- GoPro Topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz szőröscica #122037 üzenetére
OK, de ennyi erővel az ember sosem venne autót Van olyan költség, amivel igenis számolni kell, ha ilyen kategóriájú autót néz az ember.
Viszont ha van kiugróan rossz konstrukció, vagy méregdrágán javítható (pl amit itt-ott olvasok, hogy multitronic hiba =új / bontott váltó), na azt kerülném, ezért megköszönök minden ilyen tanácsot.(#122038) aero.: Saab -ot nem gyártják már (kár érte), a BMW pedig nem játszik nálam, bár a motorja annak is nagyon jó. Tetszenek ezek a nagy köbcentis motorok, és egyszer nagyon szeretnék egy V6 -ot. Viszont a racionalitások talaján mozogva valóban, dízel fronton az egyik legvalószínűbb jelölt továbbra is a D5. 205 lóerővel az sem lusta már, ha nem is olyan erőgép, mint a V6 3 literesek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs