Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz VR6-Fan #7847 üzenetére
Senki sem vágyik rá, én meg használom minden nap.. S nem egy éve. A faék itt kezdődik A hosszmotoros elrendezés és a hozzáférhető motor már csak bónusz De ezt is csak halkan, isten ments, hogy eggyel többen legyek, aki ezt kedveli, így egyre olcsóbbak a donorjelöltek is
-
nagyúr
Egy kollégám nevében érdeklődnék:
nézegeti az Mk3-as Mondeokat (2000-2007) és lehet venne ilyet. Tudom mióta nem jár ide Khelben nem ez a világ legjobb autója de mégis van valakinek tapasztalata vele?
Annyi kritérium lenne hogy benzinesben max 1.8-as vagy dízelben max 2.2-es motorral szeretne venni. Melyik motorral lenne jó vétel és miért?
Illetve más típust is ajánlhattok más márkától ebben a méretben így viszont szívfájdalmam ugyan de a Punto kiesik a köréből.Més que un club!
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #7856 üzenetére
Mondeoból a TDDI-t messziről kerülje el. Accord drága neki?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz !Overdose! #7857 üzenetére
Bakker hondás vagyok de az Accord eszembe se jutott.
Egyébként árban olyan 1M-ig menne el.Més que un club!
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #7858 üzenetére
Hát annyiból egy normális 6gen is csak éppen-éppen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz !Overdose! #7859 üzenetére
Igen említettem neki még pár gépet (Passat, Vectra, Accord, Avensis) de azt hiszem marad a Mondeonál mert 2000 utániból igazából csak az fér bele.
Més que un club!
-
Typhoon47
őstag
válasz Napfénysüti #7856 üzenetére
1.8tdi. a 2.2 nem egy jól sikerült darab. és többet is eszik természetesen, de annyival meg nem húz jobban sajnos. azért jó vétel az 1.8 mert 6-6,5 városi fogyival kurva jól megy. enyémbe 130e van. természetesen 250e km fölött ne vegyen dízelt. addig, ha be volt tartva a kötelező, akkor a világból is kimegy.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Laraxior
titán
Mi a normális idő,ill. megtett km, hogy a hűtővíz mutatója elmozduljon? Normális az hogy 2km után már megy felfelé? 15:00 körül leállítom, 4:30kor beindítom másnap reggel. Azért egy mínuszos víz, mert gondolom -17°Cban csak lehűl, elég durva ha így felmelegszik, mert a mutató se 0-ról, hanem olyan 60-70°C-ról indulhat...
"Para, normális?"[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz hobizoli #7863 üzenetére
Nemnem... nekem megfelel, csak, hogy normális-e. Első autóm egy 1.4-es volt, nem is emlékszem rá, hogy mennyi idő alatt mozdult a mutató, tapasztalatom is nulla... Gondoltam biztos, ami biztos rákérdezek
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz lajafix #7865 üzenetére
nem tudom... minél nagyobb a motor, annál hamarabb melegíti fel? Nagyobb motornál, több víz is van a rendszerben... gondolom én nah mindegy, ne firtassuk, hiszen halványgőzöm sincs a dologhoz. Két pedál egy kormány, meg hogy hova és mit kell tankolni és ennyi
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
őstag
válasz Laraxior #7866 üzenetére
nagy benzinmotor, hatalmas hőveszteség, azaz az energia jelentős részét nem mozgási hanem hőenergiává konvertálja
ezért van, hogy a modern dízelek hűtője elé egy kartonlapot tesznek, mert azok nagyon takarékosak, kicsit a hőveszteség, ezért nagyon lassan melegednek fel, sokáig van hideg emiatt az utastérben ha nincs kiegészítő fűtésa nagy benzinesek mint a tied is pillanatok alatt bemelegednek, cserébe kétszer annyit fogyasztanak
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Alvin_ti4200
félisten
Tudtok ajánlani Pesten egy olyan kézi mosót, ahol jó munkát végeznek, nem karcolják szét a verdát és aránylag megfizethető is?
-
őstag
válasz Alvin_ti4200 #7871 üzenetére
melyik kézi mosóban karcolják a kocsikat? (csak hogy tuti elkerüljem)
pont az a kézi mosó lényege hogy nem karcol mert nem 200 kilós műanyag bizbasszal dörzsölik a kocsitcryptot minden termékemért elfogadom
-
Mr.Grincs
veterán
A chiptuningról tudna valaki valamit mondani? Hosszú távon mennyire jó vagy nem jó?
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Magnum_
nagyúr
válasz tomcsi23 #7874 üzenetére
vagy akárcsak egy jó fékporos felnitisztítás után, az a szivacs is tud hajszálkarcokat okozni.
Grincs:
nekem az első autümon volt, szívó benzin, nem sokat ért, turbódízelek meg jobbára nagyon kormolnak utána és a zöldkártya értékek romlanak, ha jól tudom.
szerintem felesleges, vagy érdemesebb eleve erősebb autót venni (én se 1,6osat vettem most )
I humbly and respectfully decline™
-
Manitou
addikt
válasz lacimol #7877 üzenetére
Én ezektől a millióktól a végösszegzésben rosszul lettem Persze el lehet tapsolni egy kocsira sokat, ha valakinek ez a hobbija.
Kezdeti költségek:
•Átíratás: 50.000 - 60.000 Ft (névre írás, forgalmi engedély, törzskönyv, vagyonszerzési illeték, eredetvizsgálat díja) - ez ok
•Átvizsgálás szervizben: 0 - 10.000 Ft - ez is
•Kezdeti szerviz: 30.000 - 50.000 Ft (olaj, légszűrő, összes egyéb folyadék cseréje, gyertyák, vezérműszíj) - ok
Összesen: 80.000 - 110.000 Ft (5 évre)Állandó költségek:
•Értékvesztés: 900.000 - 1.100.000 Ft (feltételezve, hogy egy átlagos 5 éves 5 év múlva kb. a felét éri a vételi árának) ok ez lehet
•Adók: 12.000 - 20.000 / év (60.000 - 100.000 Ft / 5 év) ok
•Biztosítás: 20.000 - 40.000 Ft / év (100.000 - 200.000 Ft / 5 év) ok
•Műszaki vizsga: 25.000 Ft / 2 év (50.000 Ft / 5 év) ok
•Kötelező szerviz: 60.000 - 300.000 Ft (5 évre: folyadékok és kopó alkatrészek, esetleges meghibásodások) -300k szerintem sok
•Téli-nyári gumi: 40.000 - 80.000 Ft / 4-5 év ok
Összesen: 1.200.000 - 1.830.000 Ft (5 évre)Esetleges költségek:
•Biztonságtechnika: 30.000 - 100.000 Ft (riasztó, váltózár, egyedi megoldások) - ez sok
•Hitel: 0 - 60.000 Ft / hó (5 évre akár 3.600.000) - ezt hagyjuk most
•Mosás: 50.000 - 300.000 Ft (5 évre) - ez szerintem durván sokra van számolva
•Üzemanyag: 700.000 - 3.000.000 Ft (5 évre, 5.000 - 20.000 km / év)
•Apróságok: 20.000 - 60.000 Ft (ablakmosó, ablaktörlő lapát, szőnyegek, olaj rátöltés, WD40) 60k- sok erre szerintem
Összesen: 800.000 - 7.600.000 Ft (5 évre)Extra költségek:
•Büntetések: 0 - 200.000 Ft (autópálya, gyorshajtás, tilosban parkolás) -
•Parkolás: 0 - 2.500.000 Ft (fedett belvárosi parkoló a maximum) -
•Útdíjak: 0 - 75.000 Ft (évente 5-10 autópálya) -
Összesen: 0 - 2.775.000 Ft (5 évre)* - A költségeknél egy 5 éves kompakt autó (2 MFt), 5 éves további használat mellett, átlagos életkorú sofőrjének adataival számoltunk.
Havi költségek aránya (5 évre vetítve).
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
Mi ez a piros matricás mizéria? Hogy rosszat adtak néhány gépkocsinak?!
-
megema
őstag
Nekem is pirosat adtak, miután át lett íratva és újra forgalomba lett helyezve a kocsim 2010-ben. Illetve nem csak rossz matricát adtak, hanem rossz osztályba is volt sorolva (2). Múlt év végén elvittem környezetvédelmi felülvizsgálatra, ahol kicserélték a matricát kékre és átsorolták 6-os osztályba. Viszont átírták a típusát is (406 2.0 Supreme => 8 (???)), ami miatt az okmányirodában több kört kellett futnom (az alvázszámhoz nem az új típus tartozott). Végül pár ősz hajszállal később sikerült megoldania a problémát az okmányirodának. Az egész művelet kb. 3.000 forintba került amúgy, amit a felülvizsgálatért kellett fizetni. Az új forgalmi, illetve a típus átírása miatti törzskönyv csere ingyen volt.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Amikor vettem 2es kategória volt a forgalmimban, az új műszaki óta 4-es, pedig az enyém már 6-os ( euro III, szabályzott keverékképzés és katalizátor ). Így is kék matricás vagyok, egyelőre nem foglalkoztat ez, csak vicces amilyen kavalkád van itthon ezekkel az osztályokkal és a matricákkal.
<tRucKdriFteR>
-
-
aphra2
aktív tag
Nem szabályozott katalizátor (nincs lambda) = piros matrica
Szabályozott (lambda szondás) = kék matrica ,...... én így tudom.Szerk:
Az én autóm 94-es , szabályzott katival , és kék matrica , tehát nem csak az 1996 utáni kocsi a kék , mint ahogy sok helyen olvasni.[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
lacimol
csendes tag
válasz Manitou #7878 üzenetére
"Kötelező szerviz: 60.000 - 300.000 Ft (5 évre: folyadékok és kopó alkatrészek, esetleges meghibásodások) -300k szerintem sok"
Nekem 15 éves alsó-közepes autóm van. Ha egy általános szervizbe viszem (Speedy), akkor 5 év alatt 2*15.000*5=150.000 Ft a kötelező szerviz (szűrők és folyadékok, félévente). Ha ezt márkaszervizben teszem, akkor duplája, azaz 300.000 Ft lenne. Lehet a szomszéd számla nélkül, fele ennyiért is megcsinálja, de azért arra mégsem alapozhatok."Mosás: 50.000 - 300.000 Ft (5 évre) - ez szerintem durván sokra van számolva"
Havonta 2 kézi és 3 havonta egy mosatás (külső, belső, viasz): 3*2*700+3500 = 7700 Ft 3 hónapra, ami 60 hónapra 7700 * 20 = 144.000 Ft. Ha valaki hetente mossa és havonta mosatja, akkor már meg is van a 300.000 Ft.Ezt a kalkulátort pont azért készítettem, mert engem is meglepett mielőtt utánaszámoltam volna. Hibák persze lehetnek benne, de azokat igyekszem a visszajelzések alapján javítani.
-
Manitou
addikt
válasz lacimol #7885 üzenetére
Akkor módosítom úgy a mondandómat, hogy saját magamból kiindúlva nekem ezek soknak tűnnek.
Nekem szintén hasonló, csak 14 éves. A 15k olajcserére+ szűrőkre nekem is kb annyi, úgy hogy (5W40) full szintetikus olajat teszek a motorba, csak nekem az évente 1x esedékes. Vagyis 5 év alatt 75k, de lehetne kevesebb is, ha 10W40-es olajat tennék bele.
Nekem a mosás a 0-hoz konvergál, magam szoktam intézni. Persze autosamponra+ szivacsra, meg törlőkendőkre kell költeni, de messze nem annyit, mintha autómosóba hordanám. -
Manitou
addikt
válasz !Overdose! #7888 üzenetére
olaj: eneos premium hyper 5W40 (6,5-7k)
olajszűrő: 1,3k
pollenszűrő: 4,2k
légszűrő 2k lenne, ha kéne, de nem kell -
!Overdose!
őstag
"Figyelem! Ez a benzintemető 1 óra alatt Németeknél az autópályán 300km tett meg. A végsebessége 340km is megy. Ez 4 kerékmeghajtású. Ez a kocsi nagyon megyen."
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zsid
senior tag
válasz !Overdose! #7892 üzenetére
Ennyiért megérné. Félévig lehetne gyilkolni, utána meg kiárulni alkatrészként majd ennyit...
<tRucKdriFteR>
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #7892 üzenetére
340km/h? Nevetséges. Ez egy sima 300lovas A8 kotró. Ennek óra szerint 250nél vége van mint a botnak. Ha nem lenne elektronikusan lekorlátozva akkor sem nagyon menne a fölé, hosszú nekifutással talán megfutná a valós 250-et de nem vagyok benne biztos. Még az S8 (D2) sem nagyon megy többet valós 270-275km/h-nál. M3 autópályán volt szerencsém átélni. Óra szerint a 310-et megfutja ugyan de az semmit nem jelent. Bírom az ilyen hirdetéseket. Mindig jól mulatok rajtuk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Bandi18
tag
-
neduddki
nagyúr
válasz Bandi18 #7899 üzenetére
HI!
mert akkor a vizsgan fel kell, hogy akadjon, sajna ez nem indig tortenik meg:- (
udv
neduddki
mod: Maniyou #7891: enme smered a carina vizsga storijat, amikor a vizsgabisztos halalra sertodve adta ki a kek matrinyat?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs