- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
A valto szerintem jo, erdemes cserelni benne a szurot meg az olajat, rovid osszeszokas utan jo elmeny vezetni manualis utan is. Az enyemben lassan 214 ezer km lesz, amig hideg benne az olaj es nem lehet a megszokott dinamikaval haladni (pl. reggeli dugo BP-n) addig neha elofordul hogy elvalt ott, ahol meg nem kellett volna, egyebkent a gazpedallal is lehet jatszani meg M-ben te kapcsolsz karral vagy Revolution (?) felett kormanyfullel.
Nekem 2.5 benzines van, mert nem szeretem a dizeles szemelyautokat, a benzines futastol fuggetlenul jo valasztas, de vannak paran akik megfeleloen karbantatjak/szerelik a Skyactiv D esetleg meg fennallo tipushibait (pl. olajpumpa lanc, vezerles csere). FB csoportokban jelen vannak, ha vennek, akkor jol leinformalhato helyrol vagy toluk tennen
-
wwhy
veterán
És a motorok tekintetében a dízel CD175 és a 2.5i benzines mennyire megbízható
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Moleman
addikt
A benzines végtelenül megbízható, a 2.0 és a 2.5 is. A dízelekben van pár hibalehetőség, ami sokba kerülhet és nem is fogyaszt sokkal kevesebbet. Lehet szerencséd is, de a fórumok tele vannak hibás dízelekkel. Persze nyilván mindenki csak akkor ír, ha épp baj van.
Én mindenesetre csak benzinest vennék. -
wwhy
veterán
Alvázszám alapján tud valaki segíteni szerviztörténetet lekérdezni vagy csak be kell sétálni a márkaképviseletre
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz hülyegyerek #5416 üzenetére
Köszönöm
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Safranek
aktív tag
Ma reggel indítás után megjelent egy warning:
"Battery management system malfunction" .
Két rövidebb táv megtétele után megszűnt a figyelmeztetés.
Ahogy utánaolvastam akkumulátort érdemes lenne cserélni.Van ajánlás hogy milyet érdemes venni? 2015 Mazda 6 , 2lit , benzin.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
piny
tag
Sziasztok!
Pár napja érdekesen viselkedik az elől fent lévő 'olvasólámpa', kapcsolhatom akármelyik irányba, oda-vissza, nem akar kikapcsolni. De csak a vezető oldali része csinálja ezt, a másik fele nem... Ha leállítom a kocsit (+lock), akkor egy idő (jó pár perc) után kikapcsol, de ahogy elindítom, újra bekapcsol, és bekapcsolva is marad...
Ötlet?Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
csendes tag
válasz Safranek #5422 üzenetére
Itt van pár adat akkuhoz [link] .
Japán autó lévén 225mm magas, Jobb+ -os akkumulátor kell bele. Én is pont mostanában nézegettem, mire lenne érdemes cserélni az 5+ éves akkut. Csak sajnos ami most van benne, olyat itthon nem árusítanak.
Így marad a Bosch vagy Varta.Mouse driver not found! Please click OK!
-
Busi02
csendes újonc
válasz Safranek #5422 üzenetére
Én a 2011-es GH 6-osomban tavaly cseréltem egy 3,5 éves Bosch-t. Ez még nem AGM, de talán ebből a szempontból (márka) ez nem releváns, mert a boltban rábeszéltek a ROCKET márkára, amiről addig nem is hallottam. Ez Dél-Kóreai gyártó és egyben MAZDA beszállító (!), így értelemszerűen jó volt egyből a méret is, és a Bosch 74Ah helyett ez 100Ah-s, nagyobb indítóárammal.
-
Van valakinek tippje, hogy hol lehetne értelmes áron szerezni használt (de jó állapotú), vagy felújított, komplett hengerfejet Mazda B2500-hoz (2002, 2.5 TDI motor)? Előre is köszi.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Safranek
aktív tag
Köszönöm Mindenkinek!
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
-
ADAM1337
nagyúr
Nekem speciel egy autóm van, nem élek ilyen luxusba.
Igaz már sajnos nem a mazda, de a jelenlegi helyzetem + céges ingyen töltés miatt váltani akartam.
De várom mikor lesz phev mazda 6 rwd, vagy full ev sedan mazda esetleg pár év múlva.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Radnix
senior tag
Poliroztatassal, keramiabevonattal van valakinek tapasztalata?
Hol erdemes csinaltatni, mennyiert tul sok, mennyiert gyanusan olcso? -
Fera_27
tag
Sziasztok!
Én is beléptem a Mazdások közé egy 2014-es Challenge CX-5 2.0i AWD-vel (Skyactiv-G).
116K van benne. Most volt olajcserén, szűrőcserén, váltóolajat majd a következő 10-esnél kap, nagyon jó autó, hibamentes de kinőtt Citroen C4 1.6 HDI-t váltott, van ennek is dízeles karaktere, de úgy nem támaszt be mint a HDI 2000-nél, de ezt tudtukDe itt lenne pár kérdésem.
A szerelő szerint katalógusból dolgozva 5W-30-at rakott bele (Liqui Moly Molygen), de olvastam itt a fórumon hogy van aki 0W-20-ra esküszik.
A manual szerint USA régióban kell 0W-20:
USA-n kívül pedig 5W-30:
Akkor most hol az igazság? Mi előnyt ad a "vékonyabb" 0W-20 ebben a régióban, télen segít? Ezeknél is érdemes az olajszintet ellenőrizni gondolom, ezt hány ezer Km-enként tennétek meg?
Bal oldali tükör itt is akadozik behajtáskor, olvastam a WD-40-es trükkről, az megoldhatja hosszútávon is, vagy le kellene cserélni a tükör motorját? Szerelőm szerint csak tükörrel együtt cserélhető, de úgy tudom, ez nem igaz.
Sajnos tolatókamera se radar sincs az autóban, szeretnék bele utólag kamerát tetetni, ebben még a gyári TomTomos NB1 fejegység van, gyári kamera ami CAN buszon csücsül és rajzolja a kormánytrajektóriát az sajnos 200K, van esetleg tapasztalat olyan alternatívával ami nem ázik be az első úton, és biztosan összeköthető ezzel a fejjel? A rükverc jelet megkapja a fej, azt ellenőríztem.
Ha jól tudom 6V-ot lead a fejegység a fenekén, tehát egy boost áramkörrel meg lehetne róla hajtani 12V-os kamerát, vagy ha tólatólámpáról lenne a kamera táplálás, akkor kellene időrelé, hogy indításkor lássa a fej a kamerát, és engedélyezze.Köszi és bocs a floodért
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Idei gyártású mazda 6-ba (2.5 skyactive-G) milyen olaj kell? Főleg az ára miatt érdekel... Elso olajcserere viszem majd 5 ezer km-nél, 6500ft/literért (5l kell bele) vesztegetik. Ha viszem, azt gondolom nem veszik jó néven és megszivatnak. Nyeljem le a békát, vagy mit javasoltok? -
nagyúr
válasz Palesztin994 #5438 üzenetére
Szerintem nem fogják engedni vinni az olajat, amíg gari van. Másrészt, illik belekalkulálni a fenntartási költségekbe a garancia idő alatti márkaszervizbe hordást, ahogy új autónál a cascot is. Nem is értem miért / hogy nem néztél ennek utána
-
Palesztin994
aktív tag
Én belekalkuláltam, nem emiatt vettem volna használtat, csak kérdeztem,hogy erre az egyre van-e mód. Ha nincs,hát nincs. Az tény,hogy az olajjal kapcsolatban nem számítottam ekkora pofátlanságra,mert eddig nem néztem utána. Előző kocsit is markaszervizbe vittem,mert tavalyig garis volt (hyundai), ott is draga volt az olaj, de valamiért csak most néztem utána, hogy mennyire. Ugyanúgy egy szazas lesz,mint az i30-nál, szóval nem ért nagy meglepetés, igazából tényleg csak érdeklődtem,hátha.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Palesztin994 #5440 üzenetére
Általában görcsösen ragaszkodnak a túlárazott szarjaikhoz és még a levegővételért is kiszámláznak egy ezrest. Undorító az egész, de sok mindent nem tehetsz ha meg akarod tartani a garanciát.
-
tag
válasz Fera_27 #5437 üzenetére
Az olajkerdesre nincs egzakt valasz, mindketto ajanlott olaj, beallhatsz egyik vagy masik taborba, de normalisan uzemeltetve mindegy a motornak. Hosszabb ut elott meg szoktam nezni az olajszintet (meg ha jo lett a szintido, akkor utana is... )
A tukorben inkabb a muanyag fogaskerek szokott elnyirodni, szerintem a fujkalas nem helyettesiti a normalis kenest, szoval en nagynyomasu mosas utan vagy nyitva hagyom a tukroket par napig, vagy parszor ki-be csukom, altalaban masnap mar ujra normalisan mukodik. Kaphato hozza fembol fogaskerek, de gondolom okkal nem az kerult bele a gyarban, meg elegge szivas kipattintani a tukrot (pl. holegfuvozni is kell, neten van rola video).
Utolagos kamera beszereleshez nem volt meg kozom, de FB csoportban talan lattam mar ilyet. -
#TOTTI
őstag
válasz Palesztin994 #5440 üzenetére
Én eddig éves szervizre sose fizettem 60e Ft-nál többet. (CX-3, CX-30) Első olaj csere 1500 kilométernél 27e Ft. CX-30 most lesz 2 éves, kíváncsi leszek. Első éves szerviz 59e Ft cakpakk, 0W-20-as olajjal, ebben benne volt egy 4e Ft-os javítószín készlet.
-
Safranek
aktív tag
válasz Palesztin994 #5440 üzenetére
Mazda 6 , 2015 , 2.0 - ceglédi Zakar - olajcsere 2020.12-ben 41 e ft volt.
Számlán 0W-20 -as olaj volt.„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
#21346560
törölt tag
Hát akkor nagyon meg fogtok leődni, 1 hónapja majdnem duplát fizettem, mint eddig...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs