csak egy autó. Azt pedig konkréten tudom, hogy ha a helyi márkaképviseletnél nem tudják megjavítani ingyen és bérmentve átviszik egy másik szervizükbe az autót. Rokon gyerek a Vito buszával járt így. Ahová bevitte csak személyautókkal foglalkoznak. Átvitték a szarját tréleren egy mercedes haszonjárműves műhelybe majd amikor készen volt lábon visszahozták oda ahol ő leadta. Neked ezzel semmi tennivalód nincs és semmilyen plusz költséggel nem jár, nem számlázzák ki.
Beviszed, otthagyod, ha szólnak érte mész és boldogság van vs. túrhatod a netet telefonálgathatsz, hogy kiderítsd egyáltalán hová viheted. Bejelentkezel időpontot egyeztetsz, saját költségen egy vagyonért trélerest fogadsz (1000km-re egy opel corsát sem visznek el puszira nemhogy egy maseratit), vagy ha lábon megy az autó nyír1ről utazol 500kilométert a szervízig és bérautóval hazajössz. Ez eddig 1000+ km és minimum 1nap az idődből. Ha kész érte mész. Elb.szol rá még egy napot és letekersz újabb 1000+ kilométert. Egy ilyen kis spontán kiruccanás ami persze mindig a legrosszabbkor üt be mert mikor máskor, az kapásból két napodba és rohadt sok pénzedbe kerül pusztán csak azért mert a maserati hétpecsétes titokként őrzi a kocsid szervíz leírását aminek hiányában viszont senki nem tud még hozzászagolni sem. Tényleg csak nekem meredek, hogy 2016-ban egy Magyarországon is forgalmazott márka egy korábbi példányának ha komolyabb gondja van egy szimpla izzócserénél akkor 1000+ kilométereket kell autózni (pláne ha trélerezni), hogy egyáltalán rá tudjanak nézni? Ha lexusod van és beviszed egy toyota szervízbe nem ráznak le kapásból hanem megnézik a kocsit. Ha tudják megcsinálják ha nagyobb a baj átirányítanak egy lexus szervízbe. Ha infinitid van beviszed egy nissan szervízbe és megszerelik pedig az is fehér holló idehaza. Ha maseratid van beviszed egy fiat szervízbe és elhajtanak a halál f.-ra, magad maradtál a problémáddal old meg jó pénzért külföldön ahogy tudod. Köszi. Ennyi mélytorkozást semmilyen autó nem ér meg még egy maserati sem akár milyen élvezetes kocsi is egyébként.szerk: Már csak arra vagyok kíváncsi ha valaki 2016-ben vesz egy 0km-es új maseratit és az bármilyen okból de megáll alatta akkor mi történik? Az assistance hová viszi az autót javítani? Bécsbe?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Azért az megvan ugye, hogy a köztudatban a sok pék áldásos tevékenysége okán a "csiptuning" gyk egyenlő a fogyasztáscsökkentéssel+erőnöveléssel? A nép nem ért hozzá annyira mint Te v csiga kolléga. És attól hogy vki pl nem adószakértő azt tudhatja v tudni vélheti hogy adót kell fizetni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Végre tényleg a célegyenesbe ért az autó projekt, az év első heteiben kezemben a pénzmag.
Újfent nézelődök és ezek amikre gondoltam:Peugeot 206 1,6 benzin (1,4-es benyás van nekünk 8 éve, szeretem, olcsó a fenntartás, de nem igen megy, ez gondolom dinamikusabb)
Alfa 147 1,6 TS ECO (a vezérlésmódosító nélküli motorral néztem, rozsda és futómű, amire különösen ügyelnem kell tudtommal)
Alfa 156 1.9 JTD (sokat ajánljátok, vezettem is már, állat gép, csak kérdés mennyivel költségesebb fenntartani, mint egy hasonló árban lévő népautót)
Fiat Stilo 1.6 benzin (rosszat nem igen olvastam róla, sokadlagos választás lenne, annyira nincs meg a kell faktor benne, de nem rossz)
És még ott lenne egy új találmány, a benzines motorral szerelt Laguna 1 és 2...
A 2-es úgy tudom eléggé problémás, de az 1-essel mi újság?Ti mit gondoltok a listámról?
Köszönöm a válaszokat és BUÉK mindenkinek!
Üdv, Balázs
-
hobizoli
nagyúr
válasz gooool #123472 üzenetére
ha a 147 TS lesz a befuto vetesd le a olajkartelt es pucoltasd ki az olajszivattyu szivokosarat is, de jobb ha magad csinalod, met akkor biztos kesz lesz, nem csak ramondjak, hogy megvot fonok
ja es olajcsere 10k kmkent, mindben, a TS eleg haklis is ra, ha ez el van kummantgatva
Laguna-nal a trafok hanytak be az 1.4-sen a Sagem gyartmanyuak, de mostanra szeritnem mar mindben kicsereltek az 1.6-sera
több drón kell ;P
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz gooool #123472 üzenetére
laguna 1 1.8-cal van tapasztalatom, de ez ugye 1db a sokból. 16 éve haverom apjáé, '94 vagy '95-ös példány, tehát első széria. Németbe járt vele dolgozni. Különösebben sosem volt vele törődve, ha már! tönkrement valami azt cserélték. 350-400K km lehet a motorjában. Most kell sárvédőíveket és talán küszöböket cserélni. Féltengelyekből szokott kiugrani a seeger gyűrű,(monjduk kitekert kormánynál nagy gáz ) de ez orvosolható. Az elmúlt 2 évben a toronycsapágyat kellett cserélni a szilenttel együtt, egy fűtőradiátort, gyújtáskábeleket, hátsó ajtózárat, napfénytető valamiért nem nyitott, kis elektromos gubanc. (volt egy felesleges váltó csere, szerelő hülyesége volt, pénzlehúzás volt)
De mindezt úgy, hogy az előtte levő években szinte csak a fékekhez volt nyúlva. Nem foglalkoztak vele. ja Igen, volt egy vezérműszíj szakadás, mert ez se volt cserélve ezer éve, de nem lett gond belőle. 1.8 már nagyjából halad is, rettentő kényelmes. hely is van benne, ha minden elektromos, akkor jól felszerelt is. Az apja azt mondja, németbe már nem járna ki vele, de eladni nem fogja, ugye félévvel lett az utolsó dolog is cserélve, azóta hibátlan műszakilag. Ennek a piaci értéke olyan 150.000ft Kisebb autót én nem vennék, ha nem feltétel a kis fogyasztás. Ez úgy ide-oda szaladgálósan 8 litert eszik.u.i.: múltkor valami zenész cigány gyerek jött alkatrészért lagunával, felemeltem (volna) az autóját emelővel és felszakadt az emelési pont, szóval rohadásra hajlamos.
[ Szerkesztve ]
-
-
gooool
őstag
válasz hobizoli #123473 üzenetére
Rendben, ezt jegyzem, a 10k-s olajcsere periódus meg ismert Alfa törvény számomra is.
Lagunában 1,8 benzin amit első körön találtam, úgy gondoltam azalatt egy ekkora kasztni elég lomha lehet.
DZs:
Itt igazából az a kérdés, hogy a szívemre vagy az eszemre hallgatok. Az Alfa régi álmom és tudom, hogy nem bajos szerkezet ha volt vele foglalkozva, és ugye mégiscsak egy életérzés.
Természetesen megkapna mindent, amire szükség van, ez nem lenne probléma.tomiii.:
Ez elég jó kis információs csokor, esetemben egy 2000-es 1,8 benyás modellről van szó. Én alapvetően nem vagyok ilyen trehány gazdi, szóval megkapná, amit meg kell.
Jegyeztem a rohadást, mint esetleges hibafaktort.lancerboy:
Nem tettem le róla, csak sajnos amit kinéztem elvitték, jelenleg pedig a költségkereten belül nincs szemrevaló példány, de figyelgetem.
Üdv, Balázs
-
archee303
csendes tag
Mi a véleményetek az új BMW 118i ről?
Jobb mint a Focus 1.5? Megéri a plusz 1-2 millio? -
hülyegyerek
addikt
Sziasztok. Autóvásárlás előtt állunk, a keret kb. 2 millió. A fő cél az, hogy kényelmes, megbízható autót vegyünk, ami keveset fogyaszt (napi 240 km-t ingázok) és ki is néz valahogy. A befutó a 2006-2008 közötti 1.4-es Civic, azokat árulják ennyiért. Gondokodtunk még a 2. generációs Priuson is, de minden szerelő ismerős megpróbált lebeszélni róla, mert baromi drága a javítása ( főleg az akksi).
Toyota Aurison is gondolkodtunk, de kipróbáltam egyet és baromi kényelmetlen volt nekem, szóval azt kilőttük.
Ha minden kötél szakad, szóba jöhet a Focus is, esetleg Hyundai i30, vagy Kia Ceed.
Mi a véleményetek a kiszemeltekről ? Van a Honda annyira megbízható, hogy ugyanannyiért megérje egy 8-9 éves, mint egy 5 év körüli Hyundai, vagy Kia ?hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
!Overdose!
őstag
válasz hülyegyerek #123481 üzenetére
1. A Prius akkumulátorai cellánként cserélhetőek és kimondottan nem drága. Gondolom egyáltalán nem ismerik a típust, de azért véleményük van róla...
2. Ekkora futásra egyértelműen dízelt vennék.
Ha tetszik a 8gen Civic, akkor abból keress egy dízelt. A becsületesneppernél is van jelenleg kettő.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #123481 üzenetére
1.4 ufo civicet ne! Lomha lesz es sokat fog kajalni, kicsi a motor abba a bodeba. Ekkora futashoz tutira dizelt neznek, akar a 2.2 cdti motorral szerelt ufot.
A prius szinten jo valasztas. A kia ceed is jo, a dizellel sincs kulonosebb problema.
[ Szerkesztve ]
-
archee303
csendes tag
válasz hülyegyerek #123481 üzenetére
A használt Kia/Hyundai 1.6 dizel még garanciás. Az a legtartósabb dizel motor. Jobb a kilátás, mint a Civicből.
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboy93 #123483 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ.
A dízelekről megintcsak lebeszélt mindenki, valamint én is lebeszéltem magam róla, mikor megláttam az alkatrészárakat hozzá (turbó, kettős tömegű, injektor, stb.) Az 1.4-est meg azért nézegettem, mert havi szinten kb. 40 ezerrel kevesebb lenne az üzemanyagköltségem, mint egy 1.8-assal.
Az nem baj, ha lomha az autó, mivel szinte végig pályán használom, szóval nem előzgetnék vele.Hsz-ek alapján az 1.4-es kb. 6-6.5-et fogyaszt átlagban, az nekem pont jó lenne. Vagy rosszul gondolom ?(#123485) archee303: Köszi, meggondolom, de nem igazán tetszik egyik sem. A Hyundai hátulról még jól néz ki, de a Kia szerintem sehonnan se.
Egy a lényeg : sürgős a dolog, mivel kb. 2 héten belül meg kell lennie az autónak.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Morris
veterán
válasz hülyegyerek #123486 üzenetére
1.4-es benzin nem való pályára. Még az 1.6 sem igazán.
-
bajnokpityu
félisten
azért nézz majd meg közelről egy ufó civicet. mi anno ilyet akartunk venni, de a kilincs olyan, mintha akármikor kezedben akarna maradni, nap kiszivja a fekete műanyagokat pár év alatt, stb.. nekem csalódás volt. értem én,h gokart, de kidolgozási minőség szvsz sehol nincs a régi civichez, v egy accordhoz képest. hogy más márkából, akár olcsóbbat ne is hozzak szóba.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
hülyegyerek
addikt
válasz Morris #123487 üzenetére
Annyira sokat eszik ? (jelenleg egy 1.2-es Puntot hajtok, az tényleg be tud zabálni 8-9 litert 130-140-nél, pedig a súly/lóerő aránya majdnem ugyanannyi, mint a Civicé)
(#123488) bajnokpityu: Azon már túlvagyunk, be is ültem, és baromi kényelmes volt és a minőségével se volt bajunk.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #123489 üzenetére
Az 1.4 civic se fog sokkal jobban kajalni palyatemponal
-
TaaT
veterán
válasz hülyegyerek #123489 üzenetére
"egy 1.2-es Puntot hajtok, az tényleg be tud zabálni 8-9 litert 130-140-nél"
Hát igen, egy kis motoros autónak az már komfortzónán kívül van.
Give them hell Ukraine!
-
archee303
csendes tag
válasz hülyegyerek #123489 üzenetére
A benzines Civic fordulata autopályán túl magas. Olyan, mint egy 5 sebességes. Szerintem 8.0L
A Focus dizel lenne még okos. Az 5.5L körül. -
!Overdose!
őstag
válasz hülyegyerek #123486 üzenetére
Ha kifejezetten fontos az üzemanyagköltség, akkor miért nem nézel "kis dízelt"? Példának okáért egy 9N2 Polo 1.4 TDI 5 liter alatt eljár és nincs benne kettős tömegű, de még a turbo is wastegate-s. Nem egy ördöglakat. Comfortline felszereltségtől még kényelmes is és sokkal jobban autózható, mint egy 1.4-es 8gen Civic. Gyári tempomat fillérekért van bele, ami hatalmas kényelmi és biztonsági extra ilyen hosszú napi szintű ingázásnál.
Igazán nem akarom rád erőltetni a dízelt, de tulajdonképpen az pont olyan felhasználásra való, mint amit te csinálsz.
archee303: Azért nem olyan tragikus. 7 liter körül fogyaszthat 130-nál. Hosszabb váltó pedig azért nincs alatta, mert gyenge a motor.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
hülyegyerek
addikt
válasz !Overdose! #123493 üzenetére
Az a baj, hogy családi kocsiként is funkcionálnia kell, mivel nemsokára szeretnénk egy porontyot is magunk mellé, annak meg a Polo kicsi.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
veterán
válasz hülyegyerek #123494 üzenetére
ebben az esetben viszont szerintem egy kombi praktikusabb választás lehet
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Morris
veterán
válasz hülyegyerek #123489 üzenetére
Bezonyám.
Nekem Passat variant b5.5 1.9PD van. Jól fogyaszt, megbízható 1-1.2milkó környékén vannak jobb darabok.
Hatalmas a csomagtér. És hátul a labad sem fog elgémberedni, mert ott is van még hely.
1 gyerkőc van, a babakocsi simán befér a csomagtartóba. És még pluszba lehet pakolni bele.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #123497 üzenetére
Hondaskent nehezen mondom ki, de esetleg skoda octavia 1.9 pdtdi? 5 ajtos, a csomagter ajto egyben nyilik az uveggel, igy kenyelmesen pakolhato, egy babakocsit is siman bevagsz oda szerintem. A pdtdi motor kiforrott konstrukcio, nagy a valasztek is.
-
Morris
veterán
válasz hülyegyerek #123497 üzenetére
Egy szedánba, hatchback-be kín szenvedés lesz babakocsit és társait pakolni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz hülyegyerek #123497 üzenetére
Az enyém azért sír, hogy ne adjam el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Linux kezdőknek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Az AI felé fordul az IKEA is
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen