- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Táp ventilátor csere
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clever0
senior tag
válasz ADAM1337 #3233 üzenetére
Samsung S9+. S5-re volt telepítve eredetileg, azon 6.0.1 android van. 3 éve még működött, de most nevet, jelszót nem fogad el. (Egyébként már korábban is volt ilyen, az előző autóm miatt regisztráltam, azt is elfelejtette egy idő után.) Az új telefonomra már nem engedi telepíteni, mert nem kompatibilis a rendszerrel.
-
tobias40
veterán
válasz ADAM1337 #3209 üzenetére
Csatlakozom én is egy pont ilyennel mint a Tied csak az enyém 2.2 diesel 2014-es évjárat 150 lovas,és csak Attraction felszereltségű,de nagyon tetszik!
Tegnap vettem és még sok a kérdésem de majd olvasgatom a kézikönyvet és jövök kérdezősködni!
A navi nekem is beszél magyarul de minden menü angol és nem is tudom átváltani magyarra,van erre megoldás?
Még egy kérdés hogy tudok-e tolató kamerát rakni a z autómba ,elő van-e készítve erre és csak a kamerát kell megvennem és gondolom felprogramozni az autó agyát..[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz ADAM1337 #3386 üzenetére
Egy mezei olajcsere 114 ezer Ebből az anyag jóindulattal 25 - 30 a többi a munkadíj arra az egyórás melóra, nem semmi. Anno én a 120 ezres nagyszervizem 230 volt bruttó, 6gg 121 le diesel. Komplett vezérlés és hosszbordás szíj vezető görgő és spanoló, 4 féktárcsa és betétek ezek mind gyáriak. Olaj, szűrők stb. az ilyenek mint assistans és kasznivizsgálat alap egy fillért nem kértek érte
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz ADAM1337 #3388 üzenetére
Szerintem felesleges a sport szett, az csak akkor tud többet ha állandóan megfelelő hőfokon tartod vagy pályázol néha. Én mindkét autóban A6 Mazda6, sima EBC vagy Zimmermann tárcsát használok, betétnek pedig lágy textárt veszek. Egyszer rám beszéltek bosch betétet, na az egy ritka nagy hulladék
-
#30610944
törölt tag
válasz ADAM1337 #3398 üzenetére
Az az igazsag hogy a cikkben amit olvastam nem volt szo 2es rol es nem is talaltam problemas 2esrol infot. Ezert kerdem, mert lehet ezt a szeriat nem erinti.
Az enyem meg ket eves sincs szoval barmi lenne is ott a gari 3 ev.
Amugy kasznira ia 3 vagy arra esetleg hosszabb? -
NY_A
őstag
válasz ADAM1337 #3439 üzenetére
TRW jó, az többek között a Volkswagennek gyári beszállítója.
Nemrég én is törődtem egy kicsit az autóval. Olajcsere gyári 5-30-as Mazda olajjal, plussz összes szűrő csere mind Mann-Filter. Meglehetősen barátságosan szerelhető az autó, egy sima olajcsere minimális műszaki érzékkel is kivitelezhető ha valaki esetleg hajlamos az ilyemire. Egyedül a gázolajszűrő szopósabb.
Plusz kicseréltem elől a króm betétet a lökhárítóban mert egyik oldalt sérült volt. Két félből áll, megvettem hozzá mindkettőt nehogy elüssön. Kedvezménnyel 56 ezer volt a pár, nem a legolcsóbb tételek egyike. Ráadásul az anyjáig kellett bontani az autó elejét, hogy cserélni tudjam mivel 16 csavar fogja hátúlról.Az egyediség jegyében kapott egy garnitúra gyári 18-as CX-7-es felnit és rá zsír új Bridgestone gumikat 225/50 18-as méretben.
Rozsdásodni még ez sem rozsdásodik, felületi korróziót sem igazán találni rajta. De ha már rozsdásodásról beszéltek. Nálunk rengeteg autó megfordul. A Hyundai-ok, na azok tudnak rozsdálni. Egy 2-3 éves i30-as motortere kis túlzással úgy tud kinézni mint ami 10 éve sósvízben ázik.
-
NY_A
őstag
válasz ADAM1337 #3455 üzenetére
Köszönöm. A Tiéd is gyönyörű abban a színben.
Igen, start-stoppos. De nem használom a turbó miatt, meg hát a kettőstömegű sem szereti a leállítás és beindításkor keletkező ütésszerű hatások miatt. Bár ezekben egész tartós a lendkerék mert a motor nagyon finom járású az alacsony kompresszió miatt és kevésbé terheli. -
-
tobias40
veterán
válasz ADAM1337 #3472 üzenetére
Gondoltam,köszi így elengedem ezt a dolgot...
Vmi eszembe jutott:
az enyémbe lehetne tenni a 2015 utáni fejegységet?(ha nem túl drága,amit nem gondolnék.. )
Mert akkor lehet hogy vennék esetleg használtan vagy bontóban és akkor nem lenne gondom a navigációval sem..[ Szerkesztve ]
-
NY_A
őstag
válasz ADAM1337 #3521 üzenetére
Enyém is ugyan ez. Szerintem ez ilyen.
Én annyit szoktam csinálni, hogy mikor elindulok és már párosodtak várok még pár percet, addig rádiót hallgatok. Ilyenkor ha átváltok azonnal szól. Máskülönben majd percekig várok mire megszólal, elég idegesítő.Fasza a téli kereked. Én is ilyet vettem télre.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz ADAM1337 #3523 üzenetére
Nagyon szép állapotúak a felnik. Mennyiért sikerült?
Jókat hallottam ezekről a téli Contikról, szerintem jól jársz vele.
Én ezeket vettem nemrég, a GJ másik fajta gyári 17-ese, 22.500 volt darabja.
Az utóbbi idők tapasztalatai alapján nálam a Michelin a favorit, a kocsival egyidős Alpin 5 jobban fogta az utat szárazon és melegben is, mint 2 évvel fiatalabb gyári Yokohama, plusz az utóbbi elkezdett szögeket és csavarokat gyűjtögetni.
Ezért is cseréltem le most a komplett szettet, 235/65R17 Pilot Sport 4 SUV lett a kiválasztott. Még 1000 km sincs benne, de már most nagyon szeretem. -
Moleman
addikt
válasz ADAM1337 #3663 üzenetére
Az ültetés nem adott túl nagy kerékdőlést a hátsó kerekeknek? A lengéscsillapítók a gyáriak maradtak?
Én is gondolkodtam rajta (-25/-25 vagy -30/-45 készlet kapható CX-5-höz), de a fórumokban azt olvastam, hogy a hátsó futóműnél nem állítható a kerékdőlés, venni kéne pluszba egy állítható segédkart, jó drágán.
Én a billegést szeretném megszüntetni, hiába nagyon stabil az autó, kellemetlenül sokat billen, mielőtt betámaszt.
-
#21346560
törölt tag
válasz ADAM1337 #3992 üzenetére
Ez milyen? CX-5?
Nekem a sedan bőven elég, bár a 6-os kombi sem csúnya igazából, de nekem a kombi alapból olyan "halottaskocsi" fíling...
Amúgy most egy 110 lovas Mondeót nyúzok, ami igazából csak előzéskor tűnik picit gyengének, a száguldozással nincs gond, német pályán a 220 km/h megy szépen!
Szóval a 145 LE is elégnek tűnik nekem...[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz ADAM1337 #4036 üzenetére
Nem csak abban,de sajnos nem tudom pontosan.
Hülyességet nem akarok mondani de talán nagyobb kerekekkel adták ki meg a távolság tartó tempomat is van benne ha jól tudom,de majd jönnek akik jobban tudják és segítenek!akt: nem tudom,nem vagyok nagy guru sajna még csak 9 hónapja van hatosom!
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz ADAM1337 #4036 üzenetére
+ 19-es felni, Bose, talán tolatókamera, sok minden függ az évjárattól is. Azt sem tudom, hogy mikortól lett radaros tempomat, nem hiszem, hogy 2013-ban már lett volna.
De azt hiszem, hogy pont a bőr volt az, amit meg lehetett rendelni külön is, csomagtól függetlenül, ellentétben minden más extrával.
Nekem bő 2 éve van meg a CX-5, de előtte 3-4 évig bújtam a Mazdákat, amíg nem tudtam eldönteni, hogy 3-ast, 6-ost, vagy CX-5-öt vegyek.
Vicces infó pl, hogy a 3-asban az Attractionhöz sima xenon jár, csak a Revolution lesz kanyarkövető. A 6-osban és a CX-5-ben nincs sima xenon, Attractiontől egyből kanyarkövető. Viszont a szintezés tesztelésekor fordítva mozognak, az egyik befelé kancsalít, a másik kifelé. Na, ez abszolút feleslegesen foglalja a tárhelyet a fejemben, mert halogénes a CX-5-öm.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz ADAM1337 #4276 üzenetére
Nem tudom mi alapjan dol el, nekem 2016-os van, a nemet markaszerviz is 5w30-at tett bele, majd a magyar is... Azt mondtak, hogy ha uj auto, akkor a vevo keresere beleteszik a vekonyabbat, de nem latjak ertelmet (meg gondolom ciki ha elkezdi enni az olajat), de nem teljesen vilagos a helyzet
-
TheProb
veterán
válasz ADAM1337 #4321 üzenetére
Elsődleges lenne, ha lenne. Én is RF-ben gondolkoznék, csak abból jóval szűkebb a kínálat és az ára is húzósabb. Illetve gondolom most pont szarabb döntés lenne mx5-ben gondolkozni, mert "kabriós időszak" miatt mindenki árat emel, nem?
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
ADAM1337
nagyúr
válasz ADAM1337 #4427 üzenetére
Időközben kiszereltem az aksit 4.82v-ra merült le elvileg, de hogy ezen az aksin nem találom a gyártást az vicc.
Exide aksi star stop efb-s 60ah 520a most cseréltem bosch 60ah 640a aksira.
Remélem csak idős volt, beindítva 13,4-13,6v a töltö áramom.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
SzaboZE
addikt
válasz ADAM1337 #4430 üzenetére
A startstoppos akkuk amúgy is rövidebb élettartaműak, a céges autómban 4 évet bírt, ehhez képest 6-7 éveket tudtak a nem startstopos akkuk általában. A mazdámban exide 602 van talán, most 3-4 éves, de az idei télre már érezhetően cserés lesz, pedig nem startstopos. Cserébe van, hogy áll 1-2 hetet.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Moleman
addikt
válasz ADAM1337 #4970 üzenetére
A turbósokhoz képest nyilván kevésbé rugalmas 3-4000 alatt, de azért nyomatékszegénynek nem nevezném, normális közlekedésre 2000 alatt is bőven elég. Ha meg nemnormálisan akarok közlekedni, visszaváltok kettőt. Én jobban is szeretem ezt a karaktert.
Az asszony 1.2-es Swiftje, na az nyomatékszegény.#4972 crey
+1, nyáron hegyre is felesleges a 4×4, csak egy jó gumi kell. Keresztben közlekedésre meg úgyis külön játszósautó való.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz ADAM1337 #5165 üzenetére
Hozzátartozik, hogy én vagyok a papíron 3. tulaj.
Első és a lizingelő ugyanaz céges autó volt majd átvették sajátként.
Nálam 2,5 éve van, úgy semmire se kellett igazán költenem, olaj csere és torony csapágy cserén kivül.
Viszont a használati szokásaim miatt + üzemanyag helyzet miatt inkább elektromosra cserélném az autót.
Amiket láttam a hahu-n a szerint az 5.2-5.5 nem is elrugaszkodott lenne érte nem ?[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- EA Sports WRC '23
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- LEGO klub
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs