- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
- Asztrofotózás
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Blu-ray lejátszók
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fizetős formában tér vissza a Wayfinder
gp A készítők átdolgozzák a korábbi free-to-play játékot, az új korai kiadás júniusban érkezik.
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
A Mazda6 összes generációjának fórumtopikja
GG/GY 2002-2007 (facelift 2006-tól) 1.8/2.0/2.3 Benzin 2.0 Diesel 2.3 MPS
GH/GZ 2007-2012 (facelift 2010-től) 1.8/2.0/2.5 Benzin 2.0/2.2 Diesel
GJ 2013- 2.0/2.5 Benzin 2.2 Dieselhttp://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9079007
mazda-auto.hu
mazda6.gportal.huhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Na már csak arra kellen rájönni, hogyan kell szerkeszteni a nyitó hozzászólást, és össze kellene raknunk egy jó összefoglalót
Indexen FunTom74656 néven futok.
2004-es ferdehátú CDH TE, sötétebbik kék, szürke belső.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Érdekelne tételesebben mire mennyit költöttél. Komolyan felhegeszttetted a napfénytetőt?
Mennyi volt a bőr belső?
Én gondolkodom rajta, hogy a facelift előtti autómba a szürke kárpit helyett bontóból összeollózni egy fekete színű faceliftes belső teret, de biztos hogy horror áron lenne. Ülést nemigen vennék, szerintem az 5 jó állapotú ülés árán áthúzathatom a meglévőt és akkor az nem jó állapotú, hanem zsírúj, sőt tehetek bele ülésfűtést is.
Bőrt én nem szeretnék, de ez egyéni preferencia kérdése.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
2004-es dízelben négyesben mozog kb egyszerre a két mutató, ugyanis 3000 a skála közepe, 6000 a vége, a sebességmérő pedig ugyanaz mint a benzinesben 120 középen, 240 a vége. A sebesség négyesben pedig kb 60 1500-nál. 80 2000-nél, 120 3000-nél. 5-ösben kb 100km/h 2000-nél.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz #05304832 #406 üzenetére
SzaboZE a 315-ös hozzászólásában ezt írja: "Amúgy aranyszabály, hogy 5. sebességben a legtöbb autó fordulatszám és sebességmutatója kb azonos szögben megy áll."
Erre reagáltam, hogy bizony a dízel hatosban 4-esben történik ez meg. A skála 0-ról indul, fent középen van a 120, és 240 a vége. Fordulatszámmérőnél pedig 0, 3000 és 6000. Négyesben pont együtt jár a mutató, tehát 3000-nél 120 kb. Így már érthető mit akartam mondani?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Igaza van Debilonnak. Ez bizony CE. A kárpitszín is elárulja, a TE-ben más volt a fekete kárpit. Nincs könyöktámasz. Manuálklíma. Nem bőr kormány és váltógomb, nincs multikormány, sem tempomat. Habár szépen néz ki, kereskedésből ki tudja mennyi az a 240, még ha valós sem kevés egy benzines autóba. Amellett a legkevésbé praktikus 4 ajtós szedán. A felni mondjuk tetszik. Megnézni persze meglehet...
Itt van a felszereltség: link
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Abszolút 5 ajtóst javaslok. Gyönyörű, nekem van egy szárny is rajta, se a 4 ajtós se a kombi nyomába sem ér, a kombiknak meg olyan "németben melózom" kisugárzása van. Az a jó az 5 ajtósban, hogy pont befér 3 ember meg egy háztartási nagygép pl sütő, mosogatógép.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Én sem mondom, hogy az enyém tökéletes. A szárnyas 5 ajtósra mondtam, hogy a legszebb formailag. Az enyém strato blue, tehát a sötétebbik kék, és nekem ez a szín nem tetszik annyira. Mondta is az asszony, hogy ő annyit kért hogy ne kék vagy zöld autót vegyünk, de hát ha ebből találtam jót...
Nekem fekete, fehér, piros, szürke tetszene, bordó nem. Mondjuk fóliával matt fekete.
A faceliftes sötét lámpája is jó lenne nagyon, főleg hogy nekem sajna a jobb első Depós, mondjuk egy ilyen.
Vagy egy ilyen lájtosabb GT bodykit körbe. és az a JDM/Ausztrál/USA hűtőrács is szebb.
Egyébként ez az enyém.
Pont tegnap vettünk egy szárítógépet, mivel választhattam hogy az árán kifestünk a penész miatt tavasszal egyszer, vagy megvesszük és pár évre elfelejthetjük a penész problémát. Passzentosan, de pont befért a lehajtott szélesebb ülésre, és hárman befértünk a kocsiba.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Nekem eddig általában Total ment bele, mivel ő gyártja a Mazda márkájút is, jó esélyjel az is csak egy átmatricázott total. Ha nincs rá különösebb okod, pl szétkopott motor, stb akkor ne térj el az 5W-30 gyári ajánlástól meg nézegesd meg az ACEA betűcskéket is hogy stimmeljen. A gyári beszállító a Mecafilter, Chromax áruházban tudnak segíteni a beszerzésben, nekem épp Mahle olajszűrő van bent meg Champion levegőszűrő. Fontos még hogy 10, max 12 ezrenként cseréld le az olajat, ne menj el 20-ig! Az üzemanyagszűrőt sem elég 60 ezrenként cserélni, minden második olajcserekor mennyen bele!
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Nekem a vezetőoldali ajtón lévő 4 ablakemelő kapcsoló közül az anyósülésé kicsit szar. Ez annyiban merül ki, hogy ha tökig felhúzom úgymarad és ha tökig lenyomom akkor néha úgymarad. Kész az automata ablakemelő
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Nekem nincs bajom a turbóval, csak ne egy 70 lovas motorból akarjanak már 150-et csinálni. Minimum 1.6 de inkább 1.8 liter, egy kisebb turbó ami nyomatékot ad alacsonyabb fordulaton, meg tol egy plusz 40-50%-ot csúcsteljesítménybe, és ennél több nem is kell. Az is nevetséges, hogy a BMW hány lóerőt hoz ki literenként 2 meg 3 turbóval. Azokat se szívesen venném meg 10-15 évesen.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Zedroxine #575 üzenetére
Ha az oda-vissza út 30 kilométer, tehát egy irányba csak 15-öt mégy akkor tényleg nem kéne dízelt venni. A facelift előtti még úgy ahogy, de a DPF-es (részecskeszűrős) faceliftes bele fog pusztulni. Én 23 km-re járok, ez a nagyon-nagyon minimum dízellel, és ezt is csak így, hogy kályha van benne.
chris-v: Hogy enne már 8-at a dízel? Nekem 6.5 az átlagom. Annyi, hogy pályán nem megyek 130 fölött, és országúton nem fékezgetek hanem időben elengedem a gázpedált, de van hogy ott is megyek 130-at. Évente 25000 km alatt kb 150-200 ezret spórolok most, hogy ilyen közel dolgozom, de ha bejárnék Pestre, és valljuk be mérnökként pár évente váltogat az ember és az agglomerációból a legtöbb mérnök Pestre jár, máris plusz 10ezer km évente.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Én meg arra izgulok, hogy mikor ma megálltam a megtett kilométer 401 volt a hátralévő meg 599
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Ok, igyekszem majd ez irányba lépéseket tenni, ma biztosan nem érek rá.
Az idézet szövegen biztosan módosítanék, kibővíteném. Pl.:
"2005 után megjelent egy újabb mumus, a DPF (részecskeszűrő rendszer)" ebbe behelyezném a "dízelekben" szót, mert nem egyértelmű, hogy csak azokban jelent meg. Persze benzinben nincs DPF, de nem biztos, hogy ezt mindenki tudja.
Illetve néhány típushibát, megoldást és költséget is lehetne mondani. Pl ha alapjárat ingadozik akkor SCV szelep, 40-50 ezer Ft.
(Nekem különösen 'vicces' volt ez a hiba, mert kanyar előtt 5-ből 4-be váltva lefulladt a motor, és volt kb 2 tized másodpercem eldönteni, hogy ráindítózzak-e, vagy 100% hogy beindul a motor a kuplung felengedésekor, mivel fékrásegítés és kormányszervó nélkül nem vettem volna be a kanyart.)
Illetve néhány adatot megadni, gyorsulás, áttétel-fordulatszám viszonyok.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Ez baromi olcsó, 50 ezer alatt még nem láttam. Az a kérdésem, hogy a kijelző hogy működik ezzel? Mármint a klíma, hőmérséklet, fogyasztás. Mivel az a fejegységre van dugva facelift előtt, csak facelift után csatlakozik közvetlenül a CAN buszra.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
A 2.0CD alapjaiban megegyezik a 2002-től lévő 2.0 CD-vel. Sőt, a blokk ugyanaz mint a 626-osokban és Premacykban is volt. A 2.2 már az új fejlesztés. A nagyobb motor nem kevesebb lóerő. 2.0-ból 2006-2007-ben volt 121 és 143 lovas, ezt váltotta 2008-tól a 140-es, nem csináltak kisebbet. A 2.2 megjelenésével újra lett alapmotor 129 lóerővel, az erősebből pedig 163 lett. Később lett 180-as variáns is. Ez a három teljesítményszint kb ugyan az a motor, a 163-mast nem tudom, de asszem a 180-ason nagyobb turbó van mint a 129-esen.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Szerintem Runo a sötétebbik kéket linkelte, te meg a világosabbat. Nekem a sötétebb van, 5 ajtós, hátsó szárny, dízel. 2014 szeptemberben vettem 1.1-ért. Azóta kellett már költeni rá, kiderült, hogy a vezérműtengelyt elkefélte valami korábbi szerelő, egyúttal vezérléscsere, tavaly váltóbovden-szakadás, hengerfejezés. Pedig itthoni, igazolt szervizmúlt, valós 183000km volt.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Topikgazda
válasz ateszka120 #892 üzenetére
Az úriember részletesen elmagyarázza:
http://www.mazda6forums.co.uk/index.php?topic=410.0
A használt szelep bontóban 10, magánszemélytől 4-5 ezerért meg lehet venni.
Lehetőleg törekedj rá, hogy benzines autóból legyen kibontva, mert a dízel vibrációjától mennek tönkre.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz DuDieHUN #923 üzenetére
Egyrészt tudd meg alvázszám alapján hogy van-e vezetve a digitális szervizkönyv. Másrészt feküdj alá és vizsgáld át tüzetesen, az alvázvédő sem mindig jó mert rejthet csúnyaságokat. Harmadrészt egy próbát megér az alkudozás, de ha minden rendben van nem hiszem hogy az a 80 ezer Ft fog dönteni. A kilométer benzines 9 éves létére nem kevés, esetleg ezt megjegyezheted, mint alkualap, bár nem is 300.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Jó hát csak azért mondom mert nekem meg dízel van, 10 és fél évesen vettem 183ezer valós kilométerrel. Bár az elmúlt 2 év és 53 ezer kilométer problémáiból úgy gondolom elég sokat tettek ebbe bele városban, egyébként egri autó volt.
AutoFocus M3 szerintem korrekt, a Józsi nevű szerelő nekem nagyon szimpatikus és ért is hozzá (vékony 50-55 közötti ember), a műhelyvezető nehezen enged kettesben maradni vele, bár a múltkor beengedtek a műhelybe is, végig ott álltam a kocsi mellett és nem szólt.
Negatívum, hogy hisznek az injektorfelújításban, de ez nem feltételen baj, ha a felújított injektor bekalibrál és szépen dolgozik max hamarabb meghal még mindig olcsóbb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1060 üzenetére
Nagyon komoly gondok vannak. Jó ötlet a hibrid meg a tisztán elektromos autó, csak egyik sem az igazi megoldás.
A hibrideknél van egy aránylag nagy belsőégésű motor és egy kisebb villanymotor ami segít gyorsítani a visszanyert energiából.
Az elektromos autóknál van egy bazinehéz akkupakk amit ugye le kell gyártani és fel is kell tölteni árammal. Jó esetben az akku legyártásának és a villamosenergia jó kis szénerőműves előállításának az ökológiai lábnyoma csupán néhányszorosa a belsőégésű motorénak.
Szerintem nagyobb villanymotorok kellenének, és legalább egy áttétellel, mert fixen a kerékre hajtva 150-nél már nincs nyomaték. Mondjuk legalább 100kW villanymotor a jelenlegi 30-50-nel szemben. Kellenének szuperkapacitorok a pillanatnyi csúcsfogyasztások elsimítására, kellene egy olyan akkupakk ami elég ingázni, mondjuk 100-200km-re, meg egy belsőégésű állandó fordulatszámú, csak generátorüzemben használt cng vagy lpg motor ami a hatótáv problémáját oldaná meg, és a legkisebb a kibocsájtása, még otthon is tankolható lenne ha a törvény adna rá lehetőséget. Ez utóbbi lehetne mondjuk külső, mint a vonóhorgos kerékpártároló, hogy a hétköznapi ingázáshoz le lehessen venni, a hétvégi pályázáshoz meg fölrakni. Bár ha így vesszük utóbbihoz a nagy akkupakk is fölösleges.
Szóval rendszerben kell gondolkodni, nem elég a lokális kibocsájtáscsökkentés.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz aleister #1062 üzenetére
Igen, de:
- Kellene egy jó nagy szuperkondi ami képes brutál teljesítményt leadni mondjuk amíg 0-ról 150-re gyorsulsz.
- Nagyobb villanymotor ami ezt képes is használni
- Egy gázmotor aggregátor üzemben, mondjuk valami 500-2000ccm állandó fordulatszámon, maximális hatékonysággal.
Meg egy jó kis tanulmány hogy mégis mekkora az ökológiai lábnyom.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Egy szó mint száz, Priust kell venni, ebayről rendelni hozzá valami kínai plugin kitet, hogy a munkahelyen ingyen töltsd. CNG-t bele, otthonra egy búvárszivattyús tákolt töltő, némi imádság ki ne döntse a ház oldalát,
750 forintból megvan 100 kilométer és még váltani sem kell.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1074 üzenetére
Igen, igazad van. De ha kiszámolod, hogy mekkora környezeti kárt okoz a napelem és az akkuk előállítása már nem ilyen fekete/fehér a helyzet.
Amíg annyi akksi van az autóba ami a mindennapi igényt kielégíti helyes az állítás. Elmész a munkahelyedre, ott is feldugod, hazamész, elmentek bevásárolni aztán megint haza. Ez 50-200km. Ennyi akksi kell, afölött tiszta környezeti kár.
Ha ezt kiegészíted egy kis méretű, nagyon gazdaságos és alacsony kibocsátású, mondjuk 600ccm CNG gázgenerátorral, hogy el tudj menni fürdeni Hajdúszoboszlóra, de arra is alkalmas, hogy ha nem süt a nap és szél se fúj hetekig akkor is legyen áram otthon.
Minek cipelj plusz 200 kiló akkut amit 20 hektár őserdő árán gyártottak le neked, ha havonta 2-szer használod 150km-nél hosszabb távon?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Ha 3 éves korukra annyira beválik akkor az autóipar addigra már rég reagálni fog rá.
Mire 1 évesek lesznek az első példányok a konkurensek már rég kijönnek vele.
Persze, lehet, hogy kamu az egész, kísérletezett vele a Mazda, rájöttek, hogy nem jó, de belengették, hogy mások elkezdjenek fejleszteni és arra menjen el a pénzük.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Érdeklődni szeretnék, lenne egy komplett bőrbelső, faceliftes, jó-e nem faceliftesbe?
A csavarok, ajtókárpitok gondolom igen, a légzsák, ablakemelő, zárak, ülésfűtés, foglaltságjelző csatlakozóiban nem vagyok olyan biztos.
Másrészt nekem kézi állítású az ülésem és nincs benne ülésfűtés, ki vannak építve a vezetékek?https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 12T - egytucat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kedvenc zene a mai napra
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Mobil flották
- Társasjáték topic
- Jófogás tapasztalatok
- Google Chrome
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Philips fém-halogén izzó - 35W, G12 foglalat, CDM-T, kerámia
- Ford Focus 2, C-Max javítási, karbantartási kézikönyv
- Midea MF100W70 keskeny elöltöltős mosógép 7kg 1200fordulat 2év garancia Új!
- BMW új felni kupak, felni közép készlet 68 mm-es
- BMW új 82, 78 vagy 74 mm-es embléma, logó motorháztetőre, csomagtartóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen