- Videós, mozgóképes topik
- 3D nyomtatás
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- OLED TV topic
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
it Több intézkedést is hoznak, hogy óvják a gyerekeket a közösségi média káros hatásaitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
Ma hasznaltam eloszor a futest az autoban, es jezusom. A hanyas kerulget, mit es hol takaritsak ki h eltunjon az undorito szag ha labra nyomatom a futest? Mashova allitva semmi, de ha labru fuj olyan szag jon mint egy tiz eves szonyegbol amit egyszer se porszivoztak.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
wwhy
veterán
Jusson eszedbe a zen
Más: benzines CX5, automata váltó, 2018:
- váltóban mikor (kell?) olajat cserélni?
- vezérlés (láncos?) mikor kell cserélni?
- összkerékhajtás differenciálműben mikor (kell?) olajat cserélni?
Köszönöm.ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
4Grider
nagyúr
-
wwhy
veterán
A WiFi bekapcsolása az autóban mire jó / miben segít Tudok kapcsolódni mindenfajta hálózathoz, de ennél több kellene, mert további funkciókat nem látok.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
piny
tag
Ha van előfizetésed (https://infotainment.mazdahandsfree.com/howto-osx-connectedservices?language=en-RW), a navigációhoz nyújt extra szolgáltatásokat (https://infotainment.mazdahandsfree.com/howto-osx-wifi?language=en-RW).
Az hogy itthon mennyire használható, fogalmam sincsMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
#21346560
törölt tag
2014-es Mazda 6, GJ Dízel 175 lovas 220km/h-nál jobban nem mögy!
220-ig szépen gyorsul, aztán hiába csinálok bármit, a mutató ott megakad!
Van benne valami leszabályzó cucc? -
enddav
aktív tag
-
#21346560
törölt tag
-
Topikgazda
válasz #21346560 #5520 üzenetére
Valamiért én nem szerettem azt a szakaszt, általában forgalmas volt, alig tudtam előzni, én 2x3 sáv alatt nem szivesen lépem át a magyar tempót németben sem.
Mindig alig vártam kifele, hogy Parsdorfnál bemenjek a mekibe wc-re aztán irány a 8-as, vagy hazafele Braunaunál lejöjjek kicsit a pályáról arra a szép Bauerhof-is részre.https://tinyurl.com/rasoapro
-
#21346560
törölt tag
válasz rasotamas #5521 üzenetére
Amikor én járok arra, szinte alig vannak.
A múltkor nyomom mint a hülye, kezdek utolérni egy autót a külsőben, index - megyek a belsőbe, akkor látom, hogy rendőrautó!
Már majdnem elkezdtem fékezni, amikor bevillant, hogy nincs korlátozás. Nyomom tovább, közben azért nézem a tükröt, hogy bekapcsol-e a villogó, de természetesen le se csináltak!
Biztos gondolták: hülye magyar, nyomjad csak, majd megyünk helyszínelni! -
-
piny
tag
Sziasztok!
Ilyet keresek: Mazda6, diesel, 2.2, 4-5 éves, szedan. Érdemes külföldön nézelődni?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
Uher
aktív tag
175le ennyit tud
-
Fera_27
tag
Attól kérdezem, aki rakott már be gyári tolatókamerát '14es CX-5-be NB1 TomTom fejhez, mivel nem vagyok biztos abban, hogy a bontott kamera működik, ha összedugom beépítés előtt és bejön a kalibráció, ha azt nem csinálom végig, a sikeres beépítést követően fel fogja megint ajánlani a kalibrációt?
Remélem érthető amit kérdezek
Mivel potyára nem kapnám szét az egész autót (lehet rossz a kamera), de kalibrálatlanul se szeretném használni, ha minden működik.[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Autót keresgélek, és a 2018 as évjárattal kezdődően a Mazda6 is listára került. Azt szeretném megkérdezni, hogy mik azok a necces pontok, amiket figyelni kell, ha eljutok megnézni egy autót? Illetve a rozsda mennyire probléma még? (Úton-útfélen hozzászólás, cikk, videó-ba botlik az ember, ahol a rohadást, mint probléma vetőik fel. (Alulról már 1 éves autón is))
-
snorbi82
senior tag
válasz mézespálinka #5533 üzenetére
Tessék mondani, Totálcar videó? Annyira rozsdásodik mint a BMW, Audi stb. Nem kell félni már tőle.. Nem is értem, hogy a totalcar miért hozza le folyton azt a cikket, olyan mintha lejáratás lenne.
Nem írtad, hogy milyen motorral szeretnéd. Ha benzin, akkor 2.5 és nincs bajod. Ha Diesel akkor lehet hiba.IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
nyepi
tag
válasz mézespálinka #5535 üzenetére
Azokat nyugodtan vedd meg, jó motorok! A 2.5-es picit csipegeti az olajat, arra figyelni kell, más gondja nincs. Ezt is úgy kell kb. elképzelni, hogy kb. egy olajcsere periódus alatt alsó nívó alá mehet a szint. Nem vészes, de figyelni kell rá.
A rohadással kapcsolatban teljesen egyet értek snorbi82 fórumtárssal. Nagyon ráálltak erre a Mazda fikázásra. Persze, hogy megjelenik a rozsa a kipu. rendszeren, lengőkarokon, itt-ott, de az természetes. Nem lehet mindent rozsdamentesből gyártani. Több márkánál is pont ilyen a helyzet.
Van egy un. "skandináv alvázvédelem" (ha jól emlékszem a megnevezésre) extra a Mazdánál. Na ott, mindent hülyére fújnak alváz-, és üregvédővel.
Egy szó, mint száz, nyugadtan vehetsz 6-ost, szerintem.#5532Fera_27
Ha jól emlékszem, akkor később is újra lehet kalibrálni. Az IGO-snál biztosan. Megpróbálok utána kérdezni. -
Safranek
aktív tag
válasz mézespálinka #5535 üzenetére
2020-ban , 5 évesen vettem 6-os kombit, 2.0.
Nem volt rozsda gond , de mivel hosszú távra terveztem , kapott egy alváz és üregvédelmet.Laikusként ha biztosra akarnék menni , hívnám az autorevizort .
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
nagyúr
válasz mézespálinka #5538 üzenetére
De van. 76 ezret futott céges 6-os (2017-es) olajcsere periódus végére épphogy minimum fölött volt. Most adtuk el amúgy 2.0 145 le volt (butított verzió)
-
mézespálinka
senior tag
Ejj, akkor meggondolom, hogy a listán maradjon-e :(
Köszönöm a válaszokat. -
nagyúr
válasz mézespálinka #5540 üzenetére
Minden dugattyús motor eszi az olajat, ez a technológiából adódik, ha nem látszik a fogyás, az azért van, mert az üzemanyag belekeveredik, szóval addig jó, míg fogy. Ha 10000 km-n elfogy egy liter, az bagatell, emiatt ne keress másik típust, az is eszi...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
#21346560
törölt tag
Ugyanezt akartam mondani!
Addig jó, míg fogy!
Sőt, sok gyártó konkrétan megadja, hogy mennyi a normális fogyjás..."Az hogy mi számít „normális” olajfogyasztásnak, autógyártónként változik. Ez az érték 1 l/1500 km-től 1 liter/5000 km-ig terjed.
Azok a gyártók akik a kézikönyvben szerepeltetik, hogy mekkora olajfogyasztás számít még normálisnak, sokszor akár 1L / 1000 kilométer olajfogyasztást is megegednek. Ennél többet már nem szoktak, tehát ha a motor ennél is több olajat fogyaszt, akkor biztosan tenni kell valamit. A másik véglet, amikor 0,1-0,2 L / 1000 km az olajfogyasztás, a tulajdonos mégis a fejét vakarja, és beletölti a vastagabb olajat, hogy ne fogyassza. Ez utóbbi a felesleges aggodalmaskodás kategóriája, ráadásul a motor kenésének kárára csökkentjük az olajfogyasztást." -
ZeroX92P
tag
Azért azt látni kell, hogy a gyári csereperiódus az 20k km ennél az autónál, ezeket meg ismerjük hogy a valóságban kinek szól és mit jelent, e mellé vannak nagyon komoly 0w20 hívők is.
A gyári megengedett a 0w20 vagy az 5w30 olaj, én a magam részéről, az én felhasználásomhoz ami 90%-ban hosszútávú autópálya 5w30-ra voksoltam.
12k km után cserélem az olajat ~0 olajfogyasztás tapasztalható a nívón, de a skyactiv fb csoportban a 0w20 hívők közt sem igazán szólnak bejegyzések arról hogy fogyna még a 0-s olaj sem.
Ez nem a vw konszern itt nem kell liter olajat tartani a csomiban a fagyálló mellé.... -
mézespálinka
senior tag
Ugyan ez volt anno az e46oknál - benzin, a dízel egy nanolitert nem fogyott -. Én pl. meguntam az utántöltögetést (0,7/1000 a könyv szerint, több volt, kb 1.0/1000, de, felújítás után ez felére csökkent kb). Ha két olajcsere periódus között (1év/10k km) 1 litert rá kell borítani az nem zavar.
-
tag
Nyilvan nem normalis a liter/1000 km koruli fogyas, nekem sem kell cserek kozott toltogetni altalaban (elmult evben mar inkabb 40/60 fele tolodott a varos/palya aranya). Ettol fuggetlenul masfel eve volt par sietosebb hosszabb ut, akkor pl. elerte a minimumot a szint par honappal a csere elott...
-
nyepi
tag
válasz mézespálinka #5538 üzenetére
Ettől ne ijedj meg. Szerintem annyi belefér, hogy minden 10. tankolásnál ránézel az olajszintre. Nem azért mondtam, hogy eltántorítsalak, ez egy nagyon jó motor. Csak néha érdemes megnézni. Az, hogy 15-20 k. alatt megeszik 1-1.5 l olajat szerintem nem gáz. Ez kb. 0.5-1 dl./1000 km.-es olajfogyi. Nem olyan, mint az öreg Opelek, ahol a gyári(!) megadott adat 7 dl./1000 km. volt!
Vagy a BMW valamelyik új motorja, ahol megvan adva, hogy bizonyos idő alatt hány cseppes vízfolyás a normális a vízszivattyúnál.
Csak azért írtam, mert a 2.0-nál nincs ilyen gond, itt van. De szerintem ez majd' minden márkánál előfordul, mióta ilyen híg olajakat használunk. Pl. PSA-s példákat már nem is merek említeni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs