- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #107992 üzenetére
2,5 év alatt: turbo 2x (340e), hidrotőkék és himbák (200e), főtengelycsapágy (kuplungcserekor, 20e+). Következő vezérléscserénél kellett volna a vezérműtengelyeket is cserélni (300-350eFt), érett az adagoló (200eFt+), elkezdtek repedni a gyári xenon burái (90eFt/db nagykeráron). Csomagtérzár 50e.
De a sima karbantartás sem olcsó:
Vezérléskészlet 120e, plusz vízpumpa 30-40, plusz le kell bontani a cseréhez a kocsi elejét 90ezrenként/4évente. 8liter olaj kell bele, nem olcsóból, ha nem akarsz kicseszni magaddal, max 15ezrenként. Szűrőkkel simán 40-50e egy olajcsere. Kettőstömegűvel még nem volt gond, de ami késik, nem múlik. Kuplungcsere 150e, pedig addigra már nagyon barátok lettünk a szerelővel. Komplett lengőkarkészlet előre, 4 gátló, egyéb kis csetreszek 300e. Xenonba izzó 10e/db, illik párban cserélni.Furkoo: já, enyém. Nem szép, de megy-megáll-kanyarodik. Itthon előttem egy, lelkiismeretes tulajdonosa volt, de mivel igásló az autó, ezért különösebben tutujgatva nem volt, csak a mechanikára vigyázott. Eddig a két év alatt 90ezer Ft-ot kellett a kötelező olajcseréken meg a vételkori vezérlés-átnézés-amiszarcseréljük körön kívül költeni rá. Lehalt a nagynyomású szivattyú, 80e munkadíjjal, meg a turbó és légtömegmérő közötti szívócső elszakadt a turbónál a rázkódástól, 10e bontóból és fél óra munka otthon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen