Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Nem erről van szó. Az Octavia túl nagy, túl puha, és túl gagyi kifejezett hulligánkodásra. Nem lehet kikapcsolni az ESP-t, nincs mechanikus sperr, elöl kapar.... nem fogsz vele keresztben sodródni, nem viszed ki pályára mert nem oda való stb.
Sportos apukáknak való. Ha nem taposod szét hidegen, nem ugrálsz le a kuplungról, cserélsz olajat időben, akkor mégis mi baja lesz attól, mert néha rálépsz a gázra?
Egy sti-vel kimész hulligánkodni... kapnak a szilentek, a gátlók, gyilkolod a kormányművet, sokkal könnyebben odavered az alját, sorolhatnám... mert az kicsi, négykerekes etc. pont erre való.
Az hogy tiprod, nem egyenlő azzal, hog ütöd vágod, és utóbbiból egy sti jóval nagyobb eséllyel kap többet, pláne egy béna pilótánál.
Félúton van igen az igazság, de azért szerintem érezni, hogy egy octaviával sokkal kisebb eséllyel közlekedik valaki így. Más kategória a két autó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest