Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz _q #165995 üzenetére

    Hibridnek irjak, mert szar a hahu, de a forgalmiba nem az van irva.

    Meretben visszalepes. Hatul nagyon szuk. Elol ebbol nem sokat erzel, de keskenyebb az auto, neha a konyoklon megutjuk egymast baratnommel. De ez barmilyen kisebb autonal elofordulna. A felhasznalt anyagok gyengebb minoseguek, minden muanyag es a bor is legalabb egy kategoriaval olcsobb benyomast keltenek. De! Az Ampera nem zorog, nagyon jol ossze van rakva. A BMW bizony meg-meg zorrent es nyoszorgott rossz uton.

    Ez abbol is adodhat, hogy ujabb konstrukcio es sokkal merevebb a kaszni, ezt erezni is, ha katyuba mesz, nem remeg bele az auto.

    A BMW futomuve sokkal jobb volt. Az Ampera kenyelmes, elfordul, ahol el kell, de semmi sportossagra osztonzo nincs benne. A BMW 160-rol satufekezve is irto stabil volt, elmeny volt atfuzni egy-egy kanyargosabb szakaszon, de kozben megsem razott.

    Szorakoztato elektronikaban korabol adodoan az Ampera jobb, de vezetessegito rendszerekben a BMW viszi a primet. Az Ampera fenyszoroi csak gyertyalangok a BMW kanyarkovetos xenonja utan, nincs esoerzekelo sem, tavolsagtarto tempomatrol pedig ne is almodj.

    Az Ampera jobban megy, sokkal dinamikusabb a villanymotor miatt. Es nagyon halk minden temponal.

Új hozzászólás Aktív témák