- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
ja, a "Milyen autót vegyek" topicban már leírtam, végre megszületett a döntés, és megrendeltünk egy CX5-öt (nem új lesz, hanem import)
a szín volt a lényeg Soul Red Crystal (vagy ahogy a német mondja, MagmaRot Metallic) természetesen
elvileg jövő péntektől már itthon van, és tudok képeket is lőni.egyből kérdeznék is: Budapesten vagy a környéken melyik márkaszerviz ajánlott? szervizelésre, természetesen
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz snorbi82 #5903 üzenetére
igen, a némedi szervizt ismerem, sőt közel is van, de attól tartok még 2024 szeptemberig márkaszerviz kell, mert a német vevő vett rá garancia kiterjesztést, és meg szeretném tartani
mondjuk még várom egyébként a Mazda Motor Hungary válaszát, hogy én is megkapom-e azt, amit a vevő kifizetett a németeknél“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
snorbi82
senior tag
Azt hiszem nem rég változott a mazda hozzá állása ezzel kapcsolatban. Pl ha német az autó akkor az assistans szolgáltatás is németbe fog szólni. De garanciát nem tudom.
Azt hiszem a totálcaron volt egy cikk, hogy az téves eszme, hogy csak akkor él a garancia, ha márkaszervízbe csinálják az autót. Ha számlaképes a szerviz, ahol csinálják, akkor elméletben garanciásnak kell maradnia.IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
KoVee84
senior tag
-
Topikgazda
válasz snorbi82 #5903 üzenetére
Részemről mint topikgazda megremeg a kezem, hogy ezt reklámnak minősítsem.
A jövőben annak fogom!!!
A törpöm tele volt az összes Mazdás Facebook csoportban hogy valaki ha csak annyit írt, hogy "srácok segítsetek", még a mondatot nem fejezte be, az első komment hogy alsónémedi.
Kétszer beszéltem az illetővel facen, nekem mindkétszer a tömény lehúzás és ha bármit kérdeznék vagy szóvá tenném a tuskóság jött le.
Gyakorlatilag emiatt egyáltalán nem is látogatom egyik faces Mazdás csoportot már.
Lehet hogy ért hozzá, ezt nem kétlem, nem is tehetem hiszen nem voltam nála.De hogy az ember hiába ment fel megkérdezni hogyan csináljak meg magamnak valamit, vagy mi egy hiba oka, mindig ezt nyomták le a torkomon, senki nem segített valójában csak arrafele terelgetett.
Itt ez nem lesz, most szóltam utoljára![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
snorbi82
senior tag
válasz rasotamas #5910 üzenetére
Az hogy neked mi volt a tapasztalat.. Sajnálom. Mint magán véleményed elfogadom.
Sajnos első benyomásra tényleg ez van, de én már többször voltam ott és mindig készséggel segítettek és telefonban is. Tehát nekem + a tapasztalat.
Nem reklámnak szántam. Ezzel Kakasd is reklám! Ott is vannak jó és rossz tapasztalt. Ezzel az erővel akkor oda sem. És én lennék a topik gazda, akkor a szegedi mazdát minősíteném úgy, mint Te a Alsónémedit, de másnak jó tapasztalata volt, így elfogadom, hogy rossz napot fogtam ki.
De ez a magaslatos szöveg amit írtál az kb ugyan az, amit sérelmeztél.
Részemről ennyi. Azt csinálsz amit szeretnél. Sőt! Megkérlek, töröld a #5903 hozzászólásom, nehogy másoknak megtévesztő legyen.IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
snorbi82
senior tag
válasz mgoogyi #5913 üzenetére
Garanciás visszahívásra vittem az autót. Szalonba lépés után, kb 1 perc után fogadott valaki, hogy milyen autó érdekel. Elmondtam miért jöttem, erre közölte érti, és ott hagyott!
Ezek után a pultnál a Hölgy barátjával beszélt telefonon és nem üdvözölt, hanem felállt és ott hagyott.
10 percet vártam rá, mikor vissza jött kérdezte mit szeretnék... Elmondtam ismét.
Hívott valakit valahonnan, akinek ismét elmondtam, aki nagy nehezen segített.
Miután elkészült az autó (sajnos nem vettem észre) az anyósoldali műszerfal bal felső részét (szerintem végig húzták), mire haza értem végig volt repedve a bőr. (2008-as GH-nál ez jellemző hiba, de rögtön szerviz után ment tönkre).
Hívtam őket, közölték tegyek panaszt. Írtam hivatalos levelet a Móczás Úrnak, aki mai napig nem válaszolt. Újabb hívásra közölték menjek bíróságra, ha nem tetszik.
A szalonban az autó mellett én pókhálóztam le, hogy be bírjak ülni.
Röviden ennyi.
De még egyszer mondom, sokan nagyon megvan elégedve velük. És ez így van jól.IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
Lipton
őstag
Van valakinek cx5 2,5 automata? Kinek mennyit fogyaszt? Nekem 2300km van benne most és az eddigi átlag 11,50... oké, hogy 2,5 szívó benzin, oké, hogy nem olyan könnyű és inkább a lendületesebb vezetők közé tartozom de ez akkor is sok...
Ami még érdekes benne a váltó. Mai világban a 6 fokozat nem igazán sok már, a 2. tól meg nagyon hosszú minden fokozat, az 5. is de a 6. kb végtelen ... Nekem nagyon furcsa az elosztása, picit megöli a 200LE motort.
Azt sem értem, hogy miért nem lehet egy ekkora autóba 60+ literes üzemanyag tankot tervezni. Kb. minden sarkon tankolni kell vele.
-
Lipton
őstag
válasz snorbi82 #5917 üzenetére
Nagyok sok év után nekem is ez az "első" benzines autóm, furcsa még. Volt több dízel is (2.0 CDTI, CRDI, TDCI, stb.), de azzal (tényleg) bármit csináltál megállít 9 liternél, normál pálya meg 6 körül.
El sem tudom képzelni, hogy ez 7,5 legyen... autópálya fix 90 hátszél sem... -
őstag
válasz rasotamas #5910 üzenetére
nagyon jó az önmarketingje az alsónémedi szerviznek
kb mint a Ford topicban az ESS vagy a VW csoportokban régen a Doni motors... megtalálják azt a pár hangadót, aki képes és hajlandó kifejteni a véleményét az interneten (főleg a zárt csoportokban) és ha ezeket megfelelően kiszolgálják, akkor onnantól elindul a lavina
és ha még ezek mellett tényleg jól is dolgoznak, akkor megállíthatatlan, egyik ügyfél adja a másikat.én úgy érzem nincs ezzel alapjában probléma, eleve én tettem így fel a kérdést, hogy ki mivel van megelégedve, és így kódolva volt az is, hogy jön nem márkaszervizes válasz.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
la_cc
addikt
Sziasztok!
Éppen egy 2014-es 1.5 benzines 3-assal szemezek, a kérdésem az lenne, hogy a mindennapi használatban mennyire vállalható a 100 LE? Nálam inkább a klasszikus városi használat lenne elsődlegesen, illetve kissebb részen autóút (pl. M0) vagy pálya.
Sose voltam boyracer, széttaposni se tapostam soha egy kocsimat se szerintem, de ha vannak itt aktív tulajok szívesen vennék pár kommentárt.
Másik téma: Bp vagy vonzáskörzetében tudnáktok egy megbízható szakit ajánlani, akire teljeskörűen rá lehetne bízni a gép szakszerű szervízelését vagy, ne adj isten, márka specialista?
Köszi előre is!
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
shifty!
senior tag
Én ugyan 2.0 G120-as 2014-est hajtok, és nem is ültem be 1.5-be próbaképp sem, ahogy a FB csoportban olvastam, alapvetően nagyon-nagyon light felhasználásra ajánlatos az 1.5, a bevált, igazán problémamentes a 2.0 (azt monjduk én sem tudom, hogy vannak-e az 1.5-nek olyan hibái, amik a 2.0-ra nem jellemzőek, és számolni kell vele.)
Szerencsére túl gyakran nem járok szervízbe, amit lehet magamnak csinálok, de amikor szükséges volt, én az M3 Focus-hoz mentem, márkaspecifikusak, szerintem ha korrektül, elég részletesen és alaposan beszéli meg velük az ember az igényét, akkor hasonlóan korrektül dolgoznak, én merem ajánlani őket.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Moleman
addikt
1185 kiló 100 ló 150 Nm.
Az előző autóm egy Almera volt, 1180 kiló, 1.5 98 ló 136 Nm. Előzni lendületből kellett, főleg önérzetes dízelek ellen, akik rád gyorsítanak, mikor előznéd, de ezt leszámítva teljesen élhető volt. Bármivel lehet lendületesen közlekedni, városban meg 100 lóerő is bőven sok.
Kérdés hogy honnan jössz, mit vársz tőle. Én most 165 lóról szeretnék fentebb lépni, mert ahol ez is kevés, oda még sokkal több kéne, de közben városon belül végtelenül boldog vagyok az asszony 94 lovas Swiftjével is.
Mindezek ellenére én is a 120 lovas 2.0-t ajánlanám inkább, igaz drágább, de később is mindig többet fog érni, és csak minimálisan fogyaszt többet.
Ha pedig mégis azt választnád, az 1.5-ös motor is elektronikusan van lefojtva 100 lóerőre, jó eséllyel elő lehet belőle csalni 130 lovat szoftveresen (ahogy a 2.0-ból is 180-at).
-
la_cc
addikt
válasz Moleman #5926 üzenetére
Mindenféle céges autóim voltak covid elejéig, azóta, bő 1.5 éve BKV-zom , de megérett a gondolat, hogy vegyek sajátot, és jelenleg "a szar minden is"-ből próbálom megtalálni, azt ami megfelel a pénztárcámnak, amihez lenne szerelőm, illetve a szubjektív feltételeimnek.
Nyilván a 2.0-át néznék, de már így is, hogy ezt a 3-ast nézem kicsit kicsúztam a tervezett budget-ből, és amúgy sincs választék semmiből sem.
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
Moleman
addikt
Igen, szerintem is elég fura most a piac, kb 2 és 4.5 millió között nem látok semmit, ami megéri az árát. De a Mazda 3 nekem is a szívem csücske, 3-4 milliós kerettel én is azt vennék, a keretet kibővítve.
Vagy vennék 2 millió alatt egy 2010 körüli Focust átmenetileg, amíg rendeződik a helyzet.
-
mmdms
addikt
válasz Moleman #5928 üzenetére
Vagy vennék 2 millió alatt egy 2010 körüli Focust átmenetileg, amíg rendeződik a helyzet
Fiestákat néztem a 3-as vásárlása előtt, 2010-13 körülieket, azokért akartak annyit kérni mint a hármasomért, 8-12 000 €-t, a focus hogy fér bele 2 millába? Amúgy a fiestát ilyen árakon nem is értem ki a fene vesz meg egy mazda helyett. Sokkal kisebb, fapad a mazdához képest, a komfortról ne is beszéljünk.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Moleman
addikt
Ilyenre gondoltam. Ez sem olcsó, 4 éve olcsóbban vett ugyanilyet egy munkatársam, de legalább most sem sokkal drágább, mint akkor volt.
Attól, hogy kisebb autó, nem feltétlen kényelmetlen, a Swiftet kifejezetten szeretem, nekem még kényelmesebb is, mint a CX-5-ben a kakasülő. De ez valószínű az én hibám, nem vagyok konfekcióméret, magasan ülni sem szeretek, kár belém a SUV.
Bár a deréktámasz mindkettőből nagyon hiányzik, 200 km után már mindkettőben érzem a derekam. -
Ursache
senior tag
válasz UberMutant #5933 üzenetére
én hőlégfúvót hasznaltam motoron fekete muanyag lancvedon.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Radnix
senior tag
Errol a langos muanyag karc elruntetesrol linkelnetek par before-after kepet?
-
anonymus89
addikt
2015.04 havi 1.5-ös tulajként írok, nem egy erőmű de ritkán járok főúton inkább pályán és ott a 130-140km/h-s tempót szereti a legjobban. Az tetszik, hogy szinte "suhan" és néha az az érzés kap el mintha csak úgy magától találna egy szélcsatornát és kisebb gáz adással mintha megugrana egy kicsit az autó . Az autó formáját egyszerűen imádjuk akár kívülről akár belülről.
Városban mit sem számít, hogy 1.5 v. 2.0 motor az én véleményem szerint.
Bár a suzuki sx4 az 1130kg-mos tömeggel és 1.5 99le motorral pörgősebb volt.
Szerintem a gördülési ellenállása sokkal jobb már ha szabad így fogalmazni.
Csak azért nem vettem 2.0-ást mert amit néztünk annak törött volt a bal tükre illetve belül a fed computeren el kezdett leválni az előlap 2 helyen is (pókhálós volt).Eddigi legjobb fogyasztásom 6.1l, legrosszabb 7.1l 165-175km/h tempó sok pályával.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
la_cc
addikt
-
GEPESZ66
veterán
Fiamnak van egy 2007-es,1,8-as, benzines Mazdája.
Eddig Castrol Edge FST 0W40 motorolajat használt.
De ez igencsak drága lett.
Ezt javasolták helyette:
Motorolaj 5W-30 Total Quartz 9000 Future NFC
Ez mehet nyugodtan bele? -
wwhy
veterán
Köszönöm.
Más: a G122 motort érdemes (kicsit) tuningolni?
És rendes pdf-be hogy lehet kimenteni a Mymazda történetet
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
veterán
Sziasztok!
Az off 124 Spider már nincs meg (katasztrofális motorhiba), amíg működött jó ügynök volt.Helyette egy MX-5 ND az elképzelésem. Lécci segítsetek pár kérdésben.
1. Évjárattól függetlenül lehet bele Android Autot rakni? Már nem vagyok naprakész. Az egyik kiszemelt egy 2016-os példány.
2. A 160 lovasban tömegesen döglik a váltó, vagy csak elszórt esetekben?
3. A 160 lovas 2.0-t lehet csipszelni, azaz gyárilag visszafojtott verzió a motor? (Nem plusz 5 lóerőt keresek, annak nem látom értelmét.)
4. Bármi ellenvetést tudtok az RF modellel szemben? Azon a nyilvánvaló tényen túl, hogy nem vászontetős.
Köszönöm!
-
ZeroX92P
tag
Amelyikben a szokásos Mazda connect kijelzős rendszer van abba szerintem mind mehet az AA/CP modul.
160le ből nem tudsz 184et csinálni ha az lenne a kérdés, ott már más változás is van a motorban, 160ból ahogy látom a szokásos ~10% szívó tuning hozható ki.
A többit passzolom, nekem a keménytető szimpibb. -
KoVee84
senior tag
Uh, pedig nekem is bent volt az az abarth hirdetésfigyelőben, de a józan ész győzött és állampapír lett autó helyett. Még valamelyik topikban olvastam mikor vetted. Kifejtenéd kicsit bővebben mi történt lsz?
AA és apple carplay van kábellel. Fb-n a mazda 3 topikban keresd Wigner Balazst, úgy kb csak harmada a szalonos árnak.
Váltóhibát passzolom.
Chipszelni én is az AET-t ajánlom Táton, 20 lóerőt biztos talál, de ha felhívod ő biztosabbat fog mondani. Nekünk 139-ből lett 165.
A RF szerintem szebb, mint a vászontetős, de ízlésről nem vitatkozunk, meg nyilván merevebb, de nehezebb is.
Zero: a G160-ak sosem tudják a 160 le-t gyárilag, míg a G120 mindig 130-140 között teljesít padon mérve. A G160 inkább 150 körül van és abból 170-175 szokott simán menni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kupon kunyeráló
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vírusirtó topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- További aktív témák...
- Babzsákfotel
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs