- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hobby elektronika
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen videókártyát?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
2024 - Íme a 22. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között megjelenik a MultiVersus és a The Rogue Prince of Persia.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz Fernet #139997 üzenetére
Lusták, erre mást nem tudok mondani.
Én is autószalonban dolgoztam és csomó embert inkább leráztak, mintsem kezeljék a problémát, arra hivatkozva, hogy nem kedvelik az illetőt, úgyis csak nyavajogni fog és ahhoz nekem nincs türelmem meg időm és a többi.Be kell menni, mondani, hogy nem akarsz Te itt semmi mást, csak időpontot, amikorra behozhatod a hibás autód és elhajthatsz a hibamentesítettel.
Sajnos sok a barom és ezzel egészségesen tele lesz egy idő után az ott dolgozók tarisznyája (tapasztalat), ami szintén sajnos, de kivetül az értelmes ügyfelekre is.
Na meg a garanciális javítás a szükséges rossz kategória, ugyanis a szerviznek és kereskedésnek abból nincs bevétele, de a munkaóra ugye kiesik.
Jogosan követeled a javítást, így Te vagy nyerő helyzetben és ezt ők is tudják.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest