- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Mini-ITX
- Gaming notebook topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
aztan meg jona sirankozas hogy uuu meg aaa
elettartamra feltoltve olajjal, meg muha
ja, kb amig szet nem dol, es akkor ott az elettartama vege
3ev 100k km-t mondjuk meg ki is bir, a tobbi meg kit izgatazert en vhogy eszrevettem az olajcsere utan milyen puha lett a siman manualis valtom is, pedig elotte sem akadt meg bugott, de megis tok mas lett
aztan kerult a belevalo olaj 5k-ba, olcsobb volt, mint valtot cserelni kesobb, amihez akkoris kene majd ez az olaj is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
TaaT
veterán
válasz hobizoli #123303 üzenetére
Így van, szüleim is akkor kezdtek el pislogni amikor safe módba ugrott a tiptronic, a javítás óta 60ezrenként megy bele a friss olaj.
Usankában lehet hogy szeretik sűrűn cserélni az olajat meg az olaj szűrőt, ám az üa szűrőt már kevésbé. [link]
Give them hell Ukraine!
-
trassher
addikt
válasz Kornel #123310 üzenetére
Én még nem találkoztam olyan manuális váltóval aminél ne azt adta volna meg a gyártó hogy élettartam olajjal töltve. Emlékezhetsz a "lila" swiftemre, márciusban lesz 20 éves és még sosem volt cserélve benne a váltóolaj.
hobizoli: Anno ki tudja milyen gépeket használtak. Szomorú belegondolni de ez nekik +kiadással járt volna, akár teljes gyártósor cserével. +1 megmunkáló állomást egy komplett sorba illeszteni ma sem olcsó, ha egyáltalán kivitelezhető 1-1 gyártósoron. Nem védem őket és a mérnököt sem aki megtervezte de az autóiparban az elérhető maximális profit az első. Az utasvédelem és a többi csak jól mutat leírva, beviszi a vásárlót a szalonba de a fő szempont még mindig a pénz.
Redmi Note 7
-
hobizoli
nagyúr
válasz trassher #123312 üzenetére
ja mert az olyan sokba kerul, hogyha anno az arlistaban 3.678M helyett 3.683M-t irnak arnak a sor vegere, akkor mar "egybol fudeqrvadraga, menjunk inkabb vegyunk egy Lada-t" feelingje lett volna a leendo juzernek
es gondolhatod, hogy meg ezzel a 5k-val is erosen tulszamoltam a gyartoi belekerulesi koltseget az olaj betolto es leengedo csavarok kialakitasanak vonatkozasaban, amikor tizezres darabszamban veszik azt a csavart oda es ugy kerul vagy 15Ft-ba per darab, max
vagy mondjuk az fejnehez igazgatosaguknak a felet kirugnak, meg a sok bujtatott ceruza odebbrakosgatot, akkor azzal maris tobbet sportoltak volna ennel
nezd meg a Honda headquater-et meg a VW-t pl
egy vicc, hogy a Honda milyen kicsibol is megoldja, meg az is egy vicc, hogy a VW-nel meg mekkkkkkora van ahhoz kepesttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz SzlobiG #123313 üzenetére
ja, meg mert a gyarnak az elso tulaj a lenyeg csak, o tole kapja a lovet az autoert, max 4-5 ev mulva es max 80-100k km korul ugyis eladja, es vesz ujat feltehetoleg tole, es addig is kisebb karbikoltsege volt, sporoltak neki
aztan kesobb meg a qrvaanyazasok miatt nem vesz tole ujat viszont az, aki anno 3. tulajkent lett marka autojanak a tulaja
ez rovid tavon jo, hosszun nem, mert mi van akkor, ha egyszercsak az aki uj autot vett is inkabb mastol vesz mar ujat, aki meg 3.tulajkent szopott vele, az meg mar csak ezert sem fog ujkent tole venni
a digok ezt qrtak el a 70-s evek vegen, 80-s evek elejen a ruppoltan anyagminosegek hasznalataval
több drón kell ;P
-
trassher
addikt
válasz hobizoli #123314 üzenetére
Ez érthető és igaz is de a csavar egy dolog. A váltót ahol gyártották honnan tudjuk hogy a tér megengedte e volna +1 szerelőállomás beillesztését? Most azért szerinted kifognak bővíteni egy gyárat hogy a váltón legyen +1 furat? Ugye hogy nem. Most sokan azt hihetik hogy ez hülye példa pedig nagyon is valóságos. Lényeg a lényeg aki váltóolajat akar escorton cserélni az húzza ki a féltengelyt és csókolom. Nem jó mert + munka de ez van.
Millió és egy hasonló mérnöki taknyolást ismerünk autók tekintetében. Ezt sosem fogja kinőni az autóipar, a szervizeknek is meg kell élni valamiből.Redmi Note 7
-
kalmanchris
tag
válasz oliwire #123260 üzenetére
A jobb hátsó keréknél valami nem kerek. Jóval beljebb van, mint a bal és jobban is dől. Lehet más et szàmú felni, de futómű valószínűleg felújításra szorul. Alkudd bele. Ha a hídtest még ép, 75-ből megvan a felújítás és bőven túléli az autót. Vagy ha Veresegyházán otthagyod a hidat, 50-60 körül adnak felújítottat.
-
trassher
addikt
válasz Kornel #123317 üzenetére
Nem azt mondtam hogy nem kell cserélni hanem azt hogy ráírják hogy élettartam de a csereintervallum még a régi swifteknél is 60000km. A legtöbb embernek ez is csak egy nyűg és letudják annyival hogy jó az úgy.
t1: Én 600000-ről tudtam de lehet 45000. Mondjuk teljesen mindegy, a 2-es szinkrongyűrű így is elkopik.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz Ł-IceRocK-Ł #123287 üzenetére
Uveglampas? 7 vagy 8 genre gondolsz? 1.2-1.5 kozott jo 7geneket kapni, 8gen-t inkabb 2-2.2m korul neznek.
-
viharhozo
addikt
válasz Integrale #123266 üzenetére
A Xsara egy rakas fos. Nem feltetlen a franciak miatt, mert ami nalam az ot ev alatt tonkrement benne, az szinte mind nemet beszallitotol szarmazott, de sajnos akkor is az. Nem is ertem, miert tartja ennyire az arat, en 2006-ban az oteves, ennel jobban felszerelt autoert, 140k km-rel nem kaptam egymilliot.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
nesa
veterán
válasz viharhozo #123323 üzenetére
Ez erdekes mert nekem nem sok minden ment eddig tonkre a citromon de nekem is eddig vagy azt irta az alkatreszen hogy Bosch vagy azt hogy w germany.
Mondjuk mind filleres tetel volt az adagolo csere is 15+ munka mondjuk ez fajt is a geci bosch feliratu comuternek mert vilagitotta is a sarga motorhiba lampat, de tegnap ezt is kiutottem belole (az egot ), megy muszakira jovo heten, megse vilagitson, majd ha lesz idom beugrom egy citro szervizbe mennyieert utnek ki valoban a hibat, 1-2k meger de tobbet tuti nem.Amugy nemhiszem hogy a xsara szar lenne kb 4 ismerosnek van, nem panaszkodnak, sot egyik le is cserelte mult honapba egy zsir uj C4 re.
(#123264) kornelka
Azert minimalis utanjarassal az a 100k huf os hatso futomufelujitas 25 bol is keszen van.
Leginkabb a Tipo/Tempra futomuhoz hasonlitanak a hiba is majd ugyanaz, lengokar csapagy.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #123288 üzenetére
megmenteni
Szerintem te ott vagy eltévedve, hogy egy 250k-s autót senki se akar megmenteni.. meg megcsináltatni patentre meg rozsdamentesre. Nem azért, de nálunk mi nem megy át a műszakin?
Persze hogy nem éri meg 200k-t kasztnizásra költeni, ha 250k az egész autó .. de ha annyira még nem rohad, tűzoltani lehet valamit, aztán simán lehet még éveket eljárni vele anélkül, hogy otthagyna az út szélén.
Persze ezek már régi szarok és lóg a belük na és, aki ennyiért vesz nem is vár csodát, normális gumi meg fék legyen rajta, meg induljon be és ne hagyjon ott az út szélén .. ezek már nem a normálisan fenntartható kategóriába tartoznak, ezeket senki se akarja rendesen üzemeltetni, ezeket el kell már használni, megy ameddig megy, költesz rá amennyit muszáj .. -
nagyúr
válasz Ł-IceRocK-Ł #123322 üzenetére
Ebbol 2mill folott talalsz jot, ha jol emlekszem 1.5M a kereted, szoval ez boven tulmutat rajta.
Jo autok, bar butabb a futomuve mint az elotte levo hondakban, az 1.8-as a legjobb benzinmotor belole, de a 2.2 cdti se rossz.
-
nesa
veterán
válasz Nkboy #123327 üzenetére
Rosszul gondolod, melyik evjarattol kotelezo a check engine lampa?
Egyebkent minimal ido alatt megtudom csinalni hogy latszolag a teszt is lefut egyszeruen atvezetek 2 szalat az ABS teszt lampatol vagy barmelyik masiktol, belogatom az egot es mindenki boldog, de erre semmi szukseg.
(#123326) Qru
Pesten lehet de szerintem itt videken 3 doboz sorer kiutik, 8-10km-re egy faluba van citro markaszerviz ezt megfogjak oldani, ez nem egy szemelytelen videk, sok az erdek osszefonodas.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
de jó, itt mindenkinek 5-10k hufért csinálnak mindent, legyen az lakatolás, elektronika, vagy futómű
több kérdésem nincs a témában -
Joker88
őstag
Egy olyan kérdésem lenne, hogy néztem az egyik kereskedésbe autót. Adatai: 1999/7 -i gyártmány, VW Golf IV ; benzin, 1390ccm , 55kW, 75LE , 5 fokozatú seb.váltó. A gond csak az,hogy lejárt külföldi okmányokkal van. Ha ezt honosíttatni szeretném,és forgalomba helyezni, mennyit kell még rá szánnom ? Illetékek,okmányiroda, vizsga,stb..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #123331 üzenetére
és ez nem falun van pl. és igen, elemenként 8-15 ezer egy elemcsere errefelé kb akármelyik kasznisnál, úgy, hogy nagyjából le is van védve. Vagy 200-ezres autón rögtön teli fény kell vagy márkaszervizbe hordás? Úgy tényleg drágább.Ezek nem űrhajók. némelyik komplett futóművét 4 csavar tartja és van az autóban 2 méter vezeték. persze, ha nasa mérnökkel akarod szereltetni, a helyi fiatos helyett, az már egyéni ízlés kérdése.
-
Kornel
veterán
citroen xasra hátsó futóművéről nyilatkoztak itt, hogy 10-20k talán?
volt munkatársamnak 100k-ba volt, és bp-en nem is talált olyat, aki elvállalta, vidékre kellett levinnie.
de biztos lehúzták...ha az alja rohad valaminek, az sem 15-20k, még haveri alapon se, mert mondjuk komplett küszöbcsere és/vagy merevítők és/vagy padlólemez cserénél az anyag is több, és ezek nem 1-2 órás melók.
de lehet én vagyok eltévedve, és keresni kéne egy szerelőt, aki ennyiért dolgozik.
lassan read only-ba rakom magam, mert nagyon off a téma, és nincs kedvem még oldalakon keresztül erről beszélgetni.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #123336 üzenetére
de lehet én vagyok eltévedve
nem xsaráról volt szó, nem calibráról, amit itt linkeltek, nem mk2 puntról, amit te is említettél volt vala. Ezek az autók 1-es cliok, mk1 puntok, escortok(ebből tényleg nem találtam jót hirtelen)fastrák, akár fiesta is lehet, mk1 corsa esetleg. AX, (Sierra is ide tartozik, azok pl 150 ezres autók, de van bennük 6-8 év simán, csak azt hinnétek magam felé beszélek, ezért sosem említem komplett motor 20k, komplett futóművek 10k ez nem pénz értük ) Autókról amik 250-300-ba kerülnek és nem bontóba mennek akár 6! év elteltével sem ésszerű ráköltéssel persze.
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #123337 üzenetére
akkor ilyet fogok venni, ha csak ennyi a komplett futómű hozzájuk
szar suzukimba is 30k a két lengőkar, és akkor még a gátlókhoz meg a rúgókhoz nem is nyúltam, de biztos azzal is lehúznak, okosba biztos csak egy tizes lenneegyébként nem te írtad a xsarát, de leírták ezt.
de tényleg nem érdekel, mindenki azt vesz, amit akar[ Szerkesztve ]
-
-
-
Joker88
őstag
válasz Kornel #123336 üzenetére
csak az enyémből indulok ki, 1998-as Fiesta, beszakadt az emelési pont még a múlt télen, és szépen ment tovább a rozsda..
Idén nyáron vittem el, kicserélték a komplett küszöböt, színre fújták,alvázvédőzték kívül-belül. 140.000 Ft.
abból a küszöb cirka 20.000 volt, a többi a munkadíj,festés..In loving memory of Garrett Lockhart
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #123338 üzenetére
huuuh 30-ért az első hátsó futóműben kicserélem az összes szilentet munkadíjjal együtt kormányösszekötőkkel, mindennel újra és egy ideig nem lesz gond, (gyári szilentek ~20 évet bírnak kb, ezek a mostaniak 1 kivétellel 4-6-ot). és még sörözni is marad pénz. csak ne fogyasztanának 8-9 litert a két literesek városban.
Ezeket hirdetem most, minden jó állapotú és ilyen "drágán" alig viszik.
(#123341) Joker88: De azokból a ramaty állapotúak 300k. Az már drágább kat.
Egyesek teljesen hulyenek nezik azt, akinek nincs garazsa, aknaja, co-ja, ideje, szaktudasa, turelme, es szakihoz kell mennie, aki bizony ennyit ker erte.
Nem értem miért ezzel jössz, mind pesti árakat nézek, sosem magamból indulok ki. Tudod miért? A saját autónkat egyikünk se lakatolja pl. mert nem tudnánk megfizetni saját magunkat és olcsóbb máshoz vinni. Cliot, daciát, vitarát, bravat, lagunát(ezt régebben), mind szerelőhöz hordta mindenki. Én másnak egy rendszámot nem teszek fel gyors kötözővel, mert mérnöknek tanulok és nem szerelőnek, odaadom és tegye fel magának. Amit csináltunk utcai autót is inkább nem hozzák hozzánk, mert egy rendes kasznis olcsóbban csinálja.
Tehát nem értem ezt a mert "mi magunknak csináljuk" dumát. Elárulom, hogy garázsom sincs, sőt co-m se.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Joker88 #123341 üzenetére
Es azt is tedd hozza, hogy nem beszeltunk ossze. (Nem is ismerlek)
Egyesek teljesen hulyenek nezik azt, akinek nincs garazsa, aknaja, co-ja, ideje, szaktudasa, turelme, es szakihoz kell mennie, aki bizony ennyit ker erte.
Tesomnak is hasonlo osszeg volt az escort, ugyanezekkel a dolgokkal, plusz kereszttartok, de azota megegyszer kellett lakatolni a sarvedoivnel.
Nyilvan az olcsobb volt.Tomiii: bontott dolgokat hirdetsz gondolom.
Koszi, bontott nalam nem jatszik.
A suzukimnal is ki lehetne cserelni olcsobban, ha nem komplett lengokart veszek, hanem csak a 3-3 szilentet, es a gombfejet, de vissza kellene sajtoni, ami sose lesz olyan, mint a gyari lengokar.
Tapasztalat, sokan probaltak mar, a gyari elmegy 8-10 evet 100-150k km-t a fos magyar utakon a betonna kemenyitett futomuvel es a 195/45 gumikkal is, amik nem kis terhelest adnak a futomunek is egy egy nagyobb uthibanal.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #123343 üzenetére
Az első poén mondatodra reagáltam, hogy neked is Sierrát kéne venned. ÉS utána erre írtam, hogy 30 ból kijön az összes létező szilent, kormányösszekötővel mindennel ÚJONNAN.
Persze, hogy a suzukihoz nem, mert az drága Itt lengőkart, ha ketté nem töröd, vagy el nem hajlítod, szinte soha nem kell cserélni.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #123344 üzenetére
Mondom meg egyszer, itt sem a lengokar megy tonkre, hanem benne a szilentek.
Amit senki nem ajanl cserelni benne, mert sose lesz gyari, amit ltthon pista bacsi belesajtol. (De ugye ez 100-bol 99 embernek nem gond, nekem pl. igen)
Tehat marad a lengokar csere.
De gondolom ez olyanoknal nem szempont, akik a 200k-s autokat bontott cuccokbol tartjak eletben, nalam viszont a bontott alkatresz es a 200k-s auto sem opcio.
Nekem mar a 8 eves palyan 140k-t futott serulesmentes auto is oreg es "sokat" kell vele foglalkozni, ezert a kovetkezo autom jo esellyel uj lesz, amit max. betolok a markaszervizbe ha baja van. -
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #123345 üzenetére
"De gondolom ez olyanoknal nem szempont, akik a 200k-s autokat bontott cuccokbol tartjak eletben, nalam viszont a bontott alkatresz es a 200k-s auto sem opcio.
Nekem mar a 8 eves palyan 140k-t futott serulesmentes auto is oreg es "sokat" kell vele foglalkozni, ezert a kovetkezo autom jo esellyel uj lesz, amit max. betolok a markaszervizbe ha baja van"Erről van szó pont, Végre Ezért nem miért ezt a felfogást erőltetitek másra? Akkor ti nem is tudjátok mit vár el valaki egy ilyen kategóriában. Pedig tegnap azt mondtátok, hogy ti tudjátok.
Én nem az én véleményemet erőltettem soha(mivel én sose vennék suzukit, ilyen csepp olasz csetreszeket és a consumer piacos társaikat). Hanem csak más szemléletet is megemlítek, mert ilyenek lehetnek. Ti meg csak egyféle véleményt erőltettek másra. A sajátotokat, ami lehet jó ebben az esetben is, de nem is mondtam soha, hogy vegyen astratpuntotescortotcitroent, csak azt, hogy vannak ilyenek is és, ha tudja, hogy ez mivel jár és hajlandó ezt elfogadni, akkor tessék kitágult a piac számára.
Szerintem ez egyébként jó vita, pont egy kínos kategóriában. Ezért nem is tudtam távol maradni, akármennyire is mondtam. Autóvásárlásról van szó nem? Nem kvaany@zról, csak egy vita.
Tudod mi a vicces? Pont egy Ford szervizessel beszéltem 1,5 hete talán és ő mondta, hogy régebben(már saját műhelye van) a Mondeo tulajok mind szilentet cseréltettek, mert akomplet tlengőkar 3K-val drágább volt, de nem 1-2%, hanem kb 90%. És szerintem ez szerintem az általam említett hozzáállást igazolja és ez nem a 200 ezres kategória, hanem a fél-sok milliós.
Itt tényleg sokan nagyon igényesek, ezt el is ismerem és tiszteletre méltó, gratulálok is ehhez, de én mindig csak arra gondolok, hogy hopp új ember, lehet más hozzáállás, hát lásson ilyet is. Ismerem ám a fórumról ilyet itt is, nem 1, nem 2 embert, aki így jobban járt, mint, ha az itteniekre hallgatott volna és most busszal járna.(ez persze nézőpont kérdése, mert nem olcsóbb, mint a busz, de elvan nyugodtan, kellemesen az autóval)
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Meg mindig nem ertunk el arra a szintre, hogy egy nullarol idetevedt mezei juzer, aki eppen elete elso aitojat keszul megvenni, az ne essen abba a hibaba, hogy megvesz ugy egy bontoszokevenyt (reszemrol az egesz kategoria az), abban a hitben, hogy 10-20k-ert komplett futomuvet cserel, es ugyanennyiert ki is lakatolja majd...
Csak egy szett gumi 40k...
Persze sokaknak jo a 10+ eves 3-4 mm-es szett is, latom mi megy a fb gumi csoportokban, nem artana mar tovenyt hozni a hasznalhato gumik eletkorara se.
Szerintem az elobb joker forumtars keppel es peldaval illusztralva bemutatta, hogy mennyibe kerul egy kisebb kasznijavitas egy meg nm is bontoszokeveny auton. Nem otthon, nem haver ismerosenek a ismerosenek a haverjaval, hanem mint mezei juzer, aki bemegy arajanlatot kerni egy szakihoz. -
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #123348 üzenetére
Az autó piac majd 10%-a ez a kategória. Ami több ezer autót jelent. Ennek a vásárló köréből óhatatlanul is ide tévedhet valaki.
"Persze sokaknak jo a 10+ eves 3-4 mm-es szett"
Ez akár jó is lehetne, ha nem lenne gyökér a sofőr és tudna vezetni a gumihoz mérten. Érdekes módon nekünk vagy 2 hét és napi 2 órányi jeges/vizes(csak ekkor érdemes kimenni a bükkre) állatkodás kellett, hogy tetőre tegyünk egy 20 éves(a gumi),nyári gumis ladát és ez messze nem hétköznapi közlekedés. Persze, ehhez kéne annyi ész, hogy ha 10 éves gumit veszek, akkor jégbe egyáltalán, hóban meg szinte nem is megyek, csak vízes úton max ésszel, de ez keveseknek adatik meg.
"reszemrol az egesz kategoria az"
Miről beszélünk? Én egy kategória lehetséges célcsoportjáról 2 napja, te magadról.
"joker forumtars keppel es peldaval illusztralva bemutatta"
hogy egy kétszer akkora árú kategóriás autó javítása mennyibe került, AMIKOR már megvolt a baj. -->Vételkor ezt szűrje ki a delikvens a magával vitt szerelővel és ne vegyen ilyet.
"Nem otthon, nem haver ismerosenek a ismerosenek a haverjaval, hanem mint mezei juzer, aki bemegy arajanlatot kerni egy szakihoz."
Most kajak' elmutogassam amit írtam előbb vagy rajzoljam vagy mi legyen? Tényleg nem tudom ezt hova tenni. Bölcsész szakos lennék ki is lépnék, hogyhogy nem értem ezt a mondatot, egyszerűen nem tudom mire vélni, az előző kommentem után. De szerencsére számokkal kell foglalkoznom, így ezt megbocsátom magamnak.
-----------------------------------------------------
Itt egy fórumtárs 3xx ezres mondeója, ha jól rémlik az ár. Van rajta eg ysárvédő csere, 1-2 apróság. Szerined ez a (bár az említettnél ugyan nagyobb kategória) potenciális vásárlóknak már roncs, bontószökevény?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- nVidia tulajok OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen