- Mini-ITX
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple notebookok
- Milyen széket vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#21346560
törölt tag
Szerintem a többiek nem igazán vették le a lényegét a kérdésednek!
Valóban jó a kérdés, hiszen ha nagyon gyorsan lassul előtted, és nem veszed észre, az automatika ugye lassítja a kocsit - gondolom fékez akár állóra is, de mindezt mondjuk 5. sebességben teszi, kuplungozás, sebességváltás nélkül, mi történik...
Normál esetben lefullad a kocsi, ha nem kapcsolsz az aut. fékezés észrevételénél (de ez még mindig jobb, mint ha nekimennél az előtted állónak).
Szerintem úgy gondolták a tervezők, hogy úgyis észreveszi az ember a nagy fékezést, és kinyomja a kuplungot + fékez ő is.
A gyorsításnál még csak észreveszed, hogy bőg a motor, vagy leszabályoz, és nem gyorsít tovább, ha az adott sebességfokozat nem felel meg.
Igazából ezt élőben ki kéne próbálni!
Segíthetek, de csak mint elől haladó, mert nekem AT van! -
veterán
Ha megkérem, valaki össze tudná foglalni a skyactiv G motor technikai újításait? Köszönöm!
-
dangerzone
addikt
Van.
-
Gyufaaa
veterán
válasz dangerzone #5658 üzenetére
Van. Tág fogalom. Neked?
-
Gyufaaa
veterán
válasz dangerzone #5661 üzenetére
Manuálisban még nem volt szerencsém kipróbálni. Nekem csak manual van benne. Én abban a tudatban voltam, hogy a váltás miatt “összeférhetetlen” a dolog, de ezek szerint nem. Sokat olvasgattam róla, de konkrét infót, hogy van manualban is nem találtam.
-
dangerzone
addikt
válasz Gyufaaa #5662 üzenetére
Adaptív tempomat manuálisnál úgy működik, hogy sebességváltás közben nem ad gázt, csak miután konkrét sebességfokozatban van a kocsi. Annyira persze nem hülyebiztos, mint automata váltónál, mert bár 30 km/h-ig képes lassítani a kocsi aktív funkcióval, ott 6. fokozatban már kvázi lefullad, szóval váltogatni kell visszafele.
-
Gyufaaa
veterán
válasz dangerzone #5663 üzenetére
Így tiszta, köszi!
-
Palesztin994
aktív tag
-
Topikgazda
válasz Palesztin994 #5665 üzenetére
A kép alapján a kocsi aljába való, a hátsó ajtó alatt, hogy a küszöbnél vagy beljebb-e az nem egyértelmű
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
shifty!
senior tag
válasz Palesztin994 #5665 üzenetére
Szerintem a hátsó emelési ponthoz való védő/takaróelem.
Amikor a kocsi hátulját emeled, hogy ne a vázat és magát az emelési pontot nyomd meg, ezt érdemes benyomni az emelési pontnak kialakított nyílásba, így védve a vázat, nem sérül az alvázvédelem vagy a festés."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
nyepi
tag
válasz Palesztin994 #5665 üzenetére
Van két kis lyuk a padlólemezen, annál fogva rögzítik az autót a hajón szállításkor. Ez annak a kis gumidugója. A hátsó ajtó közepe tájékán van a padlólemezen. Csak siman be kell dugni. Kimaradt a null reviziónál.
Ha emelni szeretnéd, nyugodtan lehet a küszöbélnél egy kis gumipogácsán vagy cseréplécen keresztül. -
veterán
Véleményeket szeretnék tőletek.
Garanciás autó, 2018, 2.0 145 lóerő 72e km
Használtan vettem az autót, de a kézi váltója nem igazán tetszik. Van hogy nagyon pontos a váltó, de van hogy nem akarja bevenni a 3-ast, illetve 5-öst.(mintha néha lenne előtte valami akadály és olyan 20-ból 1x csinálja) Illetve visszaváltásnál 2-be téve sem vajsíma.( de ez is csak néha fordul elő) Nem tudom mi a fene lehet ez...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz gyuri81 #5670 üzenetére
Nem hangzik jól. Én használtam pár hónapig cégesként egy 2017-es mazda6-ot, szintén 145 lovas 2.0 kézi váltóval, 76.000km volt benne. Semmi ilyesmit nem tapasztaltam, vaj puha volt a váltó és nagyon pontos. Minden fokozatban. Ott valami gond lesz, megnézetném.
El tudom képzelni, hogy a kuplung van elkopva és esetleg nem emel ki rendesen, emiatt pedig akad a váltás. Ehhez viszont akkor vagy nagyon béna előző tulajnak kellett lennie vagy rohadt sokat dugóztak vele.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz gyuri81 #5670 üzenetére
2014-es CX-5 váltóm néha nem vette az 1-est, illetve sokszor előfordult vele, hogy 5-ösben, de főleg 6-osban rázta a váltókart (zörgött az egész kar a rezonanciától). Én sem akartam megbontást, a márkaszervíznek meg főleg nem volt kedve hozzá, akkor meg főleg nem, amikor még garanciális volt az autó. Szóval ebben maradtunk, az új tulajának is ugyanúgy működik, immár bőven 200e km felett. Még így is szerethető autó volt...
-
veterán
válasz 4Grider #5680 üzenetére
Világos. Kb nálam is így van. Egyébként imádom az autót. Nekem egy álom kategória. Csak hát na...ennyi pénzért azért lehetne hibátlan. Ha visszaengem a váltókar középső állásba, akkor be is ugrik a megfelelő helyre...
Egyébként régi kocsimban 170e km van sok várossal és köszöni az ég világon semmi baja kuplung+ váltónak( G astra). -
4Grider
nagyúr
válasz gyuri81 #5681 üzenetére
Azért a CX5-nek volt elég komoly konstrukciós hibája, ami az olajszivattyú menet közbeni leállásával járhatott. Én ezért cseréltettem a szivattyú láncát és fogaskerekét 150e km-nél (szét volt nyúlva a lánc és kopva a fogaskerék), mint kiderült, már megint nyúlt és kopott, szóval az új gazdájának is költeni kell rá. Ez, a váltóhiba és az elektromosan behajtható tükrök mechanikájának elkopása/szétesése volt az autó teljes hibalistája nálam 170e km-ig. Nissan X-Trailbe ültem át egy éve, azóta sem szoktam meg, annyira szedett-vedett autó egy élhető Mazdához képest, ahol minden logikusan/jól működött és kézre esett.
-
Pogifej
csendes tag
válasz gyuri81 #5679 üzenetére
Pedig ...
2016-os M3-as új korától ugyanilyen a váltó. A szerviz majd megzsírozza a kulisszákat oszt jó az, de nem.
A bowdeneket kellene rendesen beállítani, de az nagy meló (lenne). Volt, hogy előztem és tettem volna 3-ba de nem ment, vissza 2 és padló mert jöttek szemből. Baromi messze van a hibátlantól, van1-2 jó dolog benne a többi meg a csóróság miatt olyan amilyen. -
veterán
válasz Pogifej #5684 üzenetére
Na tessék, azért ritkán de előfordul a pontatlan váltó is, mint hiba
Akkor nem csak a tükörbecsukás az egyetlen gyenge pont... ( természetesen az is volt már nálam cserélve gari időn belül, de úgy tervezem hogy még1x kifogom cseréltetni amíg van gari)Te visszavitted a váltó miatt a szervizbe? Tapasztalat a kulissza zsírozás?
[ Szerkesztve ]
-
Pogifej
csendes tag
válasz gyuri81 #5685 üzenetére
Visszavittem és ezzel etettek garidő alatt. Az olajat nem kéne macerálni, meg majd elmúlik mert bekopik jaja. Voltak még fájó pontok, de nem akarok itt a negatív csávó lenni. Jó a fogyasztása, kiváló a futóműve (sajna olcsósították az újban). A minuszokat nem sorolom, aki ennyit kiadott egy új autóra az úgysem vallja be még magának sem, hogy kaki van a levesben.
-
veterán
A tagok közül jár itt valaki 19"-os kerékkel? Mik a tapasztalatai? Nagyon észrevenni az úthibákat? Nekem 17"-es kerék van hozzá, de fáj a fogam a 19"-esre, de nyilván azért elég kemény anyagi vonzata is van. Tuti nem ússza meg az ember a cserét 500e Ft alatt és akkor még szenzort nem is rakattam bele.
[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
válasz gyuri81 #5690 üzenetére
Mármint melyik tpussal?
Nekem 19-es (nyári) van 6-oson, de igyekszem csak pályán menni.
Az sem baj, ha +30% a távolság.
1x mentem Kecskemét -> Dunaföldvár között, akkor is sírtam, és legközelebb inkább Pest felé kerültem pályán.
Most, hogy a téli 16-os lemezfelnis van fent, már nem fáj annyira az út minősége. -
Uher
aktív tag
válasz gyuri81 #5694 üzenetére
Melyik 6os?
Nekem a gh n 18 a nyari, defekturo raadasul, es kayaba gatlokkal, amik alapbol kemenyebbek. Szar uton valalhatatlan, cserebe a horvat autopalyan eleg jo. Sajnalatos modon arra jarok a legkevesebbet.
Teli garnitura 16os, erezni, hogy gyengedebb meg minden, de nem olyan mertekben mint elsore gondolna az ember.
-
Lipton
őstag
Nekem most jön meg a cx5 19-es kerekekkel és én eddig minden autón szereltettem a téli/nyári gumikat, a felni maradt. Erre is csak gumikat rendeltem, a 4db gumi 400k... Nem akarok fél évig valami rusnya felnit nézni a szép autón a 19-es könnyűfém helyett. Ekkora szívás lesz?
-
tag
Lassan harmadik eve tapossuk BP utjait havi nehany videki utazassal, semmi gondunk nem volt meg. Nekem a nyari gumik vannak csak 19-es felnin, a teli 17-esen, de kb. ugyanennyire jonne ki a matek ha most vennem. (4 darab Continental TS870P (225/55 R17) 300 ezer + akkor 100 ezer forint korul volt hasznaltan a 17-es alu szett)
-
Lipton
őstag
válasz Uyuarasy #5699 üzenetére
Köszi!
Nem annyira peres szerencsére (nem /30 vagy /35 csak /55), így gondolom kevésbé veri szét a felnit, de a 19-es méret azért még most is nagyobbnak számít. Eddig max 2 szezont mentem el egy gumival így nem sok szerelés kellett. Felni mellett a nyomásszenzor is kell a másik készletbe is.Kíváncsi leszek milyen a cx5. Engem főleg az érdekel, hogy hogyan megy (gyorsulás, stabilitás, végsebesség) a mostani 150LE TDCI-hez hasonlítva. Eleve régen volt benzines autóm. A felszereltsége sem rossz így elsőre, meglátjuk. Már hajón van, 1-2 hét és érkezik, csak az okmányirodák bezárnak a hónap közepén...
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs