- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Mini-ITX
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
válasz Fabolous4 #4950 üzenetére
Bluetooth-on keresztül előbb csatlakoztattad a fejegységhez?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
csendes tag
válasz Fabolous4 #4950 üzenetére
Szia!
Nekem egy Seicane (K2001N) fejegységem van, az sem volt hajlandó Bluetooth-on csatlakozni, semmilyen adapterhez. Így vettem egy Wi-Fi-s OBD-II adaptert. Azzal tökéletesen működik.
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!
🐇Mouse driver not found! Please click OK!
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! Új kocsit szeretnék venni. Figyelembe véve azt a tényt, hogy szinte alig lehet új kocsihoz jutni, illetve, hogy minden kva drága autónak van valami idegesítő hiányossága, hibája, eljutottam újra a csodálatosan kinéző mazda 6-hoz, ami full extrásan is egész baráti árban van még számomra. Akinek van, az ajánlaná? Eredetileg keveset evő turbós benzines, vagy hybrid volt a cél, és eredetileg SUV, de tulajdonképpen a várost leszámítva (ahol nem is nagyon használnám) egy hybrid tucson se fogyaszt sokkal jobban, mint a szívó 2.5 -ös skyactive és a 2.1m felár a hibrid motorért elég szarul néz ki. Pályán egyenesen szörnyű a fogyasztása, míg a mazda egész baráti. Plusz nem kell turbóra, részecskeszűrőre, kettőstömegűre költeni.... Na szóval én így látom, ti ajánlanátok a mazda 6 sedant? Jó a menetdinamika, fogyasztás? Szerviz költségek milyenek (ez érdekelne a legjobban)? Köszönöm!!
[ Szerkesztve ]
-
UberMutant
őstag
válasz Palesztin994 #4955 üzenetére
turbós hibrid suvnak nehezen lehetne eladni.
a szervíz 100 ropi per alkalom. 5-6 év után több.
fogyasztás? annyi amennyi, mondjuk 8L / 100km ez sem számít , mert 100as benzint illik tankolni. -
ZeroX92P
tag
válasz Palesztin994 #4955 üzenetére
Golyóálló konstrukció, meghibásodásra nem kell számítani, csak kopó alkatrészek és egyszer majd valamikor automata olaj. Ha újonan veszed akkor a kötelező garanciális szervizek már a Mazda-nál is húzósak, de lehet "okositani" rajta pld kicseréled otthon magadnak a pollenszűrőt és akkor nem tesznek bele 20k ért újat ha látják hogy tiszta.
Az első években a gari alatti periódusokban 100k körüli kötelező szervizekre kell számítani márkaszervízben, utána gyakorlatilag semmi, olaj és szűrők meg ami elkopik.
És nem tud a motor mit kezdeni a 100as benzinnel (2-3le legjobb esetben is).
Autópályát 160-al kb 8literrel meg lehet úszni, attól függ mennyire agressziven gyorsítassz, ha már ezekből kinőttél akkor normál tempóban kellemes utazóautónak 7l de akár 6l körül is elmegy. -
ADAM1337
nagyúr
válasz Palesztin994 #4955 üzenetére
Nekem a kisebb motoros verzió van 2liter kombi revolution felszereltség, én szeretem egyedül amiatt akarom eladni mert 2km-re járok dolgozni vele, és a következő munkahelyem is 3km-re lesz, így egy phev-es autóra váltom le.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Moleman
addikt
válasz ZeroX92P #4957 üzenetére
160-nal 8 liter nagyon jó, annyival jobb lenne a légellenállása a hatosnak? A 2 literes CX-5 150-nel már 9 liter fölött eszik.
A benzint én is megerősítem, nincs érzékelhető különbség a 95 és 100 között, se teljesítményben, se fogyasztásban.
#4955 Palesztin994
Ha SUV kell, akkor van CX-5 is ugyanazzal a motorral, kb ugyanannyiért, de ha nem használnád ki, akkor szerintem nem érdemes cipelni a plusz súlyt és extra homlokfelületet. Következőnek én is valami laposabbat veszek.[ Szerkesztve ]
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Moleman #4959 üzenetére
Mindenkinek, aki hozzászólt:
Köszi a sok-sok választ! Hát a 100e/ alkalom még tűrhető (sőt, szerintem jó ) , egy 2016-os diesel, hyundai i30-am van (még egy kevés ideig), tavaly 78 volt a szűrő meg az olajcsere akciósan, idén a nagyobb kör jött 128-ért... Lassan majd jönne a kettőstömegű, turbó, részecskeszűrő stb, stb, ami, ahogy írtátok a mazdánál nem lenne.
A pályás fogyasztására felfigyeltem én is, mivel egy hybrid tucson is 10l-t zabál 130-nál (én pedig gps szerinti 150-el szoktam tempomatozni pályán), tehát ez tetszik! Cx 5-öt pont a fogyasztás miatt nem akarok, kicsit tanulmányozva a dolgokat hamar elment a kedvem a suvoktól, nem sok értelmük van.
Amitől félek az a rozsdásodás, de valószínűleg az első utam egy alváz és üregvédelemmel foglalkozó céghez vinne, így gondolom (évente ellenőrizve) nem kell félni ettől, ugye?[ Szerkesztve ]
-
Ursache
senior tag
válasz Palesztin994 #4960 üzenetére
új generációs 2.5-ös sedan-t hajtok. 7.5 literrel eljárok átlagban.
pályán óra szerinti 160-nál kb 8.5-et eszik.
130-nál kb 7.3-mat.
ha 100-110-re ráállsz 5.5 alatt van (4.8-at is láttam már tőle)ezek üres manőverek, 1 személlyel, 95-ös benzinnel.
én bátran ajánlom ezt a kocsit annak, aki ILYET keres, de a turbós SUV-tól kilyukadtál a benzines sedan-hoz... gondold át! egy fos fürdőszobai szekrény nem fért be a csomiajtón, lapra kellett szerelni. én direkt azért vettem nem sport wagon-ban, mert ha belefér, akkor belepakolod, így meg rákényszerülők, hogy ez nem csirkeszállításra van. de pakolni tényleg szopás..
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Moleman
addikt
válasz Palesztin994 #4960 üzenetére
A rozsdától már nem kell tartani ezeknél, 2013 óta rendben vannak üregvédelem nélkül is.
-
snorbi82
senior tag
válasz Palesztin994 #4960 üzenetére
A 2015ös Cx-5: automataváltó olaj csere, olaj csere, vezérlés csere, nekem legutóbb megállt 238e-be.
Autómat. olaj csere: 100.000 km-nél javasolják!IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Palesztin994 #4960 üzenetére
Nekem a 2literes pályán félelmetes fogyasztásokat produkál, szélmentesen 150 tempomatnál 6.5liter körül, de 130 chillezésnél 6körülre kihozható tempomattal, széllel ez lehet 8liter is.
Városba járok 7.7-10liter között de utolsó átlagom reggel 8.6-t mutatott pl.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Moleman #4963 üzenetére
hát, azért láttam 2016-os mazdákat is a youtubeon, de elvileg amúgy 12 év rozsdagari is van.
Találtam egy 2.5-ös takumi plust, gyakorlatilag full extra (napfénytetővel), nem tudom van-e még, amit lehet kérni bele. 13.4m-ért talán nem nagyon van jobb vétel a kategóriában a picaon (új autóból), ráadásul pont most érkezett be a szalonba. Mit gondoltok?[ Szerkesztve ]
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Ursache #4962 üzenetére
Igen, gondoltam a pakolásra. Gondolkoztam a kombin, de hát a sedan az igazi, ha pakolni kell, akkor inkább bérlek egy furgont, de azért viszonylag ritkán van erre szükségem. Valóban kilyukadtam egy tök más autótól ide, de azért, mert rájöttem, hogy egy bazi drága suv, - amire ha szerencsétlen vagyok még több pénzt szórhatok ki - nem éri meg annyira. Ezzel a mazdával amúgy 2 éve nagyon szemeztem, akkor álmaim kocsija volt, de sajna sűrűn megtetszenek az új dolgok, de ettől még a legszebb sedan az a 6-os mazda! Hétfőn vezetem és eldöntöm.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Palesztin994 #4967 üzenetére
Én is jobban élném a 2.5-t egyébként, mindentéren nyomatékszegény a konstrukció nem egy erőbajnok. (165le-s) De hétköznapra még okés, mondom úgy hogy bp. 3. kerületben élek.
[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
snorbi82
senior tag
válasz Palesztin994 #4966 üzenetére
Május 1tol emelkedni fognak az árak! Nem is kicsit! Én is néztem ezeket! Csak ami tetszik és van annak a belseje nem tetszik ( barna vagy vörös bőr).
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
MODERÁTOR
válasz Palesztin994 #4968 üzenetére
Miután egy cicaterepjáróból ültem át (vagy hívjuk SUV-nak), csak megerősíteni tudom a gondolatot, hogy ebbe a seggemlapos országba a SUV, vagy akár a négy kerék hajtás egy olyan olyan luxus, amit szinte senki nem használ ki, vagy csak az akinek a bőre alatt is pénz van és a Budai hegyekben él és Tihanyban van nyaralója. Egy előnye van, átlátsz vele a forgalomban sok laposabb autó felett.
Egy SUV-ban már csak a tömege miatt is mindent túlméreteznek, mert nekifutásból minden 2 tonna, akármit csinálsz (barátomék most vettek egy Volvo XC90-et, 2,5 tonna az autó emberek, egy nyamvadt tank, de legalább nem megy, mert gyengébb motorral rendelték).
Erősebb és vastagabb rugók, nagyobb fékek, etc. Minden is drágább lesz szervizelésnél (most a márkaszervíz árait skippeljük, az egy másik sztori hogy ők hogy áraznak).
Szóval az évi két alkalomért amikor Ausztriában vagy Szlovéniában hegymenetben szerpentinezek (elsősorban nyáron) arra nem vettem egy újabb 4x4 SUV-ot.
Más: tudtok olyan helyet ahol emberi áron szintereznek felnit? Sajnos az előző gazdája körbeparkolta mind a négy felnit (nem is értem hogy), és úgy néz ki mint a hányadék. Jó lenne valami fényes fekete vagy ugyan erre a Machine Gray színre visszafújatni valamikor.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Moleman
addikt
válasz ADAM1337 #4970 üzenetére
A turbósokhoz képest nyilván kevésbé rugalmas 3-4000 alatt, de azért nyomatékszegénynek nem nevezném, normális közlekedésre 2000 alatt is bőven elég. Ha meg nemnormálisan akarok közlekedni, visszaváltok kettőt. Én jobban is szeretem ezt a karaktert.
Az asszony 1.2-es Swiftje, na az nyomatékszegény.#4972 crey
+1, nyáron hegyre is felesleges a 4×4, csak egy jó gumi kell. Keresztben közlekedésre meg úgyis külön játszósautó való.[ Szerkesztve ]
-
Palesztin994
aktív tag
Még 1 kérdés jutott eszembe. Sok helyen úgy írják ezt az autót, hogy 2021-es. 2018 óta volt még valami facelift? Csak mert nem nagyon láttam, de lehet pár apró dolgot átalakítottak benne, kívül nem sokat látok, az utastérben sem.
[ Szerkesztve ]
-
Ursache
senior tag
válasz Palesztin994 #4974 üzenetére
En ket dologrol tudok. Vezeteknelkuli telefontolto es +200k a sunroof
Nekem 2018 nov/dec a kocsi. Ebben van SR (takumi plus felszereltsegi kategoria) es nincs wireless charge.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
sutszi
veterán
Oszi szinter Kft. Pár éve 2 garnitúra felnit csináltattam náluk. Patent lett.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Moleman #4963 üzenetére
Na, szóval én azért ettől félek... :/
-
Topikgazda
válasz Palesztin994 #4977 üzenetére
Jól meghízott ez a Vaják. Hol a lova?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
snorbi82
senior tag
válasz Palesztin994 #4977 üzenetére
Bármelyik autónál előjön. 2018as Kia Sporta. kollégánál megindult a rozsda. Igaz garos, de na. Sajnos egyre több újabb autónál egyre inkább jön elő a rozsda. Ez bármelyik autónál előjön, félhetsz.
Én azt mondom mindenkinek, hogy minden autóra költeni kell, azt vegye meg ami tetszik neki.IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
Safranek
aktív tag
válasz Palesztin994 #4977 üzenetére
Egy korrekt üreg és alvázvédelem után annyira nem félnék.
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Moleman
addikt
válasz Palesztin994 #4977 üzenetére
A bölcső/lengőkar/kipufogó nem annyira para, ott teljesen normális a felületi rozsda, viszont a nyúlvány tényleg nem néz ki jól. Még 10 évesen is makulátlannak kéne lennie, és az is lenne, ha rendesen mosták volna.
De még így is, mire ebből komoly probléma lesz, valószínűleg már régen lecseréled, így nem a te problémád lesz. Én nem aggódnék rajta. És mivel újonnan veszed, oda tudsz figyelni rá, hogy mindig le legyen mosva a latyak, így elő se fog jönni.
-
#TOTTI
őstag
válasz Safranek #4981 üzenetére
A mazdánál, hivatalos közlemény is van róla, nem a felszíni rozsda volt a gond, hanem a szennyezett acél amiből készült, átrozsdásodtak, ezt küszöbölték ki teljesen a legutolsó generációval (3/CX-30). Alváz üregvédelem elővigyázatosságnak jó, nekem a CX-30-on van is mindkettő és nem én csináltattam, hanem így kaptam.
-
MODERÁTOR
válasz Palesztin994 #4977 üzenetére
Az a baj hogy sosem tudod hogy hol volt használva, és hogy volt karbantartva az autó.
Nekem mániám télvíz idején is kerékívet meg miegyebet hetente kimosni, meg ha lehet alulról is csapatni.Ugyan ez a többi évszakban, ha feltapadna sár, retek, stb mert olyan helyen járok, nem szoktam napokig rajta hagyni, vagy hagyni rászáradni.
Ausztriában használták? Só. Meg fogja enni, akármit csinálsz.
Ez ilyen, mondom én pozitívan csalódtam az enyémben, mert arra számítottam hogy 5 évesen a Mazda jó hírnevére apellálva talán elkezd rügyezni... de nem szerencsére.
Újonnan meg csak rajtad múlik hogy hogy fog kinézni 7 évesen.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
kisharsany
tag
Sziasztok!
Ha már a rozsda a téma...
Mennyire tragikus ez a Mazda 5 alváz? Kívülről a karosszérián (még) sehol sem látszódik, az alja viszont sajnos ilyen.
Kipufogórendszer kuka, meg egy gömbfej és a szilent is, elsősorban a rozsdára irányul a kérdésem, hogy ilyen autóval megéri-e még foglalkozni és alapos alvázvédelemmel kordában tartható-e. -
SzaboZE
addikt
válasz kisharsany #4986 üzenetére
Hát ez elég szarul néz ki Találd ki, hogy hosszú távra tervezel vagy sem, mert rendbe lehet ugyan tenni, de nem olcsón.
Nekem 2006-os hatosom van, 14-ben vettem, azonnal kapott egy alváz és üregvédelmet. Most volt vizsgázni, kértem a szerelőt, hogy nézze át alulról, hogy mi újság. Teljesen rendben van, ez volt a válasz, nincs teendő. Ha időben megkapja az autó az alvázvédelmet, akkor ugyanúgy fogja bírni, mint a kevésbé rozsdásodó tipusok.
crey: "Ausztriában használták? Só. Meg fogja enni, akármit csinálsz." Igazából az számít, hogy le legyen róla takarítva időben. De nem sokan szokták legőzborotvázni egy-egy sófürdő után.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
kisharsany
tag
válasz SzaboZE #4987 üzenetére
Szerintem sem szép látvány.
2011 utáni Mazda 5 CW vásárlása a cél, de nagyon nem egyszerű a sok korrodált alvázú példány miatt.
Itt egy másik, Mariborból behozott. Ennél mennyire tragikus a helyzet?[ Szerkesztve ]
-
ZeroX92P
tag
válasz kisharsany #4988 üzenetére
Jobb mint az előző, itt a képek alapján inkább csak felületi és "kezdődő" rozsda van, ezt egyszerűbb ebben az állapotában megfékezni. Ha nem nyúlsz hozzá is van benne pár év bőven.
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Budapest, Üllői út 817-en lévő Mazda bontóval van tapasztalata valakinek?
Motort kellene vennem az autóba, mert eltört a kettes hengerben a dugattyú.
Tavaly rakattam rendbe az alját, emiatt nem szívesen dobnam ki az autót, építkezünk, pár évig jó lenne ha működne még!
Kompressziót ha mérnénk az ér valamit?
Egyáltalán szabad bontóból venni motort (benzines kellene)??(^)(>.<)(^)
-
Topikgazda
Ha a Xedoscar-ra gondolsz, én vásároltam már náluk, de nem ilyen komoly tételt. Nem volt olcsó, random facebook csoportos árakhoz képest 2-es szorzó, de szerintem ez bármelyik hivatalos bontóra igaz.
Én a helyedben minden létező helyet végig hívogatnék, milyen garit adnak rá, mennyiért van, hány kilométer, vannak ugye a FB csoportokban is ajánlott emberek én már nem is mondom mindenki tudja. Amúgy meg miért nem bízod arra, aki csinálja a melót?
Egyébként nekem aki elvitte a kocsit az nagyon rendbe rakta, szerintem ő vállal ilyesmit Békéscsabán.https://tinyurl.com/rasoapro
-
vacs
veterán
válasz rasotamas #4991 üzenetére
"FB csoportokban is ajánlott emberek én már nem is mondom mindenki tudja"
Ha nem titok leírnád őket, akár privátban is?
Igen a Xedoscar.
2000 ccm, 150 le, benzines motort keresek 2003-as Mazda 3-ba, kb minden bontóval beszéltem, de csak náluk van ilyen.[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
rasotamas: pár óra alatt átnéztem 8 mazdás facebook csoportot és Korinek Marton, Alsonemedi-n kívül két embert találtam még, Jakab Tamás és Szmuda Gergő.
Egyéb tanács?DessertFox: köszi
Uher: köszi
(^)(>.<)(^)
-
#21346560
törölt tag
Üdv fiatalok!
Mazda 6 2014-es szivargyújtó biztit át lehet rakni, hogy ne csak akkor legyen benne kraft, ha gyújtáson van?
Keresgéltem, de nem nagyon találtam erre lehetőséget, csak hogy melyik a szivargyújtó biztosíték.Előző autómnál volt, hogy a szivargyújtó biztit be lehetett tenni 1-2 vagy 2-3 láb-állásba, és akkor a fentebb említett módon volt áram a szivargyújtóban.
-
lemmy71
őstag
Üdv.
GG 6 -s ról hogy jön le a bal első ajtókárpit, mielőtt holnap izomból le nem tépem
A központi panelen a jobbos ablakemelő kapcsoló adta meg magát, vagy azt a panelt egy az egyben ki lehet onnan pattintani -
Moleman
addikt
válasz #21346560 #4996 üzenetére
Ú, ez nagyon jó ötlet volt a Fordtól.
A Mazdánál nem tudok ilyen gyári lehetőségről. Azt tudnám elképzelni, mint megoldás, hogy egy másik biztosítékot megcsapolsz, és rákötsz plusz egy lengő szivargyújtóaljzatot (egy extra biztosítékkal védve). Például a 25 amperes központi zár biztosíték valószínűleg mindig kap áramot.
#4997 lemmy71
Annyit tudok, hogy a műanyag kárpitbolhák a fém karosszériaelemekből nagyon nehezen (=sehogy sem) jönnek ki. -
#21346560
törölt tag
válasz Moleman #4998 üzenetére
Köszi.
Gányolni nem nagyon akarom a kocsit, bár még lehet, hogy ráfanyalodok!Valóban sok jó dolog volt a 2002-es Ford Mondeóban, ami ráadásul majdnem alap felszereltséggel olyan dolgokat tudott, ami bevallom kicsit hiányzik ebből a csodaszép autóból!
Ami nagyon hiányzik, pl. a távirányító gombjának hosszan nyomásával le-, illetve fel lehetett húzni az ablakokat...
De ránézek a kocsira, és elfelejtem a "hiányosságait"!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen