Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Alvin_ti4200 #6014 üzenetére

    Jo hat ez egy faszlagyito szoveg.

    Ez a resze kulon jo a leirasnak:

    "Egyszerre mindig két hengerben van gyújtás minden körülmények között, tehát abszolút kiegyensúlyozottan és nagyon selymesen, finoman járó a V6-os motor."

    Hat a finom jaras pont nem ettol van, hanem hogy 6 hengernel teljesitmenyatfedes van az egymas koveto hengerek kozott, meg van rajta egy akkora lendkerek, hogy jobb sulyzonak is beillene
    Ez a kettos gyujtastema nekem is igy megy, pedig csak 4 henger van, de ez a wasted spark gyujtasrendszer sajatossaga, amikor 1 trafo kimenet egyszerre ad ket szikrat ket hengerbe, ebbol az egyik eppen gyujtas utemben van ahogy kell, a masik meg kipufogasban, azaz oda is megy egy szikra, de az feleslegesen van a "semmibe", innen jon az elnevezese, hogy wasted spark, hulladek szikra.

    Hatranya, hogy fele annyi futas km alatt leszikrazik annyit a gyertya, mint egy sima hengerkenti trafosnal (coil on plug - COP) vagy gyujtaselosztosnal, elonye, hogy nincs mechanikusan meg sehogy mozgo-kopo resze, mint a rotoros gyujtas elosztosnak, igy sokkal megbizhatobb, de annyira nem is draga a fillerbaszo gyartoknak igy, mintha minden hengerhez kulon trafo lenne, es ugyanugy barhova el lehet tolni az elogyujtast igy is, mint a COP-nal is, de ennek fele a koltsege igy.
    Gyertyat meg majd ugyis Te cserelsz benne, nem a gyartonak kerul loveba.

    :U

    A 4 lambaszonda meg a mazochizmus egy kifejezesmodja, foleg akkor, ha Bosch gyartmanyuak. :P

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák