- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #13050 üzenetére
Azé mer a "szerelő haver" annyié melegíti rá az eccerű júzerre az alkatrészt attól az még nem annyiba fáj. De csitt! Nem értesz te hozzá!
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #13039 üzenetére
Ezt mire alapozod, hogy a 101 lovas jobb mint a 115/130/150lovas verziók? Eleve gyengébb a bele mint a 130/150lovasnak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
2 barátomnak van 101 lovasa (bár a passatklubon a 115 lovast is dicsérik), és semmi bajuk annak ellenér h ki van nyomva a szemük. Plusz az egyikük 131 lovasat főzött meg előtte, 2 x is mire ezzel összefutott és kevesebb lóval, ugyanazzal az agyatlan stílussal megbízhatóan mén. Igaz ez csak egy történet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Bull Boss
senior tag
-
8th
addikt
válasz dJ Peer #13058 üzenetére
Ha bátran nem is de egy alapos, márkaszervízben elvégzett átvizsgálás után ha mindent rendben találtak nyugodt szívvel meg lehet venni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Bull Boss
senior tag
peer egy szóval se mondta hogy neki ilyen hárompirosbötűs szinizom dizel kell. ezt ti hoztátok fel. amúgy a 90 lovas pd nélküli TDI vel járna még talán a legjobban...
SZerK: suzukira visszatérve tévedtem. 530 ezer van benne, rosszul emlékeztem. A noteszembe volt felirva
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz bitpork #13056 üzenetére
Aha. Tehát egy ember beszámolójára hagyatkozol aki bevallottan agyatlan stílusban közlekedik. Gondolom az autójára is roppant módon vigyáz azért lett hengerfejes 2x is a motorja. Én eddig soha nem láttam még hengerfejes pdtdi-t pedig volt szerencsém pár extrém módon átfaragottat is megvizsgálni. Viszont két embertől is olvastam, hogy egy sima chiptuning miatt tönkre ment a motorjuk (115lovas pdtdi, hajtókartörés mindkettőnél). 115lovasból csak chippel kihozol ~160lovat. Az önmagában nem lenne sok viszont a nyomaték is durván megugrik (plusz 100-120Nm) ráadásul alacsony fordulaton ami nem túl előnyös. A 101/115lovas verzióknak gyengébb a belük. Már szolidabb tuning miatt is szépen lassan összenyomódik és eltörik a hajtókar. Ezek a motorok mechanikusan alul lettek méretezve. Viszont a 130/150 lovasnál ez a probléma elképzelhetetlen. Azokat erősebb hajtókarokkal és más csapágyazással szerelték. Több srácnak a fórumról 200+ lóerővel stabilan fut az autója 3-4 vagy még több éve. Folyamatosan figyelik de a kompresszió mindnél a gyári tűréshatáron belül maradt vagyis a hajtókar nem gyengült el, nem nyomódott össze. Pedig egyik másik alulról karcolja az 500Nm-t. Nincsen azokkal a motorokkal semmi baj főleg az erősebbik verziókkal . A sima adagolós tdi-be sem véletlenül a 130lovas pd hajtókarját teszi mindenki tuning esetén.
(#13066) Bull Boss:
"amúgy a 90 lovas pd nélküli TDI vel járna még talán a legjobban."
Ezzel egyetértek. Adagoló, egytömegű lendkerék, egyszerű primitív befecskendező rendszer, fix turbó. Ha dízel és Golf 4 kell neki akkor már inkább az mint bármelyik pd. Sőt az adagolós motor még hangyaf@xnyival kevesebbet is fogyaszt mint az 1.9 pd-k. Hátránya, hogy csak euro2-es és kevésbé rugalmas. Viszont az esetleges javítási költségei a töredéke egy pdtdi vagy bármilyen common rail dízelének. Nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
VR6-Fan
veterán
no offens, tuti más a csapágyazás? mert a csapszeget elhiszem, de nem hiszem hogy csináltak másik főtengelyt hozzá, bár lehet tévedek és én lennék túl zsidó a vw helyébe
azt a kutya fáját... akkor tényleg nagyon cidri anyagból kell hogy legyen hogy megérte újat tervezni, mint hogy kifosson egy fajtát és az egész pd nyűgöt arra építse.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #13002 üzenetére
De B+ akarmiert ott is allhattal akar es azt lathatta, de Te meg amikor 60m-re van toled, akkor kezdesz csak forgolodni, akkor mi van? A fout az fout, es elonye vana buszmegallo obollel szemben.
Ezena kepen meg 300m-re nem latni el az hóótttziher, nezd mar meg mekkora treller, 7.5m hossza, azt kepzeld oda 39x meg, na az 300m tavolsag.
több drón kell ;P
-
8th: Természetesen csak olyanról beszélek amit meg tudok támogatni. Ha az 1 ember értékítélete, v fórumos infó, akkor az. Bár ha jól láttam a végén 1et értettél velem: a 90 lovas tdi a legjobb
hobizoli: olyan autó nincs amit nem lopnak. Ezen az alapon itthon senkinek nem kellene venni fauvét....sőt autót sem, mert a közlekedési balesetek legnagyobb részét autóval szenvedik el
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz bitpork #13076 üzenetére
Szerintem a 110lovas adagolós a legjobb. Arról lerúgni a kettős tömegű szutykot meg a vg-s csodaturbót kicserélni egy simára és örök élet + 1 nap.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #13089 üzenetére
Tudom, hol abban a kiegyenlitő tengely??? Minek is lenne. Az első pár darab egytömegűvel volt, mint a 66kW, utána ment bele a kettőstömegű. Én még nem láttam kiegyenlítő tengelyes AFN-t, sőt az újabbakban sem volt. A PD- nél kezdtek ezek divatba jönni, de csak a 2.0 Tdi-ben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #13091 üzenetére
Nem, most is vannak motorok kettőstömegűvel és kiegyenlítő tengellyel is egyszerre.
pl 1.4 TDI, 2.0Tdi. A kiegyenlitő tengely az egyenletes járásért felelős, a kettőstömegű, meg a vibrációktól óvja a váltót.
Lényegében az ALH, AFN, AHF, ASV, AGR kódú motorok alapja ugyan az, csak az adagolóban, turbóban befecskendező rendszerben különböznek. Egyikben sem volt soha kiegyenlitő tengely. a gyengébbeket gyártották egytömegűvel, később kettőstömegűvel is. Az erősebbek mindegyikében van kettőstömegű, elvétve akad gyári AFN egytömegűvel.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
"Azért mert úgy kell beakpcsolódnod a forgalomban, hogy azt semmilyen módon ne zavard meg."
Feltalálták az egymondatos kreszt a biztosítok. Már bocs de ez nem tűnik másnak mint egy biztosítos szarnak amit a hülyékkel akartatok, meg gondolom etettetek is meg sokszor, hogy ne kelljen fizetni.
Nincs agygörcs. Kresz van paragrafusokkal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Formula-1
- Hobby elektronika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Építő/felújító topik
- Suzuki topik
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest