- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz Gustavson #4104 üzenetére
Nem feltétlenül kell mindent cserélni, majd bontás után kiderül.
Nekem (valós) 160 ezernél lett csapágyas a váltó, és a szerelőt is meglepte, hogy a gyári kuplungszerkezet teljesen újszerű volt, nem cserélt a csapágyakon kívül semmit. Azóta már 210 ezer van benne, a kuplung még mindig hibátlan. -
-
Topikgazda
Üdv kedves Mazditársak, mivel vettem egy Passat Alltrack-et lassan elengedem a Mazda kezét (bár gőzöm sincs egybe kéne-e eladni vagy alkatrésznek, még 1 év műszaki, kuplung már néha csúszik, a szilentek egységesen félig elkopva, küszöbök kerékívek bal hátsó emelési pont rozsdás, fékhatás sem az igazi valamiért, kopogós már a motor de úgy megy mint a mozdony).
Ha van rá érdeklődő szívesen átengedem a topikgazdai stafétát, természetesen ha senkit nem érdekel akkor számomra megtiszteltetés, hogy továbbra is elláthatom a feladatot.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Ne legyen igazad Itt írtam róla, iszonyat jól jött ki a lépés, nem lehetett elengedni.
Ez az eddigi legfiatalabb, 8 éves autóm, 108 ezer kilométerrel. A Mazda6-ot 10 évesen vettem 183-mal. Eszméletlen a különbség állapotban. Mind műszakilag, mind külső-belső tekintetében. Pedig sokakkal ellentétben én egy 5 éves autót még újnak látok, A Passat még a majdnem új, a Mazda meg már nagyon nem volt 10 évesen. Tetszenek az új Mazdák is de most ez mégis valahogy jobban bejött. Túl sok volt az "ez a generáció már nem rozsdásodik" aztán mégis és a dízeleiktől is féltem, voltak rossz szériák, a VAG is tud félremenni (2.0PD, TSI) de a dízeleik kiforrottak. Az igazat megvallva egy azonos korú (és sokkal többet futott) Avensist hajtottam most 3 hónapig, azzal összehasonlítva is azt kell mondjam, hogy imádom a Mazdát, de olyan kispóroltanyagosnak tűnik mellette. Persze lehe hogy az 500-at futott Avensisben már ki lett cserélva minden a futóműben, meg kettőstömegű, kuplung, ami csak elkophat, és emiatt hatott újabbnak, míg a 300-at futott Mazdámban még majdnem minden eredeti (talán a kettőstömegű is) és már csereérett, de már nem ér annyit hogy ki is cseréljem. Ami viszont sose volt a Mazdában és sok minőségérzetet kölcsönöz az autónak: az a tankos ajtóbepuffanás.
Azt mondom imádom a Mazdát, nagyon jól megszolgált 6 évig, ez volt az első autóm így végképp tényleg szerelem. Mikor a kölcsön Avensisszel kijöttünk németbe szeptemberben (euro3 mentes övezetbe) és otthagytuk a Mazdát nekik akkor én már lélekben elbúcsúztam tőle, tudtam, hogy soha nem ülök már vissza állandóra.
Folyamatosan a "kéne már rákölteni de még nem annyira gáz - nem ér már annyit hogy ráköltsem" határán pengeélen táncolt, így szép lassan folyamatosan lehamvadt fájó hibák nélkül. Egyszer állt meg, kirepedt a kuplung hidraulika csöve, 3000-ből megoldottam (jelszó: Suzuki fékcső). Egyszer cseréltem 2 injektort bontottra beméréssel 70-ért. Egyszer hagytam ott márkaszervízben 270 ezret (vezérműtengely csere, vezérléscsere, injektorok bemérése).
A beszállást vissza fogom sírni, mert az alacsony A-oszlop-tetőív és a peremes sportülések miatt elég kellemetlen beszállni a Passatba, és a beltere sem tágas, szűkebb a Mazdánál.https://tinyurl.com/rasoapro
-
aleister
veterán
-
#21346560
törölt tag
Én is látogatom a topikot, pedig Mondeo tulaj vagyok! Még...
-
beci
őstag
Sziasztok. Egy 6os manualis valtoban kb mennyibe faj egy szinkrongyuru csere?
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Radnix
senior tag
automata váltó olaj cserejere ajánlanátok megbízható, profi helyet? köszi!
-
nyepi
tag
Milyen autóról van szó?
Hány sebességet vesz szarul?
Hol csináltatod?Az ilyen kérdésre azért megbontás nélkül nehéz válaszolni, de azért a váltó javítás zsebbe nyúlós szokott lenni.
Alapból váltó le-fel, aztán a teljes szét-összeszerelés.
Kb. 15 munkaóra váltótól és típustól függően.
Szerintem nem fogja a 100-as megállítani. -
aleister
veterán
válasz Uyuarasy #4121 üzenetére
Igen ám, de az erre szakosodott műhelyek ezt úgy csinálják, mint a vesedialízist. Nem szimplán leengedik az olajat, hanem átmossák az egész rendszert.
"Mi haromszor csereltuk aknaban, harmadiknal a szurot is"
Hááát, akkor effektíve jó, ha egyszer cseréltétek csak valójában.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
tag
válasz aleister #4124 üzenetére
Igen, de milyen garanciat vallalnak ra, hogy nem fog eltomodni a nagy nyomason keringetett femmorzsalek miatt? Tudtommal az FW6A-EL valtokon nincsenek flushing-hoz kialakitott csatlakozok, az olaj huton keresztul vegzik a tisztitast.
Szerintem (es sok joval tobbet futott Mazda tulajdonos szerint is) harom cseres eljaras joval biztonsagosabb; van a nivo palca, amivel meg tudod nezni a szintet/betolteni az uj FZ olajat, a tekno aljan pedig leereszteni. 7,8 liter olaj van a valtoban, egy leeresztessel 3-4 liter lejon, ezt kell elvegezni ketszer, kozte nehany kilometert vezetni, majd vegul az olajteknot is le kell venni a szurocserehez es a belso magnes megtisztitasahoz. A vege kicsit maceras, en vettem hozza egy uj teknot es azt tettuk vissza, mert folyekony szilikont hasznaltak a tomiteshez, ami kicsit ragaszkodo tud lenni
Igen, a "harom cserevel" lesz meg egy rendes, szivesen fogadok barmilyen ajanlast szervizekrol, akik a fenti muveletet rutinszeruen vegzik. A markaszervizek - akikkel beszeltem - soha nem csereltek meg szurot automata valtoban, olajat is csak egyszer, az ugyfel kulon keresere...
Nyilvan kozrejatszik itt a Mazda altal is szajkozott hulyeseg, miszerint "elettartam olaj" van a valtoban, szerintem az elettartamnak tul kellene mutatni a garanciam... -
-
aleister
veterán
válasz Uyuarasy #4128 üzenetére
Sajna nem találtam meg. Rengeteg találat született Pesten, de egyik sem az, amit kerestem.
Egy dolog jutott még eszembe. A szerelőm tanácsolta, hogy tudjam meg, hogy pontosan milyen típusú váltó van a Mazdában, és csak olyan műhelybe menjek, ahol ismerik jól azt a konstrukciót. Sajnos manapság mondhat bárki bármit, ezért valóban alaposan körbe kell járni a témát.
Nekem is aktuális már 150e km-hez közeledve az olajcsere, így egy ideje halogatom már, mert nem találtam még megnyugtató opciót.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
tag
válasz aleister #4129 üzenetére
Semmi gond. Akarhol is csinal(tatod), a szurocsererol (ami egy tizenezres tetel, ujonnan Japanbol) ne engedd, hogy lebeszeljenek, meg jo ha ala tudsz nezni kozben te is vagy ha dokumentaljak valahogy. Lehet kapni az olajteknohoz utangyartott tomitest, mi szilikont hasznaltunk, viszont a megszilardulasig (legalabb 1 napig) pihentetni kell az autot, nehogy a keruljon a valtoba is.
Igy nezett ki a tekno alja es a belso magnes leeresztes utan: kep
Igy pedig megtisztvitva az uj teknoben, a szilikonozas utan: kep -
Charx
senior tag
Sziasztok!
Tudtok jánlani szerelőt Budapesten? Tesóm 2006-os dízel 6-osát kellene átnézni, mert lomha. -
beci
őstag
Sziasztok. Váltó szinkrongyurut hol tudnek venni? Mazda 6hoz nem talalok.
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
troland26
őstag
Ablakemelőhöz komfort modult szerelt már be valaki?
-
tag
https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Mazda&ssd=%24%2AKwGHs6Kp3IDc1_jE2IOdhd_L6-zyg4yBgJKBkdHR8_GEytXDrISA3NjV3vWH9IOtoayEytrf2fTA1J-cidyG84SDgAAAAADfXo5v%24&vid=1415036123&cid=&uid=45440&q=
Meg tudod adni az alvazszamod es akkor a pontos tipust latod. Ha nem is innen rendelsz legalabb meglesz a cikkszam amire tudsz mashol is keresni. -
nyepi
tag
Márkaszervízben.
Miért nem hagyod a szervízre, aki csinálja?
Ha így látatlanban berendelsz valamit és nem jót rendelsz, vagy nem az a baj, akkor a rendelt alkatrészt megnyerted magadnak. Gyárit nem vesznek vissza!
Meg kell bontani a váltót és utána rendelni alkatrészt, sz.v.sz.
Új hozzászólás Aktív témák
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs